Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : İmpreza GC8 Turbo Seçimi



Tugral
26-05-2014, 23:21
Wiseco piston, orj Kol, Orj, krank, ACL yataklar, Sıfır Orj. Oem yağ pompası, 850 enjektör , Tial 44 wesgate, HKS manifold, Hydra beyin,cometic conta, fmic cooler. Motor içi ve çevresi bunlar. Motor yeni toplandı ve konya draglarına gidilip gelinerek birazda şehir içinde rodakı yeni bitti. Turboyu rodaj sonrası kaybetmiş bulunmaktayım. Benim speclerime göre en ideal, keyifli ve uzun ömürlü binebileceğim turbo ne olmalıdır? Aracın gümleyen turbosu 18g idi. Bu turbo bana gayet yeterli geliyordu. Bu ayarda gt mi gtx mi? Yada alternatif neler olabilir?

Gogo
26-05-2014, 23:41
+1 konunun takibindeyim

ecz_murat
26-05-2014, 23:47
Şanzuman stocsa 18 den büyük manasız olr şanzuman düşünüyorsanız önce şanzuman sonrasında max 3071 tercih ederdim

Tugral
26-05-2014, 23:52
Komple STi yürüre sahip araç

Tugral
27-05-2014, 00:12
20g xtr latest version. Geç mi dolar ? 18g ile kıyaslarsak nasıl olur?

Dayı
27-05-2014, 07:21
250 devir geç dolar. 20 g 18 g den bir fırt daha büyük bir turbo. yapılan map e göre 50 beygir fark edebilir.

Tugral
27-05-2014, 12:00
yokmu başka alternatif önerecek, biraz aydınlatacak?

TaGo
27-05-2014, 13:17
orj kol ve orj sti bile olmayan krank var ise 18g bence çok bile yeterli.

kickboxer
27-05-2014, 16:13
billet 18g bence ideal
krankın sorun çıkartacagını düşünmüyorum
En önemli limiti kollar oluşturuyor

Tugral
27-05-2014, 20:22
TR de bulabilirmiyiz 18g. Ben çok memnundum turbomdan. Tork Garajın 18g li bir gc8 i vardı. :)