Orijinalini görmek için tıklayınız : Egsoz hakkında yardım
Aracımın üzerinde 51mm düz boru ve son susturucu olarakta remus turbo desing universal egsoz var. Son susturucuyu dc yle değiştirmek istiyorum fakat dc nin boru capı 63mm. Simdi 51mm capında gelen düz borunun sonuna 63mm lik cıkısa sahip egsozu takarsak mantıken sıkıstırmada kayıp yasayacagımı ve performansta düşüş gercekleseceğini düşünüyorum. Doğru mu düsünüyorum yanlıs mı sizlerinde fikrini almak istedim..
Bu aralar o kadar çok egsoz ile uğraştımki sana söyle söyliyeyim kaybedeceğin veya kazanacağın performansı anlamıyorsun.
Yaptığım kombinasyonlarda hiç bir fark olmadı. Hatta TC 306 GTI biliyormusun standart egsoz sistemi ile kök söktürüyor çok ciddi yürüyor tabi motoruda temiz.
Dc 4-1 Header kat iptali orjinal orta orjinal boru Magnaflow 60 lık son
Dc 4-1 Header 60 lık komple düz boru Magnaflow 60 lık son altlar bitmişti araba rampada bağırıyordu resmen
Dc 4-1 Header 60 lık komple düz boru SuperSprint Type R 60 mm son susturucu Altlar yine bitik ses azalmıştı
Dc 4-1 Header Kat iptali ortaya kadar orjinal boru Standart orta susturucu ve sonrasında 60 lık devam eden boru 60 lık Magnaflow kullanıyorum. Altlar kendine geldi çekiş düzeldi 5.000 devirden sonra ses Boxer motor sesi gibi çıkmaya başlatı.
Son yaptığım sistemde gördüğün gibi ortadan sonra çap genişliyor ancak performansım arttı. Bence ortaya bi tüp susturucu atıp sonada DC yi takarsan sorun olmaz.
Amma yazdım yaw
masallah ya baya bi deneme yanılma yapmışsın ama aslında en güzeli :)
en son yaptıgın sistem baya bi değişik olmus ama performansın artmıs o da güzel. yakın zamanda bende sacma sapan bi orta susturucu vardı onu söktüğümde arabanın rahatladıgını farkettim bu sekilde daha iyi oldu. dediklerin üzere ortaya susturucu koymadan dc yi kullansak yine olur heralde. yoksa ortaya şart mı susturucu ?.
masallah ya baya bi deneme yanılma yapmışsın ama aslında en güzeli :)
en son yaptıgın sistem baya bi değişik olmus ama performansın artmıs o da güzel. yakın zamanda bende sacma sapan bi orta susturucu vardı onu söktüğümde arabanın rahatladıgını farkettim bu sekilde daha iyi oldu. dediklerin üzere ortaya susturucu koymadan dc yi kullansak yine olur heralde. yoksa ortaya şart mı susturucu ?.
Alt devirlerdeki tork düşüklüpünü zaten 51 mm boru ile yaşadığını varsayarsak. Direk DC taktığında sorun olmayacaktır. Bence ortaya bi tüp susturucu iyi gider.
Alt devirlerin nasıl. Ve moturun yüklümü benim araçta motorda hiçbirşey yok 60 mm düz boru çektirmem hataydı.
benımde motorda bisey yok klasik 106 modeli filtre egsoz chip..
komple boruyu yaptırdıgımda alt devirlerde gözle görülür bi kayıp yasamıstım ama chip yaptıktan sonra alt devirler topladı önceki haline göre sımdı daha iyi durumda.
aracında bisey yokken 60mm boru cektırmen banada pek olumlu gelmedi. stock haline 51lik daha ideal gibi + bayada ses yapar o..
benımde motorda bisey yok klasik 106 modeli filtre egsoz chip..
komple boruyu yaptırdıgımda alt devirlerde gözle görülür bi kayıp yasamıstım ama chip yaptıktan sonra alt devirler topladı önceki haline göre sımdı daha iyi durumda.
aracında bisey yokken 60mm boru cektırmen banada pek olumlu gelmedi. stock haline 51lik daha ideal gibi + bayada ses yapar o..
Bişey yok dediğim :) :)
DC Sport 4-1 Ceramic Header
Walbro 255 lb. Fuel Pump
Exedy Organic Clutch
Exedy Light FlyWheel
Custom Short Ram Filter Kit
Aem DryFlow Air Filter
NGK B16 Spark
Jackson Racing Spark Plugs
Custom Exhaust Pipe MagnaFlow 60/120 mm Exhaust
ehehe masalLah :)
bugune kdR hep 60 lık denemişsin bide 51 liği dene sen eksik kalmasın bari :p
bu arada forumda bana küsmüş mü ne sende olmasan celiskide kalıcaz :D
neyse fikirlerini paylastıgın icin saoL :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.