Orijinalini görmek için tıklayınız : 1,6 ies'e 1,6 si manifold????
arkadaşlar bu konuyla ilgili baya bir araştırma yaptım ve sonuç alamadım konu açmak durumunda kaldım.
Aracım 1,6 ies otom.şuan üstünde bigtube filtre ve düz boru son susturucu oem bulunmakta alt devirler biraz ölü bunu canlandırmak için 1,6 si oem manıfold taksam nasıl bir verim alabilirim ve bu oem manifold sargı ile sarılabilirmi???
crx 4-2-1 manifoldu tak , gayet verimli olur ies te
crx 4-2-1 manifoldu tak , gayet verimli olur ies te
yusuf teşekkürler sana diğer forumdan özelden yazmıştım burdan döndün :D fakat elimdeki 1,6 si manifold crx te aradım fakat millet bir dünya para istiyor si den ne tür bir verim alablirim merak ettiğim bu....?peki oem manifoldu sargı yapsam bir sıkıntı olurmu catlama patlama?
yok yaa sarabilirsin hiçbir sıkıntı olmaz sargı ile
crx 4 2 1 ise
si oranları nedir?
tarantino
24-02-2014, 15:29
olm araba prim yapsın diemi yazıyon sen buralara :D
olm araba prim yapsın diemi yazıyon sen buralara :D
kanka prime ne gerek var aaaa :D:D sende bi yardımcı olsana nekadar faydası olur ay başı alıcam onu 3 vites 200 devirmem lazım ;)
crx iyi gelir denedik gorduk araci satinca bosa dustu sensor yeri hazir sekilde 165tlye verrim
crx iyi gelir denedik gorduk araci satinca bosa dustu sensor yeri hazir sekilde 165tlye verrim
Teşekkürler si yi deneyip görmem lazım daha sonra iletişim kurarım;)
tarantino
24-02-2014, 16:09
taner yarın yanıma gelicek kadosana gel bakarız bişiler çok kurcalama alt tarafı ot0omatik 1.6 ies ;)
yarın değilde hafta sonu gelebilrim :)
si manifoldunda o2 sensoru yeri yoktu snaırım crx de olması lazm sanki
hasan genç
25-02-2014, 19:57
meriç arkadaşım bu linkte http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/67187-d-series-mini-bilgiler-21.html konusu var ben takmıştım crx i sonra si yi taktım ikiside performans olarak stock motor için aynı bence ama si nin ki daha hafif bilgin olsun ve capları da aynı 45 lik
bendeki söyle mesela D16A9 4-2-1 si hed -kat yeri söktak seklinde kışın katı takıyorum yazın test pipe düz borulu parça yaptırdım onu yada gene kat iptal standart aparat tüpler var içi yivli bazen de onu takıyorum devamında 51 düz boru ( içi 48 lik ) gene 51lik 30 cm lik tüp sonada 51 lik izmir işi ss magnum ve polis derdi olmsın diye ss nin bağlantı yerinden sonra kumandalı vana (cut out )bana yetiyo altdevir tok 5000 devirden sonra tizleşiyor ses . birde sargı ile sarma orj hed i sac koruması yeterli .
yalnız aracın otomatik benim tavsiyem si hed tak ama dümdüz gitme katın yerini portatif yaptır duruma göre katı tak olmadı içi boş kat iptal tüplerinden tak sonra yine 51 lik orta koy içi yivsiz olucak ben roll yapıcam dersen katın yerini düz geç yok bana altlar lazım diyorsan katiptal tüplerinden tak yada katı bırak altlar duvar olmasın . katı sökünce stock motorda tork mork kalmıyor .
artı ses tonu tok bundaki sistemde eğer ben tiz ses istiyorum dersen orj crx yada si le olmuyor bastan sona ebay yada izmir de gökham035 ten krom headers ve boru ile oluyor. ben bu işler için net iki önce 500 tl para harcadım benden başkada iki headersı deneyen yok . yukarda montajı ile ilgili D SERİES MİNİ BİLGİLERDEKİ sayfa 21 -22 deki yeri detaylı incele kararı sen ver . :)
hasan abi teşekkürler bilgi için şuan 48 lik düz boru var bende dediğim gibi bana alt devirr lazım bunun içinde kat değil fakat ortaya tüp koymayı düşünüyordum son hızımda şuan bir sıkıntı yok 3 vites 195 kesici yapıyo..acaba si manifolddan ve orta tüpten sonra son hızımda değişim olurmu?
hasan abi teşekkürler bilgi için şuan 48 lik düz boru var bende dediğim gibi bana alt devirr lazım bunun içinde kat değil fakat ortaya tüp koymayı düşünüyordum son hızımda şuan bir sıkıntı yok 3 vites 195 kesici yapıyo..acaba si manifolddan ve orta tüpten sonra son hızımda değişim olurmu?
185 te kesiciye girersin sennin ilacin benim :) 1.6ies otomatik var bende krom headers 51lik potsuz boru orta tup susturucu sondada typer son var simota bigtube de mevcut
185 te kesiciye girersin sennin ilacin benim :) 1.6ies otomatik var bende krom headers 51lik potsuz boru orta tup susturucu sondada typer son var simota bigtube de mevcut
ben normal headırs değil oem si manıfold kullanıcam denemem lazım en azından içimde kalır yoksa :D 51lik fazla gelmezmi dolduramyız gibi geliyo bana?
hasan genç
26-02-2014, 12:40
185 te kesiciye girersin sennin ilacin benim :) 1.6ies otomatik var bende krom headers 51lik potsuz boru orta tup susturucu sondada typer son var simota bigtube de mevcut
Erhan kardeşim cevaplamış ama bi ek yapim Erhan sona egzost u free yapmamış dikkat et gene sıkıştıma var ! sonuca bakarsan iki ad biri düz diğeri odalı son aynı hesap :icon_tup:
51 lik potsuz boru ölçüsü dediği dış olcüdür icten ölcüldüğü zaman 48 lik olucak !
Peki VİTES - D - İken kaçta giriyor kesiciye denedinmi ? artı 185 de yeterde artar atıyorum aynı anda yada 2-80 de bastınız ivmen iyi olacağı için kafadan 1-bilemedin 2 boy yaptın kota 180 e kadar seni yakalayamaz misal olarak kota koycan ok ve otomatiğin keyfini sürüceksin boşver 200 ve üstü hızı nerde kaldı o yollar her yer radar ;)
son olarak bence katkı sağlar si headers ivmelenmen kesin değişecek ama düz vites benimkinden yola cıkarsak son hız değişmedi hız 215 -218 bitiyor ve değişmezde beyin ve diğer motor içi olmadıkça benim görüşüm bu :)
Erhan kardeşim cevaplamış ama bi ek yapim Erhan sona egzost u free yapmamış dikkat et gene sıkıştıma var ! sonuca bakarsan iki ad biri düz diğeri odalı son aynı hesap :icon_tup:
51 lik potsuz boru ölçüsü dediği dış olcüdür icten ölcüldüğü zaman 48 lik olucak !
Peki VİTES - D - İken kaçta giriyor kesiciye denedinmi ? artı 185 de yeterde artar atıyorum aynı anda yada 2-80 de bastınız ivmen iyi olacağı için kafadan 1-bilemedin 2 boy yaptın kota 180 e kadar seni yakalayamaz misal olarak kota koycan ok ve otomatiğin keyfini sürüceksin boşver 200 ve üstü hızı nerde kaldı o yollar her yer radar ;)
son olarak bence katkı sağlar si headers ivmelenmen kesin değişecek ama düz vites benimkinden yola cıkarsak son hız değişmedi hız 215 -218 bitiyor ve değişmezde beyin ve diğer motor içi olmadıkça benim görüşüm bu :)
d-4 te denemedim hiç...benim boru içten ölçtüğümde kaç gelir bakmadım hiç:rolleyes: fakat sistemi anladım inşalah önümüzdeki hafta montajı yapıcaz durumu paylaşıcam sizinle..teşekürler..
Erhan kardeşim cevaplamış ama bi ek yapim Erhan sona egzost u free yapmamış dikkat et gene sıkıştıma var ! sonuca bakarsan iki ad biri düz diğeri odalı son aynı hesap :icon_tup:
51 lik potsuz boru ölçüsü dediği dış olcüdür icten ölcüldüğü zaman 48 lik olucak !
Peki VİTES - D - İken kaçta giriyor kesiciye denedinmi ? artı 185 de yeterde artar atıyorum aynı anda yada 2-80 de bastınız ivmen iyi olacağı için kafadan 1-bilemedin 2 boy yaptın kota 180 e kadar seni yakalayamaz misal olarak kota koycan ok ve otomatiğin keyfini sürüceksin boşver 200 ve üstü hızı nerde kaldı o yollar her yer radar ;)
son olarak bence katkı sağlar si headers ivmelenmen kesin değişecek ama düz vites benimkinden yola cıkarsak son hız değişmedi hız 215 -218 bitiyor ve değişmezde beyin ve diğer motor içi olmadıkça benim görüşüm bu :)
D4 te kesiciye giremezsin top speed 230 gordum ama redline cok uzaktaydi hala :D
http://www.techturkey.com/forum/videolar/178259-civic-16-ies-oem-ep3-typer-exhaust.html
d-4 te denemedim hiç...benim boru içten ölçtüğümde kaç gelir bakmadım hiç:rolleyes: fakat sistemi anladım inşalah önümüzdeki hafta montajı yapıcaz durumu paylaşıcam sizinle..teşekürler..
top speed videom var onuda atarim
hasan genç
02-03-2014, 08:32
top speed videom var onuda atarim
Erhan arkadaşım araban güzel maşallah güle güle bin kazasız belasız top speed i merak ettim sahsen cekip koyarsan faydanır arkadaşlar .
Bende daha önce focus 2000 1.6 A/ T vardı onu kullanırken aynen manuel gibi kullanıyordum bu kullanımla 11 lt yakan aracı 9 lt ye düşürüyordum .
Örneğin sırasıyla d1 d2 d3 d diye kullandığın zaman süre normal gidişe göre baya düşüyordu sen bi dene istersen dediğimi belki bi farklılık oluşur ! çünkü mormal vites değişimini beklemiyorsun kendin değiştiriyorsun vites atısını ve bence redline olacak ama D de ne olur bilemem ancak gene cok keyifli oluyordu :)
Not : Ben 2000 mod 1.6 focusta denedim bunu ama honda A / T de denemedim
madem amaç kısa sürede elinde olanla hızlanmak sende dene :icon_tup: ama sölim sonra bana kızma seni dinledim şanzıman gitti diye onuda belirtim focusta dediğim gibi gözümü karartıp yaptım bişiy olmadı honda da ne olur bilmem :) dediğim gibi mesuliyet kabul etmem . ;)
Bide rampa cıkarken D de iken d3 cek vitesi hemen toplar devirden düşmezsin :icon_tup:
Dik rampa inerken özellikle karlı havalarda aracı d1 veya hız göre d2 de inebilirsin cok dik se yokuş D1 varsa L konumunda inin araç akıp gitmez manuel gibi kompresörle inersiniz balatalarınız bitmez ısınmaz risk oluşmaz buda benden ek bilgi olsun coğu insan ne işe yaradığını bilmiyor birinin işe yarasın :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.