Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Turbo upgrade :) Volvo s70 t5 Auto



eticet06
15-04-2014, 14:38
Yakın bır zamanda project cars a konusu acacagım volvo için :) ygtn -palamut ve nosturkiye znt volvo servisi baya yardımcı oluyor malzemelerımız elımızde var ama maddıyat sıkıntılı bu ara bıraz ama ben rahat durmayıp ufak ufak bırseyler yapıyorum suanda en son atmosferık 2.4 ekzantırık takılacak musaıt bır zamanda şu anda aracımda olanlar

defi boost takılı
innowate afr takılı
performans buji kabloları takılı
hks mantar filtre takılı
perrin boost electronic selenoid takılı
76mm warex takılı
fmic intercooler yapılacak takılacak
ve son olarak atmosferık 2.4 ekzantırıklerı takacagım


motoru forgetlemeden önce turboyu büyütmek istiyorum.Üzerindeki turbo td04hl 16t bunun için turbün ve hause alarak 19 t ye cevirmek istiyorum aslında ama daha farklı bir öneri bekliyorum ne takabılırım araç sadece günlük kullanım ve arasıra rolling yapacak kıvamda olucak hedef güç daha üst limşitler olabilir ama ben şimdilik sadece 450 max limit düşünüyorum turbolar hakkında pekbir bilğim yok maddi acıdan abartılmayacak ne takabılırım.vede bu setupdan sonra nelerle yürüyebilirim yorumlarınızı beklıyorum

01ayk01
15-04-2014, 19:19
kolay gelsin. Allah yardimciniz olsun lakin boyle kalin yazmak yasak. ceza alabilirsiniz.

ghibli06
15-04-2014, 19:26
450 HP max?

eticet06
15-04-2014, 20:55
450 HP max?

450 beygir en fazla günlük kullanıcagım için stock olarak 225 beygir olarak geciyor

ghibli06
15-04-2014, 21:07
sadece turbo değiştirerek arabanın gücünü 2ye katlayamazsın, sadece motoru katlarsın :)

eticet06
16-04-2014, 17:47
sadece turbo değiştirerek arabanın gücünü 2ye katlayamazsın, sadece motoru katlarsın :)


Konudada yazdığım gibi motoru komple sıfırdan yapılacak forget olarak üstad.

EEE
16-04-2014, 21:16
Konudada yazdığım gibi motoru komple sıfırdan yapılacak forget olarak üstad.

450 o arabadan almak madden ve manen zor bir durum kanaatimce

eticet06
16-04-2014, 22:23
450 o arabadan almak madden ve manen zor bir durum kanaatimce

merhaba ender elimizde wiseco piston r sport kollar ve yataklar var sayılır ınsallah bu ay ıcersınde alıcam belkı parcaları bılıyorsundur (: 2.4 glt ekzantırıklerıde takacam son olarak turbo kalıcak bu parcalarla bence ıyı bır setupla daha fazla alınacagını dusunuyorum ama o kadarına gerek yok gunluk kullanım oem beynımı kullanıcam

SAYGIN
17-04-2014, 02:03
Sanzıman ne olacak?

ghibli06
17-04-2014, 08:09
arabayı forged toplamak yetmez ki hocam sen daha fazlası da olur ama 450 yeter falan diyorsun... sana tavsiyem bu işi çok bilinçli yapman yoksa motorsuz bir volvo olur satılık ilanlarında...

EEE
17-04-2014, 09:06
merhaba ender elimizde wiseco piston r sport kollar ve yataklar var sayılır ınsallah bu ay ıcersınde alıcam belkı parcaları bılıyorsundur (: 2.4 glt ekzantırıklerıde takacam son olarak turbo kalıcak bu parcalarla bence ıyı bır setupla daha fazla alınacagını dusunuyorum ama o kadarına gerek yok gunluk kullanım oem beynımı kullanıcam


Önder deki malzemeleri aldın sanırım...
Oem beyinle zor işler. ..
Inşallah istediğin gibi olur

eticet06
17-04-2014, 09:24
Sanzıman ne olacak?

tork konvektoru uptade edılecek otomatık araba yabancı sitelerde otomatiğinin daha dayanıklı oldugu söylenıyor oem otomatık 4 ılerı kara duzen sanzuman 500 beygirlere kadar destekleyebilecegınden bahsediliyor

eticet06
17-04-2014, 15:28
Önder deki malzemeleri aldın sanırım...
Oem beyinle zor işler. ..
Inşallah istediğin gibi olur


Bildiğim kadarı ile oem ecu ile herşe yapılabılır ust setuplar için hatta bir kaç firma var oem beyinle adamlar 600 lük setupları sorunsuz kullanılıyorlar

JDM EF9
19-04-2014, 11:52
Kolay gelsin zor bir araç.
Bendede c70 2.3t5 var orj.hali bile gayet başarılı.
Aracınla oynayıp başına dert alma.Zor bir araç seçmişin ayrıca otm.vites olması kötü bence.
İnşallah istediğin gibi olur başarılar.

eticet06
19-04-2014, 23:44
Kolay gelsin zor bir araç.
Bendede c70 2.3t5 var orj.hali bile gayet başarılı.
Aracınla oynayıp başına dert alma.Zor bir araç seçmişin ayrıca otm.vites olması kötü bence.
İnşallah istediğin gibi olur başarılar.


evet zor bir araç ama aracı bundan once yuklemıs bır arkadasın yardımları ıle yola ılerlıyorum .Oda c70 yuklemıs ve basarılı olmus malzemelerı tamamladıgımda ınsallah guzel bır proje cıkıcak ortaya amac ust bır setup degıl zaten max 450 hp gıbı bır rakam soylede ılgınc bır durum var otomatık vıtesı daha saglam denıyor yurtdısında adamlar haldur huldur 500 hp lerde otomatıklerı ıle yuruyolar .Insallah emegımızı alırız suanda stock halıyle ufak eklemelele bıle asırı keyıflı bır arac oldu kendım denemelerımde su halı bıle benı baya tatmın ettı :) suandakı elımdekı en guzel avantajımda bendekı gaz kelebegı manuel olan bu yuzden baya bır sanslı hıssedıyorum kendımı :)

JDM EF9
20-04-2014, 13:13
evet zor bir araç ama aracı bundan once yuklemıs bır arkadasın yardımları ıle yola ılerlıyorum .Oda c70 yuklemıs ve basarılı olmus malzemelerı tamamladıgımda ınsallah guzel bır proje cıkıcak ortaya amac ust bır setup degıl zaten max 450 hp gıbı bır rakam soylede ılgınc bır durum var otomatık vıtesı daha saglam denıyor yurtdısında adamlar haldur huldur 500 hp lerde otomatıklerı ıle yuruyolar .Insallah emegımızı alırız suanda stock halıyle ufak eklemelele bıle asırı keyıflı bır arac oldu kendım denemelerımde su halı bıle benı baya tatmın ettı :) suandakı elımdekı en guzel avantajımda bendekı gaz kelebegı manuel olan bu yuzden baya bır sanslı hıssedıyorum kendımı :)

Hayırlısı olsun inşallah istediğiniz sonucu alırsınız.
Benim yaptığım araştırmaya göre aracın orj.piston kolu en zayıf parçasıymış.Siz zaten komple giriyorsunuz motora problem olmaz o zmn.
Sonuçları bekliyoruz.

eticet06
20-04-2014, 17:49
Hayırlısı olsun inşallah istediğiniz sonucu alırsınız.
Benim yaptığım araştırmaya göre aracın orj.piston kolu en zayıf parçasıymış.Siz zaten komple giriyorsunuz motora problem olmaz o zmn.
Sonuçları bekliyoruz.

ilk başta stok motorun neler yapıldıgını göremek amaclı ugrasıyorum evet en zayıf yerı piston kolları denıyor:icon_tup:

palamut
20-04-2014, 18:14
ilk başta stok motorun neler yapıldıgını göremek amaclı ugrasıyorum evet en zayıf yerı piston kolları denıyor:icon_tup:

Kol veya kol saplamasinda sorun yasarsan blok da elden gidebilir dikkatli ol Huseyin oem turbosuyla zarar vermen zor ama

tdipower
20-04-2014, 18:44
merakla bekliyoruz

JDM EF9
21-04-2014, 09:43
ilk başta stok motorun neler yapıldıgını göremek amaclı ugrasıyorum evet en zayıf yerı piston kolları denıyor:icon_tup:

Orj.motorunda turbo basıncını açtınız mı?
Şuan kaç barda kullanıyorsunuz?

eticet06
21-04-2014, 09:46
orıjınal basıncı 0.8 bar 1 barda yuruyorum uzun suredır

ghibli06
21-04-2014, 13:10
450 hp için kaç bar lazım onu hesapladınız mı?

eticet06
21-04-2014, 13:27
450 hp için kaç bar lazım onu hesapladınız mı?

turbo ya göre değişkendir basınc diye biliyorum ben yanlışmı ?

ghibli06
21-04-2014, 17:38
turbo ya göre değişkendir basınc diye biliyorum ben yanlışmı ?

işte onu soruyorum, hangi turbo kaç bar basınç sıkıştırma oranı hedefi (MİN.450 hp için)?? bunları bilinçsizce yapmamanızı tavsiye ederim... ayrıca standart beyin kç bara kadar destek verebilir onu da iyi öğrenin...

eticet06
21-04-2014, 18:25
max 450 düşünüyorum.Çünkü günlük kullanımda sıkıntı yaşamayım diyeörnek olarak altta verdiğimlinki inceleyebilirsiniz volvo konusunda güzel çalışmaları olan bir firma ve ecu ya neler yapılabılır orda hepsi yazıyor

ARD ECU Upgrade S70/V70/C70 (1998) (http://www.ardideas.com/ARD-ECU-Upgrade-S70V70C70-1998_p_246.html)

ghibli06
21-04-2014, 18:37
20 G mi takacaksınız???

eticet06
21-04-2014, 19:03
20 G mi takacaksınız???

şuanda sadece araştırma içersindeyim bir adet vf22 var aslında arkadaşımda b22 imprezaların en buyuk oem turbosu olarak geçiyor ben tdo4 19t düşünüyordum aslında manifoltta işlemsiz takma için bold on oldugundan ama 19t de çok verimli değil deniyor yurt dışında 30 hp lerle yuruyenlerı var gunluk olarak 19t nın maddiyat olarakta çok bi bütçem yok işin aslı bulabilirsem gt28 düşünüyorum şuanda en mantıklı o Gibi duruyor

fmic cooller
yag sogutucusu
76mm donwpipe ve ara borular
Yazılım
2.4 n/a ekzantırık
perrin boost selenoid
550 cc enjektörler le bir setup yapmayı düşünüyorum

bakalım ufakan oem motorla nerelere kadar gidebiriz görücez ama yapılanlara bakarsam sadece yazılım ve eksozla oem turbo ile 300 hp + alınıyormus araştırmalarıma göre Bold on firmaların dediğine göre ve sorunsuz binilebiliyormuş

kelalper
28-04-2014, 17:52
elinin altında moduler b52 motor varken korkma. Şanzıman sıkıntı çıkarmaz. Kollar kaçlık bilmiyorum ama 2.5 lt kol pistonlarını koysaydın keşke o kadar masrafa gireceksen. Turbo içinde 19t 450 hp veremez. Precision 5858 işini görür bence. Hem de daha ucusdur Garrett lerden.

Anu
28-04-2014, 18:08
Hayalimdir t5 yapmak, kimse uğraşmıyor. Böyle bir konu görmek sevindirdi gerçekten beni, takipteyim.

kelalper
28-04-2014, 18:38
KKK24 de kullanabilirsin esasında. T5lerde sıkça kullanılıyor. Açılarıda uygun manifolda. Yurtdışı forumlarda 430 430 hp alıoruz diolar ama yakıt farklılıkları var tabe.

eticet06
29-04-2014, 12:10
elinin altında moduler b52 motor varken korkma. Şanzıman sıkıntı çıkarmaz. Kollar kaçlık bilmiyorum ama 2.5 lt kol pistonlarını koysaydın keşke o kadar masrafa gireceksen. Turbo içinde 19t 450 hp veremez. Precision 5858 işini görür bence. Hem de daha ucusdur Garrett lerden.

evet sanzumanına çok dayanıklı deniyor forgetliyecegım zaman 144 lük kollar 2.6 hacım almış olucam turbo konusunda çok kararısızım bakalım şimdi k26 buldum ufak hedaf için ilk onu deneyecegim


Hayalimdir t5 yapmak, kimse uğraşmıyor. Böyle bir konu görmek sevindirdi gerçekten beni, takipteyim.

benide sevindiriryor ama yürütemessin diyende çok bakalım ne olçak yavaş yavaş ileriyoruz


KKK24 de kullanabilirsin esasında. T5lerde sıkça kullanılıyor. Açılarıda uygun manifolda. Yurtdışı forumlarda 430 430 hp alıoruz diolar ama yakıt farklılıkları var tabe.


k26 var birtane bakalım en kötü bir takıp deneyecem orıjınal kol pistonla neler çıkıcak ortaya

eticet06
29-04-2014, 13:28
k26 asıl bır turbodur speclerı tam olarak bulamadım ama yardımcı olabılırmısınız bıldıgım kadarı ıle porche 944 lerden cıkıyormus t3 flans

semavi
30-04-2014, 23:05
Bu konuyu takibe alayim :)

2.3 manuel c70ten sonra ne xc70 kesti nede s70t5 AT :)

Bende chipleyecegim. Cok bir istegim yok, 260-270 falan :)

Fakat kalkis rezalet bu arabalarda... sizinkide mi oyle :)

eticet06
01-05-2014, 11:28
Bu konuyu takibe alayim :)

2.3 manuel c70ten sonra ne xc70 kesti nede s70t5 AT :)

Bende chipleyecegim. Cok bir istegim yok, 260-270 falan :)

Fakat kalkis rezalet bu arabalarda... sizinkide mi oyle :)


106 gti c2 vts vb araclarda ki denemelerimde araclar resmen 400 metre kakısında 350 metrede yakalıyorum ama onlar gaz kesmıs gıbı gecıyorum aracın kalkısı gercekten rezalet volvonun en guzel yanı 100-200 arası yapabıldıgı süreler üstadim .eger daha detaylı bılgı alısverısı yapmak istersen o.m atabilirsin :) hatta suan kaput altı bir foto koyayım buraya :)

http://i.hizliresim.com/W2YABm.jpg (http://hizliresim.com/W2YABm)

http://i.hizliresim.com/oQ7PLX.jpg (http://hizliresim.com/oQ7PLX)

kelalper
01-05-2014, 11:51
Traction ı iptal et. L ye al. Frene bas. 3500 rpm de freni bırak. O zaman kalkıo.

semavi
01-05-2014, 15:12
Alper haram işlere bulaştirma bizi :)
225hplik bir aracin 50ye kadar transporterla ayni gitmesi moral bozucu... sonra onlar frene basiyor :) ama az degil 1650 kg bu araba... hele ben bagaj dolu geziyorum... depoda dolu olur genelde... 1700-1750 civariyim hep...
50den gaza yuklenince kicina tekme yemis gibi gidiyor :)

Pmden telefonumu atiyorum. Whatsuptan devam edelim kullaniyorsan... foruma giremiyorum her zaman

palamut
01-05-2014, 16:07
Traction ı iptal et. L ye al. Frene bas. 3500 rpm de freni bırak. O zaman kalkıo.

tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi

eticet06
02-05-2014, 00:13
tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi

tork konvektörü bedava ise pola powerda vardır kesın :) Mudur yıgenın volvocu oldu bak :) volvo ile ya harıkalar yaratacak yada kırıp sahın alıp kıtlıtlı yapacak :)

semavi
02-05-2014, 08:05
Yeni konu acmayip buradan devam edelim o zaman...

Benim hedefim sunlar...

Yazilim
Filtre kit (adam gibi hava alabilen!)
Turbo kontr valfleri ve buji kablolari (iridyum bujileri aldim zaten)
Son olarakta downpipe (muayene sonrasi)

Hedef saglikli bir sekilde 270 civari...

EEE
02-05-2014, 09:19
Önder tecrübeli bu konuda uğraştı onun dedikleri referanstır

kelalper
02-05-2014, 18:21
tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi

valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.

eticet06
02-05-2014, 18:37
arkadaşlar kendime göre stage 1 setup ım bitti sayılır setupda kullandıklarım

Perrin boost selenoid
Blow off valve
76 lık warex
60 lık düz boru
10mm performans buji kablosu
bosh platinıum buji
Defi boost
İnnovate afr
D1 spec oil catch tank
kelvar mitsubihi triger kayışı
Logosuz panjur (:

http://i.hizliresim.com/ZNd500.jpg (http://hizliresim.com/ZNd500)

http://i.hizliresim.com/GnzGQ2.jpg (http://hizliresim.com/GnzGQ2)


Bunlara ek olarak kapak sökülebilir ekzantirikler takılırken port polish yapılacak kelebek emme kapak şeklinde ve fmic intercooler yazılım bakalım bu specle neler alabilecegim.Dynoda otomatik oldugu için düzgün ölçüm yapılamaktadır deniyor.Denemelerle görücez bakalım.

eticet06
02-05-2014, 18:40
Yeni konu acmayip buradan devam edelim o zaman...

Benim hedefim sunlar...

Yazilim
Filtre kit (adam gibi hava alabilen!)
Turbo kontr valfleri ve buji kablolari (iridyum bujileri aldim zaten)
Son olarakta downpipe (muayene sonrasi)

Hedef saglikli bir sekilde 270 civari...

bu yazdıklarınla araban saglıklı ise daha fazlasını bile alabilirsin :)

palamut
03-05-2014, 00:51
valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.

garanti veriyormusun kırılmayacağına? hüseyin de 9 yıl yaparsa kırılmaz mı yani :)

eticet06
03-05-2014, 00:54
garanti veriyormusun kırılmayacağına? hüseyin de 9 yıl yaparsa kırılmaz mı yani :)

ben garanti veriyorum ama müdür denemeyecegime ve cevremdekilere denetmiyecegime :)

levent
03-05-2014, 00:56
valla 2005 den beri aynı arabayı kullanıorum. Çok denedim hiç bişey olmadı. 5000 rpm de demedim zaten. Turbonun spool devrinde yaparsan evet konvertör ü yersin.

Hangi devirde spool ediyor, hangi devirde yapmalı dediğinizi öyle ise?

Genelde (tecrübe ettiğim) klasik otm. turbo (dizel, benzinli) araçlar spool devri civarında devri sabit tutuyor dediğiniz şekilde kalkmaya çalışırken :)

Dolayısı ile bütün yük tork konvertörüne biniyor isteseniz de istemeseniz de, siz kırmamış olabilirsiniz, bu sizin şansınızdır biraz da. Başkası dener o anda veda busesini kondurabilir araç, bu da şans..

850 T5'i vardı yıllar önce ehliyetlerimiz yeniyken arkadaşımın.. Manueldi, 2500 devir civarında bile devri denk getirip mümkün olduğunca kalktıktan sonra gaza tam anlamıyla otursak bile aktarmanın ciddi işkence çektiğini hissediyorduk :) Bence hiç gerek yok, yazıktır..

semavi
03-05-2014, 01:04
Olayi kapatmak acisindan yazayim....

Benim kalkisfaki hantalliktan kastim drag kalkisi degildi. Kast ettigim sey ilk kalkislarda yada cok dusuk hizlardaki gaza olan tepkisizlikti... geartronic volvolarda bunu astilar... ama eski otomaatikler genelde boyle...

palamut
03-05-2014, 01:07
hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın

eticet06
03-05-2014, 01:07
Olayi kapatmak acisindan yazayim....

Benim kalkisfaki hantalliktan kastim drag kalkisi degildi. Kast ettigim sey ilk kalkislarda yada cok dusuk hizlardaki gaza olan tepkisizlikti... geartronic volvolarda bunu astilar... ama eski otomaatikler genelde boyle...


müdür araba agır ve sanzuman kalkısta cok tepkılı degıl basınc geldıkten sonra dıp gazda araba zaten telafı ediyor unu ama anı hızanmalarda dusuk devır ve hızlarda arac hantal kalıyor bunun bence en buyuk sebebi apaçhiler basıpda sanzumanı yemesın diye :) cunku bu arac orıjınalı bıle bızım spor klasman baktıgımız cogu aracın iki katı

eticet06
03-05-2014, 01:10
hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın

hepsini geçtim khkhkhkhk :) geçtin müdür birşeymi dedik simdi biz yeni basliyoruz bizde geçiçez :D

kelalper
03-05-2014, 08:08
hayır hepsini geçtim c70 manuelde 2 kere volant koparttım şanzuman senkromeç dişli defransiyel sorunlarını saymıyorum bile otomatik şanzumanı da normal kullanım şartlarında dahil solenoidi tork konvertörü vs si bozulmayan ilk ve tek kelalperi gördüm bugüne kadar demekki işin sırrı yüke bindirmekmiş biyerlerine yeterince yağ gitmiyo demekki tork konvertörünü gerdirmeyince şanzumanın

ben 850 T5 de şanzımanı düşüren de gördüm. Difransiyel pimini koparanda. Ben arabamı düz vites gibi kullanıyorum. Kompresyona da sokuyorum kikdown yerine elle küçültüpde gazlıyorum. Bu ikinci volvom. Siz daha önce kırmış olabilirsiniz. Ama burada olay şanzımanı ne şekilde kullandığınız. Ya da sizden önce ne gibi darbelere maruz kaldığı. bilmem kaç bin devirde N den D ye alıp kalkmaya çalışan da bir sürü adam var. S70 T5 de tork konvertörünü dağıtan şey üzerine bindiği aşırı yüktür. Yani torktur. Üzerindeki turbo zaten 3800 den önce dolmuyor yani tork gelmiyor. Ve arabam şu anda gayet sağlıklı. Her dakika her durduğunda pull yaparsan zaten hiç bi şanzıman dayanmaz. Subarumda dogbox var o da dayanmaz.
Sen c70 de bazı problemlerle karşılaşmış olabilirsin. Bu genelinin zayıf olduğu anlamına gelmezki Türkiyede S40 T4 üzerinde yapılmamışı ben yaptım 400 hp civarında güç aldım. Standart yürüyene dokunmadık ve sadece bir kere balata yedim.

kelalper
03-05-2014, 08:12
müdür araba agır ve sanzuman kalkısta cok tepkılı degıl basınc geldıkten sonra dıp gazda araba zaten telafı ediyor unu ama anı hızanmalarda dusuk devır ve hızlarda arac hantal kalıyor bunun bence en buyuk sebebi apaçhiler basıpda sanzumanı yemesın diye :) cunku bu arac orıjınalı bıle bızım spor klasman baktıgımız cogu aracın iki katı

tamamen turbodan kaynaklanan bir şey. Turbo single scroll ve büyük. Spool etmesi bayağı zaman alıyor. 2.3 lerde o problem yok. Twin scroll olsaydı aynı problem yaşanmazdı. Manual vitesi de aynı şekilde ilk gaza tepkisiz.. S40 T4 ler daha canlıdır turbo daha küçüktür. 1.9 olmasına rağmen daha erken dolar ve yürür.

semavi
03-05-2014, 09:46
Benim c70te m56 sanziman vardi...sanirim 2.0larda falan farkli... bu 2de 120leri 4te 230lari asiyordu. o arabayla 4 ay hafya iki gun sakaryaya gunu birlik gittim... otobanda 180-200 civari hizlarla ve minumum 3-4 kisi... Sanzimanla alakali en ufak sorunum olmadi tum zorlamalarimda... lpg o zaman ucuzdu ve yol parasinida paylastigimiz icin allah ne verdiyse sehir ici disi basiyordum... s70 otomatikte o kadar basinca 20litreyi asiyor :)

2.3t5 manuelde inanilmaz canli degildi. Belki elektronik kelebekten kaynaklo olabilir. ira 97-98 telli kelebege sahip manuel kullanmadim hic. Ama hacim farkindan olsa gerek altlarda daha iyiydi.

Xc70te 2.5 hacim 13t turbo var ve alt devirlerde cok keyifliydi (5ileri tabi)... ama sonrasi yok...

Bu arafa c70 s70ten daha hafif. Yaklasik 120 kilo civari...

kelalper
03-05-2014, 14:34
dediğim gibi tamamen turbodan kaynaklı. Haa bi de şu salak adaptif şanzımanla ve beyinle alakalı. 40-50 km performanslı kullandığın zaman bu sefer gaz kelebeği daha hızlı açılıyor.

SAYGIN
03-05-2014, 20:15
Türkiyede S40 T4 üzerinde yapılmamışı ben yaptım 400 hp civarında güç aldım. Standart yürüyene dokunmadık ve sadece bir kere balata yedim.

ne yapmıştın setup t4 e?

eticet06
03-05-2014, 23:34
palamut yani önder sene 2004 lerde c70 2.0t yürütmüş hemde öyle böyle değil ankdeki en hızlı aşırı beslemeleli araclar arasında olmuş keza şuandada öyle :) vectrasi ile :) tecrübe konusunda gerçekten çok bilgili bir insan .adamin denemediği turbo denemediği setup kalmamış ama sonra opel e geçmiş ben şuandaki setupımı araştırıke bile önderin swedenspeed vs sitelerdeki yazılarını görüyorum direk :)

onursumer
04-05-2014, 00:01
Volvoda 2.0t 160hp lik makine ile 2.0 t5 225hp lik arasinda tam olarak ne fark var ?

eticet06
04-05-2014, 00:04
Volvoda 2.0t 160hp lik makine ile 2.0 t5 225hp lik arasinda tam olarak ne fark var ?

bildiğim kadari ile turbo farkı var birisi düşük basınclı turbo birisi yüksek basınclı

kelalper
04-05-2014, 09:44
ne yapmıştın setup t4 e?

TD05 turbo
550 cc enjektörler.
BRC racing beyin.
BRC racing yazılım.
Eurosport intercooler.
Komple supersprint downpipe egzost.

turbo ve intercooler S60R için upgrade parçalardı. Komple motor içi cosworth yapıldı.

palamut
04-05-2014, 11:30
TD05 turbo
550 cc enjektörler.
BRC racing beyin.
BRC racing yazılım.
Eurosport intercooler.
Komple supersprint downpipe egzost.

turbo ve intercooler S60R için upgrade parçalardı. Komple motor içi cosworth yapıldı.

lovato ecu ve atiker yazılım kullansaydınız daha çok güç alırdınız BRC ecu nedir spesifikasyonlarını ve ürünü gösteren tanıtan bir link verebilirmisiniz?
s40 için cosworth ne üretmiş motor içinde cosworthe ait ne vardı?
supersprint s40 için ne üretmiş downpipe mı ? kesip kaynak yapa yapamı kullandınız ?
bu araca ait fotoğraf vs varmı parçaları görebileceğimiz?

AvcI
04-05-2014, 11:37
arac bittimi? geçen hafta bal köpüğü s70 gördümde gidişi fln gayet iyiydi

eticet06
04-05-2014, 21:55
arac bittimi? geçen hafta bal köpüğü s70 gördümde gidişi fln gayet iyiydi

daha bitmedi müdür takamadık ekzantırıklerı nasipse yarına takıcaz benim aracım füme gimi siyaha yakın rengi

kelalper
05-05-2014, 06:56
lovato ecu ve atiker yazılım kullansaydınız daha çok güç alırdınız BRC ecu nedir spesifikasyonlarını ve ürünü gösteren tanıtan bir link verebilirmisiniz?
s40 için cosworth ne üretmiş motor içinde cosworthe ait ne vardı?
supersprint s40 için ne üretmiş downpipe mı ? kesip kaynak yapa yapamı kullandınız ?
bu araca ait fotoğraf vs varmı parçaları görebileceğimiz?

Güzel kardeşim 2005 yılında sen ne yapıodun bilmiorum ama ben o araba ile uğraşıodum. BRC racing şu anda olmayabilir ama o zaman faaldi. Aynı şekilde ss de o zaman S40 T4 için amerikada komple egzost yapıyordu. Beyin içinde kendi beyinini yolluyordun yerine yeni beyin geliodu map atmıolardı. Şu anda çoğu hybrid turbo yapan firmanın yaptığı gibi. Motor içi içinde ölçüleri verdiğin zaman şu anda mahlenin yaptığı gibi kol ve piston alabiliıodun cosworth ten.

Resimden daha güzeli var.
Volvo S40 T4 (0-255km/h) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rXZdeCvNCNk)

palamut
05-05-2014, 08:22
Güzel kardeşim 2005 yılında sen ne yapıodun bilmiorum ama ben o araba ile uğraşıodum. BRC racing şu anda olmayabilir ama o zaman faaldi. Aynı şekilde ss de o zaman S40 T4 için amerikada komple egzost yapıyordu. Beyin içinde kendi beyinini yolluyordun yerine yeni beyin geliodu map atmıolardı. Şu anda çoğu hybrid turbo yapan firmanın yaptığı gibi. Motor içi içinde ölçüleri verdiğin zaman şu anda mahlenin yaptığı gibi kol ve piston alabiliıodun cosworth ten.

Resimden daha güzeli var.
Volvo S40 T4 (0-255km/h) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rXZdeCvNCNk)

2005 te bende c70le uğraşıyordum neyse sizin hayal dünyanız çok geniş

arda-m
05-05-2014, 10:56
naziktir çıt diye kırılı verir şanzıman tecrübeyle sabit :) hele ki bir de sizin araç otomatik şanzımanlı

kelalper
05-05-2014, 12:45
Ya bi laf soylerdim de hadi neyse. Hayal dunyasi falan. Millet kendini ne saniosa. Videosunu koyduk arabanin. 1 barda. Sen ne yaptin allah askina bi videosunu gostersene.

semavi
05-05-2014, 19:41
Naziktir derken... modifiye edince mi? Omursuz mu?

eticet06
05-05-2014, 23:04
Naziktir derken... modifiye edince mi? Omursuz mu?

benim bildigim ve görüştügüm oem sanzumanla 400 hp binenler var bakımı saglam oldugunda sıkıntı cıkmıyor denıyor ve hatta manuelden cok daha saglam oldugu soylenıyor yabancı forumlarda otomatık 4 ılerının

EEE
05-05-2014, 23:11
Ya bi laf soylerdim de hadi neyse. Hayal dunyasi falan. Millet kendini ne saniosa. Videosunu koyduk arabanin. 1 barda. Sen ne yaptin allah askina bi videosunu gostersene.

Sen niye her konuda gerginsin
T4 mod etmekle 5 silindir aynimi sence
Adam memlekette standalone bilen yokken kendi harness vs ugrasti

eticet06
05-05-2014, 23:20
2005 te bende c70le uğraşıyordum neyse sizin hayal dünyanız çok geniş


Ya bi laf soylerdim de hadi neyse. Hayal dunyasi falan. Millet kendini ne saniosa. Videosunu koyduk arabanin. 1 barda. Sen ne yaptin allah askina bi videosunu gostersene.


Naziktir derken... modifiye edince mi? Omursuz mu?


Sen niye her konuda gerginsin
T4 mod etmekle 5 silindir aynimi sence
Adam memlekette standalone bilen yokken kendi harness vs ugrasti

Volvo C70 Turbo Upgrade - Performance Modifications - Volvospeed Forums (http://volvospeed.com/vs_forum/topic/44974-volvo-c70-turbo-upgrade/)

alper bu linkini incelemeni tavsiye ederim sene 2006 nickten anlarsın zaten palamut :) palo power (:

palamut
05-05-2014, 23:39
Sen niye her konuda gerginsin
T4 mod etmekle 5 silindir aynimi sence
Adam memlekette standalone bilen yokken kendi harness vs ugrasti

hehehe boşa uğraşmışız abi BRC hallediyormuş

kelalper
06-05-2014, 08:15
Sen niye her konuda gerginsin
T4 mod etmekle 5 silindir aynimi sence
Adam memlekette standalone bilen yokken kendi harness vs ugrasti

bana yaptığım kullandığım videosunu koyduğum araba için hayal dünyasında yaşamaya devam et diyen kendisi. 2005 yılında bende standalone ile uğraşamadığım için zaten BRC ye beyini yolladım. eprom cart curt yenilenmiş olarak yeniden geri geldi. Bana kimse yapmadın etmedin diyemez. Videosu orada. S40 concepts te de yapamazsın edemezsin dediler. Adam gibi yazsın tartışalım.
5 silindir aynı değil. Merak ediosan ben de de 5 silindir aynı motor var. S40 çalındıktan sonra neden S70T5 aldım sanıosun. Setup una kadar herşey hazırdı girişmeye vaktim yoktu ondan sonra da yurtdışına çalışmaya gittiğim için yapamadım. Yoksa B52 nin ne olduğunu bilerek aldım. 28 yaşında kimse S70t5 almaz yoksa.

kelalper
06-05-2014, 08:21
hehehe boşa uğraşmışız abi BRC hallediyormuş

ne çok konuştun be birader. alla alla. Evet atiker e götürdüm onlar brc ye yolla dediler. amk videosu yukarıda izle anlarsın.

arda-m
06-05-2014, 08:32
Naziktir derken... modifiye edince mi? Omursuz mu?

sayın semavi :)

otomatik şanzıman volvo da her daim sıkıntı :) heleki modifiye edince önce ufak vuruntular sonra aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor.

eticet06
06-05-2014, 11:48
bana yaptığım kullandığım videosunu koyduğum araba için hayal dünyasında yaşamaya devam et diyen kendisi. 2005 yılında bende standalone ile uğraşamadığım için zaten BRC ye beyini yolladım. eprom cart curt yenilenmiş olarak yeniden geri geldi. Bana kimse yapmadın etmedin diyemez. Videosu orada. S40 concepts te de yapamazsın edemezsin dediler. Adam gibi yazsın tartışalım.
5 silindir aynı değil. Merak ediosan ben de de 5 silindir aynı motor var. S40 çalındıktan sonra neden S70T5 aldım sanıosun. Setup una kadar herşey hazırdı girişmeye vaktim yoktu ondan sonra da yurtdışına çalışmaya gittiğim için yapamadım. Yoksa B52 nin ne olduğunu bilerek aldım. 28 yaşında kimse S70t5 almaz yoksa.

Bende 28 yasindayim bu. Arada (;

palamut
06-05-2014, 12:19
ne çok konuştun be birader. alla alla. Evet atiker e götürdüm onlar brc ye yolla dediler. amk videosu yukarıda izle anlarsın.

fren sisteminide brembodan şanzumanıda vw dsg den almışsınız galiba emniyet kemer uyarısı bile normalden 2 kat hızlı.

Kendinizi komik duruma düşürmeyin.

kelalper
06-05-2014, 12:31
palamut kardeşim git kum havuzunda oyna. Seninle uğraşamiicam. Eziklerle çok uğraştım bi faydası olmuo. Sen büyüksün en babası sensin. Derin bilgilerinle bu arkadaşlarıda volvo konusunda yönlendir. Hadi canım.

palamut
06-05-2014, 12:41
palamut kardeşim git kum havuzunda oyna. Seninle uğraşamiicam. Eziklerle çok uğraştım bi faydası olmuo. Sen büyüksün en babası sensin. Derin bilgilerinle bu arkadaşlarıda volvo konusunda yönlendir. Hadi canım.

Sağol alper 1 konuyu bile senden kurtardıysak bunada şükür.

miniks
06-05-2014, 12:48
Sağol alper 1 konuyu bile senden kurtardıysak bunada şükür.

:soru: :beuj:

palamut
06-05-2014, 12:55
:soru: :beuj:

kelalperin yanlış yönlendirme yaptığına inandığım için öyle yazdım Hilmi

kelalper
06-05-2014, 13:01
yanlış yönlendirme nerede? Yaw şu aleti 2005 den beri kullanıyorum. Şanzımanı tık demedi. Son 2 senesi yazılımlı. Hala sapasağlam. Sen şanzımanı kırdığın için bütün volvo şanzımanları sıkıntılı. Git araba kullanmayı öğren kardeşim. 2005 den beri manual gibi kullanıyorum arabayı arkadaş. 100 bin km yol yaptım. Şaka mısın?

S40 T4 yani B42 hakkındi hiç bi bilgin yok car car konuşuosun. allah çarşına pazar versin ne diim. En büyük sensin. Ama yaptığın araba ortada yok.

palamut
06-05-2014, 13:12
yanlış yönlendirme nerede? Yaw şu aleti 2005 den beri kullanıyorum. Şanzımanı tık demedi. Son 2 senesi yazılımlı. Hala sapasağlam. Sen şanzımanı kırdığın için bütün volvo şanzımanları sıkıntılı. Git araba kullanmayı öğren kardeşim. 2005 den beri manual gibi kullanıyorum arabayı arkadaş. 100 bin km yol yaptım. Şaka mısın?

S40 T4 yani B42 hakkındi hiç bi bilgin yok car car konuşuosun. allah çarşına pazar versin ne diim. En büyük sensin. Ama yaptığın araba ortada yok.

2008den beri volvoyla uğraşmıyorum koltuğuna oturmayalı seneler oldu . hala bitmedi elimdeki sıfır ve çıkma mekanik elektronik şanzuman yürüyen gövde vs parçaları sata sata hala bitiremedim. demekki bende biraz uğraşmışım b5 motorlarla. t4 ün konuyla ne ilgisi var onuda anlamış değilim neyse herhangi bi konuda senle uzlaşamadığımız belli uzatmıycam tork konvertörü hakkında tavsiyenizi çok mantıklı bulmuyorum mekanik aşınma ve bozulma oranı zaten yüksek olan bir parçanın öyle yüksek bir tansiyona sokularak sıfır kalkış yapılması bana mantıklı gelmiyor.

araba kullanmayı öğrenmek vs gibi konularda gereksiz yere çirkin ithamlara girme benim araçlarımı afişe etmek gibi bi derdim yok kendimi sana ispatlamama da gerek yok arkadaşlarım ankara çevresindeki bu işlerle uğraşan insanlar zaten tanıyor biliyor.

kelalper
06-05-2014, 13:45
bak daha önce ne demişim. Subaru evo gibi her ışıkta arabayı dikersen dayanmaz. Ama arada sırada arka arkaya olmayacak şekilde yapabilirsin. 100 k km yaptım. Ne şanzımanı tık dedi ne turbosu. Araba şu anda 150 binde. S60 T5 olsa evet sakın bulaşma derdim. Şanzımanı sıkıntılı. S60 R bi nebze sağlam. C70 T5 te sen kötü macera yaşamış olabilirsin. Yürüyeni konusunda da sıkıntı yaşamadım salıncak sadece 1 kere değişti. Akslar sapasağlam. Yazın sürekli assosta darmadağın köy yollarında kullanılıyor. Amortisörler aldığımda ses yapıyordu değiştirdim hala sıkıntısız. Kapılar kapanmıyordu kilitleri değişti. Sağ far her 6 ayda bir ya xenon balastını ya da lambasını bozuyor. Yarın fren merkezi değişecek. Bunlarında dışında bir kere devirdaim kitledi hararet yaptı. Üst kapak taşlandı. başka da problem yaşamadım.

miniks
06-05-2014, 17:39
kelalperin yanlış yönlendirme yaptığına inandığım için öyle yazdım Hilmi

bende kurtarabıldıgıne ınandın mı demek ıcın smıle kullanmıstım hayırlısı olsun :)

eticet06
06-05-2014, 23:58
biriniz sponsor olunda su ekzantırıklerı takalım :) bırakın tartışmayı en büyük benim :)

BATAK-RC
07-05-2014, 01:13
hüseyin abi merakla bekliyorum takipteyim hayırlısıyla bakalım nası bişey çıkacak:)
hazır volvocular burdayken bende merak ettiklerimi sorayım s60 ile s70 veya 850 otomatik şanzumanları arasında ne gibi farklar var ? mesela süre-hız farkı varmı ? s60 ortalama 150 binden sonra şanzuman istiyor s70'ler de benimde bildiğim kadarıyla çok dayanıklı ve uzun ömürlü şanzumanları var bu neden? s60 t5 nası bi araçtır s40 2.0t'den sonra ona geçmeyi düşünüyorum şanzuman masrafı ortalama ne kadar tutuyo ? :)

SAYGIN
07-05-2014, 01:30
2008den beri volvoyla uğraşmıyorum koltuğuna oturmayalı seneler oldu . hala bitmedi elimdeki sıfır ve çıkma mekanik elektronik şanzuman yürüyen gövde vs parçaları sata sata hala bitiremedim. demekki bende biraz uğraşmışım b5 motorlarla. t4 ün konuyla ne ilgisi var onuda anlamış değilim neyse herhangi bi konuda senle uzlaşamadığımız belli uzatmıycam tork konvertörü hakkında tavsiyenizi çok mantıklı bulmuyorum mekanik aşınma ve bozulma oranı zaten yüksek olan bir parçanın öyle yüksek bir tansiyona sokularak sıfır kalkış yapılması bana mantıklı gelmiyor.

araba kullanmayı öğrenmek vs gibi konularda gereksiz yere çirkin ithamlara girme benim araçlarımı afişe etmek gibi bi derdim yok kendimi sana ispatlamama da gerek yok arkadaşlarım ankara çevresindeki bu işlerle uğraşan insanlar zaten tanıyor biliyor.

2004 te s40 2.0t'(B4204T2)yle bende uğraştım ,palamut'la vakti zamanında fikir alışverişimiz olmuştu msn'den en son gaz kelebeğinden lanet ediyordu hatta yıllar önce ,kelalper biraz karşındakini bilip bilmeden konuşmuşun kusura bakma da..yazdığın "brc"firmasını hakkaten bende duymadım,sıralı lpg olarak biliyorum sadece..Kaç modeldi s40'ın bilmiyorum ama zaten Siemens beyinlere remap yapılabiliyordu,onun haricinde standalone dta,civinco vs takabilen bir kaç kişi vardı s40concepts'de fln o yıllarda..

kelalper
08-05-2014, 09:55
ya tamamda siz beni ne kadar tanıosunuz ben onu anlamadım. S40 concepts te carlosun ilk setup ının hemen hemen aynısı yapıldı. BRC racing i de ingiltere forumlarda gördüm ve yazıştım.Beyini yolladım eprom falan değişip yazılımı yapılıp geri geldi. 2005 yılında acaba brc diye lpg sistemi türkiyede var mıydı düşündünüz mü. Ben hatırlamıyorum.

nosturkye
09-05-2014, 13:10
biriniz sponsor olunda su ekzantırıklerı takalım :) bırakın tartışmayı en büyük benim :)

Gell gell takalım :)

sonun benim S60 gibi olacak ya hayırlısı.

Prins beyin prins yazlılıma rağmen yenik düşen bir şanzıman vardı :)

10 km dayanmadan iflası çekti şanzıman. ilk sıkıntın hala bu olabilir düşüncesindeyim.

ekzantriklerden sonra ne yazacaksın bakalım.


Konuya ek bilgi olsun şanzımanlar sıkıntılı siz siz olun gazı freni ayrı kullanın.
Hüseyine sponsorluk kapsamımız 2 pedalı kullanmayı kapsamamaktadır :)

palamut
09-05-2014, 13:22
Konuya ek bilgi olsun şanzımanlar sıkıntılı siz siz olun gazı freni ayrı kullanın.
Hüseyine sponsorluk kapsamımız 2 pedalı kullanmayı kapsamamaktadır :)

Hahahaha oto yıkamacı gibi araba kullanana garanti vermiyor volvo :D

nosturkye
10-05-2014, 10:29
İşler yolunda birkaç görsel ile desteğe devam:)


http://i.hizliresim.com/lYdVPr.jpg (http://hizliresim.com/lYdVPr)

http://i.hizliresim.com/Vp0b8v.jpg (http://hizliresim.com/Vp0b8v)

http://i.hizliresim.com/vzbqA4.jpg (http://hizliresim.com/vzbqA4)

http://i.hizliresim.com/7mq4pL.jpg (http://hizliresim.com/7mq4pL)

nosturkye
10-05-2014, 15:04
eticet06-hüseyin keyfi yerinde :)

yeni eksantrik yüksek performans kayış :)

Tanışmasakta teşekkürler palamut-önder...

http://i.hizliresim.com/YPDnyl.jpg (http://hizliresim.com/YPDnyl)

http://i.hizliresim.com/8nMqOQ.jpg (http://hizliresim.com/8nMqOQ)

http://i.hizliresim.com/DXPz16.jpg (http://hizliresim.com/DXPz16)

nosturkye
10-05-2014, 15:52
eticet06-hüseyin e birazda eğlence der...

eticet06-hüseyin ve fatih usta

3. turboda montajlandı :)
nos araca takıldı yeni intercooler yeni turbolar ekstra tetikleyici pompa vee ekstra aydınlatma :) eticet06 günün eğlencesi için teşekkürler...


http://i.hizliresim.com/zR3WkB.jpg (http://hizliresim.com/zR3WkB)

http://i.hizliresim.com/O20W60.jpg (http://hizliresim.com/O20W60)

http://i.hizliresim.com/4mPdo0.jpg (http://hizliresim.com/4mPdo0)

http://i.hizliresim.com/GnBqAy.jpg (http://hizliresim.com/GnBqAy)

meganes
10-05-2014, 16:02
hahahaha resimler şahane olmuş abi,emeğiniz karşılıksız kalmaz inşallah :)

turbogsi
10-05-2014, 22:37
Huseyin seni cetinin orda gormusdum sanirim hayirli olsun parcalarin egzantirik baya fark ettirmesi lazim hayirli olsun.

eticet06
10-05-2014, 23:34
hahahaha resimler şahane olmuş abi,emeğiniz karşılıksız kalmaz inşallah :)

ewy müdür bakalım ne olcak yazılımsız ekzantırık pek birsey yapmaz gıbı ama yazılımla destekledıgımızde guzel bır ıs cıkar gibime geliyor

eticet06
10-05-2014, 23:37
Huseyin seni cetinin orda gormusdum sanirim hayirli olsun parcalarin egzantirik baya fark ettirmesi lazim hayirli olsun.


evet abicim cetin abinin orda karsılasmıstık :) bakalım tam deneyemedım ama illaki fark olmustur ama yazılım yapar veya stanloneye gecersem egerkı param olup :) cok daha etkı edecegıne eminim

eticet06
10-05-2014, 23:44
eticet06-hüseyin keyfi yerinde :)

yeni eksantrik yüksek performans kayış :)

Tanışmasakta teşekkürler palamut-önder...

http://i.hizliresim.com/YPDnyl.jpg (http://hizliresim.com/YPDnyl)

http://i.hizliresim.com/8nMqOQ.jpg (http://hizliresim.com/8nMqOQ)

http://i.hizliresim.com/DXPz16.jpg (http://hizliresim.com/DXPz16)

walla önderle tanışmasam bu işlere girmezdim önder volvo konusunda yurt dışında uğraşmış adamlardan dahada bilgi malzeme temininde zaten önder yani palamut elinden geleni yaptı :) kafasını ütülesemde cogu zaman anlamasamda anlamaya çalıştım :)


Znt Volvo servisi sorumlusu erkat 10 numara bi arkadaş gerçekten hadı yapalım hadi edelim modunda bir insan :) makarası da çok güzel fatih usta ustamız :) ankaradaki gördüğüm en çok volvodan anlayan ustalardan biri hakkı ödenmez abi yapakmı yapak edekmi edek :) birde kadirimiz var servisteki cıragımız espiri mzkinemiz:) kısa sürede volvoda ilerlememin sırrı bu kişiler arkadaşlar :) Zaten ZNT volvo servis bir aile ortamı gibi ve bende mutluyum :)

Hepinize teşşekür ediyorum :)

Pazartesi cpv iptali miz var :) sonra fmic upgrademiz olucak ondan sonra nasipse eger forgetleyip motorumuzu büyük bir turbo ve projemiz biticek :)

eticet06
12-05-2014, 23:51
Konuya bir güncel çekeyim ...
Bir video atalım

Volvo S70 T5 im Hırçın rolantisi

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203927927065215&saved

eticet06
20-05-2014, 23:58
arkadaşlar 400 hp ye kadar turbo onerisi istiyorum makul fıyatlı :)

srknwrx
11-12-2015, 07:48
Konuyu hortlatıyorum ama...Ee sonuç?

eticet06
12-12-2015, 10:40
konuyu hortlatmana gerek yokki serkan :)