Orijinalini görmek için tıklayınız : e36 3.28e küçük kafa 3.45 takma ve getirdiği sorunlar
Orhun1907fb
24-02-2014, 01:35
Öncelikle şunu belirteyim bu diferansiyel kombinasyonunu takma sebebim eski arabamin 3.20i olmasiydi ve bu diferansiyeli yeni almistim bu yuzden tamirci arkadaşım 3.20den sokup 3.28e takmamizi tavsiye etti.Buraya kadar herşey normal ancak ilk takilma aninda sorunlar basladi saft kisa geldi ve uzatildi 1 gun bekledik 2.gun saft takildi tecrubeye cikildi diferansiyel den oldukca fazla yag kacagi olduğunu gozlemledi arkadaş ve sivi conta denendi tekrar tecrubeye cikildi , tekrar yag kaçırdı bu kez lifte kaldirilip akslar kisa 3.28den cikan dif büyük kafa olduğu için aksinda kisa geldigini söyledi (bana bu büyük kafa küçük kafa farkinda olusabilicek sıkıntıları basta soyleseydi bu ise kesinlikle kalkismazdim onuda belirteyim araba saçma sapan bir olay yuzunden eklerle doldu ve benim sıkışık zamanimda cok kötü bir tecrube oldu) ve aks olayınada okeyi verdim onlarda uzatıldı benim simdi sormak istedigim 2 şey var 1.si küçük kafa takmak bir hatami (yapılan islemleri ayri tutarsak) 2.si uzatma islemleri büyük bir tehlike arz ediyormu.Kesinlikle şunu duzeltmelisin dediginiz parca nedir ve fiyat hakkinda bilgi verirseniz memnun olurum.
Saçmalıklar zincirleme gitmiş
Şaft da Aks da ciddi manada yüke binen parçalar ek yapılması çok saçma olmuş ki muhtemelen kaynak ile yapılmıştır yenisini yaptırmadığınıza göre buda parçanın ısınıp daha sert olmasına sebep olmuştur ters bi harekette kırrılma ihtimalleri oldukça yüksek
3.28 e küçük kafa takan ustayı da alnından öpüyorum :)
Orhun1907fb
24-02-2014, 01:50
Peki küçük kafa olmasi neyi kötü etkileyecek?
1.8 turbo
06-03-2014, 16:46
kucuk kafa takanlar var yok degıl. araba serı oldugunu soyluyorlar 3.45 oran 328 in 2.93 oranlı dıfosuna gore cok kısa.
3.45 normalde cok saglam degıl zaten. 320i nin torkuna bıle zor dayanıyor. bukadar ugrasmaya degmezdı satıp buyuk kafa almak en mantıklısı. egerkı oranını degıstırmek ıstıyorsan 3.15 oranlı alabılırdın hıc ugrasmadan takılır. ılla kı kucuk kafa takılcaksa akslar degısmeden kaplınlerı degısıp takabılırsınız. saftta degısmesı lazım. sanzumana takılan kısım kalcak arka kısım 320 ın saftını kullanabılırsınız.
sonuc olarak. neyı kotu etkılıycek demıssın. 3.45 cok hassas en ufak zorlamalarda kırılcak, bozulcak
HellRot06
06-03-2014, 19:27
kucuk kafa takanlar var yok degıl. araba serı oldugunu soyluyorlar 3.45 oran 328 in 2.93 oranlı dıfosuna gore cok kısa.
3.45 normalde cok saglam degıl zaten. 320i nin torkuna bıle zor dayanıyor. bukadar ugrasmaya degmezdı satıp buyuk kafa almak en mantıklısı. egerkı oranını degıstırmek ıstıyorsan 3.15 oranlı alabılırdın hıc ugrasmadan takılır. ılla kı kucuk kafa takılcaksa akslar degısmeden kaplınlerı degısıp takabılırsınız. saftta degısmesı lazım. sanzumana takılan kısım kalcak arka kısım 320 ın saftını kullanabılırsınız.
sonuc olarak. neyı kotu etkılıycek demıssın. 3.45 cok hassas en ufak zorlamalarda kırılcak, bozulcak
Normal bi 36 320'ye hangi oran takılırsa daha verimli olur peki ?
1.8 turbo
06-03-2014, 21:17
Normal bi 36 320'ye hangi oran takılırsa daha verimli olur peki ?
3.20 icin en ideali 3.45.
Ben 2.93 de taktim 320 ye. Yakit cok dusuyor ama araba hantallasiyor.
Su an 3.15 var. Buyuk kafa buyuk aks kafam rahat
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.