Orijinalini görmek için tıklayınız : GC8 sanzimani nasil kirilir?
Videoda kirilan sanziman 5 ileri GC8 WRX STI Type RA sanzimani. 4.444 son disli ve normal GC8'den ve WRX'ten biraz daha etli dislere sahip...
Sahibinin dedigine gore en yaklasik 50 kez kalkis bunlarin 10 nu semi-slick leymis. 6-7 kez katilmis ve en sonunda kirmis... 172000 kmde imis.
Bathurst Blown Gearbox - STI RA - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Eqqts-BESGg)
Eqqts-BESGg
4.444 ra'dan çıkan oem son dişli mi veya daha mı kısa daha mı uzun oem'e oranla kıyaslayabilir miyiz abi?
Eğer daha kısaysa gayet iyi bile gitmiş derim.. Oran kısaldıkça aktarmadan şanzımana binen yük artacaktır çünkü..
GC8' tam bilmiyorum ama WRX ve STI'lardan epey bir kisa WRX ve STI'lar da son disli 3.9.
Ancak sanziman kisaldikca disliler uzerindeki tork yuku azalir diye biliyorum. Yani bu dogrultuda bir cok yazi okudum.
Bu da baska bir GC8 V6 TYPE-RA. Burada da kisaligi hakkinda fikir edinebilirsiniz. Kisa bir duzlukte hemencecik 5 e atiyor...
https://www.youtube.com/watch?v=B5CdNROIzBY
B5CdNROIzBY
kickboxer
22-03-2014, 23:21
4.444 ra'dan çıkan oem son dişli mi veya daha mı kısa daha mı uzun oem'e oranla kıyaslayabilir miyiz abi?
Eğer daha kısaysa gayet iyi bile gitmiş derim.. Oran kısaldıkça aktarmadan şanzımana binen yük artacaktır çünkü..
Bazı type ra ve bazı sti modelleri 4.44 le çıkmış bazılarında 4.11 var
Türkiyedeki wrx ler gc8ler 3.90
Bitmiyen düşük vitesler sanzumanda yükü arttırıyor.
Kısa olması geç kırılmasına en büyük etken
Aynen ters yazmışım oran kırılma doğrultusunu..
Teşekkür ettim bilgiler için :) Ama uzun oran iyidir :D
HondatugraL
23-03-2014, 09:29
Pürüzsüz kırdı tebrik ederim :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.