MR.TurboALİ
06-01-2014, 16:19
orjinali
http://bikeglam.com/wp-content/uploads/2012/06/2012-Kymco-Super-8-50-2T-630x564.jpg
Güncel fotograflar..
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/2w_zps26153057.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/3e_zps0b6215ce.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/1w_zps8b2f5edf.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/4r_zps6ff27e07.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/5r_zps86d4df43.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/6t_zps1e073ba6.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/7t_zps759c44e1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/8y_zps916e4f68.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/9y_zpsdf7e981f.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/9_zps9b699054.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/8_zpsc2968356.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/7_zps8092389e.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/6_zps31062eb1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/5_zpse7204e29.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/4_zpscc9fc4f1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/3_zpse4ecf06c.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/2_zpsd6db7a36.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/1_zpsd34d211d.jpg
Detay isteyen arkadaşlar için ufak bi yazı.
Herkese tek tek teşekkür ederim.. Emeğimizin karşılığını aldık. Uzatma konusuna gelince.. orjinal taşıyıçıların 20 cm gerisinde şaseye güçlendirilerek yeni taşıyıcılar yapıldı. Orjinal süspansiyonun açısını değiştirerek montajını gerçekleştirdik. Gaz teli , elektrik tesisatı vs. gibi parçalarda hiçbir sorun yaşamadık fabrikasyon hepsi uzun bırakılmış.. Sadece arka fren telini uzattık. Bunların haricinde motorda:
İlk olarak Suzuki GsxR mavisine boyandı ama içime sinmedi daha sonra "Dodge Viper Srt blue" rengine boyandı.
Jantlar ve varyatör kapağıda ilk olarak bronza boyandı onlarda içime sinmeyince jantları, çanta demiri vs. beyaza boyandı.
Önce replica "akrapovic" taktık ses çok kötü çıktı sonra karbon "two brothers" taktık çok bağardı daha sonra titanyum "devil" taktık görüntü güzel olmayınca "yoshimura" triovalde karar kıldık. Egsoz olayı süründürdü yani:D
NGk iridium buji
Sele LV deri kaplandı
30.000 K zenon takıldı.
Alfa romeo çamurluk sinyalleri takıldı.
Runner VXR arka çamurluğu takıldı.
Replica aynalar , elcikler, siboplar, pleksi plakalık,motorun renginde plaka harf ve rakamları, ses sistemi vs ufak tefek ayrıntılar...
Malossi varyatör,debriyaj ve kayışım vardı takmaktan vazgeçtim sattım.
Performans olarak şimdilik bi 125 cc scooter için gayet yeterli. (9.6 hp 9,3nm tork) 130 Km hıza çıktı motorum fakat saati ne kadar doğru bilemem:D
Arka lastiği biraz büyüterek ön arka michelin alıcam.
Airbrush yaptırıcam ama nasıl birşey yaptıracağıma hala karar veremedim.
Airride yapmayı düşünüyorum fakat Türkiye'de daha önce yapılmadı galiba.. Türkiye'deki birkaç airride firmasına sordum fakat böyle bi çalışma yapamadıklarını söylediler. Yurtdışında hazır kitleri satılıyor fakat sadece arka amörtisörlerin fiyatı 2000 liraya geliyor.
İlk hallerinden bir fotograf / Ben 130 kg olduğum için motor yerle bir oluyor:D
https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-b.ak/hphotos-ak-ash4/t1/1549253_10202341830723826_1024099420_n.jpg
https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/1501769_10202341500555572_1639296238_n.jpg
http://bikeglam.com/wp-content/uploads/2012/06/2012-Kymco-Super-8-50-2T-630x564.jpg
Güncel fotograflar..
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/2w_zps26153057.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/3e_zps0b6215ce.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/1w_zps8b2f5edf.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/4r_zps6ff27e07.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/5r_zps86d4df43.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/6t_zps1e073ba6.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/7t_zps759c44e1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/8y_zps916e4f68.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/9y_zpsdf7e981f.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/9_zps9b699054.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/8_zpsc2968356.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/7_zps8092389e.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/6_zps31062eb1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/5_zpse7204e29.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/4_zpscc9fc4f1.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/3_zpse4ecf06c.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/2_zpsd6db7a36.jpg
http://i550.photobucket.com/albums/ii418/turbo_ali/1_zpsd34d211d.jpg
Detay isteyen arkadaşlar için ufak bi yazı.
Herkese tek tek teşekkür ederim.. Emeğimizin karşılığını aldık. Uzatma konusuna gelince.. orjinal taşıyıçıların 20 cm gerisinde şaseye güçlendirilerek yeni taşıyıcılar yapıldı. Orjinal süspansiyonun açısını değiştirerek montajını gerçekleştirdik. Gaz teli , elektrik tesisatı vs. gibi parçalarda hiçbir sorun yaşamadık fabrikasyon hepsi uzun bırakılmış.. Sadece arka fren telini uzattık. Bunların haricinde motorda:
İlk olarak Suzuki GsxR mavisine boyandı ama içime sinmedi daha sonra "Dodge Viper Srt blue" rengine boyandı.
Jantlar ve varyatör kapağıda ilk olarak bronza boyandı onlarda içime sinmeyince jantları, çanta demiri vs. beyaza boyandı.
Önce replica "akrapovic" taktık ses çok kötü çıktı sonra karbon "two brothers" taktık çok bağardı daha sonra titanyum "devil" taktık görüntü güzel olmayınca "yoshimura" triovalde karar kıldık. Egsoz olayı süründürdü yani:D
NGk iridium buji
Sele LV deri kaplandı
30.000 K zenon takıldı.
Alfa romeo çamurluk sinyalleri takıldı.
Runner VXR arka çamurluğu takıldı.
Replica aynalar , elcikler, siboplar, pleksi plakalık,motorun renginde plaka harf ve rakamları, ses sistemi vs ufak tefek ayrıntılar...
Malossi varyatör,debriyaj ve kayışım vardı takmaktan vazgeçtim sattım.
Performans olarak şimdilik bi 125 cc scooter için gayet yeterli. (9.6 hp 9,3nm tork) 130 Km hıza çıktı motorum fakat saati ne kadar doğru bilemem:D
Arka lastiği biraz büyüterek ön arka michelin alıcam.
Airbrush yaptırıcam ama nasıl birşey yaptıracağıma hala karar veremedim.
Airride yapmayı düşünüyorum fakat Türkiye'de daha önce yapılmadı galiba.. Türkiye'deki birkaç airride firmasına sordum fakat böyle bi çalışma yapamadıklarını söylediler. Yurtdışında hazır kitleri satılıyor fakat sadece arka amörtisörlerin fiyatı 2000 liraya geliyor.
İlk hallerinden bir fotograf / Ben 130 kg olduğum için motor yerle bir oluyor:D
https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-b.ak/hphotos-ak-ash4/t1/1549253_10202341830723826_1024099420_n.jpg
https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/1501769_10202341500555572_1639296238_n.jpg