Orijinalini görmek için tıklayınız : Bu krank kurtarılır mı? (yardım)
Arkadaslar yurt dısı bır forumdan krank buldum almam lazım fıyatıda guzel ama bızım kranklar 0.25 mm ve 0.50 mm taslanabılıyor max bu krangın durumu nedır resımlerde goruldugu kadarıyla kurtarılabılınır mı?
http://i.hizliresim.com/KqQ245.jpg (http://hizliresim.com/KqQ245)
http://i.hizliresim.com/xV8yLZ.jpg (http://hizliresim.com/xV8yLZ)
http://i.hizliresim.com/KqQ2dQ.jpg (http://hizliresim.com/KqQ2dQ)
Vts_Power
22-02-2014, 12:40
Resimden pek anlaşılmazki. Oyuk yoksa polish çekilir. Ama gözler ölçülmeli düşük ölçü varsa taşlama gerektirebilir. Toyota krankımı bu?taşlanmış krank ı pek tavsiye etmem kranklara verilen yüzeysel sertlik taşlama ile gidecektir.
AHMET1907
22-02-2014, 12:44
Ülkeye kullanilmiş krank sokmak problem olmayacakmi?
yok problem olmuyor getırtıcem ınsallah olcusu oem olcuye yakın 0,25mm taslatıcam devam burda 2400 tl :) ben 20 de bir fıyatına getırtıyorum o yuzden ustune bu kadar dustum
Resimden pek anlaşılmazki. Oyuk yoksa polish çekilir. Ama gözler ölçülmeli düşük ölçü varsa taşlama gerektirebilir. Toyota krankımı bu?taşlanmış krank ı pek tavsiye etmem kranklara verilen yüzeysel sertlik taşlama ile gidecektir.
tesekkurler bılgıler ıcın bende bıraz arastırdım 0.50 mm taslayanlar var ona gore 0.50 mm undersize yataklarla kullanıyorlar suanlık sıkıntı yok dıyor her bırı bende acıkcası kırbaclamak ıcın ayrı bır blok kapak vs topluyorum krankda uygun oldugu ıcın taslanmıs almak zorunda kaldım
mannerboy
22-02-2014, 12:54
seri numara olan yer baya yalamış gibi japon araçlarının krankı taşlama pek kabul etmiyor bence hiç bulaşma satıcı rektefecide konmtrol ettrip söylemiyormu ne olduğunu
Banada japon gibi geldi riskli biraz
ahmet3425
22-02-2014, 13:39
O malzemenin bulundugu yerde rektefiye de krank taslamasi yapiyorlar mi bilmiyorum.
Bence once 0.50 yatak bul ondan sonra o krankin pesine dus var mi bunun 0.50 bronz yatagi? T sport icin mi bu?
O malzemenin bulundugu yerde rektefiye de krank taslamasi yapiyorlar mi bilmiyorum.
Bence once 0.50 yatak bul ondan sonra o krankin pesine dus var mi bunun 0.50 bronz yatagi? T sport icin mi bu?
yatak var 0.50 0.25 bronz rahat ol elroy :D yatak olmasa zaten almak sacma olurdu
Clevite , ACL , MWR , King Racing in var bronz yatakları 0.5 ve 0.25 olarak :)
Ama Can dediğin gibi ise 120 TL yi yakmaya değer yani, eğer kurtaracak şekilde çıkarsa bedavaya krank bulmuş gibi olursun :D
:) alınmıycak gıbı de degıl kargo 180 dolar tutuyor tahmını ama yakın zamanda kuzenım gıdıcek gelırken getırır gidipte sıfırına 2400 vermek bu orantıda sacma geldı bana
levo sıkıstırması dusuk mahle pıston mwr kol buldum oda 2 bın yapmıs 300 dolara verıyorda sıkıstırma lazım bana yoksa alırdım fıyatlar fenalarda :D
10.5 mu sıkıştırması :D
üfle diyorum sana aldığından beri :D
10.5 mu sıkıştırması :D
üfle diyorum sana aldığından beri :D
The mahle low comp pistons :)yazmıstı sormadım onu okuyunca sıkıstırmanın kac oldugunu.
Biz fakir sporuz kanka uflemek ne haddımıze :D dur kovalıyorum guzel sıkıstırmalı pıston kol bulucam kapakta buldum ankarada ıcı dolu kısmet olursa onada goz koydum
ıcım rahat etmedı su krangın olcusunu soruyorum olcsun ona gore kurtarırmı kurtarmaz mı anlarım artık
estf. kanka n/a daha maliyetli aslında :D
inşallah istediğin gibi sonuçlanır herşey valla krank düzgün çıksın da :)
Başka bir krank yokmu yada stroker kit yokmu bu motora uyan ? Madem kırbaçlamalık motor topluyorsun taşlanmış krank ile gazlama arabası olmaz ben bunu bilir bunu söylerim.
Başka bir krank yokmu yada stroker kit yokmu bu motora uyan ? Madem kırbaçlamalık motor topluyorsun taşlanmış krank ile gazlama arabası olmaz ben bunu bilir bunu söylerim.
abi stroker kıt var aslında fıyatta guzel 2600 dolar 2.0 kollar pistonlar krank hepsi hazır sekılde sen kol ve pıstonun sıkıstırmasını ve markasını secıyorsun hesaplarıma gore stroker getırırsem egzantrık beyın ıvır zıvırlar 13-14 bıne falan maal oluyor ama kendi hacminde sıkıstırmalı pıstonu kolu egzantrık beyın yay sapka vs neredeyse tam çeyreğine maal oluyor bende suan bir anda alamadıgım ıcın yavas yavas buldugum parcalara talip oluyorum yani tam baslamadım ama kafamda bu var :)
İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
pipercams'ın stage 2 egzantrikleri ile oem beyinle, orjinal hale kıyasla orta devirlerden itibaren daha başarılı bir ivmelenmesi oluyor abi zaten :) pek dönmeye ihtiyacı olmayacak ki standartken 8400 dönüyor araç.. en fazla dönen şuan benim bildiğim 8800 dönüyor stg2 egz + kapak ile.
İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
bıraz sabırsız davranıyorum aslında ondan bu sekılde o gelsın bunu alalım derken kısa vadelı bırsey cıkıcaktı dogru diyorsun abi kesinlikle, yapmışken tam olsun bekleyelim bir kac aylar daha :)
İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
stroker olunca krank bu sekılde oluyor aslında oemle arasında cok fark var blokta kollar donmuyor onun ıcın bir kac yerini kazıyorsun blogun custom olarak 2.0 birtek bu firma yapıyor aslında bundan da korkulur buda bomba gıbı gelıyor bana ama nese :D
http://i.hizliresim.com/xJ8qk5.jpg (http://hizliresim.com/xJ8qk5)
Oradaki çizik yüzey yapılırken çok sert elmas kaplanıyor..o elmas yuzey ,zaten yıllarca kullanıldı asindi..birde taslamaci taslayacak..bütün kaplama gidecek veya çok azalacak..şimdi olmasa bile 5000,10000 km sonra bitince yaptığın bütün masrafa tekrar silbastan yapacaksın..acele etme,yavaş yavaş yap sağlam yap..derim
boosted_pug
23-02-2014, 03:26
Bir tarafta en yüksek devri ben dönüyorum 8800 diyip baska bir tarafta 120 tl lik krank alip taslayip takmayi düsünmek nekadar saglikli anlamis degilim.
illa stroker icin firmalarin yapmisoldugu özel kitlere ihtiyacin yok heleki toyota gibi zibillen motor üreten bi firmada senin aracinin bloguna uyan oem bi krank mutlaka vardir die düsünüyorum
Bir tarafta en yüksek devri ben dönüyorum 8800 diyip baska bir tarafta 120 tl lik krank alip taslayip takmayi düsünmek nekadar saglikli anlamis degilim.
illa stroker icin firmalarin yapmisoldugu özel kitlere ihtiyacin yok heleki toyota gibi zibillen motor üreten bi firmada senin aracinin bloguna uyan oem bi krank mutlaka vardir die düsünüyorum
malesef cok arastırdım ama krank yok ya oem krank takılacak yada 1zz yanı 1.8 140 hp lık toyotanın krangı ve kollarıda oluyor ozaman hacım 1.93 falan oluyormus ama en guzelı 2.0 olan resmını koydugum krank, taslama konusunda bır cok fırmanın kabul degerı 0.25 ve 0.50 mm arası oldugu ıcın bana mantıklı geldı
Can bu adrese bak ıstersen aradıgın bır cok malzemeyı bulabılırsın Monkeywrench Racing (http://www.monkeywrenchracing.com/advanced_search_result.php?keywords=crank)
arkadaşım bizde çok ufak bı yatak sarmasından dolayı aracımızı 1 aydır yatırıyoruz abilerimiz sag olsun bize bu konuda cok yardımcı oldu ... sen taşlanmıs kranktan vazgec kullanılmıs olması pek onem tesımıyo .kolların ve yatakların uzerınde kendılerıne has ayrı ayrı polısaj manzemelerı var . bunlar aşınmadıgı sürece bi sıkıntı yok ... uzun lafın kısası oem ölçün neyse ona yonel ... kolay gelsın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.