Orijinalini görmek için tıklayınız : turbo timer motor arıza ışıgı ?
arkadaşlar acil olmasa konuyu buraya açmazdım maruz görün konu biraz acil bilenlerden bilgi alırsam cok iyi olucak.
2011 1.3 multijet doblo 27bin km'deki araca turbo timer (hks replika) takıldı motor arıza ışıgı yanıyor söndürdügümüzde tekrardan yanıyor aracın beynine baglandıgımızda hava akış metre arızası veriyor ? turbo timer sökmeden nasıl düzeltebiliriz bu durumu acaba ?
güncell. yokmudur yardımcı olucak kimse ?
Arıza hava akıs metere ıse
akıs metre arızalıdır
turbo tımer ıle ılgısı nedır onu anlayamadım ?
Merak ettiğim şey dobloya neden turbo timer takılır ?? Sorunun cevabı ise turbo timer akışmetreye bi sıkıntı olmaması gerek bence sağlam bi akışmetre takıp deneyın derim
hazır konusu açılmışken benimde bir sorum olacak :) bizde koca antalya da turbo timer bağlatacak yer bulamadık turbo timer aldık torpitoda gezdiriyoruz.arkadaşın dediği gibi kimi ustaya sorduk ışık yakar felan dediler tırstık biraz.uzun bir süredir taktıramadık.sorunsuz taktırabileceğimiz bir yer varmıdır varmı bilgisi olan?
Akışmetre arızası ile turbo timer montajı denk gelmiş bence. Sağlamlığından emin olunan bir akışmetre denemekte fayda var.
Timer montajı zor bir olay değil ki? Sıradan bir elektrikçi rahatlıkla yapar. Ben tüm arabalarıma timer'ı hep kendim taktım.
3 kablo kontağa gider (sürekli 12V, yarım kontak 12V, ve tam kontak 12V)
1 kablo şaseleme yapılır
1 kabloda el freni tabancasına bağlanır.
edit: kontağa giden 3 kabloyu yanlış bağlarsanız timer çalışmaz yada sapıtık çalışır. Sorunlu olur. Yanan birşey olmaz. Yeterki şase ve el fren kablolarını karıştırmayın
Akışmetre arızası ile turbo timer montajı denk gelmiş bence. Sağlamlığından emin olunan bir akışmetre denemekte fayda var.
Timer montajı zor bir olay değil ki? Sıradan bir elektrikçi rahatlıkla yapar. Ben tüm arabalarıma timer'ı hep kendim taktım.
3 kablo kontağa gider (sürekli 12V, yarım kontak 12V, ve tam kontak 12V)
1 kablo şaseleme yapılır
1 kabloda el freni tabancasına bağlanır.
edit: kontağa giden 3 kabloyu yanlış bağlarsanız timer çalışmaz yada sapıtık çalışır. Sorunlu olur. Yanan birşey olmaz. Yeterki şase ve el fren kablolarını karıştırmayın
Bilgi için teşekkürler.
cevaplar için teşekkürler.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.