s.alican
27-05-2014, 21:42
Arkadaşlar Bundan aşağı yukarı 3 ay önce hatuna iphone 5 aldım.Taksit olsun diye bi arkadaş yönlendirdi Elektronik Mağazadan aldım...
Telefonu aldığımdan beri telefonun interneti açıkken (hücresel veri) arama yapan ulaşamıyordu.3g açtığı zaman telefon servis yok diyordu.şehrin göbeğinde olmamıza rağmen çekmiyordu bazen.şarj %15 ken bitiyor ,aşırı ısınma oluyordu..enson servise göndermeden öncede restore edip düzeltebilme umudu ile pc ye bağladım ve restore et dediğimde ekranda itunes te kaldı ilerleme kaydedemedim öyle gönderdim.yurtdışına çıktığımız için telefonu servise gönderemedim.döndüğümde 2 mayısta telefonu servise gönderdim istanbula.bugün ayın 27 si ve telefon gideli 25 gün oldu...Ayrıyetten hergün arayıp soruyordum.17. gün aradığımda bana telefonun 259 tl masrafı olduğunu sebebi '' ÜST VE YANLARDAN ALDIĞI DARBELER NEDENİYLE POWER ENTEGRESİ ALTINDA YOLLAR VE BASE BAND DEFORME OLMUŞ '' olduğunu söylediler.bende telefonun daha 20 ay gibi bir garantisi olduğunu ,telefonda olan darbelerinde bozuk para ,anahtar, çantada artık ne gibi çizici alet varsa onlardan oldugunu söyledim yani hatuna sorduğumda düşürmediğini söyledi ve titiz kullandığınıda biliyorum. ve bana yapılacak birşey olmadığını söylediler.bende apple(zorlu) la görüşüp tekrar dönüş yapacağımı söyledim.apple ı aradım telefonu bize ulaştırın dediler.bende servisi aradım tekrar geriye bana dedikleri şey '' TEKNİK SERVİSTEKİ ARKADAŞ YANLIŞ RAPOR ÇIKARMIŞ TELEFONUNUZDAN MASRAF ALINMAYACAK EN KISA ZAMANDA YAPILIP GÖNDERİLECEK '' oldu.Bende o gün iş bitiş saatine yakın tekrar aradım ve teyit için tekrar sordum herhangi bir üsret ödeyecekmiyim diye? bana tekrardan ''ÖDEMEYECEKSİNİZ GARANTİ KAPSAMINDA'' dediler..bugün saat 2 de aradım servisi ve telefonun durumunu sordum bitmiş olması gerekti diye.Bana ''TELEFONUNUZU KARGOYA TESLİM ETTİK EK KISA ZAMANDA ELİNİZDE OLACAK''dediler.sorun halloldumu dedim ve bana dedikleri şey '' ÜCRET ÇIKTIĞI İÇİN SİZİ ARADIK ULAŞAMADIK BİZDE TELEFONUNUZU KARGOYA VERDİK '' dediler.Ben nasıl olur daha önce konuştuğumuzda bana garanti kapsamında yapılacağını söylemiştiniz dedim.tekrar suçu teknik servisteki arkadaşlarına attılar RAPORDA YANLIŞ ÇIKMIŞ BEYEFENDİ ''dediler.:ofk::ofk:
1-şimdi burada 20 iş gününü geçtiği için (yasal süreç 20 gün)
2-telefonun garanti kapsamında yapılmadığı için
3-pili olsun basebandmı herneyse yapılmadığı için
4-bana dolandırıcı gibi ilk önce yapıcaz sonra yapmıcaz sonra teknik arkadaş şuanda burada değil,daha sonrasında yapıcaz diyip yapmadan haberim olmadan telefonu geri göndermelerinden:ofk::ofk:
FELAKET MAĞDUR OLDUM.IPHONE DAN SOĞUDUM RESMEN.Apple ile görüştüm bana zorlu'ya getirmemi istediler.ben antalyadayım şuanda bir telefon için zaten 1 aya yakın beklemişim tekrar bir telefon için tamir etseler bile burdan istanbula gidip gelmem mantıklımı sizce..
Bu konuda hakkımı nerede ararım ne yapabilirim lütfen yardımcı olun abilerim arkadaşlarım kardeşlerim..
Telefonu aldığımdan beri telefonun interneti açıkken (hücresel veri) arama yapan ulaşamıyordu.3g açtığı zaman telefon servis yok diyordu.şehrin göbeğinde olmamıza rağmen çekmiyordu bazen.şarj %15 ken bitiyor ,aşırı ısınma oluyordu..enson servise göndermeden öncede restore edip düzeltebilme umudu ile pc ye bağladım ve restore et dediğimde ekranda itunes te kaldı ilerleme kaydedemedim öyle gönderdim.yurtdışına çıktığımız için telefonu servise gönderemedim.döndüğümde 2 mayısta telefonu servise gönderdim istanbula.bugün ayın 27 si ve telefon gideli 25 gün oldu...Ayrıyetten hergün arayıp soruyordum.17. gün aradığımda bana telefonun 259 tl masrafı olduğunu sebebi '' ÜST VE YANLARDAN ALDIĞI DARBELER NEDENİYLE POWER ENTEGRESİ ALTINDA YOLLAR VE BASE BAND DEFORME OLMUŞ '' olduğunu söylediler.bende telefonun daha 20 ay gibi bir garantisi olduğunu ,telefonda olan darbelerinde bozuk para ,anahtar, çantada artık ne gibi çizici alet varsa onlardan oldugunu söyledim yani hatuna sorduğumda düşürmediğini söyledi ve titiz kullandığınıda biliyorum. ve bana yapılacak birşey olmadığını söylediler.bende apple(zorlu) la görüşüp tekrar dönüş yapacağımı söyledim.apple ı aradım telefonu bize ulaştırın dediler.bende servisi aradım tekrar geriye bana dedikleri şey '' TEKNİK SERVİSTEKİ ARKADAŞ YANLIŞ RAPOR ÇIKARMIŞ TELEFONUNUZDAN MASRAF ALINMAYACAK EN KISA ZAMANDA YAPILIP GÖNDERİLECEK '' oldu.Bende o gün iş bitiş saatine yakın tekrar aradım ve teyit için tekrar sordum herhangi bir üsret ödeyecekmiyim diye? bana tekrardan ''ÖDEMEYECEKSİNİZ GARANTİ KAPSAMINDA'' dediler..bugün saat 2 de aradım servisi ve telefonun durumunu sordum bitmiş olması gerekti diye.Bana ''TELEFONUNUZU KARGOYA TESLİM ETTİK EK KISA ZAMANDA ELİNİZDE OLACAK''dediler.sorun halloldumu dedim ve bana dedikleri şey '' ÜCRET ÇIKTIĞI İÇİN SİZİ ARADIK ULAŞAMADIK BİZDE TELEFONUNUZU KARGOYA VERDİK '' dediler.Ben nasıl olur daha önce konuştuğumuzda bana garanti kapsamında yapılacağını söylemiştiniz dedim.tekrar suçu teknik servisteki arkadaşlarına attılar RAPORDA YANLIŞ ÇIKMIŞ BEYEFENDİ ''dediler.:ofk::ofk:
1-şimdi burada 20 iş gününü geçtiği için (yasal süreç 20 gün)
2-telefonun garanti kapsamında yapılmadığı için
3-pili olsun basebandmı herneyse yapılmadığı için
4-bana dolandırıcı gibi ilk önce yapıcaz sonra yapmıcaz sonra teknik arkadaş şuanda burada değil,daha sonrasında yapıcaz diyip yapmadan haberim olmadan telefonu geri göndermelerinden:ofk::ofk:
FELAKET MAĞDUR OLDUM.IPHONE DAN SOĞUDUM RESMEN.Apple ile görüştüm bana zorlu'ya getirmemi istediler.ben antalyadayım şuanda bir telefon için zaten 1 aya yakın beklemişim tekrar bir telefon için tamir etseler bile burdan istanbula gidip gelmem mantıklımı sizce..
Bu konuda hakkımı nerede ararım ne yapabilirim lütfen yardımcı olun abilerim arkadaşlarım kardeşlerim..