PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Coilover seÇİm yardim ?



-ER-
22-02-2014, 10:40
Selamlar beyler

bir sorum var coilover alıcam ve karar veremedim sizede akıl danışayım dedim.

Seçeneklerim


KW V2 İNOX
http://www.306gti6.com/forum/attachments/1739_450d_8075a.jpg
1050€





ST Coilovers ST XA galvanized steel (with damping adjustment)
http://www.vividracing.com/catalog/wm.php/images/90031_kw-st-coilovers.jpg
800€






Bilstein B12 suspension kit

http://skn-tuning.de/products/1328013270_B12-Sportline_n.jpg
920€



Başka fikiri olan önerisi olan marka model varmııdır ?

tuFAN
22-02-2014, 11:59
ST Coilover KW'nin alt firması daha çok fiyat performans ürünü
KW Variant 2 de Koni amortisör kullanılıyor büyük ihtimal ST de Koni kullanıyordur

-ER-
22-02-2014, 13:06
ST Coilover KW'nin alt firması daha çok fiyat performans ürünü
KW Variant 2 de Koni amortisör kullanılıyor büyük ihtimal ST de Koni kullanıyordur

850 € diyor ST v2 için

1018 € da kw v2 inox o zamankw mi alayım direk yani ?

tek farkı kw nin almanyadan gelmesi ile uğraşıcam ST direk TR distrbtör garantili gelicek

ksport da fasülyeden koydum ayarlı kule beni ilüzyon ediyo

mannerboy
22-02-2014, 13:06
gaz coilover yumuşalık ayarıda var hem

-ER-
22-02-2014, 13:14
sevgili mannerboy peki Gaz coilover ı nereden tedarik edeeğiz pound la o :D

tuFAN
22-02-2014, 13:23
850 € diyor ST v2 için

1018 € da kw v2 inox o zamankw mi alayım direk yani ?

tek farkı kw nin almanyadan gelmesi ile uğraşıcam ST direk TR distrbtör garantili gelicek

ksport da fasülyeden koydum ayarlı kule beni ilüzyon ediyo
ST ve KW'yi aynı firma yani FT Tuning getiriyor ?

mannerboy
22-02-2014, 13:30
sevgili mannerboy peki Gaz coilover ı nereden tedarik edeeğiz pound la o :D

valla o sıkıntı işte yoksa en iyisi gaz :D ama k sport sexy duruyo

levent
22-02-2014, 13:32
Monotube birşeyler al Erel :)

berko
22-02-2014, 20:19
K sport bence, ben cuprada D2 kullanıyorum, ksport-d2 aynı fabrika ürünü. Yay tablasına dokunmadan yükseklik ayarlandığı için çok avantajlı bence. Amortisör kolundan yükseklik ayarı imkanı var. 6 cm civarı basık olan aracımda orjinalden daha iyi konfor var. Fiyat olarakta çok tuzlu değildir. D2 de bakabilirsiniz.

-ER-
25-02-2014, 09:13
listeye Bilstein B12 de ekledem


fiyatlar şu şekilde


KW 1050€
ST Suspension V2 800€
Bilstein B12 920€


Fiyatla KDV dahilmiş

Berkan
25-02-2014, 09:16
piste yonelik adımlardayız iyice galiba :) bir sonraki tc mi sc mi heralde :D

CTG
25-02-2014, 09:22
B12 coilover değil aklınızda olsun
bilstein spor amortisör + eibach pro kit veya sportline yay = B12

-ER-
25-02-2014, 09:33
piste yonelik adımlardayız iyice galiba :) bir sonraki tc mi sc mi heralde :D


B12 coilover değil aklınızda olsun
bilstein spor amortisör + eibach pro kit veya sportline yay = B12


aynen piste yönelik ama yoldada sıkıntı yaşatmayacak birşey arıyorum.

Evet biliyorum süspansiyonkit ama şöyle düşününce birde Şuayb aklımı çeldi.

Coilover ı ne kadar ayarlayabileceğiz arabanın dengesine göre. B12 direk arabama özel yapılmış ayarlı gibi düşünebiliiz birde mono tube

-ER-
25-02-2014, 09:51
öğrendiğim bazı bilgilere göre KW V2 ler zaten sıkıntılıymış.
uzun ömür ile alakalı problemi çıkmış
bu sorunu kullanıcılar çok uzun süredir dile getiriyormuş
çabuk bozuluyor diye
kw inkar etmişsonra sorunu çözmüşler
ama eski kullanıcılar hak talep etmesin diye
bir çok ürün gamında v2 yi kaldırmış
weitec markasının adını
st suspension yapıp
revizyonlu v2 ürünleri bu marka adında satıyorlar

CTG
25-02-2014, 10:19
Coilover ı ne kadar ayarlayabileceğiz arabanın dengesine göre. B12 direk arabama özel yapılmış ayarlı gibi düşünebiliiz birde mono tube

doğrusu bu :)

-ER-
25-02-2014, 10:42
Yani B12 mi alayım kararsız kaldım.

Coilover ın adı ilizyon ediyo beni ahshdahs

ayarla çokmu uğraşıyorum hayır koni sertlik ayarlı vardı neredeyse hiç ayarla uğraşmıyorum.

OrcunInce
25-02-2014, 10:45
Yani B12 mi alayım kararsız kaldım.

Coilover ın adı ilizyon ediyo beni ahshdahs

ayarla çokmu uğraşıyorum hayır koni sertlik ayarlı vardı neredeyse hiç ayarla uğraşmıyorum.

Yumuşak olsun, eşşek gibi tutunsun, esnemesin b12'nin artıları.
Çok düşürmez, basık gezicem diyorsan hiç alma derim.

-ER-
25-02-2014, 10:58
Yumuşak olsun, eşşek gibi tutunsun, esnemesin b12'nin artıları.
Çok düşürmez, basık gezicem diyorsan hiç alma derim.

Yok araba basma gibi bir derdim yok 3cm lik yay kadar düşürse kafi daha basmam aks'dan daha önce
canım yandığı için bir kaç kere

EMG
25-02-2014, 11:45
bilstein iyidir

tuFAN
25-02-2014, 12:30
aynen piste yönelik ama yoldada sıkıntı yaşatmayacak birşey arıyorum.

Evet biliyorum süspansiyonkit ama şöyle düşününce birde Şuayb aklımı çeldi.

Coilover ı ne kadar ayarlayabileceğiz arabanın dengesine göre. B12 direk arabama özel yapılmış ayarlı gibi düşünebiliiz birde mono tube
erel H&R Monotube Coilover da düşünebilirsin senin araca göre var

hem amortisörleri de bilstein :icon_tup:

B.Battal
25-02-2014, 13:07
kw kesinlikle pişman olmazsın

yusuf yılmaz
25-02-2014, 13:27
http://666kb.com/i/cm5aok76hz0wmxuqq.jpg
http://666kb.com/i/cm5ap4ed9apfc6z8i.jpg

bilstein i 10 kusur sene evvel aracımda yıllarca kullandım alabileceğin en iyi seçim amortisör ve yay olarak
şimdi kW v1 kullanıyorum coilover
arada ne fark var diye soracaksın
coil virajda çok çok üstün konfor olarak aynı diyebiliriz
kaldıki sen v2 düşünüyorsun bir artında sertlik ayarı yapacaksın
hiç düşünme v2 al
derim

Cem.B
25-02-2014, 13:29
ben gerekli bilgiyi verdim erel :)

-ER-
25-02-2014, 13:47
Evet beyler ilginize yorumlarınıza teşekkür ederim, karar verdim Aldım gitti V2 :)

x20xev
25-02-2014, 13:56
st v2 mi oldu son karar pm atmıştım konuyla alakalı

Schumi
25-02-2014, 23:31
Memnun kalırsın inşallah V2'den. :) Hayırlı olsun. Ben hala Bilstein diyorum. :)

Yekta
25-02-2014, 23:53
bende bilstein tercih ederdim :)

-ER-
26-02-2014, 09:08
şimdi Bilstein deki o kombine ile Coilover arasında uçurum yoktur heralde performansında.

Şampiyonaya girmiycem ki :D

diye düşündüm yani

yusuf yılmaz
26-02-2014, 09:45
sadece yay sistemine dahi göz atmak yeterli bakla sayısı bakla aralığı ve bakla çapı...

-ER-
26-02-2014, 10:57
Yani biri 2 helezonlu 8 bakla biri tek helezon 5 bakla ne fark ettirdi nasıl kıyaslıycaz nesini kıyaslıyacağız açıklarsanız sevinirim.

yusuf yılmaz
26-02-2014, 12:35
Yani biri 2 helezonlu 8 bakla biri tek helezon 5 bakla ne fark ettirdi nasıl kıyaslıycaz nesini kıyaslıyacağız açıklarsanız sevinirim.
abi v2 deki yayların çapı dikkat et amortisöre yakın konumlandırılmış bu bir kere virajda sana müthiş kazanç sağlıyor ben bilsteindida kullandım mesala süper bir süspansiyon fakat virajı coil gibi değil ..coili takıp viraja girdiğim zaman "hadi be o kadar da değil "diyorsun müthiş bir hakimiyet söz konusu zaten araştırırsanız kW coil ler tüm wrc lerde kullanılır
birde bakla sayısı önemli bu da dibe çökmelerde ve zıplamalarda hakimiyeti daha fazla kılıyor
bence bir coil i diğer marka bir coil le kıyaslamak daha doğru olacaktır

-ER-
26-02-2014, 14:08
abi v2 deki yayların çapı dikkat et amortisöre yakın konumlandırılmış bu bir kere virajda sana müthiş kazanç sağlıyor ben bilsteindida kullandım mesala süper bir süspansiyon fakat virajı coil gibi değil ..coili takıp viraja girdiğim zaman "hadi be o kadar da değil "diyorsun müthiş bir hakimiyet söz konusu zaten araştırırsanız kW coil ler tüm wrc lerde kullanılır
birde bakla sayısı önemli bu da dibe çökmelerde ve zıplamalarda hakimiyeti daha fazla kılıyor
bence bir coil i diğer marka bir coil le kıyaslamak daha doğru olacaktır

AÇIKLAMAYA TEŞEKKÜR ederim. Zaten karar verdim V2 yi sipariş ettim :)

coilover coilover dır diyerekten :)

Zaten hazırda KONI setim var bir daha yay amortisör almıyım dedim :)

Schumi
26-02-2014, 17:35
abi v2 deki yayların çapı dikkat et amortisöre yakın konumlandırılmış bu bir kere virajda sana müthiş kazanç sağlıyor ben bilsteindida kullandım mesala süper bir süspansiyon fakat virajı coil gibi değil ..coili takıp viraja girdiğim zaman "hadi be o kadar da değil "diyorsun müthiş bir hakimiyet söz konusu zaten araştırırsanız kW coil ler tüm wrc lerde kullanılır
birde bakla sayısı önemli bu da dibe çökmelerde ve zıplamalarda hakimiyeti daha fazla kılıyor
bence bir coil i diğer marka bir coil le kıyaslamak daha doğru olacaktır

Nasıl yani ben okuduğumu yanlış mı anlıyorum acaba. Şu yazdığınız biraz daha açar mısınız ?

levent
26-02-2014, 18:22
Ben ZF / Sachs - Bilstein - Öhlins - BOS - ExeTc yapıyor diye biliyorum WRC amortisörlerini / süspansiyonlarını ama.

Ki bunu kanıtlar nitelikte şu site var, BOS & Sachs Dampers - Subaru WRC Spares Ltd (http://www.subaruwrcspares.com/21.html)

Schumi
26-02-2014, 18:37
Ben ZF / Sachs - Bilstein - Öhlins - BOS - ExeTc yapıyor diye biliyorum WRC amortisörlerini / süspansiyonlarını ama.

Ki bunu kanıtlar nitelikte şu site var, BOS & Sachs Dampers - Subaru WRC Spares Ltd (http://www.subaruwrcspares.com/21.html)

Rieger ve bir kaç butik firma daha var. Ama hiç KW'li WRC görmedim herneyse ben şu yay olayına takıldım.

yusuf yılmaz
26-02-2014, 18:40
Ben ZF / Sachs - Bilstein - Öhlins - BOS - ExeTc yapıyor diye biliyorum WRC amortisörlerini / süspansiyonlarını ama.

Ki bunu kanıtlar nitelikte şu site var, BOS & Sachs Dampers - Subaru WRC Spares Ltd (http://www.subaruwrcspares.com/21.html)

le mans 24 saat yarışlarında yarışlarında kullanılıyor mesala kW coil ler 8500 euro üzerinde.. piyasada satılanlardan değil elbet

yusuf yılmaz
26-02-2014, 18:41
Nasıl yani ben okuduğumu yanlış mı anlıyorum acaba. Şu yazdığınız biraz daha açar mısınız ?

bende neyi anlamadığınız anlamadım pardon:)

Ogedov
26-02-2014, 18:48
bende neyi anlamadığınız anlamadım pardon:)

Yusuf Bey siz kw nun distributorumusunuz? Her konuda kw markasini ovuyorsunuz ama bazen dogrulugunu arastirmadiginiz verilerle konusuyorsunuz galiba... En son İbiza cupra konusunda coilover hediye etme sözüyle bir iddia atmıştınız sonu kötü bitmişti :)