Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dar egsoz'un AFR 'e etkisi ?



BreatHTaKinG
01-01-2014, 20:45
sormak istediğim tam olarak yazılımlı , orjinal 68lik düz boruya sahip bir 1.8T de 76lık egsoz ideal oluyor. 68lik egsoz araçta afr nin altta kalmasına yada üste çıkmasına sebep verirmi. Araç sanki biraz fazla egsoz patlatıyor ve bazen alev attığı oluyor. Bu durumun egsoz çapıyla alaklı olup olmadığını merak ediyorum. sizlerin düşüncesi nedir

boosted_pug
01-01-2014, 21:46
Egzoz çapıyla alakalı bir durum olduğunu sanmiyorum sonuçta çap orjinal demişsiniz geriye yazılım kalıyor orjinal yazılım atıldığında aynı sorun varsa ozaman arıza aramak gerekir ama şuanda sorun yazılım gibi gözüküyor

UnnAmeD
02-01-2014, 01:48
sormak istediğim tam olarak yazılımlı , orjinal 68lik düz boruya sahip bir 1.8T de 76lık egsoz ideal oluyor. 68lik egsoz araçta afr nin altta kalmasına yada üste çıkmasına sebep verirmi. Araç sanki biraz fazla egsoz patlatıyor ve bazen alev attığı oluyor. Bu durumun egsoz çapıyla alaklı olup olmadığını merak ediyorum. sizlerin düşüncesi nedir

tam anlayamadım demek istediginizi , orjinalden 68mm egzozlu 1.8t mi var ? yoksa 68mm yani muhtemelen dıstan 70mm egzoz yapılmıs araca 76mm son susturucu mu ideal oluyor demek istediniz ? egzoz rahatladıkca yani cap arttıkca (turbo araclar icin) arac fakire dogru kayar ufak ufak ,bu sebeple aracın hava yakıt haritasında update yapılır.free flow egzozlarda özelikle devirli kullanımlardaki vites gecislerinde patlama sesi ve alev fazla olabilir normaldir.extra susturucu ekledikce yada son susturucunun kazanı büyütüldükce bu patlama ve alev durumu azaltılabilir.

AEAlmas
02-01-2014, 14:34
Egsoz capı ile alakalı olacagını sanmam önemli olan üstündeki turbo ne
yazılımsal veya atesleme yada benzin sistemi hatta maf i bile gözden gecirin

BreatHTaKinG
02-01-2014, 17:07
tam anlayamadım demek istediginizi , orjinalden 68mm egzozlu 1.8t mi var ? yoksa 68mm yani muhtemelen dıstan 70mm egzoz yapılmıs araca 76mm son susturucu mu ideal oluyor demek istediniz ? egzoz rahatladıkca yani cap arttıkca (turbo araclar icin) arac fakire dogru kayar ufak ufak ,bu sebeple aracın hava yakıt haritasında update yapılır.free flow egzozlarda özelikle devirli kullanımlardaki vites gecislerinde patlama sesi ve alev fazla olabilir normaldir.extra susturucu ekledikce yada son susturucunun kazanı büyütüldükce bu patlama ve alev durumu azaltılabilir.

araç bam s3 üstündeki egsozun 68lik orjinal olduğunu biliyorum. kat orta iptal ve son susturucunun içi boş. son susturucu orjinal. bu egsoz patlamalarının egsoz çapıyla alakası olup olmadığını merak etmiştim sanırım sorunu başka yerlerde arıcaz. ancak bu durum normalmi onuda bilmiyorum gerçi. afrsi normal çıkıyor fakat normal hızlanırken gazı tokatlayıp vites atıldığında her defasında sağlam bir egsoz patlaması meydana geliyor bu durum normalmi peki sizce

UnnAmeD
03-01-2014, 11:02
ben 60mm diye biliyordum s3leri ögrenmis olduk :) patlama olayı dedigim gibi , vites atarken yada dediginiz gibi gazı tokatladıgınızda o an yakılamayan benzin cig olarak egzozdan cıkar ,cıkarkende sıcagın eskisiyle patlar.tabiki devirli boostlu kullanımdan bahsediyorum.normal giderken tekleme patlama yada sakin vites atarken asırı bir patlama varsa sorun olabilir.roll videolarını izlemissinizdir ,turbo hatta na modifiyeli araclar bazen alev atar arkadan bu sırada patlamada olur ama videodan pek duymayız sesi.sizdekide bu sekilde patlama yada alevlerdense problem yok diyeyim kısaca :) zaten yazılımlı demissiniz ,bu sekilde patlatması normal.