Orijinalini görmek için tıklayınız : Citroen hakkindakİ gÖrÜŞlerİnİz...
prodorian
21-01-2014, 11:47
Arkadaşlar merhaba.
Kardeşim dün itibari ile bir citroen bayii ne Genel müdür olarak göreve başladı.
Daha önce aynı görevi Opelde yürüttüğü için sizlerden görüş almamı istedi
marka ile ilgili ne olursa olsun görüşleriniz nedir. teknik karoser teknoloji türkiye pazarındaki yeri v.s v.s
Bu arada citroen ile ilgili gerekli olan herşeyi kendisinden talep edebiliriz.
saygılar görüşleriniz için şimdiden...
Emre Akçay
21-01-2014, 13:45
Özel mesaj atmıştım size iş ile ilgili. Dönmediniz ama hayırlısı olsun. Ziyaretine uğrarız.
Ahmet Saraçoğlu
21-01-2014, 13:53
2005 ten geçen ay a kadar çeşitli modellerini kullandım.
Segmentinin uygun fiyatlı ,performanslı , donanımlı , yürüyen aksam açısından sağlam ve masrafsız araçları.
Ama iç malzeme kalitesi ve sürüş konforu açısından başarısız.
wrcsinan
21-01-2014, 14:29
her modelinde bir çok kronik problemi olan araç.
bana citroenini söyle sana problemini söyliyim
eksszlge cevirdik :D
Yiğit G.
21-01-2014, 14:45
dizel motorları şahane , geri kalan aksamları 5 para etmez.18" jantla bile şehir içi 6 litrenin ustune cıkmadı daha yakıtta , o konuda cok basarılı.
İnsanların gözündeki kötü araba (marka) imajının ilk önce silinmesi lazım. Hee abiniz bunu yapamaz ama toplantılarda bunu dil'e getirebilir.
Bugün misal 60-70bin liraya Citroen alınırken aaa o paraya o araba alınır mı deniyor.
İbrahim33
21-01-2014, 14:57
2011 makyajlı c5 için konuşursam , dizelleri gerçekten çok iyi , 1500 kiloluk araba 18 jantla şehir içi 7 litre yakıyor.onun dışında süspansiyonları çok güzel , pamukların üstünde gidiyorsunuz sanki.plastik aksamları berbat , vites topuzu ve kapı kolları değişti soyulmadan dolayı.ama yine soyuldu :) ona keza fazla km yapılmamasına rağmen direksiyonda çabuk soyuldu ve yıprandı.teyp sistemleri , hoparlör performansı tek kelimeyle berbat.2012-2013 modellerde bile taa eski pejo 307 lerdeki pejo partnerlerdeki teypler var , yazıktır günahtır.şimdilik aklıma gelenler bunlar.
yaz aylarında ds5 1.6 thp satın almıştım ve bir iki ay kullanıp satmıştım. satma nedenim aracın kötü olmasıyla değil, maddiyatla alakalıydı. gaziantep adım'daki hem satış temsilcileri hem de servis görevlileri ilgiliydi. hepsinden Allah razı olsun ancak aracı aldığım günden beridir var olan ve günden güne artan, sağ kapı tarafından gelen tıkırtıyı bir türlü bulamayıp halledememişlerdi. neyse...
citroen hakkında aklıma gelen artı ve eksiler:
+malzeme ve işçilik kalitesi yükseldi
+yüksek donanımı rakiplerine nazaran uygun fiyata satıyorlar
+görsel olarak iyiler
+dizelleri gerçekten çok başarılı
-mcp denilen ve genelde dizellere uygulanan robotize şanzuman iğrenç ötesi
-süspansiyon konforları cidden zayıf
-kalite sırası c5'te, artık kokpitine ve kıyısına köşesine el atmalılar
-c1 ve c3'ün fiyatları anlamsız şekilde birbirine çok yakın
Burak K.
21-01-2014, 17:04
Eski kasa C4umun her hafta bi ampulu patliyor. :D Elektronik problemleri halletmeleri citroeni 1 adım one cikaracaktir...
wrcsinan
22-01-2014, 11:14
Eski kasa C4umun her hafta bi ampulu patliyor. :D Elektronik problemleri halletmeleri citroeni 1 adım one cikaracaktir...
ampül derken hangi ampüller ? far grubumu
Burak K.
22-01-2014, 13:46
ampül derken hangi ampüller ? far grubumu
Farlar,sinyal patladi,sisler patladi,arka sis 1 hafta once degistirdim yine patladi.
aposport
22-01-2014, 15:22
peder bey citroen hastası. banada zorla c3 aldırmıştı. 6 ayda 3000 tl masraf edip satmıştım.
o gün bu gündür nalet ederim.
mazot deposunu fullettiyordum. pompacıya depo agzına kadar mazot doldur dedim. demez olaydım...
o arada pat diye bir ses geldi. yere mazot akmaya başladı.
mazotu yere akıta akıta servise gittim. mazot deposu emniyet valfi atmış. geri kapanmazmış. deponun değişmesi lazımmış 1600 tl. 2009 fiyatı ...
Allah belanı versin citroen :(
Elektronik hataları saç baş yoldurur.Far kesti diye beyin kendini korumaya alıp servise çekiciyle gittiğimizi bilirim.
Onun dışında keyiflidir,rahattır,dizelleri az yakar ve iç mekanı bazı modellerde ferah bazılarında daraltıcıdır.
Eski kasa C4umun her hafta bi ampulu patliyor. :D Elektronik problemleri halletmeleri citroeni 1 adım one cikaracaktir...
Aynısı 207 hatta kompe citroen pejodada var :D en son arkadasla gına geldi 1.6TL ye opetten aldıgmız ampul 4 aydır banamasın demedi :D
Aynısı 207 hatta kompe citroen pejodada var :D en son arkadasla gına geldi 1.6TL ye opetten aldıgmız ampul 4 aydır banamasın demedi :D
Dötünden genelleme uydurma lan :D arabanın soketlerini filan temizletip sigortalarını kontrol ettirin :D son 5-6 senedir kullandığımız arabaları 1 er ker ampul anca değiştirmişizdir.
Dötünden genelleme uydurma lan :D arabanın soketlerini filan temizletip sigortalarını kontrol ettirin :D son 5-6 senedir kullandığımız arabaları 1 er ker ampul anca değiştirmişizdir.
olm vallahi lan :D onlarda yapıldı ama Serhan'da yapılması lazım demek becerememişler :D
bana göre fransız arabası olması yeterde artar eksi bir yön olması bakımından 2. bir sıkıntı olarak heryer elektronik ufacık kazada pert :)
morgy_drag
22-01-2014, 17:07
Musteriyle cozum odakli calisma-iletisim sifir..
2013ocak ayinda sifir aldigim citroen nemo nun baski balata kacirmaya basladi 25bin km de..kimse sallamadi bile..kullanici hatasi diyip gecildi.
Memnunmuyum?yakittan dolayi evet..
Birdaha citroen alirmiyim?asla..
Komik sebeplerden enaz on kere servise gittigimde;bu ticari fazla bisey beklemeyin deniliyor..
Citroen in yol kat etmesi icin bence biraz daha cozum ve musteri odakli calismalari gerekli diye dusunuyorum..
ilk arabam citroen dolayısıyla diğer markalarla karşılaştırma yapamayacağım ama kabaca bir vw ford asla olamaz benim gözümde.Plastik kalitesi bence kötü.1.4 hdi dizeline biniyorum yakıt anlamında beni hiç üzmedi hele yazılımdan sonra sakin kullanımda kokluyor.ankara için konuşuyorum, yetkili servis olayı tam bir rezalet.periyodik bakım için 2004 model c2 ye 560 lira istediler mazot filtresi dahil(allahtan dahil..)özel serviste 250 liraya hallettim.arabanın zaten 16-18 bin lira arası gideri var 500 küsur liralar nedir periyodik bakım için allah aşkına..periyodik bakıma girmeden önce enjektörlere turbosuna baskı balatasına vs genel kontrol yapılsın istedim o da ayrı paraymış.eyv dedim çıktım.yetkili servis plastik kalitesi ve içeri ses alması dışında yakıtı yol tutuşu felan harika.bi daha citroen alır mıyım?tamamen cebimdeki paraya ve şartlara bağlı :)
prodorian
22-01-2014, 19:44
çok aydınlatıcı oluyor arkadaşlar. devam devam hepsini citroen genel müdürüne okutucam.
Bu marka için herkezın solediği gıbı yakıt konusunda harıka , ama o kadar araç almaya gıttıgınızde bıle bı keyfe keder durumu var , turkıye ıcın en onemlı handıkapları altyapı sıkıntıları , ve servis giderleri , !
Burak K.
23-01-2014, 23:56
Bi de su dizellerde ki (benzinlilerde ayni mi bilmiyorum) hava filtresinin yerinin degismesi super olur :D yeni kasalarda nasil bilmiyorum ama 2010 partnerim vardi onda da c4de de ayni hava filtresi degistirmek icin neredeyse motor indirecegiz :D
onn_dear
24-01-2014, 00:45
Kapimin onune koymam pug ve reno icinde gecerli bu. Kronik sorunlar ve berbat arka amortisor yuzunden soguyor insan. Hala sifir citroende arka amortisor cukurda tak diye vuruyor. Arkadasimda c4 var sx pk cok dolu evet ama ivir zivir her ay serviste kucukbaeylerde olsa can sikiyor
murproject
24-01-2014, 02:57
2006 model C4 kullanıyorum, ilk sahibiyiz. 200 bin km boyunca mekanik sıkıntı (motor, turbo, egr) çıkarmadı. Yağ, su, kaliteli dizel, motor katkısı koy devam şeklinde.
Elektirik konusunda berbat. 1 kere sigorta kutusu değişti. Far ampülleri sıra sıra patlıyor, en gereksiz yerde sizi yüzüstü bırakıyor.
Akü voltajını kontrol etmek aklıma gelmezdi. Bir gün öyle mağazadan çıktım araba çalışmadı, hata verdi. Yolda kaldık.
Kapı menteşeleri değişti. Kapı ayarları çabuk bozuluyor.
Süspansiyon karakterini sevdiğim için onu sorun olarak görmüyorum.
Bana göre çok ciddi bir yol tutuşu mevcut, elektronik sistemi iyi çalışıyor, hatta haddinden fazla çalıştığı için kimi zaman sensörler aşırı çalışmaktan veya ısınmaktan bozuluyor anladığım kadarı ile. 3-4 defa ABS sensörü(yanılmıyorsam) değişti. Daha sonra yazılım ile müdahale edildi sanırım, çünkü aracı eskisi kadar tutmuyor ESP.
Bakım ücretleri kimi zaman aracın 1/20 fiyatına yaklaştı. Hatta kimi zaman daha da pahalı olabiliyor.
Çoğu zaman Yetkili Servis'ten ampül kontrolü gibi son basit teslim kontrolü yapılmadan çıkıyor.
Yetkili Servis'e verdiğimiz şu şu değişsin isteklerine nedense uymuyorlar. Müşteriye iyi görünmek için çifti değişmesi gereken bir parça olursa değiştirmiyorlar. Gereksiz değişim yapmamış gibi gözükerek maliyet önden bi kısılıyor. Bir sonraki bakıma iteleniyorsunuz ve 5000 km sonra ara bakıma gitmek durumunda kalıyorsunuz ve bir değişim daha yapılıyor. Atıyorum, xxx sol burcu değişiyorsa ben sağ tarafında değiştirilmesinden yanayım. Yapmıyorlar. Sonra öbür tarafta bozuluyor hop bir servis ücreti daha. Bu, daha çok benim babam gibi arabayı A noktasından B noktasına gitmek için kullanan insanları bağlamak adına bilinçli yapıldığına inanıyorum.
Aynı şekilde inatla 120 bin km boyunca amorsitör değiştirmediler. Triger kayışını 135 bin km'de zar zor ikna ederek, baskı uygulayarak değişmesini sağladım(Farklı bir ilde yaşadığım için).
Söktükleri herhangi bir klips, vida, somun aklınıza ne gelirse kesinlikle tork değerine veya yapılması gerektiği gibi sıkılmıyor. Kendiniz uğraşıyorsunuz. Sanırım bu genel bir sıkıntı, tek markaya yüklemek olmaz.
Çift kütleli, tek kütleli Volan diye bir konu var ki kiminin baş belası, kimi için hiç sıkıntı çıkarmıyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.