Orijinalini görmek için tıklayınız : m50b20 egzoz
merhabalar
m50b20'ye önce kat iptali düşünüyodum cızırtı için . sonra bi kaç konu okuyunca bmw nin sıkıştırmayı sevdiğini ve yakıtın arttığını okudum . araba zaten benzinli zor biniyorum o yüzden vazgeçtim . son susturucu olarak ss takıcam kat'ı iptal etmeyip ortayı iptal etmeyi düşünüyorum . aslında benim arabanın şu anda ss e benzer sesi var . bayılıyorum sesine . kat orta son hepsi üstünde ve orjinal nasıl böyle bi ses veriyo anlamadım son susturucunun içini mi boşaltmışlar yoksa sızıntı filan mı var bilmiyorum . araba 4 binden sonra sanki vtec açıyor öyle güzel sesi . ama ben bunu 3 bine düşürmeyi ve devir yükseldikçe de sesin ve cızırtının artmasını istiyorum .
dediğim gibi kat dursa son susturucuyu söksem son susturucu' yerine de çift çıkış orjinal ss koysam bahsettiğim sesi alabilir miyim . bahsettiğim sesi m50b25 'e KOMPLE ss taktığınızı düşünün . o ses yaklaşabilir miyim sizce ?
hatta video koyayım, tam olarak yaklaşmaya çalıştığım ses bu . orgazm oluyorum resmen .
YouTube - low e36 325i exhaust sound - supersprint headers (http://www.youtube.com/watch?v=P6L_5KSrG2w)
teşekkürler .
Katalizörün içi boş olabilir. Orta susturucuyu iptal etsen arabanı geriye düşürür bence.
Önce katalizörü kontrol ettir.
SS ile istediğin sesi alırsın (katalizörün içi boş ise )
Sitede e36 28 'de m3 son ve tüp orta susturucu ile çok güzel bir ses elde edildi.
Zırıltı sıfıra yakın.
800cc az değil bence istediğim sesi vermeyebilir o kombinasyonla.
bi de zırıltı sıfıra yakın demişsiniz ben aksine zırıltı istiyorum videoda ki gibi
orta susturucu iptaliyle performans düşer mi diyosunuz ? araba 3.20 zaten öyle çok bi performansa ihtiyacım yok yakıt artmasın da..
Bmw nin 2000 ile 2800 arasında çok aşırı ses farkı yok. Katalizörü söktür sen gerisi orjinal kalsın istediğin sesi alıcaksın
ghibli06
13-04-2014, 13:29
Bmw nin 2000 ile 2800 arasında çok aşırı ses farkı yok. Katalizörü söktür sen gerisi orjinal kalsın istediğin sesi alıcaksın
yapma bunu....
yapma bunu....
Abi çok çok dünyalar fark yok :) değil mi ?
ghibli06
13-04-2014, 22:20
Abi çok çok dünyalar fark yok :) değil mi ?
o kadar çok fark var ki...
bu M50B20-23, görüldüğü gibi 3+3 manifoldlardan çıkıp birleşip tek devam ediyor, son susturucu da tek giriş tek çıkıştır
http://img.xooimage.com/files87/8/a/5/42-37dc1ca.png
bu ise M50B28, 3+3 manifoldlardan çıktıktan sonra bir çeşit Xpipe la katlara ve susturuculara girer, çift olarak devam eder... son susturucu da çift giriş çift çıkıştır... zaten farkı yaratan da budur, sesin de uzaktan yakından birbiriyle alakası yoktur
http://img.xooimage.com/files91/d/9/c/328i-3d2213b.png
şu anda o kadar kalitesiz egsozlarla ve de işini bilmeyen kişilere yaptırılmış sistemlerle dolaşılıyor ki, orijinali duyabilen kalmadı neredeyse...
flexamin
14-04-2014, 09:08
senin yerinde olsam eğer motor gırtlaksa 28'in sistemine geçilebilir.
fakat senin durumunda
katı iptal edip, kat yerine tüp susturucu(spor kat)+ oem 60lık borular+oem orta+ sona da güzel bir 63 lük susturucu koyarım. hem performansın artmış olur hemde istediğin gibi bir ses alırsın
1.8 turbo
14-04-2014, 09:38
vıdeo da ahım sahım bır ses yok. m50b25 klasık sesı. en ucuz son susturucu orta ıptalı ıle bu sesı alırsın.
benım ıcın e36 egsoz sesı supersprınt s50b32 dır otesı yok. tabanca gıbı.
ghibli06
14-04-2014, 09:43
e36 M3 ün headersını takmadan o istenen sese ulaşmak çok zor zaten... S50 headersları M50 lere uyar motor seçmeden, sonrasında çift 52-55 lik boru ortaya tüp susturucu, SuperSprint egsozla nefis ses alınır... zamanında yapmıştım, M3 e çok yakın bir sesi vardı...
1.8 turbo
14-04-2014, 09:57
bende sımdı m3 headers 51 lık cıft boru sona kadar. ortada unıversal 2 adet susturucu sonda M3 orjınal var. ses guzel alt devır guzel tavsıye ederım
ghibli06
14-04-2014, 09:59
bende sımdı m3 headers 51 lık cıft boru sona kadar. ortada unıversal 2 adet susturucu sonda M3 orjınal var. ses guzel alt devır guzel tavsıye ederım
aklın yolu bir :icon_tup: video da çekersen bilmeyenler duymuş olur ;)
bayerische_M52
15-04-2014, 15:37
e36 M3 ün headersını takmadan o istenen sese ulaşmak çok zor zaten... S50 headersları M50 lere uyar motor seçmeden, sonrasında çift 52-55 lik boru ortaya tüp susturucu, SuperSprint egsozla nefis ses alınır... zamanında yapmıştım, M3 e çok yakın bir sesi vardı...
Bülent abi s50 nin headers m52 ye uyar mı?
ghibli06
15-04-2014, 19:42
Bülent abi s50 nin headers m52 ye uyar mı?
flanş lazım diye hatırlıyorum sanırım saplama yerleri uymuyordu, tam emin değilim ama :soru:
Hazır konusu varken sorayım,
M52B20 de suanda, kat ve orta susturucu ıptal, egzoz manıfoldundan son susturucuya kadar cıft boru, sonda da 3.28 son susturucu var.
2000-2500 devır cıvarındakı zırıltıyı nıspeten azaltmak ıcın ne yapmalıyım?
ghibli06
16-04-2014, 10:46
Hazır konusu varken sorayım,
M52B20 de suanda, kat ve orta susturucu ıptal, egzoz manıfoldundan son susturucuya kadar cıft boru, sonda da 3.28 son susturucu var.
2000-2500 devır cıvarındakı zırıltıyı nıspeten azaltmak ıcın ne yapmalıyım?
zırıltı mı rezonans mı? eski arabama borusandan almıştım, egsoza kelepçe ile takılıyor ve de titreşimden kaynaklanan zırıltıyı kesiyordu...
bayerische_M52
16-04-2014, 13:52
flanş lazım diye hatırlıyorum sanırım saplama yerleri uymuyordu, tam emin değilim ama :soru:
Teşekkür ederim..
zırıltı mı rezonans mı? eski arabama borusandan almıştım, egsoza kelepçe ile takılıyor ve de titreşimden kaynaklanan zırıltıyı kesiyordu...
Rezonansı onleyıcı takozumsu parcayı soyluyorsan, onlar ustunde aldım son susturucuyu abı. Hatta soyle soylıyım. Senın ekledıgın gorseldekı orta susturuculardan sonra olan flanstan ıtıbaren butun halde aldım, alev kesıcılerı de ustunde.
ghibli06
18-04-2014, 23:55
Rezonansı onleyıcı takozumsu parcayı soyluyorsan, onlar ustunde aldım son susturucuyu abı. Hatta soyle soylıyım. Senın ekledıgın gorseldekı orta susturuculardan sonra olan flanstan ıtıbaren butun halde aldım, alev kesıcılerı de ustunde.
zırıltının kaynağı önemli, yani gerçekten egsozdan mı geliyor emin olmak lazım... ısı kalkanları bile zırıltı yapabiliyor gevşek olduğunda, ayrıca boru içlerinde kalan kaynak çapağı da...
ugur_EN_
19-04-2014, 19:46
aracımı aldığımdan beri aracımda sizin istediğiniz gibi ses çıkıyodu ya da bana öyle geldi ama nasıl yapıldı hiç bi fikrim yok bu arada son susturucu orjinal
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151359184287141&set=vb.585967140&type=3
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152252282222141&set=vb.585967140&type=3
turbodizel
05-08-2014, 15:56
bende sımdı m3 headers 51 lık cıft boru sona kadar. ortada unıversal 2 adet susturucu sonda M3 orjınal var. ses guzel alt devır guzel tavsıye ederım
2tane 51lik çift boru=1,64 o da bir tane 73 mm boruya denk gelir neredeyse 2.0 motor için çok fazla olabilir. Tabi benimki sadece teorik bir hesaplama. Şöyle bir durum da var tabii ki 2 boruda 2 adet susturucudan geçip x-pipe a girecek o da bi sıkıştırma sağlar. Kendi kendimi çürüttüm biraz ama yine de 2.0 motor için 73 mm çok fazla diye düşünüyorum her ne kadar x-pipe vs olsa da bence borularının çapını biraz düşürsen aracın daha zevkli bir hal alacaktır diye düşünüyorum.
RafetAraç
06-08-2014, 01:43
en masrafsz ve en zahmetsiz ve en güzel sesi söyliyeym :) arka susturucuyu sök ve orta susturucudan sonra düz boru yap. ses gör :)
en masrafsz ve en zahmetsiz ve en güzel sesi söyliyeym :) arka susturucuyu sök ve orta susturucudan sonra düz boru yap. ses gör :)
ortaya düz boru susturucu orjinal kalsın kaliteli bi varexle de çok güzel ses çıkıyor. yaptırırken 325 gibi "vouuuuuuuuuuu" ciğer sesi alırız dediler, hakkaten alınıyor.
FurkanElsiz
06-09-2014, 17:37
konu sahibinin paylaştığı videodaki aracın diğer bir videosu;
http://www.youtube.com/watch?v=hXXDcRmNP1c
bu da şansa karşıma çıkan bi video. sesler çok benzer geliyo özellikle uzaklaşırken;
http://www.youtube.com/watch?v=rRAuzf3Iww8
yapma bunu....
abi merhaba,
size birşey danışmak istiyorum,
m50b25 aracımın performansı için egzoz ssistemini ne yapmalıyım. motor stock olmak kaydı ile.
yardımcı olursanız sevinirim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.