PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sürekli Yanıp Sönen XDSL-(ADSL) ISIGI



Slammed
16-05-2014, 10:18
Modemımın ustundekı XDSL ısıgım sureklı yanıp sonuyor. :mad: (Bu ısık bazı modemlerde ADSL dıye olur) yanı ınternete gırebıldıgım sure kesıntısız olarak 35 sanıye , 35 sanıyeden sonra tekrar 3 dklık bı bekleme ıcınde kalıyorum yanıp sonup sabıtlensın dıye. daha once basına gelen varmıdır nedır ne degıldır.
NOT:TTNET arandı ve onlardan gelen sınyal normalmıs yanı sızden kaynaklı dedıler,modem degıstırdım denedım yıne aynısı oldu. bırde gozlemledıgım bısey evde elektrıgı cok sarf edecek bısey calıstıgı zamanlarda daha cok gıdıyo. gecelerı ve sabah erken saatlerde gayet guzel gırebıldıgım ınternet gun ıcerısınde ızdrap halıne gelıyor. :confused: :confused: :confused:

pcvirus
16-05-2014, 10:21
eğer ki hattın
şu anki ttnet in verdiği hızı kaldırmıyor ise bu gibi düşmeler olabiliyor
kesinlikle telekom kaynaklı bir sorun

Slammed
16-05-2014, 10:25
Gecelerı sorunsuz gırebılıyorum ama.gece farklı hız gunduz farklımı verıyorlar ??

bLackModeL
16-05-2014, 10:32
onla alakası baglatı kablosu uzunsa eger ondan kaynaklı olabılır bıde uzun suredir aynı kabloyu kullanıyosan o kablonu bı degıstır sorun duzelecektır

pcvirus
16-05-2014, 10:34
Gecelerı sorunsuz gırebılıyorum ama.gece farklı hız gunduz farklımı verıyorlar ??

gece hatlar gündüze göre daha az yoğun
senin evine gelen kablo atıyorum max 8 mb destekliyor
ama sana 12 mb lık paket satıyorlar
çok basıma geldi benim
ama %100 diyemem
%80

01ASU
16-05-2014, 11:36
Aynı sorunu birebir yaşadım tel yazın ozelden bilgi verim

ondertopcu
16-05-2014, 11:37
ev telefon numarasını pm at bakıyım hemen ;)

burakcan
16-05-2014, 17:04
sizin hattınız ttnet in verdiği hızı kaldırmıyor ise bu gibi düşmeler olabiliyor
kesinlikle telekom kaynaklı bir sorun.modeminizi açık tutup hat kontrolü yaptırın eger sorun yok derlerse internet hızınızı düşürtün düzelir ( ama telekom kesinlikle sorun sizde diyecektir )

levent
16-05-2014, 17:24
gece hatlar gündüze göre daha az yoğun
senin evine gelen kablo atıyorum max 8 mb destekliyor
ama sana 12 mb lık paket satıyorlar
çok basıma geldi benim
ama %100 diyemem
%80

Aynen.

16 veya 12mbit internet satıyorlar, altyapı 8 destekliyor max. Yoğun girilen saatlerde direk düşüp tekrar bağlanma sıkıntısı yaşamana sebep oluyor.

121 arıza ihbardan telekomu ara, gelip baksınlar ev içerisindeki hatta da olabilir sorun. Onlar hattın kaç mbit desteklediğini sana söylerler ztn.
Eğer hat sıkıntısızsa boş port varsa daha az yüklenilen yerde oraya taşımalarını söyle internet hattının portunu. Yoksa ttnet müşteri hizmetlerini ara, hattın atıyorum 8mbit desteklediğini izah et telefonda, internet hızını düşürmelerini iste ona uygun şekilde.

Ben de çok çektim aynı dertten.