ygtrn
05-05-2014, 15:33
selam arkadaşlar, birkaç ay önce turkcellden kontratla garantili xperia Z1 telefon aldım, bilindiği üzere telefonun su geçirmezlik özelliği var, geçen hafta ufak bir kaza sonucu telefonun ekranı kırıldı, servive verdim 400tl karşılığında ekran garantisi bozulmadan değiştirildi, telefonu ilk aldığım anda farketmedim, lakin daha sonra inceledimki telefonun arka kapağıyla kasa arasında resmen 1mm lik bi boşluk var(normalde sugeçirmezlik özelliğinden dolayı arka kapak açılmaz) aynı şekilde bir miktar boşlukta ekranla kasa arasında mevcut idi, bende hemen soluğu serviste aldım, servis çalışanının bana olan açıklaması ise, orjinalinde arka kapak ve ekranın kasaya yapıştırılmasından dolayı artık telefonunuzun su geçirmezlik özelliği kalmadığı şeklinde oldu, yani onlarda tamirat sırasında kapağı falan yapıştırıyorlar ancak orjinali gibi olmadığından sugeçirmezlik özelliği bitiyormuş, tabi bende söylene söylene çıktım servisten....
şimdi asıl sormak istediğim soruya gelicek olursak.... tüketici mahkemesi ile bu durumda herhangibir yaptırım uygulama, ürünün yenisini talep etme gibi bi hakkım varmıdır? yani en ufak bi arızasında bu telefonun içi açılacak ve su geçirmezlik özelliği kalmıyacak, bukadar saçma bir durum sözkonusu olmaz bence....
şimdi asıl sormak istediğim soruya gelicek olursak.... tüketici mahkemesi ile bu durumda herhangibir yaptırım uygulama, ürünün yenisini talep etme gibi bi hakkım varmıdır? yani en ufak bi arızasında bu telefonun içi açılacak ve su geçirmezlik özelliği kalmıyacak, bukadar saçma bir durum sözkonusu olmaz bence....