Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo Hgt & Colt Czt
punto_multijet
12-08-2008, 22:42
İlk videoda Hgt dusuk devirde ve ekstra 60kg kişi agırlıgı var. hem daha agır hemde dusuk devirde olmanın sonucu oldukca bariz belli oluyor ilk videoda
http://videos.streetfire.net/video/Bravo-Hgt-Colt-CZT_176840.htm
2. video 60kg kişi agırlıgı Cztye gecti ve 2. vites dusuk devirden basıldı.
http://videos.streetfire.net/video/Bravo-Hgt-Colt-Czt_176844.htm
3. video ise yine 60kg kişi agırlıgı Cztde ve 2. vites daha yuksek devirden basıldı
http://videos.streetfire.net/video/Bravo-Hgt-Colt-Czt_176849.htm
Buarada çekimler için Taner arkadasıma ve deneme fırsatı sundugu içinde Serkana teşekkürler.
3. videonun sonunda frene mi bastı HGT ? tam geçti derken bir anda CZT öne fırladı şaşırdım..
punto_multijet
12-08-2008, 22:55
o sırada 4 bitti 5e taktım 5. viteste sorun oldugundan ayagımı cektim gazdan dogal olarakta o sekilde oldu.
Kaan'ın üst viteslerde bi sıkıntı var, normali çok daha iyi gitmesi gerekiyor. O açıdan ben geçiyorum ama video bitti..
sercangolge
12-08-2008, 23:29
güzel olmuş emeğinize sağlık. bu arada gittiğim deneme sürüşünde coltlara hasta kaldım.lancerlardan daha cok etkiledi...
maaşallah araçlara güzel denemeler olmuş,,,alt devir basmalarda turbonun avantajı çıkmış tabi,,,,ama hgt de cidden güzel yürümüş,,,üst devir dediğiniz videoda 4500-5000 devir civarı felan mı bastınız ??
Araçların ikiside stock mu?
punto_multijet
12-08-2008, 23:43
ust devır dedıgım 4500-5000 arası bendekı
@safak-e30
bravoda all car racing chip dc sports son susturucu ve simota mantar tip filtre
cztde bıldgım kadarı ıle komple duz boru eksoz ve front mount intercooler yanlısım varsa serkan kendısı duzeltır zaten
czt güzel yürümüş valla :)
ust devır dedıgım 4500-5000 arası bendekı
anladım kaancım böle güzel yürüyeninden bi tanede bana lazım :) maaşallah diyelim nazar değmesin............
Bravo HGT arızalı ise yani aracın, CZT kötü gidio...
CZT hakkını vererek gidiosa, Bravo HGT hiç arızasını belli etmiyor...
Olması gerektiği gibi olmuş...
Şimdi dicen nerden belli...
Standart teknik verileri ortada...
CZT 10?? kg... 210Nm + eksoz, intercooler
HGT de 11?? kg... 186Nm + Chip, susturucu, filtre (60kg+)
Yani HGT nin yüksek devirleri eğer sıkıntılıysa...CZT ye sadece chip ve ufak şeyler ile boy boy çıkması lazım...ki CZT nin hızlanma verileri de HGT den daha iyi olmalı.
Eeee bu yüzünden, kafa kafaya gitmleri bana normal geldi.
Yanlış anlaşılmasın arabaları eleştirmek için değil...HGT ye sorunlu denilince işin içinden çıkamadığım için yazdım.
colt czt 1070kg,,bravo hgt 1190kg ,,,kilo farkı pekte az değil yanii.iki arabda bencede gitmesi gerktiği gibi yani ama genelde hgt den böle şeyler beklenmiyo pek,,,ama hgt de sorun varsa tabi ne derece etkili sahibi daha iyibilir.....
guzel denemeler:)
2 aracta basarili ztn biliyoruz:)
edit
czt oldukca iyi gidiyor bilirim:)ama hgt arizasini belli etmior diebilirz. gerci 4 un sonlrina doru ve 5 te gecmesi lazim ztn ufak ufak cunku uzunda iyi giden bi arac..onun icin ust devirde sorun olmasida mantikli;)
Arabalarda kilo farkı var tabii ki,ama araçların sürücüsüz ve yolcusuz ağırlıklarını karşılaştırmak bence saçma, bu ColtCZT bu da HGT işte. Diğer türlü yapsak 120Kg.ağırlaştırılmış Colt ile HGT deriz, ya da tersi..60kilo meseleside yanımızda oturan abimizden kaynaklanıyor. O HGT.de olunca zaten 4-5boy önde olan videoda izleyebiliyorsunuz. O abimiz bende olduğunda da benim mini makas yaptığım videoda olanlar gerçekleşiyor. Üst devirde yürüdüğümüzde ise aynı abimiz bende yine. Ancak arabamın devri o anda 5500civarlarında ki zaten 6500civarında kesiciye giriyor arabam. Bu yüzden 200.lere kadar yanyana gidiyoruz. Sonra ben ince ince öne atılmaya başlıyorum. Bu arada HGT.nin 5.vites dişlisindeki arıza da etkiliyor durumu. Zaten litre farkı olduğundan 200üzeri süratlarde HGT.nin gelmesi çok normal bence...Ayrıca henüz malesef arabamda kaput altında herhangi bir modifiye işlemi bulunmamakta. Komple düz boru ve son susturucu mevcut. Bir de %15 civarı büyütülmüş ve ortaya alınmış intercooler var..
punto_multijet
13-08-2008, 06:43
Sanırım yanlıs anlasılma olmus problem ust devirlerde deil Serkanında dediği gibi direk 5. viteste benim. 5e hem zor geciyo hemde orjinalden farklı oldukca uzun 5. vitesim var.
bence zevkli bir video olmuş iki aracada maşallah.
bende cok zevk aldım ızlerken.hgt yemaşalah cok sasırttı benı:)
Güzel videolar elinize sağlık. Heyecanlı ve kapışmalı olmuş
AcA_1988
14-08-2008, 00:07
HGT kendini üst devirlerde gösterir sonuç benide şaşırttı açıkçası
beratzade
14-08-2008, 16:16
elinize sağlık gzl bir video olmus 2 aracta ii yürüyor.Bravonun 5.vtesinde sorun olmasa uzunda ii yürüyebilen bir araba.
Güzel bir deneme olmuş. Bildiğim kadarıyla HGT nin 5. vitesi tiponunki kadar uzun 5 te çok kesiliyor o yüzden. 1.6 dişlisi var herhalde.
Birde Kaan debriyajda bi sorun var diyordu vites değişimilerini etkiliyormuş.
Kaanla yaptığımız denemelerden görünen o ki CZT ile denesem en az 5-6 boy yicem :D
punto_multijet
14-08-2008, 19:29
Güzel bir deneme olmuş. Bildiğim kadarıyla HGT nin 5. vitesi tiponunki kadar uzun 5 te çok kesiliyor o yüzden. 1.6 dişlisi var herhalde.
Birde Kaan debriyajda bi sorun var diyordu vites değişimilerini etkiliyormuş.
Kaanla yaptığımız denemelerden görünen o ki CZT ile denesem en az 5-6 boy yicem :D
Ahmetim debrajı hallettikte bir turlu sanzumanı indirip su 5. vitesi halledemedik.
amg_merco35
14-08-2008, 20:09
CZT cok iyi..:icon_tup: motoruna ufak bişiler yapılırsa bu video sonucları cok deişir CZT için
CZT cok iyi..:icon_tup: motoruna ufak bişiler yapılırsa bu video sonucları cok deişir CZT için
2days left to 210Hp:D
punto_multijet
15-08-2008, 18:04
2days left to 210Hp:D
hyrlısı kardeşim ;)
amg_merco35
15-08-2008, 19:52
inş:D yaparsın kıyak olur bilder..:D CZT'leri severim herkes görsün nasıl gitini bence
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.