Orijinalini görmek için tıklayınız : Elektrıklı turbo
ferhatgunes
13-12-2013, 01:15
Arkadaslar bu urunlerı ılk gordugumde pek onemsemedım ancak satıcı subarulardan bahsedınce ve fıyatları gorunce acaba demeye basladım. Oyuncak tipi bircok elektrıkl turbo gıde dolanan pervaneler var ancak bu bıraz benı dusunduren bı model oldu bide siz bakarmısınız
Racing Electric turbocharger's first full speed segment power upgrade the turbocharged key process ET601 6HT-in Engine from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/Racing-Electric-turbocharger-s-first-full-speed-segment-power-upgrade-the-turbocharged-key-process-ET601-6HT/689485468.html)
Baska bir model
JIANCHEM Nissan NV200 Special Purpose Vehicle Centrifugal Intelligent Electric Turbocharger /National Patent-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/JIANCHEM-Nissan-NV200-Special-Purpose-Vehicle-Centrifugal-Intelligent-Electric-Turbocharger-National-Patent/709437416.html)
yada bi baska
JIANCHEM SPIRIOR Centrifugal Electric Turbocharger /Enhance Power/ PATENT-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/JIANCHEM-SPIRIOR-Centrifugal-Electric-Turbocharger-Enhance-Power-PATENT/713352026.html)
buda oyuncak dedıgım
Tansky NEW ELECTRICAL TURBO CHARGE 330w TK AW5000w 3 (Iron Fan) High Quality-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/NEW-ELECTRICAL-TURBO-CHARGE-TK-AW50000-330w/528105519.html)
ne subarusu gözünü seveyim atmosferik subaru yürütmeye çalışan mı var varsada o paraya turbo setup yapsın bı zahmet .açıkcası o türbinlerin hava pompalaması için emmenin vakumundan daha basınclı emiş yapması gerekir. banada abes geldi.
Forumu azıcık arasanız 3 yıl önce kapandı o furya
Ramazan aşağıdaki sistemler bir işe yaramaz bunlar sadece çok güçlü hava üfler bu sistemlerde basınç söz konusu değildir.Diğerlerinin iç yapılarını göremediğim için bir şey diyemiyorum ama onlarda bu mantıkla çalışıyordur yüksek ihtimalle.
JIANCHEM SPIRIOR Centrifugal Electric Turbocharger /Enhance Power/ PATENT-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/JIANCHEM-SPIRIOR-Centrifugal-Electric-Turbocharger-Enhance-Power-PATENT/713352026.html)
Tansky NEW ELECTRICAL TURBO CHARGE 330w TK AW5000w 3 (Iron Fan) High Quality-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/NEW-ELECTRICAL-TURBO-CHARGE-TK-AW50000-330w/528105519.html)
Elektrikli turbo yapılacaksa en mantıklı olan turbocharger in kompresör tarafı kullanmak olur.Yani aşağıdaki gibi bir sistem kurmak gerekir ;
vCHMOOkFvhg
Tekil şahıslar tarafından hobi amaçlı yapılan elektrikli turbo projeleri fanteziden öteye gitmez çünkü en başta fiyat/performans konusunda kaybediyorlar.Kendileriyle birlikte bir sürü ekstra getiriyorlar çünkü.
yavuz364
13-12-2013, 08:41
Gerçekten işe yarar elektrikli chargerlar var ancak onlar bunlar değil :)
Amerikada draglarda kullanıyor adamlar. 1-2 bin dolar fiyatları var işe yarar olanların..
ferhatgunes
14-12-2013, 11:17
peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?
yavuz364
14-12-2013, 11:37
ilk olarak temel kuralı çiğniyorsun :) Basınç görmeden nasıl güç alacaksın ??
Basınç görmen lazım ki güç alabilesin.. Hee eğer diyorsan arabanın hava hatlarından dolayı motor zaten atmosfer basıncına çıkamıyor, o zaman bi nebze fark olur şöyle 2-3hp alırsın, Bunların en kötüsü bile o farkı yapar..
Yukarıdaki linklerden en iyisi de 1-2psi bassa o da 3-4hp verme ihtimali olur :)
peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?
ferhatgunes
14-12-2013, 14:19
abi önerebilecegin bi model varmı?(hilmi)
Frequency_48
14-12-2013, 18:04
Tamam bu kompresörle havayı bastın... Hava yakıt oranını ne yapacaksın..? Bu kez basınçlı havayı bastığın zaman yanma odasına fakir karışım olacak..Motoru kıracaksın.. Arabanın ecusu da belli bir yere kadar tolere eder bu fazla havayı..
Bu iş sadece yanma odasına fazla havayı basmakla bitecek bir iş değildir. Aşırı besleme komplike bir sistemdir. Ayrıca bu elektrikli sistemler sabit hava debisi olan kompresörler. Aracın her devirde harcadığı yakıta göre hava verilmesi gereklidir. Sadece hava ile güç alınmaz. Aynı oranda da yanma odasına yakıt göndermen gerekir.
Hiç bir işe yaramaz..
Sende benım gibi yapabilirsin. Bende de zamanında 1,6 impreza arabam vardı. baktım yolda gitmiyor.. E hoşuma da gidiyor araba.. Turbo setup u o zamanın parasıyla 9000 tl tutuyordu. Sağlamlık ve ömür detayına giriyorum. Gittim 13000 tl far verdim gittim turbosunu aldım aynı marka aynı model aynı renk..:-)
Girme böyle maceralara..5- 10 bg güç chip tuningle alabilirsin. Ayrıca atomosferik abrabayla güç alacağım diye uğraşmanda zaman ve para kaybı sadece..
tdipower
14-12-2013, 18:10
Tamam bu kompresörle havayı bastın... Hava yakıt oranını ne yapacaksın..? Bu kez basınçlı havayı bastığın zaman yanma odasına fakir karışım olacak..Moturu kıracaksın.. Arabanın ecusu da belli bir yere kadar tolere eder bu fazla havayı..
Bu iş sadece yanma odasına fazla havayı basmakla bitecek bir iş değildir. Aşırı besleme komplike bir sistemdir. Sadece hava ile güç alınmaz. Aynı oranda da yanma odasına yakıt göndermen gerekir.
arkadaşın aracında standalone beyin var dikkatli okursanız megasquirt var diyor tune edilir karışım ayarlanır önemli olan adam gibi flow basacak turbo veya charger takması lazım en başta
Frequency_48
14-12-2013, 18:16
Arkadaslar bu urunlerı ılk gordugumde pek onemsemedım ancak satıcı subarulardan bahsedınce ve fıyatları gorunce acaba demeye basladım. Oyuncak tipi bircok elektrıkl turbo gıde dolanan pervaneler var ancak bu bıraz benı dusunduren bı model oldu bide siz bakarmısınız
Racing Electric turbocharger's first full speed segment power upgrade the turbocharged key process ET601 6HT-in Engine from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/Racing-Electric-turbocharger-s-first-full-speed-segment-power-upgrade-the-turbocharged-key-process-ET601-6HT/689485468.html)
Baska bir model
JIANCHEM Nissan NV200 Special Purpose Vehicle Centrifugal Intelligent Electric Turbocharger /National Patent-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/JIANCHEM-Nissan-NV200-Special-Purpose-Vehicle-Centrifugal-Intelligent-Electric-Turbocharger-National-Patent/709437416.html)
yada bi baska
JIANCHEM SPIRIOR Centrifugal Electric Turbocharger /Enhance Power/ PATENT-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/JIANCHEM-SPIRIOR-Centrifugal-Electric-Turbocharger-Enhance-Power-PATENT/713352026.html)
buda oyuncak dedıgım
Tansky NEW ELECTRICAL TURBO CHARGE 330w TK AW5000w 3 (Iron Fan) High Quality-in Air Intakes from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/NEW-ELECTRICAL-TURBO-CHARGE-TK-AW50000-330w/528105519.html)
Dikkatlice okudum ama.. nerede yazıyor ms ecu olduğu.. Baştan yazsaydı ya ne var ne yok diye.. kaçırmışız aradan.. O zaman turbo setup yapsın...
tdipower
14-12-2013, 18:17
peki söyle sorayım.microsquirtli arabam var 1600 cc atmosferık 55 hp falan tekerle.basınc goremesek bıle 8-10 hp kazanamazmıyım?
burada yazıyor işte :)
Frequency_48
14-12-2013, 18:20
Ok gördüm ama yinede sağlıklı olmaz sıkıştırma oranını düşürmesi lazım v.s v.s
Elektrikli turbo yapılacaksa en mantıklı olan turbocharger in kompresör tarafı kullanmak olur.Yani aşağıdaki gibi bir sistem kurmak gerekir ;
vCHMOOkFvhg
Tekil şahıslar tarafından hobi amaçlı yapılan elektrikli turbo projeleri fanteziden öteye gitmez çünkü en başta fiyat/performans konusunda kaybediyorlar.Kendileriyle birlikte bir sürü ekstra getiriyorlar çünkü.
videodaki sistem iyi de. o türbini en az 100.000 devirin üstüne çıkartmak gerekiyor. elektrik motoruyla o kadar kolay olmayacağı kanaatindeyim
Dişli sistemiyle çıkartılabilir arif.Ciddi güçler üreten brushless ler var ama devirleri düşük.
alihan_27
14-12-2013, 20:57
150k devir dönen dişli grubu heralde sistemin en pahalı parçası olur. Üretimi zor, bulunması zor, fiyatları zaten uçuk. Kolay iş değil. Yoksa al vortech scyi, çok değil 6k devir dönen motoru bağla çalışır. Ama belki en az 1kw gücünde motor gerekir, bu gücü karşılayacak yüksek kapasiteli alternatörde lazım, yani kabataslak komple maliyet turboya göre 2-3 katına çıkar. Atılan taş kurbağayı sövdürebilir.
150k devir şart değil kimse elektrikli turbo yapıpta 1.5 bar basmaz sanıyorum.Fiyat / performans konusunda ise atılan taş her halükarda kurbağayı sövdürür zaten böyle bir çalışma ancak hobi amaçlı yapılır aksini mantık kabul etmez kastettiğin gibi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.