Orijinalini görmek için tıklayınız : E30 kİlİtlİ dİferansİyel
E30 kİlİtlİ defransiyel hakkinda yardim istiyorum m40 motora kac oraninda kilit uygun olur uzerindeki diferansiyele kaynak disinda kilit takilir mi elinde uygun kilit olan arkadaslarim var mi bi yardim bekliyorm
arkadasım sıtede bu konuda yeterınce bılgı var ıstersen arastır bulursun zaten
arkadasım sıtede bu konuda yeterınce bılgı var ıstersen arastır bulursun zaten
m40 motor ıcın fazla yok arkadsım
3,16 araca 4,27 ya dabulabilirsen 4,45 ti sanırım oran bulursan fırıl fırıl döner.. yani kısaltman lazım oranı..
3,16 araca 4,27 ya dabulabilirsen 4,45 ti sanırım oran bulursan fırıl fırıl döner.. yani kısaltman lazım oranı..
nasılısın resul
bu oran buyudukce kılıt oranı da buyumuyo mu ya agır gelmesın dedıklerın buyuk kafa oluyo galıba cok da donsun ıstemıyorum ben ya vırajda bastımı yanı versın
nasılısın resul
bu oran buyudukce kılıt oranı da buyumuyo mu ya agır gelmesın dedıklerın buyuk kafa oluyo galıba cok da donsun ıstemıyorum ben ya vırajda bastımı yanı versın
büyük kafa küçük kafa olayı farklı sanırım.. şimdi iki tane oran var biri difransiyelin oranı ki benim dediklerim diff oranı.. yani 3,16 ya 4,45 oran çok iyi olur son süratın biraz düşer ama araba çok atik olur her viteste..
bir de kilit oranı vardır %100 olanlar var %40 olanlar var %25 olanlar var bildiğim kadarıyla.. eksik varsa arkadaşlar düzeltir..
Difransiyel kilitli ise üzerindeki plakada LDS ve oranı yazar.. ama kilit oaranı nerden bakılır bilmiyom..
bak burda hangi e30 da kaç oranında diff çıkar hepsi var.. bunlar diff oranları..
sana en iyi 4,45 olur ama o oran biraz nadir bildiğim kadarıyla..
http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.php/Differential
3.16 orjinal oranı 4.27 dir ama ben 4.10 tavsiye ederim vitesilerin biraz daha uzar hem yanlarken hem normal kullanımda daha keyf alırsın
4.45 çok çok kısa olur kamyon gibi ikide bir vites atar durursun son süratin çok düşer
arkadaslar son olarak sole dıyeyım ben otobanda da yol yapıyorum 170 -180 duruma gore bunu da hesaba katarak 4 10 mu dıyorusunuz
4.10 benim araçta var , 2.8 193hp , top speed 185 :)
e36 m3 321 diff var edlimde uyarsa konuşalım
4.10 4. vites redline 190-195 civarı görüyor 180 -190 yeter bana dersen 4.27 en ideali olur senin için
bence de 4.27 yeterli olur... ayrıca bende de 4.10 var hiç de öyle top speed 185 diil... :D 210 gibi olması lazım..
4.10 4. vites redline 190-195 civarı görüyor 180 -190 yeter bana dersen 4.27 en ideali olur senin için
kardesım benım arabam motor orjınal tup falan yok baskı yenı ama besıncı vıtes 6 bın devır 180 goruyor gercı otobana sallamada degısır ama bılmıyorum vıdeo atılıyorsa atarım m40 benım araba yanı
e36 m3 321 diff var edlimde uyarsa konuşalım
fıyat nedır bılmıyorumkı m40 motora nasıl olur bılen arkadaslar varsa bı yardımcı olsun bana lazım yanı
bence de 4.27 yeterli olur... ayrıca bende de 4.10 var hiç de öyle top speed 185 diil... :D 210 gibi olması lazım..
resul anladıgım kadarıyla senın kı 318 benımkı bır altı motor ama dedıgım gıbı 180 gecınce kesıcıye gırcek sole kalkısta serı olsa bır ıkı uc top speed 200 de yeter ya
bence de 4.27 yeterli olur... ayrıca bende de 4.10 var hiç de öyle top speed 185 diil... :D 210 gibi olması lazım..
Valla 185 :D m52tub28 , e36 325 şanzıman , 4.10 büyük kafa = 185 :D Araç z3 ama diferansiyel e30 diferansiyeli :)
Bende arayışlardayım 3.73 kilitli lazım
resul anladıgım kadarıyla senın kı 318 benımkı bır altı motor ama dedıgım gıbı 180 gecınce kesıcıye gırcek sole kalkısta serı olsa bır ıkı uc top speed 200 de yeter ya
bendeki 3,18 is.. i değil.. ben 4,10 aldım taktım.. öncesinde 3,45 vardı çok hantaldı araba..
bence bi üstündeki oranı yaz kaç takmışlar.. ona göre bi daha konuşalım..
Valla 185 :D m52tub28 , e36 325 şanzıman , 4.10 büyük kafa = 185 :D Araç z3 ama diferansiyel e30 diferansiyeli :)
Bende arayışlardayım 3.73 kilitli lazım
yanlış hatırlıyor olabilirim ama Z3 lerde m42b19 motor yok mu?? swapsa bişey diyemem.. :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.