delmanicomio
07-05-2014, 09:22
enjeksiyonlu araçlarda bunu ayarlaması nasıl olur bilmiyorum ama karbüratör kolayca ayarlamaya izin veriyor
LPG bağlı olsa bile güç valfi ile istediğim gibi kısıp açabiliyorum
benzin için optimal olan 14.7:1 YKO, LPG için 15.5:1
benim bildiğim, yakıt-hava karışımını 17civarı yaparsan, karışım fakirleşir araba az yakar, az güç üretir, çok ısınır, daha da çok fakirleştirirsen valf piston yakara kadar giderdi
14civarı yaparsan yakıt zenginleşir, araba daha fazla yakar, daha fazla güç üretir diye biliyordum
bu ayarlamayı da 3bin devirde gaz vererek yapıyordum
bugün araştırırken fakir karışımın daha fazla güç üreteceğini okudum, araştırınca aslı var gibi geldi, yine de sizlere sormak istedim
az yakıt çok havayla nasıl daha fazla güç alınabilir ki ?
LPG bağlı olsa bile güç valfi ile istediğim gibi kısıp açabiliyorum
benzin için optimal olan 14.7:1 YKO, LPG için 15.5:1
benim bildiğim, yakıt-hava karışımını 17civarı yaparsan, karışım fakirleşir araba az yakar, az güç üretir, çok ısınır, daha da çok fakirleştirirsen valf piston yakara kadar giderdi
14civarı yaparsan yakıt zenginleşir, araba daha fazla yakar, daha fazla güç üretir diye biliyordum
bu ayarlamayı da 3bin devirde gaz vererek yapıyordum
bugün araştırırken fakir karışımın daha fazla güç üreteceğini okudum, araştırınca aslı var gibi geldi, yine de sizlere sormak istedim
az yakıt çok havayla nasıl daha fazla güç alınabilir ki ?