Orijinalini görmek için tıklayınız : Renault Clio V6-Honda S2000
reno isterse 7 dakikalara insin makbul degil alırsın satamassın elde kalır zarar olur bela olur o yuzden uzaktan bakmak daha mantıklı ..
konu reno mu clio v6 mı once onun ayrımını bır yapalım.
alıp satacaksan honda reno dan avantajlı.
ama konumuz clio V6. bu arac tıcaret amaclı,alım satım yapmak amaclı alınacak bır arac degıl.
sınırlı sayıda uretılmıs fantazı bı arac.cok zengınsındır alır garajına koyarsın.
http://memimage.cardomain.net/member_images/3/web/495000-495999/495286_25_full.jpg
http://memimage.cardomain.net/member_images/3/web/495000-495999/495286_27_full.jpg
konu reno mu clio v6 mı once onun ayrımını bır yapalım.
alıp satacaksan honda reno dan avantajlı.
ama konumuz clio V6. bu arac tıcaret amaclı,alım satım yapmak amaclı alınacak bır arac degıl.
sınırlı sayıda uretılmıs fantazı bı arac.cok zengınsındır alır garajına koyarsın.
almak icin sapkın derecede hastası olmak lazım diger turlu zor onu demek istiyorum..
78 bın tl yazıyo ınternette clıo ıcın.neymıs 78 bın vercekmısım.sonra clio dizelle aynı konsollu arabaya bın.aahaha. :))
sen altındaki typer die dolaştığın arabanın baz versiyonlarından konsolu çokmu farklı sanıyosun :hahaha: hele o magirus minibüsçü tarzı vites topuzun :D
redlinemst
03-07-2011, 23:37
sen altındaki typer die dolaştığın arabanın baz versiyonlarından konsolu çokmu farklı sanıyosun :hahaha: hele o magirus minibüsçü tarzı vites topuzun :D
:hehe::hehe:
vanished
03-07-2011, 23:44
bildiğim kadarıyla v6 fabrika çıkışı 300 hp nasıl 251 olur anlamış değilim artı 1400 kg olmaması gerekiyo
şu fabrika çıkışı 300 hp olanın motor kodu nedir yau ben bulamadım ?
2001-2003 Phase 1: 2946 cc L7X V6 petrol, 24 valves, 230 PS (169 kW; 227 bhp) - 1410 Kg
2003-2005 Phase 2: 2946 cc L7X V6 petrol, 24 valves, 255 PS (188 kW; 251 bhp) - 1400 Kg
diye biliyorum
sen altındaki typer die dolaştığın arabanın baz versiyonlarından konsolu çokmu farklı sanıyosun :hahaha: hele o magirus minibüsçü tarzı vites topuzun :D
78 bın tl verip şirket arabası konsoluna bineceğime.yarısındanda daha ucuza typer alıp magirus gibi kullanıyorum napcaksın.herkesın parası yok senın gıbı tahtakurusu 206 ya bınsıın .:D
ProdriveSTI
04-07-2011, 06:34
Karşılaştırma çığrından çıkıp aşağılanmaya geçmiş :cool:
yavuz364
04-07-2011, 06:50
Aynen öyle, her zamanki gibi hondaların yol tutuşunun savunulmasına kadar gelmiş konu :D
Karşılaştırma çığrından çıkıp aşağılanmaya geçmiş :cool:
ProdriveSTI
04-07-2011, 06:55
Aynen öyle, her zamanki gibi hondaların yol tutuşunun savunulmasına kadar gelmiş konu :D
:) :) F1 motoru ile Vtec'i kıyaslayan milletiz,kaldı ki Renault Sport'un Honda'dan iyi olduğunumu anlatıcaz onlara.
Herkes kendi bindiği arabayı savunur,Sadece kendi arabasının hızlı olduğunu ve geçilmez olduğunu zanneder,ta ki biri gelip onu geçene kadar...
78 bın tl verip şirket arabası konsoluna bineceğime.yarısındanda daha ucuza typer alıp magirus gibi kullanıyorum napcaksın.herkesın parası yok senın gıbı tahtakurusu 206 ya bınsıın .:D
kardeş ben kendi aracımı savunmuyorum zaten 206 teneke dizel dandik poktan traşş bişi demiyorum ama sen ilk önce altındaki aracın şuan yorum yaptığın arabanın yanından bile geçemiyeceğini kabul et erdemlik göster yok konsolu baz versiyonu gibiymiş bilmemneymiş geçin bu çoluk çocuk işlerini her aracın baz ve üst versiyonlarının bütün konsolları aynıdır bunu daha bilmiyorsun bende altındaki arabadan örnek verdim zaten anlamışsın ki böyle sataşmaya geçmişsin başka dicek bişeyim yok sana :) ;)
konu reno mu clio v6 mı once onun ayrımını bır yapalım.
alıp satacaksan honda reno dan avantajlı.
ama konumuz clio V6. bu arac tıcaret amaclı,alım satım yapmak amaclı alınacak bır arac degıl.
sınırlı sayıda uretılmıs fantazı bı arac.cok zengınsındır alır garajına koyarsın.
Ibo o zaman bu baslik bize hitap etmiyor :) Cok zengin olmadigimiza gore kolleksiyonluk araba da alamayacagimiza gore alirken de sekonun dedigi konulari dikkate almamiz gerekecektir. ***** bu paralari kazanabilmek icin essek gibi calisiyoruz :D
Cok zengin olmayan konuya yazmasin lutfen:D
Konu kapanmistir beyler dagilin :D
Bu arada Clio V6 cok guzel de karsilastirma yaparken kendi yasadigimiz sartlari goz onunde bulundarmadan neyin karsilastirmasini yapalim ki. O zaman gider Authoshow dergisinin 2005 sayisina bakar okur okur geceriz. Onemli olan Turkiye`de bu iki araci alabilecek paraniz olsa hangisini neden nasil tercih edersiniz bunu anlayabilmek.
Sahsen ben 65 milyar param olsa, yarin oburgun Allah korusun basim SIKISIRSA (Turkce klavyem yok) rahat satabilirmiyim yoksa ilana koyup ben de 2 sene bekleyip sonra olu fiyatina mi satarim endisesi tasimaktansa gider guzel temiz modelli bir s2000 alirim hem yanlarim hem rollerim hem de ustunu acip reinalarim :D Haa canim sikilirsa da aldigimin bin lira ustune her zaman satarim ;)
Haa koleksiyon yapacak kadar cok param olursa da kimse kusura bakmasin Ferrariye binerim. Clio V6 ya degil :)
BlackEmperor
04-07-2011, 11:52
renoyu sevmesemde v6 cok özel bi araç
kardeş ben kendi aracımı savunmuyorum zaten 206 teneke dizel dandik poktan traşş bişi demiyorum ama sen ilk önce altındaki aracın şuan yorum yaptığın arabanın yanından bile geçemiyeceğini kabul et erdemlik göster yok konsolu baz versiyonu gibiymiş bilmemneymiş geçin bu çoluk çocuk işlerini her aracın baz ve üst versiyonlarının bütün konsolları aynıdır bunu daha bilmiyorsun bende altındaki arabadan örnek verdim zaten anlamışsın ki böyle sataşmaya geçmişsin başka dicek bişeyim yok sana :) ;)
V6 ıle 2000 cc arabayı aynı kefeye koymak tabıkıde saçmalık.ama gorsellık. kalıte açısından clıo yanında bıl geçemez typerın.ayrıca.ozaman koyalım serçeye v10 motor kıyaslayalım.Bunu söylemekle eş değer eğer motordan bahsedıyorsak.burada motordan bahsetmıyorum az dikkat et.konsoldan bahsedıyoruz.typerın alt versonlarına bınılır belkı konsolu yeterlı aynı olsa bıle ama v10 makınası olan bı arabada boyle konsol arabayı sadece sattırır bındırmez.hee dıyosankı motoruna hastayım o yeter.gıdıp ozaman dedıgım gıbı bı serce alıp v10 yerletırmek en güzeli senın dedıgıne göre ozaman .:).rahat rahat bıner binecek adam :).
8.000rpm
04-07-2011, 14:19
bi tane konuda da stres yükselmesin arkadaş bu ne yaa
clio ve s2000 konusu yine gitti typeR'a saplandı
typeR denen zıkkımın evet iç mekanı 1,6lar ile aynıdır ama farklı olan milyon tane parçası vardır , bu sebeple 1,6 ile typeR arasında dağlar kadar tad-kabiliyet farkı vardır...
bu konu clio için de geçerlidir , dci clio ile rs arasında aynı sebeple dağlar vardır ama görünüme baktığınızda "bu mudur yani?" dersiniz.. keza v6 clio da iç mekanda farklı birşey vermez... ama rs'i kullanırken ne kadar farklı hisler alıyorsanız v6 için durum bunun kat kat fazlası olacaktır :)
konu bu değil ayrıca... sataşmanın şakalaşmanın da bokunu çıkarmamak lazım...
herkes birşeylerin taraftarıdır fanatiğidir aşığıdır vs..vs.. kimse kimseye saygısızlık etmemeli...
gelelim konuya...
v6 clio / s2000
bu iki makine de günlük kullanım için değil , farklı lezzetler için tasarlanmış özle araçlardır
cliov6 da vergiden dezavantajlı olmasaydı ve daha az sayıda üretilmemiş olsaydı eminim ki tr'ye daha çok gelirdi ve ikinci el fiyatı bu seviyelerde olmazdı
v6ya göre s2000 evet daha çok var ve yıpranma seviyelerine göre farklı fiyat değerlerinde örnekler mevcut...
arkadan motor hb v6 bir araba ile önden motor 2 litre cabrio bir aracı aynı kefeye koyup muhabbeti buralara kadar getirmek esas yanlıştır..
üstelik bu yanlışı "konuşamazken" seviyenin git gide düşmesi de cabası...
allahın cliosu bile s2000 kadar hızlı işte çatlayın patlayın. :p
V6 ıle 2000 cc arabayı aynı kefeye koymak tabıkıde saçmalık.ama gorsellık. kalıte açısından clıo yanında bıl geçemez typerın.ayrıca.ozaman koyalım serçeye v10 motor kıyaslayalım.Bunu söylemekle eş değer eğer motordan bahsedıyorsak.burada motordan bahsetmıyorum az dikkat et.konsoldan bahsedıyoruz.typerın alt versonlarına bınılır belkı konsolu yeterlı aynı olsa bıle ama v10 makınası olan bı arabada boyle konsol arabayı sadece sattırır bındırmez.hee dıyosankı motoruna hastayım o yeter.gıdıp ozaman dedıgım gıbı bı serce alıp v10 yerletırmek en güzeli senın dedıgıne göre ozaman .:).rahat rahat bıner binecek adam :).
arkadaşım sen konsoldan bahsediyosun bende diyorumki bindiğin arabayla V6 nın içi arasında fark yok bakınca sende civic 1.6 sportun konsolunu sörüosun V6 ya binende clioya bindiği için diğer clio konsolunun aynısını görüyor. Arasında dağlar kadar farkta yok ayrıca sadece gazlamak için diyorsan typer da orjinalde bırak cd çaları adamlar teyp bile koymamış gidiosun teyp alıp sağını solunu delip konsola sonradan çakma bir teyp alıosun bumu senin konsol anlayışın kalite anlayışın buysa kalsın bırak..
birazda saygı duyun şu araçlara sadece motormu üstün sanıyorsun pistte tozunu attırır altındaki hondaya renolar ve reno kadar hiç bir hondanın hiç bir modeli yol tutamaz o kabiliyet yok frenleri renonun yanına yanaşamaz güvenlik insan güvenliği renonun yanına yanaşamaz istersen daha sayayım ? bu kadar fanatik olmayın honda honda honda yiceniz kafayı sonunda :)
ProdriveSTI
04-07-2011, 15:58
allahın cliosu bile s2000 kadar hızlı işte çatlayın patlayın. :p
:hahaha::hahaha:
+ 555
vanished
04-07-2011, 16:02
Bu arada Clio V6 cok guzel de karsilastirma yaparken kendi yasadigimiz sartlari goz onunde bulundarmadan neyin karsilastirmasini yapalim ki. O zaman gider Authoshow dergisinin 2005 sayisina bakar okur okur geceriz. Onemli olan Turkiye`de bu iki araci alabilecek paraniz olsa hangisini neden nasil tercih edersiniz bunu anlayabilmek.
Sahsen ben 65 milyar param olsa, yarin oburgun Allah korusun basim SIKISIRSA (Turkce klavyem yok) rahat satabilirmiyim yoksa ilana koyup ben de 2 sene bekleyip sonra olu fiyatina mi satarim endisesi tasimaktansa gider guzel temiz modelli bir s2000 alirim hem yanlarim hem rollerim hem de ustunu acip reinalarim :D Haa canim sikilirsa da aldigimin bin lira ustune her zaman satarim ;)
Haa koleksiyon yapacak kadar cok param olursa da kimse kusura bakmasin Ferrariye binerim. Clio V6 ya degil :)
Bir açıklama bu kadar mı güzel olur yau... Ekleyecek hiçbir şey yok aynen katılıyorum Bora kardeşim +1000
honda honda honda
yiceniz kafayı sonunda :)
honda hayat ondaya en büyük rakip. :D
vanished
04-07-2011, 16:19
birazda saygı duyun şu araçlara sadece motormu üstün sanıyorsun pistte tozunu attırır altındaki hondaya renolar ve reno kadar hiç bir hondanın hiç bir modeli yol tutamaz o kabiliyet yok frenleri renonun yanına yanaşamaz güvenlik insan güvenliği renonun yanına yanaşamaz istersen daha sayayım ? bu kadar fanatik olmayın honda honda honda yiceniz kafayı sonunda :)
peki arkadaşım ben 2011 clio symbol kullanıyorum bu aralar icab etti neden 2011 model 0 km bir araç sağa sola çeker düz yolda neden bu kadar rüzgar sesi alır içeri neden her sert frene bastığım da arka sağa doğru 20 derecelik bir açıyla kayar neden yumruğumla hafifce sacına dokunduğumda ben basitim ben gaz tenekesiyim der gibi bir ses çıkarır neden sert viraja girdiğim de bu kadar kasar arkayı kendini bıraktı bırakıcak diye korkutur neden bu kadar hafiftir bu sınıf bir araç direksiyonu neden bu kadar sert pedalları bisiklet gibi ön cam minibüs hissi uyandırıyor neden silecekleri zart zurt ötüyor reno servisi o öter bişey yapamayız diyor. bak ben honda da kullandım o sınıfta jazz kullandım birde ayriyetten civic 1.6 iES kullandım 2001 model ya yemin ediyorum honda katlar renoyu her anlamda bak... ya hiçbişey olmasın malzeme kalitesi verdiği his kaldıki ben VW'ye biniyorum Opel'e biniyorum honda arabam bu yaşıma kadar hiç olmadı gidip almam da yani tarzım değil japon. ama yiğidi öldür hakkını ver sana tarafsızca yorum yaptım. İnan reno çok basit ve kalitesiz araçlar yapıyor. He renault sport ayrı göz boyama amaçlı bütçeyi oraya aktarıp bikaç süperstar yaratın bana diyebilir firma ama ben firmayı değerlendirken en üstten değil authentiq donanımlı clio'dan yola çıkarım...
Ben tarafsız yorum yaptığıma inanıyorum iki markayı da yıllarca gözlemledim ve diyorum ki honda her zaman 1 adım öndedir renault'a göre.
Benim de merak ettiğim bi konu yeni konu açmadan sorayım bu honda marka araçlar neden bu kadar bağımlık yapıyor
Çok bağımlısı olan bi kaç modelini kullandım bende bi fanatiklik oluşmadı bende mi bi tuhaflık var acaba
He renault sport ayrı göz boyama amaçlı bütçeyi oraya aktarıp bikaç süperstar yaratın bana diyebilir firma ama ben firmayı değerlendirken en üstten değil authentiq donanımlı clio'dan yola çıkarım...
o halde gtrı yapan nissanıda silelim marka olarak?
almerayı gördükten sonra bende diyorumki nissan gtrı yapsa ne olur yapmasa ne?
yazdıklarınıza tamamen paralel bu dediğim.
clionun üretimi tamamıyle sürüm kazancı satışa yönelik.
daha kaliteli materyal ve mühendislik kullanılsa iki katı fiyatına gelir ve şu anki gibi peynir ekmek olarak satılmaz dolayısıyla.
v6da özel bi versiyon model gamında, adam meraklısına üretmiş kazanmak için... ;)
2011 clio symbol kullanıyorum .
sümbül dedin kaynettim:)
ben o aractan her turlu saçmalıgı beklerım:D
aynı sikayetleri 2011 clio HB yaşayan varmı hiç araştırdınmı?
ya arkdaş ne boş yazanlar var, adam orda dememişki ben bunlardan birini alıcam sizce hangisi diye sizene parasından kaç para etceğinden
şimdi şurda 458 italiamı yoksa lp670 mi deseler ikinci el piyasasınamı bakcaksınız onudamı alıp alamadığınızı düşünceksiniz hangisi daha güzel ve özelse onu seçersiniz bu kadar basit
peki arkadaşım ben 2011 clio symbol kullanıyorum bu aralar icab etti neden 2011 model 0 km bir araç sağa sola çeker düz yolda neden bu kadar rüzgar sesi alır içeri neden her sert frene bastığım da arka sağa doğru 20 derecelik bir açıyla kayar neden yumruğumla hafifce sacına dokunduğumda ben basitim ben gaz tenekesiyim der gibi bir ses çıkarır neden sert viraja girdiğim de bu kadar kasar arkayı kendini bıraktı bırakıcak diye korkutur neden bu kadar hafiftir bu sınıf bir araç direksiyonu neden bu kadar sert pedalları bisiklet gibi ön cam minibüs hissi uyandırıyor neden silecekleri zart zurt ötüyor reno servisi o öter bişey yapamayız diyor. bak ben honda da kullandım o sınıfta jazz kullandım birde ayriyetten civic 1.6 iES kullandım 2001 model ya yemin ediyorum honda katlar renoyu her anlamda bak... ya hiçbişey olmasın malzeme kalitesi verdiği his kaldıki ben VW'ye biniyorum Opel'e biniyorum honda arabam bu yaşıma kadar hiç olmadı gidip almam da yani tarzım değil japon. ama yiğidi öldür hakkını ver sana tarafsızca yorum yaptım. İnan reno çok basit ve kalitesiz araçlar yapıyor. He renault sport ayrı göz boyama amaçlı bütçeyi oraya aktarıp bikaç süperstar yaratın bana diyebilir firma ama ben firmayı değerlendirken en üstten değil authentiq donanımlı clio'dan yola çıkarım...
Ben tarafsız yorum yaptığıma inanıyorum iki markayı da yıllarca gözlemledim ve diyorum ki honda her zaman 1 adım öndedir renault'a göre.
arkadaşım karşılaştırma bildiğin clio üzerinden yapılmıyor clio symbol ile clio v6 yı aynı kefeye koyuyosan sana bişi demiyorum zaten ben diğer arkadaşta çok güzel örnek vermiş bence sen gtr falanda sevemessin almera primera ları gördükten sonra dimi işte bu kadar saçma şuan söylediklerin ;) Kaldıki clio symbol ile clio hb arasındada dağlar kadar fark var hele v6 ile neler vardır allah bilir.. ha bide işin şu noktası var ben hiç bir sıfır km symbol ün en dandik bile olsa baz versiyonda olsa o dediğin gibi frene basınca otarafa butarafa atmalar gibi şeyler olacağını sanmıyorum bence sen direksiyonu elinden falan kaydırıosundur o dediğin olay 85 model bakımlı bir torosta bile olmuyor uçmayalım :icon_tup:
ya arkdaş ne boş yazanlar var, adam orda dememişki ben bunlardan birini alıcam sizce hangisi diye sizene parasından kaç para etceğinden
şimdi şurda 458 italiamı yoksa lp670 mi deseler ikinci el piyasasınamı bakcaksınız onudamı alıp alamadığınızı düşünceksiniz hangisi daha güzel ve özelse onu seçersiniz bu kadar basit
:icon_tup:
anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az
clio v6 ile slalom yapmak isterim..
vanished
04-07-2011, 21:50
o halde gtrı yapan nissanıda silelim marka olarak?
almerayı gördükten sonra bende diyorumki nissan gtrı yapsa ne olur yapmasa ne?
yazdıklarınıza tamamen paralel bu dediğim.
Yok yahu Almera da kullandım Primera'da kullandım iyi araçlar yani o kadar kötü değiller özellikle primera zamanın kendine baktıran makinalarından dı ama sırf gt-r var diye de nissan çok iyi bir otomobil markası diyemem bir çiçekle bahar gelmez... a-z bütün modellerinde belli bir standartın ve belli bir çizgin olacak bence bu sözümün arkasındayım.
sümbül dedin kaynettim:) ben o aractan her turlu saçmalıgı beklerım:D aynı sikayetleri 2011 clio HB yaşayan varmı hiç araştırdınmı?
2011 clio hb kullanmadım dayıoğlunda 2001 1.6 16V var onu kullanıyorum iyi kaçıyor ama sadece kaçıyor yol tutuş yok şişhane yokuşundan kasımpaşaya sert bi virajlı iniş var belki bilen vardır orda geldiğim yöne döndüm bir kere frenaj kalite yok koltukların bile yayı çıkmış minder koyuyoruz altına batmasın diye. ama gaza basınca gidiyor hakkını yemem.
arkadaşım karşılaştırma bildiğin clio üzerinden yapılmıyor clio symbol ile clio v6 yı aynı kefeye koyuyosan sana bişi demiyorum zaten ben diğer arkadaşta çok güzel örnek vermiş bence sen gtr falanda sevemessin almera primera ları gördükten sonra dimi işte bu kadar saçma şuan söylediklerin ;) Kaldıki clio symbol ile clio hb arasındada dağlar kadar fark var hele v6 ile neler vardır allah bilir.. ha bide işin şu noktası var ben hiç bir sıfır km symbol ün en dandik bile olsa baz versiyonda olsa o dediğin gibi frene basınca otarafa butarafa atmalar gibi şeyler olacağını sanmıyorum bence sen direksiyonu elinden falan kaydırıosundur o dediğin olay 85 model bakımlı bir torosta bile olmuyor uçmayalım :icon_tup:
yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın ;) yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak
Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım :) canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar ;)
yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın ;) yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak
Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım :) canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar ;)
çok şükür aynı kafada biri denk geldi .:D
Off amma uzamis yaw:D Almiyorum kardesim vazgectim :D
vanished
04-07-2011, 23:07
çok şükür aynı kafada biri denk geldi .:D
haksız mıyım ama kardeşim ? :)
haksız mıyım ama kardeşim ? :)
aynen :) + 1903
YouTube - ‪S2000 Prototype in Nurburgring‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=Nl5cFzcZ8YY)
--
YouTube - ‪Clio v6 - Vs Renault 5 Turbo 2‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=njBOH-VYfHo)
Jeremy drives the Renault Clio V6 (series 2, episode 6) - BBC Top Gear (http://www.topgear.com/uk/videos/clio?VideoBrowserMode=tv-series&SeriesNumber=2) (Stig daha gider bu diye 1.35'lere inmeye çalışınca olanlar..)
Günlük kullanımda kimse ortadan motorlu kısa aks mesafeli arkadan itiş bir makinenin zorluklarını yaşamak istemez sanırım.
Performans olarak Nürburgring zamanları Clio V6 için 8:36, S2000 için 8:39. Profesyonel anlamda rekabetsel açıdan eşit noktalarda olabilirler fakat ben yolda ve pistte S2000'ini tercih ederdim. Stig'in bile limitlerine yaklaştığında kontrolünü kaybettiği bir araç fantastik bir üretim olarak aklımda yer eder, o kadar.
Yok yahu Almera da kullandım Primera'da kullandım iyi araçlar yani o kadar kötü değiller özellikle primera zamanın kendine baktıran makinalarından dı ama sırf gt-r var diye de nissan çok iyi bir otomobil markası diyemem bir çiçekle bahar gelmez... a-z bütün modellerinde belli bir standartın ve belli bir çizgin olacak bence bu sözümün arkasındayım.
2011 clio hb kullanmadım dayıoğlunda 2001 1.6 16V var onu kullanıyorum iyi kaçıyor ama sadece kaçıyor yol tutuş yok şişhane yokuşundan kasımpaşaya sert bi virajlı iniş var belki bilen vardır orda geldiğim yöne döndüm bir kere frenaj kalite yok koltukların bile yayı çıkmış minder koyuyoruz altına batmasın diye. ama gaza basınca gidiyor hakkını yemem.
yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın ;) yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak
Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım :) canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar ;)
en son kisimlar cok guldurdu beni:)allahda seni guldursun kardesim:):)
:icon_tup:
Yok yahu Almera da kullandım Primera'da kullandım iyi araçlar yani o kadar kötü değiller özellikle primera zamanın kendine baktıran makinalarından dı ama sırf gt-r var diye de nissan çok iyi bir otomobil markası diyemem bir çiçekle bahar gelmez... a-z bütün modellerinde belli bir standartın ve belli bir çizgin olacak bence bu sözümün arkasındayım.
2011 clio hb kullanmadım dayıoğlunda 2001 1.6 16V var onu kullanıyorum iyi kaçıyor ama sadece kaçıyor yol tutuş yok şişhane yokuşundan kasımpaşaya sert bi virajlı iniş var belki bilen vardır orda geldiğim yöne döndüm bir kere frenaj kalite yok koltukların bile yayı çıkmış minder koyuyoruz altına batmasın diye. ama gaza basınca gidiyor hakkını yemem.
yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın ;) yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak
Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım :) canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar ;)
Ne yani bir arabanın iyi olması etkilediğin hatun miktarıyla mı ölçülüyor ? :icon_wack
http://theinsanityreport.com/home/wp-content/uploads/2010/02/bbnf4B.jpg
YouTube - ‪S2000 Prototype in Nurburgring‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=Nl5cFzcZ8YY)
--
YouTube - ‪Clio v6 - Vs Renault 5 Turbo 2‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=njBOH-VYfHo)
Jeremy drives the Renault Clio V6 (series 2, episode 6) - BBC Top Gear (http://www.topgear.com/uk/videos/clio?VideoBrowserMode=tv-series&SeriesNumber=2) (Stig daha gider bu diye 1.35'lere inmeye çalışınca olanlar..)
Günlük kullanımda kimse ortadan motorlu kısa aks mesafeli arkadan itiş bir makinenin zorluklarını yaşamak istemez sanırım.
Performans olarak Nürburgring zamanları Clio V6 için 8:36, S2000 için 8:39. Profesyonel anlamda rekabetsel açıdan eşit noktalarda olabilirler fakat ben yolda ve pistte S2000'ini tercih ederdim. Stig'in bile limitlerine yaklaştığında kontrolünü kaybettiği bir araç fantastik bir üretim olarak aklımda yer eder, o kadar.
stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.
lımıtlere yaklasma degıl bence stig ın yasadıgı. lımıtının ustune cıkarmaya calısmıs cıkamamıs.
kaldıkı ıslak pıste bence gayet guzel sure yapmıs.
ağırlık dağılımı dengesız oldugu ıcın cabuk spın atması cok normal ama bu sekılde bıle s2000 den daha hızlı pistte.
vanished
06-07-2011, 01:09
stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.
Starion haklı ben daha öncede demiştim Clio v6 phase 1'de Tom Walkinshaw's TWR concern süspansiyonu kullanılmış ve yol tutuş berbatmış özellikle ıslak zeminde kontrol sağlanamıyormuş. Daha sonra 1,5 seneye kalmadan phase 2 çıkarmışlar bunun yol tutuşunu VW mühendisleri iyileştirmiş ve ve extra performansı Porsche firmasının mevcut motorda yaptığı modifikasyonla sağlamışlar. (Ayrıca Porsche Phase 2'de Alman malı Bosch marka yakıt enjöktürü kullanmış. Allah'ım bu nasıl bir ezikliktir.) :)
Kaynak Evo. Car Retrieved - 2011-01-07 sayısı
Ne yani bir arabanın iyi olması etkilediğin hatun miktarıyla mı ölçülüyor ? :icon_wack
bunu kast etmedim yazdım zaten ironik bir örnek diye...
stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.
lımıtlere yaklasma degıl bence stig ın yasadıgı. lımıtının ustune cıkarmaya calısmıs cıkamamıs.
kaldıkı ıslak pıste bence gayet guzel sure yapmıs.
ağırlık dağılımı dengesız oldugu ıcın cabuk spın atması cok normal ama bu sekılde bıle s2000 den daha hızlı pistte.
Stig 1.35 yapabileceğini defalarca dile getiriyor, sonucu ortada. Aracın limitleri o kadar değişken ve keskin ki Stig dahi ayak uyduramamış. O tecrübedeki bir asfalt pist yarışçısı neyi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini hesap makinası hassasiyetinde bilir.
Bende yazarken performansı açısından kötü ya da yavaş bir otomobil değerlendirmesi yapmadım, aksine pistte S2000'i geçtiğinden bahsediyorum. Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
...Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
10 Numara yorum olmuş :icon_tup:
Clio V6 aslında tam bir kapalı kutu. Sizce 80 milyar satın alma maliyeti, 3 milyar yıllık vergi, 5 milyar yıllık kasko maliyeti olan bu kutunun içinden mutluluk mu çıkar pişmanlık mı?
Sorunun cevabı kutuda gizli :D Haydi herkes kutusuna :D
10 Numara yorum olmuş :icon_tup:
Clio V6 aslında tam bir kapalı kutu. Sizce 80 milyar satın alma maliyeti, 3 milyar yıllık vergi, 5 milyar yıllık kasko maliyeti olan bu kutunun içinden mutluluk mu çıkar pişmanlık mı?
Sorunun cevabı kutuda gizli :D Haydi herkes kutusuna :D
clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi:D
clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi:D
Yaa ibo tamam uzatma hadi ver senin şu RS i 13 e barışalım :D Hem gönlümü de almış olursun :D Ama kredi kartına vade farksız 12 taksit isterim :D
clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi:D
:icon_tup:
Yaa ibo tamam uzatma hadi ver senin şu RS i 13 e barışalım :D Hem gönlümü de almış olursun :D Ama kredi kartına vade farksız 12 taksit isterim :D
13 den fazla etmez diyosun abi yani:( kalbimi kırdın valla.
ClioSport
07-07-2011, 04:33
YouTube - ‪S2000 Prototype in Nurburgring‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=Nl5cFzcZ8YY)
yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu:eek:
yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu:eek:
motaharu kurosawa :) namı diğer gan-san :)
Motoharu Kurosawa - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Motoharu_Kurosawa)
hatta bu da ring'de NSX-R'ı kullanışı :)
13 den fazla etmez diyosun abi yani:( kalbimi kırdın valla.
Şaka kardeşim şaka :D Senin RS gönlümüzde taht kuran ve hepimizin RS sahibi olmak istemesine sebep olan 2 RS ten biridir. Diğeri de Kadir babanın eski RS i :D
Olm bari Angaraya geldiğimde iki tur ver de neşemizi bulalım :D
Şaka kardeşim şaka :D Senin RS gönlümüzde taht kuran ve hepimizin RS sahibi olmak istemesine sebep olan 2 RS ten biridir. Diğeri de Kadir babanın eski RS i :D
Olm bari Angaraya geldiğimde iki tur ver de neşemizi bulalım :D
6 ay aradan sonra kavustum abı arabama.fena ozlemısım:D
10 dakkada sınır stres bırakmadı:D
yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu:eek:
Pistte trafik var bir de. :)
SEÇKİN172
07-07-2011, 10:45
Clio v6 sesi çok başka bişe bence o sesten s2000 çok korkar :)))))))
İngilizce ama durumu çok güzel anlattığı için buraya aktarıyorum. Bahsedilen araç PH1 V6. PH2'de uzatılan dingil mesafesi vs. ile kuru zemindeki yol tutuş bir miktar iyileştirilmiş ama ıslakta hala problem devam ediyormuş.
"Press hard to the extent that exceed its cornering limit and you’ll back off the throttle, then you’ll be suddenly stunned by the severe lift-off oversteer that dominate the whole picture and eventually lead to a spin. OK in racing circuit but never do it at your country roads. Really a hatchback 911. And I ** meaning the 911 of at least 10 years ago.
If you survive, you’ll learn how to drive it: never try its limit. This is a car requires respect. The best way to drive it is slow in fast out, which is easy and enjoyable to do as the huge brakes are strong, the long travel of throttle pedal easily controls the right amount of torque needed and the superb steering tells you exactly how much grip left. This car is really strange: if not exceeding its limit, it is sweet to drive; once exceeded, it’ll be a nightmare."
Merhabalar :D Konuya yazasım yoktu da, böyle *** atmalar, boş konuşmalar oldu mu kendimi tutamadım. Konu uzayacak gerçi de olsun. Genelde tarafsız yazmaya çalışırım ama taraf tutanların karşısında taraf tutmaya bayılıyorum. 16 sayfada baya alıntı yaptım, başlayayım cevap yazmaya :)
clio v6 yı sokakta gören dönüp s2000 e sümüğünü atmaz :) bu yeterli bence :)
Vuhuu dostum ciğer, yürek yiyip mi geldin buraya konuya yazmadan önce ?
fanatik gazetesi gene yayında.
Bende honda araca sahibim ama
v6 yı hondayla yanyana değil müzeye koyarım.
pistte honda daha iyi demiş buğra?
Kimin ,bu senin görüsünmü ? denendimi? kimler denedi?
Reno spor araçlarda tek geçilir. gidipte eşşeği kupona yazmanın alemi yok.
s2k altılı ganyanda sadece kupon olur ama hiç bizaman reno karşısında bir aayağın birincisi olamaz
Fanatik gazetesi genel müdürüsünüz galiba siz de ? Cümleye öyle başlayıp öyle bitirirseniz olmaz tabi. Çok şükür burada eşeğe binen insanlar sizin atların çoğunu geçebilecek teknolojiye sahip araçları var. Sizin atlar biraz çakma galiba, yoksa nasıl geçilirsiniz ki ?
sınırlı sayıda üretilmiş bir araba ama hala direksiyonu ve konsoldaki klima vs düğmeleri basit bir reno modeli (mesela sümbül) ile aynı.. bir de S2000 nin içine bakın..
Bu konuda haklısın abi. Clio RS'e binince insan böyle farklı renkte kadran biraz daha farklı vites topuzu, farklı direksiyon(bari dikiş vs. yapın,logoyu farklı yapın) koltukların şeklinin biraz daha farklı olmasını istiyor.. Üstünde Renault sport yazması ve deri- kadife tarzı bir koltuğa sahip olması hoş ama yeterli değil. Mk3 RS'te baya düzeltmeye gittiler. Hem dıştan hem içten. Yine çok başarılı değil ama eskiye oranla kat kat güzel. Difüzör vs. çok güzel duruyor.
Litre başına güç clio V6'da 85,2 Hp iken, s2000'de 125,19 Hp burada honda'nın teknolojisi göze çarpıyor hemen zaten honda kendi ürettiği pgm-fi yakıt enjektörünü kullanırken clio V6 alman malı bosch marka enjektör kullanmış. (Alman malı sorunsuz olur diye)
Ayrıca Clio v6 phase 1'de Tom Walkinshaw's TWR concern süspansiyonu kullanılmış ve yol tutuş berbatmış özellikle ıslak zeminde kontrol sağlanamıyormuş. Daha sonra 1,5 seneye kalmadan phase 2 çıkarmışlar bunun yol tutuşunu VW mühendisleri iyileştirmiş ve ve extra performansı Porsche firmasının mevcut motorda yaptığı modifikasyonla sağlamışlar.
Kaynak Evo. Car Retrieved - 2011-01-07 sayısı
Ne kadar geçerli sayılır bilmem ama çoğumuz bu araçları kullanmaya şansımız olmadı. Ya testlerden gördük ya da gerçeğe en yakın simülasyonlarda oynadık. Clio V6 gerçekten her virajda hem oversteering hem understeering yaşıyor. Ne S2K'da ne NSX'de böyle bir sorun var. Bu durum araçlar içinde en kötü durumdur. Senna'nın kaza yaptığı Williams-Renault aracındaki durum da buydu. Limitlerde ne tepki vereceğini bilemiyorsun. Arkadan kaymasını beklerken önden kayıyor veya tam tersi. Sırf bu yüzden şampiyonluğu kaptırdı. (Forza 3 te sürmüştüm clio yu aynı tepkileri verdi top geardaki videodaki gibi. Çok fazla spin atmıştım. Aracı toparlayamıyor olmanın bir nedeni de düşük direksiyon açısı bu arada)
0-100ü 5.9 değil, 6.2dir s2000in. ;)
+honda pistte yetişemezki renoya. :)
v6 rsler, r26lar vs...
Genelleme yaparak büyük yanılgılara düşüyorsunuz. R26 pistte gerçekten çok başarılı bir araç. Ama slick lastikler, büyük oranda sökülmüş olması, pleksi camlar vs. şeyleri unutmamak lazım. Takdir ettiğim bir konu, Renault'un bunu fabrika üretimi olarak yapmasıdır. Ama motor hala çok verimli değil. Fransızların genel sorunu. Motorlarıyla istediğiniz gibi oynayamıyor olmanız. Ki bu benim için çok büyük eksiklik. Yol tutmuyor, freni tutmuyor dediğiniz şey toplamda 2500 dolara hallolur.. 2500 dolara motorun yapısını değiştiremezsiniz, daha fazla verimli olmasını sağlayamazsınız..
Abi spor otomobil konusunda başarılı olmak derken, sadece motorda bitmiyor ki olay. Japonlar 1.8 den 200 2.0 dan 240 çıkardılar ama yol tutuş, sürüş dinamikleri noldu :)
Valla bence Reno bu işi iyi yapıyor kim ne derse desin, pistte aynı sınıfta yada benzer güçlerde olan japon rakibi yok denebilcek düzeyde başarılılar hatta. Ring'de en hızlı hothatch bir Reno mesela :)
Haklısın bir çok konuda abi ama dediğim gibi iyileştirilebilir şeyler yol tutuş dediğimiz şey.. Sürüş dinamiği kötü Honda pek yoktur.. En azından sandalyede oturuyor hissi ve zevksiz sürüş vermez size.. Zevksiz sürüş kısmı gerçi görecelidir ama oturma pozisyonu konusunda herkes hemfikirdir heralde.. Yere ne kadar yakın daha doğrusu şasiye, aracın hissi o kadar iyi olur..
1.8 den 200hp almak 2.0 dan 240hp almak renault için çokmu zor sence ? Hep güçten bahsetmişsin ama bunun tork eğrisi yokmu ? torku beygirinden düşük ender araçlardan biri honda Koca mühendisler heleki Renault ve Redbull un F1 de hondaya kök söktü motor renteknolojisi ve bu mühendislerin beyni 2.0 dan 240 değil 300hp çıkaracak dinamizmide yapabilirler nitekim bu satış stratejisiyle alakalı bir durum en basit örneği clio rs mk1 de 172 çıktıktan sonra 206 rc 180hp modelini çıkarttı ve hemen ardından 182hp lik yeni kasa clio rs geldi sonrasındada 200hp .. 2000 yılındada 2.0 dan 200hp çıkarabilirdi renault yani bu tip satış politikaları var o yüzden motordan alınan güç ile teknoloji yada başarı sorgulanamaz. Nitekim zaten honda 2.0 240hp almış fakat üstüne çok fazla bir güç katamıosun zaten limitlerde çıkarılmış bir motor aynı olay 1.6 160hp vtec içinde geçerli limitler zorlanarak çıkarılmış o yüzden teknoloji kıyaslaması bence bu kriterler ile yapılmaz
Zorlanarak mı ? Neden ağzına kadar dolu RS'imiz pek yok ? Neden motorları çok açık ve dayanıklı değil ? neden çoğu kişi eksantrikten öteye geçemedi ? Kimin motorları sınırda iyi bak önce.. Stock halde 700 hp veren s2k lar var, k20 nin gömlekleri 800 hp ye kadar dayanıklı.. s2k atmosferk olarak max 320 hp falan verir ama kaç kişi yapmış da gidişini görmüşsünüz? 2.0 320 hp atmosferk rs gösterir misin bana ? Honda'nın motorlarına laf ettiğin için komple indy serisi Honda motoru kullanıyor. Senna sırf motoru Honda diye takımını değiştiriyor vs. değil mi ? Ekonomik anlamda zorlamak istemediği için kendini şu anda F1 de yok. Çünkü sadece otomobil üretmiyor, her alanda motoru var ve bir konuda sekteye uğrarsa çok konuda riske girer. NSX'i vs. yi Honda Jet için iptal etti. Şu an övünebilecekleri bir uçakları var.
her alana vermiyolar öyle ;)
hondayla karıştırma :)
Garajınızda bir tane daha olması mı lazım ? Ferrari'den çaktınız heralde bu taktiği ?
hangi vtec çap strok silindir büyütmeden 50hp almış ? TR nin en güçlü vtec i hangisi ? benim bildiğim burda izmirdeki vtec oda 1800cc den bile fazla o güçleri anca görebildi. O da nerdeyse bütün motoru değiştirdiler o senin dediğin 50hp yi almak için.. ama 50-60 hatta 70hp gücü silindir büyütmeden bir 106 dan alabilirsin ki örnekleride TR de çok zaten 170-180hp 106 dolmaya başladı heryer
bir vtec bir dereceli egzantrik ile 5-10hp zor alırken 106 gti ve diğer fransızlar sadece egzantrik derecelerine göre ve timing ayarları ile 20-30hp leri zorlayabiliyorlar
Yazılım içinde ayın şey geçerli honda type-r dışında yazılım yada beyinle aım şahım güçler çıkaran bir japon nadirdir ama iyi bir yazılım ve egzantrik birleşimi ile senin bahsettiğin 40-50hp leri fransızlardan koparabilirsin anlatmak istediğim buydu
en basiti bir tane vtec egzantriği ile 106 gti egzantriğini eline al ve egzantrik üzerindekli kamların ovalliklerine dikkat et demek istediğimi anlıcaksın adamlar hondadaki gücü orjinal olarak verdikleri geniş açılı kamlarla alıyorlar diğer markalar ise orjinalde sivri kamlarla çıkarılıp bunu sonradan biz modifiye etmek için dereceli egzantrik alarak hondanın yaptığını yapıyoruz.. bu yüzden tr de fransızların motordaki gücü alan en önemli parçası dereceli egzantriktir ama honda buna pek ihtiyaç duymaz. honda sahipleride bu yüzden araçlarına egzantrik takana kadar bir headers ın bile daha faydalı olacağını bilir ve headers ı egzantriğe tercih eder ;)
Neymiş ki? heryerde ITB'li 106 var heralde ? ITB'yle 180 hp çıkıyor zaten.. Varsa biz de o güzel sesi dinleyelim yani boşa gitmesin ? Sen hiç o eksantriklerin ne işe yaradığını düşündün mü ? 180 hp 106 km de kaç litre yakıyor ? km başına 1 lira falan atıyorsunuz heralde pencereden ? VTEC'in güç ve ekonomiden oluştuğunu biliyor musun ? ağzına kadar dolu b16 nın sakin kullanımda yakacağı 1 lirayı asla bulmaz merak etme.. Mertcan abi turbo vti la stock vti dan az yakıyordu sakin kullanımda.. İşte biz buna motor kalitesi diyoruz.. Bir de zamanında egzoz emisyonları diye bir şey vardı. O japonyada yeteri kadar rahatken b16b ler vardı 185 hp.. 9000 dönüp ayrıca günlük kullanabiliyorsun.. çok zevkli tavsiye ederim.. tork dediğin şeye de selam söyle, siz heralde her gün römork bağlıyorsunuz arabaya ?
honda hayat onda gibi saçma bi slogan yüzünden insanlarımız honda olmazsa hayatta olmaz ölürüz manası çıkarıyorlar bu sözden o yüzden bu kadar fanatik dolu heryer :D
Evet o saçma slogan da bizim salak insanlarımızı öyle bir etkiledi ki Honda'da satış patlaması oldu o yıllarda.
şu iki araba arasında s2000 i seçenin ya parası yoktur clio alırızda kime satarız diye düşünüp alır s2000 i 5-10 bin daha fazlasına satar :) yada boş forum muhabbeti yapıyodur
ilanlarda bile 2 tane, var doğrumu yazmışlar bilmiyorumda 3 tane varmış türkiyede paran olsada 4.araba yok demekki
maddi durumda sıkıntı olmadıktan sonra garajını açıp içerde türkiyede 3 tane olan bir arabadan görmek var bide her yerde olan bir arabadan görmek var
he normal clio rs ölsen almam içine ağır uyuz oluorum hem kullanılanlara hemde oturma pozisyonua ama 3.0 v6 oldunmu onları bir şekilde kişiselleştirip garajıma koymak isterdim
Eğer tek araba alma şansım olsa ben S2000 alırım, ama zaten garajımda bir çok arabam olsa Clio V6 da onların yanında yerlerini almalı.
ne çokta anlayan varmış ya şu teneke parçasından :) bide siz anlatında öğrenelim neymiş bakalım :( ne biliosun kardeş farkları nedir anlat bakalım bizde öğrenelim öğret bize :)
bilmemek değil öğrenmemek ayıptır :D öğrette öğrenelim :D
Teneke parçası hmm.. Sizinkini neyden yapıyorlar ? Geri dönüştürülmüş altın, gümüş, elmas, platinyum vs. mi ?
+ ben. tamamen katılmakla beraber, eskiden ciddi derecede severdim vti'ları da, ama şu aşırıya kaçan fanatizm yüzünden honda markasından nefret ettim desem yalan olmaz.
ruhları yarışçı, motorları yüklemeye elverişli,parçaları da neredeyse bakkallarda satılacak derecede yaygın da alican, düz yol yarışçıları. pistte hondalar pek başarılı değiller stock olarak , şunu kabul edin fanatizmi bırakıp. daha güçsüz / verimsiz dediğiniz birçok marka model araç benzer sınıftaki hondadan yol tutuş ve sürüş dinamizmi olarak üstündür.
bide böyle gerçekler var.
sonuç olarak clio v6 , s2000'e göre çok çok özel bir otomobil. Ortadan motor arkadan itiş bambaşka bi gezegen zaten keyif olarak, varsın kokpiti vs vasat olsun.
otomobillerin hobiden öte konumda olduğu bizim gibi insanlar , s2000'i görünce v6'yı gördüğü kadar heyecanlanmaz :icon_tup:
Sizi nefret ettiren vti cılar, type-r cılar.. Onlara Honda'nın başka modelini sorsan bilmezler. Ya da başka markaların başka modelleri.. Ben tüm markaları tüm otomobilleri severim, Honda'nın Ford'un ve 1-2 markanın daha yeri ayrıdır.. Düz yol yarışçıları kısmına katılmıyorum. Sadece Türkiye'de geçerli çünkü. Evet stock olarak yeteri kadar yol tutmuyor, frenleri çok da iyi değil. Ama size potansiyeli vermiş motorla şasiyle.. Biraz masrafla diğerinden daha iyi yapabiliyorsunuz.. VTI'ın direksiyonu biraz hissizdir mesela onun da nedeni, lastiğin açısını %30 sağ ya da sol yapmak için başka arabadan daha fazla direksiyonu çevirmeniz gerekir.. Ama sürüş zevki özellikle motorun devir çevirmesinden ötürü çok daha iyidir.. Bu yüzdendir Ep3 fifth gearda çooooookk uzun süre hothatch sınıfında en yukarıda kalmıştır.. Bazı yönlerden üstün olan araçları bile sürüş zevkiyle geçmiştir.. Benim için yavaş yavaş gezinirken zevk verebilen araba her şartta zevk verir.. Clio RS kullanan bir abim demişti normal kullanımda normal clio dan farkı yoktu diye.. Clio v6 illa ki daha iyidir rs ten tabi..
Son olarak v6 ya bakan daha çok olur çünkü daha az görmüşlerdir.. Mahalleye hiç bilmediğin güzel bir hatun gelse herkes bakar gibi bir şey :D Arkadan çok sexy clio v6 ama önden biraz çirkin hala..
8:16.90 Renault Mégane RS R26.R
8:39 Honda S2000
Bunlar tamamen stock araçların Nurburgring dereceleri. S2000 10 hp daha güçlü olmasına rağmen arada 22 sn var. Yeni Megane derecesini yazmıyorum bile.
Birde S2000 çok yok diyen arkadaşa hatırlatiim en son S2000 Türkiye buluşması S2000 vardı sanırım.
S2000 leri severim birçok arkadaşımda var ama sadece eğlencelik bir araba o kadar. Bir evo ya da Sti değil.
S2K'ya da slick takıp tekrar deneyelim bunu.. R26'nın başarısını her seferinde bu şartları düşünerek konuşmak gerek.. Çirkin mirkin ama ben de severim kendisini..
Megane RS özelliklede R26 severim ama üstünden slick ile gelen camları plexi olan sırf gazlamak için yapılmış bir araç. Karşılaştırmak adil olmaz. Ayrıca konu Clio V6
:icon_tup::icon_tup::icon_tup:
typerla normal civicin konsol çok farklı sanki.
vites topuzuyla pedallar farklı bu durum cliodada geçerli zaten.
üstünlük göstermek için düzgün noktalardan ele alsak bari.
Evet tabi her civic kadranında typer yazıyor- koltuklar da öyle recaro nun zaten.. Orta konsolda kaçıncı civic olduğu vs. de yazıyor zaten.. bir de logo kırmızı direksiyon da dikişli geliyor haklısın.. herkes civic almalı..
sen altındaki typer die dolaştığın arabanın baz versiyonlarından konsolu çokmu farklı sanıyosun :hahaha: hele o magirus minibüsçü tarzı vites topuzun :D
Ahh canım ya o magirüs stili vites topuzu herkesin övgüsünü aldı nedense ? Virajda kolay vites değiştirmeye vs. falan yarıyor o vites topuzu.. İngilizce çalışıp biraz testleri falan izle, oku iyi gelir..
:) :) F1 motoru ile Vtec'i kıyaslayan milletiz,kaldı ki Renault Sport'un Honda'dan iyi olduğunumu anlatıcaz onlara.
Herkes kendi bindiği arabayı savunur,Sadece kendi arabasının hızlı olduğunu ve geçilmez olduğunu zanneder,ta ki biri gelip onu geçene kadar...
Kime göre iyi neye göre iyi ? Honda, Renault Sport'tan iyidir diyip kestirip atayım sonra da size ne anlatacam mı diyim ? Varsın kötü olsun Honda öyle yapacağıma..
arkadaşım sen konsoldan bahsediyosun bende diyorumki bindiğin arabayla V6 nın içi arasında fark yok bakınca sende civic 1.6 sportun konsolunu sörüosun V6 ya binende clioya bindiği için diğer clio konsolunun aynısını görüyor. Arasında dağlar kadar farkta yok ayrıca sadece gazlamak için diyorsan typer da orjinalde bırak cd çaları adamlar teyp bile koymamış gidiosun teyp alıp sağını solunu delip konsola sonradan çakma bir teyp alıosun bumu senin konsol anlayışın kalite anlayışın buysa kalsın bırak..
birazda saygı duyun şu araçlara sadece motormu üstün sanıyorsun pistte tozunu attırır altındaki hondaya renolar ve reno kadar hiç bir hondanın hiç bir modeli yol tutamaz o kabiliyet yok frenleri renonun yanına yanaşamaz güvenlik insan güvenliği renonun yanına yanaşamaz istersen daha sayayım ? bu kadar fanatik olmayın honda honda honda yiceniz kafayı sonunda :)
Aaa CD çalar mı o ?? Aaaa yanlışlıkla var heralde aaaaaa ??? Honda Türkiye'nin bokluğu olmasın o CD çalar olmaması ?
http://www.hcimports.com.au/images/civic/CivicR13.jpg
Bu kadar bilgisiz olma, sonuçları canını sıkabilir..
Stig 1.35 yapabileceğini defalarca dile getiriyor, sonucu ortada. Aracın limitleri o kadar değişken ve keskin ki Stig dahi ayak uyduramamış. O tecrübedeki bir asfalt pist yarışçısı neyi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini hesap makinası hassasiyetinde bilir.
Bende yazarken performansı açısından kötü ya da yavaş bir otomobil değerlendirmesi yapmadım, aksine pistte S2000'i geçtiğinden bahsediyorum. Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
İngilizce ama durumu çok güzel anlattığı için buraya aktarıyorum. Bahsedilen araç PH1 V6. PH2'de uzatılan dingil mesafesi vs. ile kuru zemindeki yol tutuş bir miktar iyileştirilmiş ama ıslakta hala problem devam ediyormuş.
"Press hard to the extent that exceed its cornering limit and you’ll back off the throttle, then you’ll be suddenly stunned by the severe lift-off oversteer that dominate the whole picture and eventually lead to a spin. OK in racing circuit but never do it at your country roads. Really a hatchback 911. And I ** meaning the 911 of at least 10 years ago.
If you survive, you’ll learn how to drive it: never try its limit. This is a car requires respect. The best way to drive it is slow in fast out, which is easy and enjoyable to do as the huge brakes are strong, the long travel of throttle pedal easily controls the right amount of torque needed and the superb steering tells you exactly how much grip left. This car is really strange: if not exceeding its limit, it is sweet to drive; once exceeded, it’ll be a nightmare."
Ağzına, klavyene sağlık.. Yol tutuş konusunda sınırlarda saçmlayan ama normal şartlarda başarlı bir araç Clio V6..
Eklemek istediğim son şey şudur.. Madem 2 kişilik-Ortadan motorlu-Arkadan itiş-V6 ve Clio'nun en üst sınıfı bir arabadan bahsediyoruz.. Size süperspor olmayan o yıllarda hondanın karşılaştırılabiliecek tek arabasını sunuyorum..
http://sportscarforums.com/gallery/data/42/NSXR_1_.jpg
http://www.nsxprime.com/photopost/data/519/7492nsxr3.jpg
http://www.canim.net/araba/images/Honda-NSX-R09-1024.jpg
http://www.canim.net/araba/images/Honda-NSX-R08-1024.jpg
http://sundaydrivenyc.files.wordpress.com/2011/06/nsx-r-interior-2.jpg
Özel olmak konusunda daha da kimsenin şikayeti olmaz galiba.. Kimseye nefretim vs. yok yanlış anlamayın.. Herkesi seviyorum :D Şu konularda böyle yazmayı da hiç sevdiğim söylenemez ama taraf tutmak istemeyen insana bile taraf tutturuyorsunuz.. İyi forumlar iyi günler :)
sakın kimse doushtan alıntı yapmasın bütün sayfayı kaplar :D :D
DogukanB
07-07-2011, 16:23
bu çocuk hondadan prim almıyosa ben bişey bilmiyorum :D
Low-Rider
07-07-2011, 16:25
doğuş yordun vallahi he yarısını anca okuyabildim klasik doğuş yazıları:D
Low-Rider
07-07-2011, 16:28
birde şey çok komiğime gidiyor bunu genele yazıyorum
hiç sürmediği belki canlı bile görmediği araçlar hakkında sürüş dinamikleri gidişi vs hakkında acaip yorumlar okuyorum:D sadece video izlemekle yazı okumakla oluyorsa bu işler iyiymiş vallahi ben daha çok okiyim:D
bu çocuk hondadan prim almıyosa ben bişey bilmiyorum :D
yok lan para verseler de turbolasam :D
doğuş yordun vallahi he yarısını anca okuyabildim klasik doğuş yazıları:D
birde şey çok komiğime gidiyor bunu genele yazıyorum
hiç sürmediği belki canlı bile görmediği araçlar hakkında sürüş dinamikleri gidişi vs hakkında acaip yorumlar okuyorum:D sadece video izlemekle yazı okumakla oluyorsa bu işler iyiymiş vallahi ben daha çok okiyim:D
ahaha valla kimse rs ini vermedi, ama zevkine güvendiğim adama sürüşünü sordum.. hatta araba almadan önce 4924032484329 kere yavuz abiye, utku abiye, uras abiye rs i , a4 ü sormuşumdur.. vti sürdüm ondan emin olabilirsiniz :D
o zaman kimseye güvenmemek gerek yani, o adamlar da boş yere program yapıyorlar.. forza da takılıyoruz biz de işte napalım :D
Low-Rider
07-07-2011, 16:42
yaw birisi sana rs'ini versede sen yine beğenmezsin
at gözlüğü yok at kafası var sizde :D:D
forza da akşam v6 süreyim bakayım over under nasılmış:D
yaw birisi sana rs'ini versede sen yine beğenmezsin
at gözlüğü yok at kafası var sizde :D:D
forza da akşam v6 süreyim bakayım over under nasılmış:D
ben seveceğime eminim :) ailem izin vermiş olsaydı şu an cvk rs'e biniyordum zaten.. insan istemeyeceği, sevmeyeceği şeyi alır mı ? 106yı da çok istiyorum en azından fiyat performansta bana en çok zevki verecek araba.. tahmin ettiğimden çok çok daha zevkliydi.. ben roll drag sevmiyorum, roll de drag da hepsi aynı zaten..
o videodakinden farklı tepki almayacaksın ben sana söyleyeyim.. istediğin kadar dalga geç özgür abi :D
yaw birisi sana rs'ini versede sen yine beğenmezsin
at gözlüğü yok at kafası var sizde :D:D
forza da akşam v6 süreyim bakayım over under nasılmış:D
forzada v6 çok güzel yol tutuyor özgür ve fena keyifli s2000 cacık ama :)
Low-Rider
07-07-2011, 17:00
Valla ben all motor bi s2k yaptim fena keyifli bide v6 deniyim
Serhat Y.
07-07-2011, 17:00
gt5 de piste göre ayar yapıncada çok güzel yol tutuyor, akşama nurburgring de denemesi bedava güvenen çıksın karşıma:D
ben bide kullanmadığımız arabalar hakkında yorum yapılmamalı konusuna katılmıyorum, yazılı ve görsel basında çok tecrübeli güvenilir tarafsız yorum yapan insanların fikirlerinin referans alınması çok normal bencce
S.Özeren
07-07-2011, 17:01
Merhabala :)
sakın kimse doushtan alıntı yapmasın bütün sayfayı kaplar :D :D
:D:D:D:D:D maşallah
Low-Rider
07-07-2011, 17:05
gt5 de piste göre ayar yapıncada çok güzel yol tutuyor, akşama nurburgring de denemesi bedava güvenen çıksın karşıma:D
ben bide kullanmadığımız arabalar hakkında yorum yapılmamalı konusuna katılmıyorum, yazılı ve görsel basında çok tecrübeli güvenilir tarafsız yorum yapan insanların fikirlerinin referans alınması çok normal bencce
Fikirlerin referans alinmasi normal ona bisey demedim zaten bende dergi okuyarak video izleyerek fikir sahibi oluyoru ama bazi yorumlar cok aykiri kaciyor
:D:D:D:D:D maşallah
Olur öyle 22 sinden beri girmiyordum foruma patlama oldu :D
gt5 de piste göre ayar yapıncada çok güzel yol tutuyor, akşama nurburgring de denemesi bedava güvenen çıksın karşıma:D
ben bide kullanmadığımız arabalar hakkında yorum yapılmamalı konusuna katılmıyorum, yazılı ve görsel basında çok tecrübeli güvenilir tarafsız yorum yapan insanların fikirlerinin referans alınması çok normal bencce
Fikirlerin referans alinmasi normal ona bisey demedim zaten bende dergi okuyarak video izleyerek fikir sahibi oluyoru ama bazi yorumlar cok aykiri kaciyor
Emin ol Özgür abi o videoyu izlemeseydim Forza da oynadım diye yazmazdım burada.. V6 nın sürüşünü beğenmemiştim oynarken, dedim böyle bir arabada böyle bir yol tutuş çok komik diye.. Videoyu izleyince de Stig'in sürdüğü aynı tepkileri verdiğini gördüm arabanın.. Bunda yanlış bir şey yok.. Bir yerimden sallayarak söylemiyorum.. NSX'in fotolarını koymadan önce aynı kişinin yazdığı 2 alıntı var biri ingilizce.. Herkes aynı şeyleri söyleyip duruyor.. Kaç kere S2K'nın sınırlarda öyle tepki verdiğini gördünüz ki ? Ya da bu şekilde şikayet edildiğini ? At kafası dedin tüm yorumlarımı okumadan.. Adam teneke diyor biz karşısında bir şey diyince fanatik oluyoruz.. Cem abinin MCS'ye *** gibi yol tutuyor desem beni asarlar arkadaş, Nurburgring videosunu izleyince o arabanın sokayım S2000'e diyorum.. Bu mu fanatiklik ? Vur kaç yapmak lazım demek ki..
Low-Rider
07-07-2011, 17:25
Tamamda sen niye alindin bu kadar?ben genele yazdim dogru duzgun bilgisi olmayipta sirf honda illa honda diye sacmalayanlar icin yazdim.
Yorumlarinin yarisini okudum evet cunku biliyorum senin yorumlarini honda hakkinda , o yuzden okumadjm
doush çok güzel yazmışsın... sen bence hukuk okumalısın :D :D
Tamamda sen niye alindin bu kadar?ben genele yazdim dogru duzgun bilgisi olmayipta sirf honda illa honda diye sacmalayanlar icin yazdim.
Yorumlarinin yarisini okudum evet cunku biliyorum senin yorumlarini honda hakkinda , o yuzden okumadjm
Bir ben bir de Levent abi sürüş dinamiği vs. hakkında bir şey yazmış da o açıdan yani..
Hepsi Honda hakkında değildi zaten.. Neyse kırdıysam ben seni eğer özür dilerim , abimsin :)
doush çok güzel yazmışsın... sen bence hukuk okumalısın :D :D
İngilizce öğretmenliğine başladık yapacak bir şey yok :D
Bir ben bir de Levent abi sürüş dinamiği vs. hakkında bir şey yazmış da o açıdan yani..
Hepsi Honda hakkında değildi zaten.. Neyse kırdıysam ben seni eğer özür dilerim , abimsin :)
İngilizce öğretmenliğine başladık yapacak bir şey yok :D
ya tabiki birçok konuda doğrusun doğuş ; ama sürüş dinamikleri ile sürüş zevkini ayırt etmek önemli, bence de honda markasının sürüşü daha zevkli renonun birçok modeline göre kıyaslama yaparsak ama sürüş dinamikleri yeterli değil standartken malesef :) sonuçta std vs std karşılaştırma burdaki amacımız temel olarak :icon_tup:
ya tabiki birçok konuda doğrusun doğuş ; ama sürüş dinamikleri ile sürüş zevkini ayırt etmek önemli, bence de honda markasının sürüşü daha zevkli renonun birçok modeline göre kıyaslama yaparsak ama sürüş dinamikleri yeterli değil standartken malesef :) sonuçta std vs std karşılaştırma burdaki amacımız temel olarak :icon_tup:
Haklısın abi :icon_tup: Dedim ya işte mesela vti ın hantallığı var o konuda bahsettim :) Tanıdık biri RS alsa keşke sürmeyi çok isterim :)
primera sr20de
07-07-2011, 18:45
her türlü s2k hem bikere 2000cc ile 3000cc nin karşılaştırılması bile bence honda başarısıdır ayrıca s2k nın motoru en iyi atmosferik motor unvanına sahip honda çok hızlı devir çeviriyo ve reno ya göre daha hafif
Low-Rider
07-07-2011, 18:49
Bir ben bir de Levent abi sürüş dinamiği vs. hakkında bir şey yazmış da o açıdan yani..
Hepsi Honda hakkında değildi zaten.. Neyse kırdıysam ben seni eğer özür dilerim , abimsin :)
İngilizce öğretmenliğine başladık yapacak bir şey yok :D
Sağol canıım bende seni kırdyısam özür dilerim neme lazım ilerde hukukçu falan olursun yakma başımızı:D
vanished
07-07-2011, 19:49
:D:D:D:D:D maşallah
laa olm foruma yazı yazacağına teline bak 1 saatir çaldırıom. nerdesin :)
Kağıt üzerinde her türlü rahatça v6 alır gibi görünüyor. Keşke böyle bir deneme olsa da izleyebilsek :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.