Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.0 TFSI / Anlık basınç düşme problemi
Aracım makyajlı kasa Leon Cupra. Modifikasyonlar komple egzoz, filtre, yazılım. Wg, pompa ve cooler stok.
DV de stok, yalnızca üzerine dv adapter takılı. Bildiğim kadarıyla ses vermek dışında bir işlevi yok. Forge atmosferik tip DV takmayı düşünüyorum.
Problem şu: Her vites arasında ne kadar hızlı atarsam atayım, 1.15 bar cont. basınç birden 0.5-0.6 bar'a düşüyor daha sonra tekrar 1.15 e çıkarak devam ediyor.
Aynı durumu tecrübe eden veya fikri olan varsa yardımcı olabilir mi? Dv alınca çözülme ihtimali nedir, bu sorunun literatürde bi adı var mıdır (boost spike vb. benzeri) bilen bi el atarsa çok iyi olur :) teşekkürler..:confused:
Dv adaptor yuzunden
Butun basinc saldigi icin lag oluyor
Bende vardi cikardim
Cevap için teşekkürler, kesin çözüm oldu mu bu soruna? Yoksa illa aftermarket dv gerekir mi?
Turbo timer varmı araçta?
Adaptoru cikarinca muhtemelen problem cozulcektir
Sercan AKCAN
29-04-2014, 17:25
orj dv o basıncı tutamadığı için kaçırıyo.forge dv alırsanız sorununz hallolur
vag comdada bagladınızda overboost arızası görürsünüz. :)
Geçenlerde vagcom bağlandı fakat arıza görünmüyodu.
Cevaplar için sağolun önce bi dv adapterı söküp deniycem, olmadı forge'a geçerim artık.
adapter in hiçbir eksisi yok orijinal dv basınç kaçırıyor dv yı degıstırmek lazım ( genelde böyle oluyor )
penguinhakan
30-04-2014, 20:45
Vites değiştirdikten sonra anlık olarak mı yaşıyorsun ? Yoksa vites attıktan sonra basın düşüp hiç yükselmiyor mu?
Yada şöyle yapabilirsin vites attıktan sonra basınç düştüğü zaman gazdan ayağını çekip tekrar yüklenince basınç geliyorsa sorun dv dendir.
Vites atinca 1 saniye kadar bir sure basinc 0.5 barda kaliyor, ardından yukseliyor basinc normal degere.
penguinhakan
30-04-2014, 21:16
Vites atinca 1 saniye kadar bir sure basinc 0.5 barda kaliyor, ardından yukseliyor basinc normal degere.
Senin ki öyle mi ? O zaman egzoz çok büyük geliyor ve susturucu olmadığı için yapar.
Birde bunu wastegate yayı sıkı olmadığı zaman yapar.
Senin ki öyle mi ? O zaman egzoz çok büyük geliyor ve susturucu olmadığı için yapar.
Birde bunu wastegate yayı sıkı olmadığı zaman yapar.
Yok abi bende oyle bisey. Hikmetteki durum bu sekilde.
Vites değiştirdikten sonra anlık olarak mı yaşıyorsun ? Yoksa vites attıktan sonra basın düşüp hiç yükselmiyor mu?
Yada şöyle yapabilirsin vites attıktan sonra basınç düştüğü zaman gazdan ayağını çekip tekrar yüklenince basınç geliyorsa sorun dv dendir.
abi anlık etkisi oluyor yarım saniye gibi düşük kalıp sonra tekrar normal cont. değere ulaşıyor.
neyse bu bahaneyle forge dv siparişini verdim haftaya geliyor . bi bakalım nası olacak.
Forge dv gerek yok gfb dv+ alin ben cok rahat kullanmaktayim :) google da cikar
Benim sorunuma da bir .çzüm bulun a dostlar :) Cok fazla kesiklik yapmaya başladı.. Normal seyir halinde 3-4 bin devir aralıgında giderken birden turbo iptal oluyor. Atmosferik yürümeye baslıyorum.. Kontak aç kapa hemen kendine geliyor.. Fazla da basınc acmadım.. 1.6 ile yürüyorum.. Evc den basınc düsürdüm fayda etmedi.. Acaba ne bozuk, yada yazılımsal mı.. cunku k04 e gectıgımden berı bu sorunu cozemedım..
Forge dv takıldı ama aynen devam ediyor durum.
Vites arası gazı bırakıp anında tekrar basınca anlık basınç düşüşü oluyor, lag gibi bi hissi var sanki gaz kelebeği anlık olarak isteğe cevap veremiyor gibi.
Kelebek veya yazılımdan kaynaklanıyor olabilir diyorum ama, aracı aldığımdan beri var bu durum. Benzerini yaşayan hiç olmadı mı :(
turbogsi
12-05-2014, 08:40
aracında kaçak olabilir hortumları kontrol etmenizde fayda var
eskiye göre basınçda düşme varmı?
vag grubunda nasıl bilmiyorum ama genelde internal westgate li araçlarda westgate in oturduğu yerde çatlama olabiliyor ordanda kaçırma ihtimali olabilir yada manifold contan yanmış olabilir
aynı problem başıma gelmişdi turbo manifold flans contası yanmışdı oraları kontrol etmekde fayda var.
aracında kaçak olabilir hortumları kontrol etmenizde fayda var
eskiye göre basınçda düşme varmı?
vag grubunda nasıl bilmiyorum ama genelde internal westgate li araçlarda westgate in oturduğu yerde çatlama olabiliyor ordanda kaçırma ihtimali olabilir yada manifold contan yanmış olabilir
aynı problem başıma gelmişdi turbo manifold flans contası yanmışdı oraları kontrol etmekde fayda var.
cevap için teşekkür ederim, bir kontrol ettireyim. basınçta düşme yok peak ve cont değerler aynı, devir bandı bitene kadar da basınç stabil.
sadece vites aralarında gaza bas-çek yapma sırasında basınç düşüp çıkıyor.
Benim sorunuma da bir .çzüm bulun a dostlar :) Cok fazla kesiklik yapmaya başladı.. Normal seyir halinde 3-4 bin devir aralıgında giderken birden turbo iptal oluyor. Atmosferik yürümeye baslıyorum.. Kontak aç kapa hemen kendine geliyor.. Fazla da basınc acmadım.. 1.6 ile yürüyorum.. Evc den basınc düsürdüm fayda etmedi.. Acaba ne bozuk, yada yazılımsal mı.. cunku k04 e gectıgımden berı bu sorunu cozemedım..
araç stop ediyormu rölantide?
araç stop ediyormu rölantide?
rolanti dengesizligi bozuklugu hicbirsey yok.. sıkıntı basıncta sanırım.. evc mi bozuk anlamadım..eskiden bu kadar sıklıkla yapmıyordu simdi devamlı yapıyor
Sorunu çözdük bujiler çabuk bitmiş.. Değiştirdik mis gibi ;)
ne taktınız buji ?
orjinal servis bujisi taktırdım
orjinal servis bujisi taktırdım
kac km önce degişmişti ki
http://i.hizliresim.com/rL4BPz.jpg (http://hizliresim.com/rL4BPz)
Dynoya çıktım kesiklik yani basınç düşmesi devam ediyor, önerileriniz nedir
http://i.hizliresim.com/QX5XEA.jpg (http://hizliresim.com/QX5XEA)
Acayip bi egri var 1.7 den 1.0 lara düşüyor basınç
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.