Orijinalini görmek için tıklayınız : S3'den inilip Sti'a binilirmi?
alicancalis
27-05-2014, 16:15
Arkadaşlar araba değiştirme kaşıntısı tuttu. Aslında arabamdan çok memnunum ama sorunum bu arabadan sonra neye binebileceğim. Arabam nerdeyse sıfır bir araba kadar temiz ve sıkıntısız. Şu anda stage 2 seviyesinde, yani 340-350 bg civarı bir güçte. Ancak acaba değiştirsemmi diye düşünüyorum. Yaklaşık 5 senedir günlük bindiğim için kısaca bir arayışa girdim diyebiliriz.
Sizce S3 satıp 2009-10 hactback sti alınırmı? Çok mu mantıksız. Bu kasa Sti sahibi çok sevdiğim bir arkadaşımla görüştüm. Kendisi Sti'in çok daha eğlenceli bir araba olduğunu söyledi. Eğlence derken sürüş hissiyatı, çekisi arkaya daha çok alabilme dolayısıyla hafif arkasını atabilmesi gibi faktörlerden bahsediyorum. S3 çok güzel ama tren gibi. Yoldan çıkarmak neredeyse imkansız. Ciddi çaba sarfetmeniz gerekiyor.
Sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.
8L olsa belki ama 8P verilip STI a geçilmez bence.
2 araçda birbirinden karakteristik olarak çok farklılar, kıyaslama yapmak bence saçma olur.
gönlünüzde varsa subaruya binmek binin bence. Daha fazla düşününce hepten kararmsarlığa kapılacaksınız. :)
Shadow_Dancer
27-05-2014, 16:21
:)
kB0hBvZ38_M
Gunes G.
27-05-2014, 16:25
Aracin oversteer'a yatkin olmasi eglenceli geliyorsa arkadan itisli bir arac dusunmelisin, gercek eglence senin icin orada cunku.
Bu arada STI madem arkadasin, al bir tur kullan bak bakalim mutlu olacak misin kullanirken.
Cok oznel bir soru sormussun, bu yuzden sorunun cevabini ancak kendin verebilirsin.
Madem konu oznel, bende ona gore bir cevap vereyim.
Ben senin yerinde olsam S3'umle cikarim piste, tur zamanimi olcerim, sonra arkadasimi cikartirim, onun tur zamanini olcerim, ben hizliysam makara yaparim, o hizli ise arabasini alirim :)
Ben olsam boxer ın tadına varmak isterdim kaldı ki bahsettiginiz arabanın dış tasarımı da bana göre hoş geliyor. Ama gel gelelim Audinin o buram buram iç malzeme ve işçilik kalitesini Subaru'da bulamazsınız.
Bence gunluk kullanim icin s3 daha mantikli :) birde s3 sti dan daha cok goze hitap ediyor disaridan bakinca :)
sti daha hardcore bi araba kullanmadım ama daha zevkli olduğunu düşünüyorum . s3 daha class günlük kullanıma daha uygun bi araba bana göre . yani anlattığınıza göre size daha uygun . "Arabam neredeyse sıfır bir araba kadar temiz ve sıkıntısız" diyorsunuz beklentiniz alacağınız sti'ın da s3 gibi sıfır gibi temiz ve sıkıntısız olmasını bekleyecekseniz işiniz biraz zor .
volume81
27-05-2014, 16:37
bence sizin aradığınız şey ///M makina :)
ben olsam S3 veripde STI almazdım :)
alicancalis
27-05-2014, 17:00
Aracin oversteer'a yatkin olmasi eglenceli geliyorsa arkadan itisli bir arac dusunmelisin, gercek eglence senin icin orada cunku.
Bu arada STI madem arkadasin, al bir tur kullan bak bakalim mutlu olacak misin kullanirken.
Cok oznel bir soru sormussun, bu yuzden sorunun cevabini ancak kendin verebilirsin.
Madem konu oznel, bende ona gore bir cevap vereyim.
Ben senin yerinde olsam S3'umle cikarim piste, tur zamanimi olcerim, sonra arkadasimi cikartirim, onun tur zamanini olcerim, ben hizliysam makara yaparim, o hizli ise arabasini alirim :)
Öncelikle yorum yapan tüm arkadaşlara çok teşekkür. Herkesin fikir ve görüşüne saygım var.
Bu sorunun öznelliği tartışılmaz, haklısınız ancak ben herhalde biraz eksik ifade ettim. Öncelikle amacım tur zamanı ve birisiyle yarışmak değil. Önemli olan arabanın verdiği hissiyat ve keyif. Yoksa benim gündelik bindiğim arabayla tur zamanına kasmam çok anlamlı olmaz diye düşünüyorum. İstanbul'da yaşasam sadece pist için bir araba kesinlikle toplardım o ayrı.
Bu noktada o zaman şöyle sormak lazım. Diyelimki motoru forgedlanmış tertemiz düşük km'li bir sti buldunuz, uzun vadede kafanızın rahatlığı, çıkarabileceği masrafı vs ile düşünürseniz ne alırdınız? Benim arabamda da coilover mevcut. Swaybarlarıda değiştirip, haldex controller taksam ve coillere biraz ayar yapsam arkadan kaymaya meyilli hale gelir diye düşünüyorum. Ancak arabanın karakteristiği ve normal hali bu şekilde olmadığı için çok zorlamakda istemiyorum.
Aslında kullanmak ve karar vermek en mantıklısı ama şu an için olanaklı değil. Biraz beklemek gerekicek. Bu sebeple sizlere fikirleriniz sormak istemiştim zaten.
alicancalis
27-05-2014, 17:02
bence sizin aradığınız şey ///M makina :)
ben olsam S3 veripde STI almazdım :)
Vergisinden dolayı E92 M3 almayı şimdilik düşünmüyorum ama güzel bir seçenek. Temizini bulsam E46 almak isterim ama bildiğim kadarıyla fazla bir seçenek yok.
Sti günlük kullanımda yakıt olarak üzebilir diye biliyorum.
altugkocer
27-05-2014, 17:11
Subaru fanatiği birisi olarak kesinlikle STI alın derim :D Ama eğer imkan varsa S3 dursun yanına bir de STI alın S3'ü gündelik kullanın haftasonları STI ile stres atın :) Hem böylece aradaki farkları anlarsınız.
Eğer ki arkadaşınızda STI varsa almadan önce kullanın. Belki hiç tarzınız olmayan bir araba olabilir belki de aşık olursunuz :)
Ayrıca kendi kategorisinde boxer motorun sesi hiçbir şeye değişilmez :) en azından ben öyle düşünüyorum.
alınır bence.kullanım zevki,duruş,ses olarak bence daha zevklidir
Gunes G.
27-05-2014, 17:27
Bu noktada o zaman şöyle sormak lazım. Diyelimki motoru forgedlanmış tertemiz düşük km'li bir sti buldunuz, uzun vadede kafanızın rahatlığı, çıkarabileceği masrafı vs ile düşünürseniz ne alırdınız?
Oncelikle kim toplamis diye dusunurdum ve buna gore fikrimi sekillendirirdim. Eger referansi saglam bir garaj toplamis ise sira motorda yapilan tadilatin detaylarini ogrenmeye gelirdi. Nokta nokta ne oldugunu bilmek isterdim aracin hangi parcalarla toplandigi, cunku bu bilgiler toplayanin ve toplatanin isten ne kadar anladigini daha iyi anlatir. Bir aracin motor'unda kullanilan parcalarin olculeri ve markalari size yapilan projenin kalitesi ve boyutu hakkinda on bilgi verir, bu yuzden bu bilgileri mutlaka edinirdim. Bu noktadan sonra kafama hala yatiyorsa kompresyon testini yapip bizzat kendim kontrol ederdim. Cikan sonuclari yine motorun o an ki durumuna gore degerlendirir ve bir sonuca varirdim.
Hala hersey guzelse, aracla bir tur atmanin zamani gelmis demektir. Yuruyen ve aktarmada kolayca anlasilabilen bir sikinti varmi anlamaya calisirdim. Bir sorun yoksa sirada sase ve boya kontrolu yapardim.
Tum bunlar aklima yattiysa araci yetkili servise ya da alacagim arac turunu tanidigini bildigim bir ustaya goturur gosterirdim, onun yorumlarini alirdim.
Tum bunlardan sonra aracin bana cikaracagi potansiyel masraf miktari eksepsyonel durumlar disinda uc asagi bes yukari belli olurdu. Bu da uzun vadede kafamin ne kadar rahat olacaginin on bilgisi olurdu.
Arac hala kafama yatiyorsa son olarak kendime tekrar sunu sorardim "bir otomobilden beklentilerimi bu arac gercekten su an ki aracimdan daha iyi karsilayabilecek mi?" Cevap evet ise noter zamani gelmis demektir.
Ama ben kil adamim, bu evrelerden kafama yatacak sekilde gecebilecek otomobil bulmam zor o yuzden modlanmamis alip kendim modlamayi tercih ederim genellikle.
P.S: Cikaracagi masraf su an ki aractan daha fazla olabilir, ama bu tarz keyif araclari alinirken masraf odakli "acaba nasil satarim" diye dusunmek hem insanin keyif almasini engeller, hemde elinizi surmeye korkar olursunuz araca. O yuzden orasina pek takilmam acikcasi. Keyif almak icin geridonus fizibilitesi zayif uygulamalar yapabilirim, tarz meselesi tamamen.
ecz_murat
27-05-2014, 17:48
ikisinede sahip oldum ikisinide stoc dan 500 hp ye kadar modladım dolayısı ile vereceğim cvplar
sizi tatmin edeceğini umuyorum.
s3 zaten kullanıp 350 hp lere kadar yükseltmişsiniz ne kadar keyifli ve eğlenceli olduğunu bir okadarda günlük kullanım için mantıklı bir spor araç olduğunu taktir etmişsinizdir.
sti ye gelirsek uzaktan bakınca birbirine yakın araçlar gibi hissedilsede bambaşka artıları ve eksileri olan araçlardır.
almayı düşündüğünüz hb sti bir önceki nesil sti lerden daha yumuşak,kullanım komforu iyileştirilmiş olduğundan günlük kullanımda sandığınız ve söylenildiği kadar rahatsız olacağınızı düşünmüyorum ayrıca performans olarak kısmen s3 e göre daha yavaş kalsa bile vereceği keyfin çok daha üstdüzey olacağını düşünüyorum.
sizi üzecek olan tek etken s3 e göre yakıt tüketimi olacaktır ki oda normal kullanımda 3-4 litre arasında fark olacaktır. örneğin s3 ile ortalama 11litre dolaşıyorsanız sti de 14-15 litre aralığında dolaşacaksınız.
benim tavsiyem: motor içi düzgün bir usta tarafından yapılmış 400 hp civarı(18g) gereksiz
ellenmemiş 50,000km geçmemiş bir sti bulursanız kesinlikle pişman olmadan keyifle süreceğinizdir. hakkınızda hayırlısı olması dileğiyle..
Mantıksız değil değiştirilebilir. Fakat konfor ve kaliteden ödün vermek tercih meselesi.
Ben olsam almam. Farklı alternatiflere bakarım.
M3 olmasa bile 335i tercih edilebilir.
Mantıksız değil değiştirilebilir. Fakat konfor ve kaliteden ödün vermek tercih meselesi.
Ben olsam almam. Farklı alternatiflere bakarım.
M3 olmasa bile 335i tercih edilebilir.
Birebir aynısını yazacaktım, Berk benden hızlı davranmış :icon_tup:
alicancalis
27-05-2014, 18:00
ikisinede sahip oldum ikisinide stoc dan 500 hp ye kadar modladım dolayısı ile vereceğim cvplar
sizi tatmin edeceğini umuyorum.
s3 zaten kullanıp 350 hp lere kadar yükseltmişsiniz ne kadar keyifli ve eğlenceli olduğunu bir okadarda günlük kullanım için mantıklı bir spor araç olduğunu taktir etmişsinizdir.
sti ye gelirsek uzaktan bakınca birbirine yakın araçlar gibi hissedilsede bambaşka artıları ve eksileri olan araçlardır.
almayı düşündüğünüz hb sti bir önceki nesil sti lerden daha yumuşak,kullanım komforu iyileştirilmiş olduğundan günlük kullanımda sandığınız ve söylenildiği kadar rahatsız olacağınızı düşünmüyorum ayrıca performans olarak kısmen s3 e göre daha yavaş kalsa bile vereceği keyfin çok daha üstdüzey olacağını düşünüyorum.
sizi üzecek olan tek etken s3 e göre yakıt tüketimi olacaktır ki oda normal kullanımda 3-4 litre arasında fark olacaktır. örneğin s3 ile ortalama 11litre dolaşıyorsanız sti de 14-15 litre aralığında dolaşacaksınız.
benim tavsiyem: motor içi düzgün bir usta tarafından yapılmış 400 hp civarı(18g) gereksiz
ellenmemiş 50,000km geçmemiş bir sti bulursanız kesinlikle pişman olmadan keyifle süreceğinizdir. hakkınızda hayırlısı olması dileğiyle..
Murat bey çok teşekkürler. Hatırlarsanız sizinle birkaç kez telefonda konuşmuştuk. Eksik olmayın her seferinde yardımcı oluyorsunuz.Yakıt çok büyük sıkıntı değil çünkü yaptığım yol az ve fazla uzun yol yapmıyorum.
Tekrar teşekkürler.
turbo&quattro
27-05-2014, 18:10
Vergisinden dolayı E92 M3 almayı şimdilik düşünmüyorum ama güzel bir seçenek. Temizini bulsam E46 almak isterim ama bildiğim kadarıyla fazla bir seçenek yok.
335 dusunun derim . Incik boncukla zaten ciddi gucler elde ediliyor .
alicancalis
27-05-2014, 18:15
335 dusunun derim . Incik boncukla zaten ciddi gucler elde ediliyor .
Mantıklı, zaten düşündüğüm bir araba. Cabrio'su çok mu ağır? Alınırmı?
dragon07
27-05-2014, 18:16
kimse söylememiş ama siyah bi evo9 sıkıntıyı giderir diye düşünüyorum :)
alicancalis
27-05-2014, 18:18
kimse söylememiş ama siyah bi evo9 sıkıntıyı giderir diye düşünüyorum :)
Olabilir ama siyah arabaya bedava verseler bir daha binmem:))
alican abi.
subaru camiasının içinde biriyim tfsi ı da sti da iyi bilirim.kesinlikle ve kesinlikle subi ye geçebilirsin.yakıt olarak senin arabadan 1.5 litre fazla yakar.ama snn arabanla hiç alakası yok.makul bi set up la (makul dan kasıt 100 200 8 sn)birlikte ömürlük bir araba olacak senin için o kadar net söyleyim.
turbo&quattro
27-05-2014, 18:26
Mantıklı, zaten düşündüğüm bir araba. Cabrio'su çok mu ağır? Alınırmı?
Cabrio coupe ye gore agir ama pist, drag vs kosturmayacaginizi dusunerekten o agirlik farki sorun yaratmayacaktir. Yakiti sti dan dusuktur tahminimce, vergisi ucuk degil ve parca bollugu. Ben 2.5 senedir e92 kullaniyorum asiri memnunum.
Eger maddiyat el veriyorsa gucun yettigi her arabaya binilmeli.
Simdiden hayirli olsun
Aracın arkasını koparmaktan hoşlanıyorsanız bence de kesinlikle Subi'ye geçin, HB Sti'lar düşünüldüğü kadar sert değil, normal kullanımda insanı yormuyor.
Ayrıca 5 senedir aynı arabaya biniyorsunuz, farklılık iyi gelir. :)
S3 manuelse, bence macera aramayın derim :) Ha çok sıkıldım ekonomik durumum da iyi diyorsanız zaten değiştirin gitsin. Otomobil seven insan daha iyi de olsa daha kötü de olsa bir çok araca binmeli.
S3 8p sahibi olmuş ve sti kullanmış bırı olarak bence, s3 gibi gunluk kullanıma uygun ve bı okadar performanslı sorunsuz arac verılıp sti dusunulmez.
O araca alternatıf dusunecegım arac 335ci olurdu, Hem daha performanslı yıne gunluk kullanıma uygun, daha geniş daha aksesuarı,bırde ıdrıvelı olanı bulursanız tadından yenmez.
Bence de ya audi kalsın yada bmw e92 335i alın .
sti ın tadına bakmak gerek bence :D
Boldenon
27-05-2014, 20:38
Bence gunluk kullanim icin s3 daha mantikli :) birde s3 sti dan daha cok goze hitap ediyor disaridan bakinca :)
buna birde polislerin STI görünce hop diye çevirmelerini ekleyin. adamlar modifiyeli araba görmesin bu ara kene gibi yapışıyor.
evolution_9
27-05-2014, 20:39
günlük bineceksen tavsiye etmem ama bnm gibi yanına dizel bi araç koyup hafta sonları tadını çıkarmak istiytosan s3 le karşılaştırmam bile
çok km yapılmıyosa bence sti da bir mahzur yok.S3 e 1.5 sene bindik çok güzel bir araba.Ama sti gerçekten bambaşka bi segment.İçide artık eskisi gibi spor diye bomboş değil.Gayet hoş güzel bir iç ortam var.
alicancalis
27-05-2014, 20:49
alican abi.
subaru camiasının içinde biriyim tfsi ı da sti da iyi bilirim.kesinlikle ve kesinlikle subi ye geçebilirsin.yakıt olarak senin arabadan 1.5 litre fazla yakar.ama snn arabanla hiç alakası yok.makul bi set up la (makul dan kasıt 100 200 8 sn)birlikte ömürlük bir araba olacak senin için o kadar net söyleyim.
Yakıt çok önemli değil. Daha önce de yazdım galiba fazla yol yapmıyorum. BAkalım bir tecrübe edip yaşamak lazım. Konuşuruz seninle bir ara.
S3 8p sahibi olmuş ve sti kullanmış bırı olarak bence, s3 gibi gunluk kullanıma uygun ve bı okadar performanslı sorunsuz arac verılıp sti dusunulmez.
O araca alternatıf dusunecegım arac 335ci olurdu, Hem daha performanslı yıne gunluk kullanıma uygun, daha geniş daha aksesuarı,bırde ıdrıvelı olanı bulursanız tadından yenmez.
Sizin görüşünüzde önemli. Eksik olmayın. 335 lere bakmaya başladım bile ama sanki idrive'lı yok gibi.
alicancalis
27-05-2014, 20:57
çok km yapılmıyosa bence sti da bir mahzur yok.S3 e 1.5 sene bindik çok güzel bir araba.Ama sti gerçekten bambaşka bi segment.İçide artık eskisi gibi spor diye bomboş değil.Gayet hoş güzel bir iç ortam var.
Sti'in herşeyi güzel olsada S3'den sonra içi çok basit ve ucuz geliyor. Değermi bilmiyorum.
evolution_9
27-05-2014, 21:04
kimse sti ı içi güzel olduğu için hatta dış görünüşünü beğendiği için almaz sen bence 911 turbo al hem içi güzel hem performansı yüksek:)
alicancalis
27-05-2014, 21:07
kimse sti ı içi güzel olduğu için hatta dış görünüşünü beğendiği için almaz sen bence 911 turbo al hem içi güzel hem performansı yüksek:)
Genelleme yapmak doğru olmaz. O zaman kimse 1.5 katı para verip Golf yerine A3'e binmezdi.
evolution_9
27-05-2014, 21:14
golfle a3 2 side aydı segmentte fakat sen elmayla armutu karşılaştırıyosun sti ralli arbasının yola uyarlanmış versiyonudur fakat günlük kullanıma uygun değildir tarz olarakta yapı olarakta dizayn olarakta s3 ten çok farklıdır s3 günlük kullanım için tasarlanmış lüx spor arabadır performans olarak bi yere kadar hiç bi zaman 4 çeker turbo motorlu bi japon olamazsın
Bende bu sorunun cevabını ikisinide kulananlardan duymak için sabırsızlıkla okuyorum konuyu.Hatta benzeri bir konu daha vardı sanırım karşılaştırmalarda.Sti biraz polis vs açısından düşündürüyor açıkçası.S3 için çok stabil gidiş yol tutuş diyorlar ama bana sanki motor sesi biraz spor arabaya yakışmıyor gibi geliyor.
alicancalis
27-05-2014, 21:21
golfle a3 2 side aydı segmentte fakat sen elmayla armutu karşılaştırıyosun sti ralli arbasının yola uyarlanmış versiyonudur fakat günlük kullanıma uygun değildir tarz olarakta yapı olarakta dizayn olarakta s3 ten çok farklıdır s3 günlük kullanım için tasarlanmış lüx spor arabadır performans olarak bi yere kadar hiç bi zaman 4 çeker turbo motorlu bi japon olamazsın
Çok fanatik ve heyecanlı gördüm seni. Sakin ol güzel kardeşim. Benim kimseyle yarışım yok. Keyfimce binerim neye binersem. Zaten Sti düşünmesem konu açmazdım. Sti bu kadar üstün arabaysa bana bir tane 2.5 L olupda motor içi yapılmamış yürüyen araba gösterebilirmisin. Arabayı sıfır alıp motor yaptırmadan yazılım atamıycaksın, sonrada 2.0tfsi'a rakip olamayacak:D:D:D
evolution_9
27-05-2014, 21:22
s3 değilde kuzenimim rs6 sı vardı bi daha yanından bile geçmeyeceğim bi araç modlamayacaksanız pek sıkıntı yaşatmayacağını düşünüyorum ama motorun içine el bile girmiyor şarj dinamosuunu bile sökmek için motoru indirmek zorunda kalıyosun her taraf sensör kablo vs..
blackjack
27-05-2014, 21:25
bence kesinlikle geçilir..önden çekiş araç kullanıyorum imkanım olsa arkadan itiş yada 4 çekere geçerdim..imkan oldukça yeni araba tatmak daha iyi..hem alcaksınızda kardeşiniz olmayacakya az bir zararla satılır..şu fani dünyada çokda olaylara mantıkla yaklaşmamak gerekiyor..
belki o sti ile yaşadığınız ufak tecrübeler yada keyifli anlar hep aklınızda kalacak sizi mutlu edecek..
Dİyeceğim odurki paramızın yettiğince farklı tecrübe edinmek en iyisidir.
evolution_9
27-05-2014, 21:29
Çok fanatik ve heyecanlı gördüm seni. Sakin ol güzel kardeşim. Benim kimseyle yarışım yok. Keyfimce binerim neye binersem. Zaten Sti düşünmesem konu açmazdım. Sti bu kadar üstün arabaysa bana bir tane 2.5 L olupda motor içi yapılmamış yürüyen araba gösterebilirmisin. Arabayı sıfır alıp motor yaptırmadan yazılım atamıycaksın, sonrada 2.0tfsi'a rakip olamayacak:D:D:D
zaten modlamayacaksan sti almanın hiç bi anlamı yok biraz öncede yazdım s3 performans olarak bi yere kadar diye sti ın önü her zaman açıktır arasındaki farkta budur zaten belki dahada hızlı yaparsın s3 ü ama 2 katı harcarsın sti kadarda sorunsuz bineceğini sanmıyorum. bende çok seviyorum sti ama alıpta 20bin lira harcamamak için evo ya biniyorum sti mı evo mu deseydin evo yu seçerdim
_muhaRRem
27-05-2014, 21:30
binilir. .. . . .
alicancalis
27-05-2014, 21:33
2.5 L Sti'in standart turbosu kaç beygire kadar destekleyebilir?
evolution_9
27-05-2014, 21:36
turbosu çok büyük değil 350-360 ı geçeceğini düşünmüyorum. benim aracımdada sadece egzoz ve filtre var yazılım dahi yok hemen hemn standart sti la aynı güçlerde istersen deneme yapalım aradaki farkı görmüş oluruz
alicancalis
27-05-2014, 21:41
turbosu çok büyük değil 350-360 ı geçeceğini düşünmüyorum. benim aracımdada sadece egzoz ve filtre var yazılım dahi yok hemen hemn standart sti la aynı güçlerde istersen deneme yapalım aradaki farkı görmüş oluruz
Seni geçersem belki S3 alırsın:D:D:D
Deneriz istersen birgün ama arabandan soğuma sonra:D:D
İşin şakası bir yana Evo IX olabilir ama X'a hiç ısınamadım.
evolution_9
27-05-2014, 21:45
sizin araçda neler var, istersen deneyelim şimdi müsaitim yada ne zaman istersen çok önemli değil sen geçmişsin ben geçmişim bende merak ettim. evo 9 a gelince kıçı e 30 bmw gibi 2. vitesin sonuna kadar sallıyo asla evo x e değişmem
alicancalis
27-05-2014, 21:48
sizin araçda neler var, istersen deneyelim şimdi müsaitim yada ne zaman istersen çok önemli değil sen geçmişsin ben geçmişim bende merak ettim. evo 9 a gelince kıçı e 30 bmw gibi 2. vitesin sonuna kadar sallıyo asla evo x e değişmem
Şİmdi çıkmaya üşenirim açıkcası. Deneriz birgün. Bana özelden numaranı atarsan konuşuruz sonra.
Bnde buna yakin bir konuyu dusunuyorum fakat ilk dusuncem miniden sonra s3 biraz zevksiz geldi ses his vs gibi
S3 ve evo 9 arasinda kalmistim sanirim evo 9 guzel stock turbolu candir :)
Ama temiz arabadan inip temiz arayan icinde 100 bin tl den asagi evo 9 yok ilanlarda oda bir sikinti
evolution_9
27-05-2014, 21:51
yolladım mğsatil olduğunuzda haber verin bekliyorum
evolution_9
27-05-2014, 21:53
Bnde buna yakin bir konuyu dusunuyorum fakat ilk dusuncem miniden sonra s3 biraz zevksiz geldi ses his vs gibi
S3 ve evo 9 arasinda kalmistim sanirim evo 9 guzel stock turbolu candir :)
Ama temiz arabadan inip temiz arayan icinde 100 bin tl den asagi evo 9 yok ilanlarda oda bir sikinti
istiyolarda ben kimsenin evo 9 a 100 bin verdiğini görmedim duymadın bilen varsada söylesin o parayı evo 9 a veren varmı gerçekten merak ettim
değişik yaklaşıp olaya söyle birşey desem marka yabancılığıda olmaz :)
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ss-motors-2007-rs-4-seramik-fren-carbon-geri-gorus-navi-dogus-166095158/detay)
veya
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-orjinal-audi-rs4-quattro-cabriolet-125173883/detay)
alicancalis
27-05-2014, 21:58
Bnde buna yakin bir konuyu dusunuyorum fakat ilk dusuncem miniden sonra s3 biraz zevksiz geldi ses his vs gibi
S3 ve evo 9 arasinda kalmistim sanirim evo 9 guzel stock turbolu candir :)
Ama temiz arabadan inip temiz arayan icinde 100 bin tl den asagi evo 9 yok ilanlarda oda bir sikinti
Bende hayli yüklü R53s den inip S3'e binmiştim. Herşeyden önce çok konforlu gelmişti. Ama en en güzel yanı Mini'de 1 ve 2 de sarmaktan kurtuluş yok gibiydi. Herşey biryana bir arabanın 4 çeker olması birçok şeye bedel diye düşünüyorum artık.
alicancalis
27-05-2014, 22:01
değişik yaklaşıp olaya söyle birşey desem marka yabancılığıda olmaz :)
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ss-motors-2007-rs-4-seramik-fren-carbon-geri-gorus-navi-dogus-166095158/detay)
veya
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-orjinal-audi-rs4-quattro-cabriolet-125173883/detay)
Bunlara baktım. Özellikle sedan olan çok güzel. Hatta buna apr'nin sc kitini taktınızmı tadından yenmez. Ama o yaştaki arabayada senede 9 bine yakın vergi vermem. Verebilirim ama vermem.
Ogulcan.O
27-05-2014, 22:02
S3'deki konfor , işçilik , malzeme kalitesi ve görsellik için bile bence subaruyla değişilmez
EserBodrum
27-05-2014, 22:07
Siz bence arkadan itişli bir arabaya yönelin. Çünkü beklentileriniz bu yönde gibi
burakgunay
27-05-2014, 22:22
Bizim yasimiz cok kucuk tabi ki sizlerin tecrubelerine oranla fakat ben de belirtmek isterim fikrimi.
Bu konu birax RX-8 ve S2K karsilastirmasi tadinda bence. Duzenli problemsiz ama cok cok fazla da heyecani olmayan iliski vs nerde napip rezil edip etmiycegi belirsiz hafif mesrep hatun gibi ikisi. Mantik s3ten yana, trafikte vs cok cok nadir rakibi belki cikar belki cikmaz, gayet rahat herkese adaleti dagitip birakabilirsiniz fakat sti sahibi olunca isin manyaklik boyutu baslayacaktir. Gece garaja inip sevip opmeler vs :D benim goruslerim bu sekilde. Sti daha kivrak atesli ve sapigi cok olan dilberdir bence. Asiri uzer, asiri sevindirir. Audi stabildir, genel ortalamanin ustunde bi guzeldir fakat aman aman heyecanlandirmaz gibi gibi.
STİ kesinlikle binilmesi gereken bi araba.
Bence kesinlikle değer,özellikle Vag grubu bi arabadan sonra çok daha fazla keyif alırsınız diye düşünüyorum.
Japon çok fazla sevmesemde sürüş zevkinin hakkını yiyemem.
70 yaşınada gelsem Subaru sevgimin içimde bitmeyeceğinden eminim :)
S3 cokcok basarılı bır araba her anlamda ama ruhu eksık, hıssıyatı fılan.
stı basarılı ancak oda fazla harcore ve bunun ıcın kalıte gıbı seylerden feragat ettırıyor.
Söylendıgı gıbı bmw m bakmak lazım 335de bıraz soft bır arac,
mesela z4m fıyat yuksek kacmazsa, 3.0 sıları olabılır yavas gelmezse 272hp.
GokhanErol
27-05-2014, 23:23
Şİmdi çıkmaya üşenirim açıkcası. Deneriz birgün. Bana özelden numaranı atarsan konuşuruz sonra.
Alican abi kararlaştırdığınızda banada haber verirseniz sevinirim 2.0 tfsi dsg fr aldım nekadar geçileceğimi görmek istiyorum :D
konudaki fikrime gelice s3un nekadar temiz ve sorunsuz olduğunu az çok biliyorum araç fwd olsaydı sti derdim ama değil oyüzden demiyorum :) sade ama hızlı belki rayda gidiyomuş hissi heyecana pek izin vermesede ben ran ı satıp sti almazdım tercih meselesi biyerde aslında ej250 bende gündelik karşıtına uymuyo açıkcası...:)
chiefkadir
27-05-2014, 23:29
Abicim S3 ü satma yanına Sti al arada ona binersin imkanın var nasılsa :D
abi biliyosun almadan konuşmuştuk bende o üçleme de kalmıştım.. sti çok binmek istediğim bi araba özellikle gdb kasa ama ej257 ye kafa rahat binmek için bence forged internal lazım bildiğim okuduğum gördüğüm kadarıyla onu da kim nası yapmış bilmeden görmeden almak benim içime sinmez ki sende titiz takıntılı adamsın :) alıp kendin yapman da hem senin tarzında kullanıcı için zarar olur hem de pek uğraşacağını da sanmam..
benim görüşüm karakter haricinde birçok yönden s3 üstün veya denk, yakıt tüketimi stok motor ile limitleri konforu kalitesi büyük artı.. yol tutuş olarak hiç sti test etmediğim için birşey diyemem ama birbirleri arasında çok uçurum fark olacağını sanmam, elbet karakterler farklıdır da üstünlük olacağını sanmıyorum.. s3 te o doğru, miniden inip binince ben de o karakter eksikliğini hissettim :) arabada herşey var her yönden güzel ister gündelik ister çıkıp stres atmalık ama işte bir yerlerde bir eksiklik var his açısından sıkıntılı bir tek :) o da güven hissiyatından olsa gerek hissettirmiyor hiçbirşeyi araba o kadar tok ki :o
eğer illa bu tarz birşeyler diyorsan denk olarak ben evo9 tercih ederdim.. ama senin yerinde olsam imkan da müsaitse 3.35 derim kesinlikle.. farklı tatları denemek lazım tabi ama almana alışmışsın şaşma derim abi :D
mehmetelt
27-05-2014, 23:54
bahsettiğiniz temizlikteki bir S3 bence sadece EVO x için satılır.
Alican abi seni az cok taniyosam sti in seni uzecegi kanisindayim
S3 gibi sorunsuz birsey ariyosan bencede 335 bakmalisin
Cabrio kesinlikle oneririm agirlik var ama keyfi cok ayri
Zaten yazilim egzoz filtre en az s3 kadar hizli gidecektir
haldex controller taktıktan sonra arkası oynasın etsin biraz yalan oluyor,eski karakteriyle arasında az buçuk bir fark oluyor beklentini karşılayacağını zannetmiyorum...
Gayette guzel binilir yenilik iyidir :)
dachosen
28-05-2014, 02:19
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2008-bmw-335-ci-cabrio-borusan-cikisli-nasyonel-den-165130422/detay)
Sti fanatiğiyim fakat sizin isteğiniz konforun hiç eksilmemesi ve arabayla biraz eğlenebilmek.
Şimdi yukardaki linkteki 335 cabrio alındığı zaman neler olacak?
-Konfor eksilmedi
-Arkadan itiş eğlenceye her zaman açık
-Stock 300 hp ve tam emin olmamakla birlikte 400 450 hp ler rahatca alınabiliyor diye biliyorum.
-Isıtmadan sensörlere her şey dolu
-Ve cabrio keyfi (yaz geliyor)
İlanla hiçbir alakam yok ama güzel bi 335 cabrio her şekilde rahatlatır.
alicancalis
28-05-2014, 07:42
Hepinize yorumları için teşekkür ederim. Bakalım artık hayırlısı. Acelem yok. Bekleyip sakince karar vericem.
s3 ü satmadan yanına bi gc8 yap abi gt30 lu sti yürüyenli senin için en iyisi o olur.stres atmak için binilecek en güzel araba.
alicancalis
28-05-2014, 12:30
Bu araba hakkında bilgisi olan varmı?
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2003-bmw-m3-58.000km-164699159/detay)
d.berkay
28-05-2014, 12:57
Alican abi STi bence güzel olur. Gerçekten çok farklı bir araba..
Ama BMW'ye yönelirsen de Z4 35is Sdrive öneririm. Gerçekten efsane keyifli bir araba.
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2012-bmw-z4-3.5-is-sdrive-m-paket-340hp-borusan-cikisli-163481817/detay)
PROMINENT
28-05-2014, 13:00
kazalı bu z.
turbo&quattro
28-05-2014, 18:31
335 de karar kilinacaksa eger kesinlikle i drive li olmali .
alicancalis
28-05-2014, 18:33
335 de karar kilinacaksa eger kesinlikle i drive li olmali .
Varmı bildiğiniz temiz bir araç? Birde bunların piyasası nedir ortalama. Çok farklı rakamlar yazıyor.
turbo&quattro
28-05-2014, 18:36
Ben agzina kadar dolu 335 imi burada $12k ya satamiyorum Tr piyasasindan haberim yok :D
STP Selcuk birkac ay once 335 satiyordu fiyati uygun gibiydi yanlis hatirlamiyorsam ama ekran varmiydi emin degilim . Ayrica Izmir de bir arkadas satiyordu ekranli ama ne oldu bilmiyorum . 335 ariyorum diye konu acarsaniz mutlaka birseyler cikar .
Arkadasin araba dusunursen indirim yaptiririm abi
Bide meisterchaft egzoz ve idrive var
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-3-35i-160276701/detay)
İdrive olmayan denk gelirse kendim icin aldigim dashboard var
10. ay gibi bi 335i koydular ilana 105den 8xxx km'de idi. sonra alimi diye dusunurken bi baktim ilan 115e cikmis. sonra vazgectim derken SS'de ilana girdi 122 diye. yerinizde olsam 335 alirdim. tabi zevkler tartisilmaz ben s3 bikac kez surdum hosuma gitti baya sorunsuz olmasida cabasi. 335 temiz bulunduktan sonra kucuk dokunuslarla 400 ustune cikiyor ve cok keyifli olacagina eminim. bence asil soru 4 cekere devammi ? arkadan itise gecismi ?
Erdem K.
29-05-2014, 09:25
abi s3 hiç kullanmadım ama yoldan çıkmak istiyorsan (konfor yok ama çok farklı bir sürüş hissiyatı var) sti tavsiye ederim :)
Gerçi sti mı sizi yoldan çıkarır, siz mi sti ı bilemiyorum :) ...
Arkadasin araba dusunursen indirim yaptiririm abi
Bide meisterchaft egzoz ve idrive var
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-3-35i-160276701/detay)
İdrive olmayan denk gelirse kendim icin aldigim dashboard var
dogru tahmin etmişim 335 diye goruyodum bayadır canlı .nedendir anlamadm ama rolantide ve ortalara dogru sesi cok kotu geliyor
binngiğiniz araba ve alternatifler güzel..
ancak elinizin altında her zaman bi 4 çeker seçeneği olması ayrı bir güzellik...
sti :icon_tup:
S3 u canli gÖrmÜŞtÜm bence mÜkenmel hİÇ gerek yok
kelalper
29-05-2014, 11:16
polislerle köşe kapmaca oynamaya bişey demiyosan her çevirme noktasında soğuk terler dökmeye bişey demiosan evet sti sadece kullanım zevki açısından daha iyidir. Ama kalite ve rahatlığı inan ararsın. Trafiğe girdiğin zaman isterse altında 900 hp sti olsun. O yol sana ızdırap olur. Megane RS i satıp Audi almamın nedeni standart olmasına rağmen megane artık batıodu konfor olarak. Daha yavaş A6 aldım ama yavaş yavaş hızlandırıyorum. Bütün parçalarım hazır turbolarda takıldıktan sonra megane kadar hızlı olur. Arabada komple egzoz var gürül gürül ötüyo bi tane polis laf etmedi çevirmede. Bunları da düşün bence.
Valla HB sti lar gayet konforlu ve polisler tarafından daha ılımlı yaklaşıyolar. Özellikle greddy egsoz takılınca tam tadımlık oluyo, polislerin dikkatini bile çekmiyo.
STI aklına düştüyse abi kesinlikle binmelisin 335 i ileride biraz daha yaş artınca kullanırsın elbette imkan varsa. Ama S3 durup STI alınmaz onun yanına 335 alınır o zaman.
alicancalis
29-05-2014, 13:48
S3 u canli gÖrmÜŞtÜm bence mÜkenmel hİÇ gerek yok
Benimi görmüştünüz? Bu arabayla maslağa gelmişliim var birkaç sefer. İyi tesadüf olmuş o zaman. Bir dahaki sefere tanışalım:icon_tup:
polislerle köşe kapmaca oynamaya bişey demiyosan her çevirme noktasında soğuk terler dökmeye bişey demiosan evet sti sadece kullanım zevki açısından daha iyidir. Ama kalite ve rahatlığı inan ararsın. Trafiğe girdiğin zaman isterse altında 900 hp sti olsun. O yol sana ızdırap olur. Megane RS i satıp Audi almamın nedeni standart olmasına rağmen megane artık batıodu konfor olarak. Daha yavaş A6 aldım ama yavaş yavaş hızlandırıyorum. Bütün parçalarım hazır turbolarda takıldıktan sonra megane kadar hızlı olur. Arabada komple egzoz var gürül gürül ötüyo bi tane polis laf etmedi çevirmede. Bunları da düşün bence.
Yazdıklarınıza katılıyorum. Yalnız benim arabada iç konforu dışında oldukça sertleşti.
Özellikle sachs baskı balata sonrası debriyaj oldukça ağırlaştı. Ama yinede eski Mini nin pedaldan daha yumuşak. Kısaca yürür dışında arabanın içide yazdığınız gibi önemli. Sizin 2.7T Audi'lerede baktım ama ço fazla seçenek yok gibi. 4.2 rs4'ünde vergisi mantıksız. O yüzden maks 3 litre birşey alırım.
Polis olayına gelirsek herhalde son 5 senedir radar çevirmesi dışında polise, çevirmeye denk gelmedim. Belki benim güzergahdan belki çalışma saatlerimden. Ama bu konuda şanslıyım gibi geliyor. Hatta bir keresindeTem'de 210 la makas atarken polis radarına girdim ama plakamı okuyamadıkları için, doktor bey hastaya yetişiyormuş diye ben birşey demeden göndermişti:D:D:D
Arkadasin araba dusunursen indirim yaptiririm abi
Bide meisterchaft egzoz ve idrive var
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-3-35i-160276701/detay)
İdrive olmayan denk gelirse kendim icin aldigim dashboard var
Sertaç abicim senin arkadaşlar o 335 le fırfır dönmüşlerdir. Düz gitmez o araba:)) İşin şakası bir yana 100000 binin üzeri araba çok düşünmüyorum. Çok saol.
Sertaç abicim senin arkadaşlar o 335 le fırfır dönmüşlerdir. Düz gitmez o araba:)) İşin şakası bir yana 100000 binin üzeri araba çok düşünmüyorum. Çok saol.
Yok abi ya Emre duzgun kullanir benim gibi firfir donmez :)
100 km ustu olmayan en iyisi bu 130lu rakamlara bitirirsen sahane olur
Kombinasyon benimkiyle ayni tek ekran yok
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2008-bmw-335-ci-cabrio-borusan-cikisli-nasyonel-den-165130422/detay)
Bide ss de yamuk araba olmaz
devil_berk22
29-05-2014, 15:09
Bence degistirilebilir farkli arac farkli heyecanlar demektir
kelalper
29-05-2014, 17:21
Yazdıklarınıza katılıyorum. Yalnız benim arabada iç konforu dışında oldukça sertleşti.
Özellikle sachs baskı balata sonrası debriyaj oldukça ağırlaştı. Ama yinede eski Mini nin pedaldan daha yumuşak. Kısaca yürür dışında arabanın içide yazdığınız gibi önemli. Sizin 2.7T Audi'lerede baktım ama ço fazla seçenek yok gibi. 4.2 rs4'ünde vergisi mantıksız. O yüzden maks 3 litre birşey alırım.
Polis olayına gelirsek herhalde son 5 senedir radar çevirmesi dışında polise, çevirmeye denk gelmedim. Belki benim güzergahdan belki çalışma saatlerimden. Ama bu konuda şanslıyım gibi geliyor. Hatta bir keresindeTem'de 210 la makas atarken polis radarına girdim ama plakamı okuyamadıkları için, doktor bey hastaya yetişiyormuş diye ben birşey demeden göndermişti:D:D:D
A6 2.7 sadece motor bakımından seni tatmin eder. İstediğin gibi yükle kıramıosun istersen çift gt28 koy gene kırılmıo. Ama çok ağır ve hantal. Esneme çok fazla. Direksiyon tepkisi geç. S3 ün yanına yaklaşamaz o yönlerden. All time quattro ama ağırlıktan dolayı haldex gibi kafadan kayma çok. Daha zorlayamadım. Piste çıkarmadan da şehiriçinde zorlamam. Motor çok önde. Ama rahatlık inanılmaz. Ankaradan çık G.antep e git evde telefonu unuttum hadi gidip alalım dersin.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.