Orijinalini görmek için tıklayınız : C4 VTS için Orta Susturucu önerileriniz ?
Herkese Selam ,
Aranıza yeni katıldım ismim Devran ,
2005 model C4 Vts aracım var ,
Egzoz için :
Kat iptali , Orta susturucu iptali ,
60 lık borular ,
Remus son susturucu ile kendi çapımda bir egzoz sistemi kurdum ancak orta susturucu iptalinden sonra ses arttı lakin alt devirlerde düşüş yaşamaktayım bu konuda ,
Spor orta susturucu için hangi marka önerirsiniz ?
60 mm borular yerine 50 mm borularımı tercih etmeliydim ?:soru::soru:
sinan teker
02-06-2014, 15:39
Hocam bende bu işlerde profesyonel sayılmam ama aracının gucune gore boru çektirmelisin, mesela 51'lik boru aracını daha iyi sıkıştırır.
mikelazi
02-06-2014, 16:05
2.0cc için 60lık boru gayet normal bence.bence ortaya marka bir susturucu yerine 60lık orta susturucu konulabilir veya son susturucuyu oem susturucu ile degiştirebilirsiniz.eksozun komple açık olması torkunu 4750 devirde bulan araca pek iii gelmemiş gibi.
:rolleyes:
2.0cc için 60lık boru gayet normal bence.bence ortaya marka bir susturucu yerine 60lık orta susturucu konulabilir veya son susturucuyu oem susturucu ile degiştirebilirsiniz.eksozun komple açık olması torkunu 4750 devirde bulan araca pek iii gelmemiş gibi.
Iyi ses aliyim die orta susturucu iptali yaptim 60 lik boru cekip alt devirlerde dusus yasiyorum 60 lik markasiz bir orta susturucumu kullanmalisin diosun yani Remus yerine Oem marka son susturucu ile yani acik konusmak gerekirse ben bunislemlerden sonra aracimin cekisi arttigini hissetmiyorum nedendir bilinmez :/
Hocam bende bu işlerde profesyonel sayılmam ama aracının gucune gore boru çektirmelisin, mesela 51'lik boru aracını daha iyi sıkıştırır.
Aslinda slklştırmayı seviyo bizim araclar nekadarda 2.0 180 bg motora sahip olsalarda.
sinan teker
03-06-2014, 01:44
Aslinda slklştırmayı seviyo bizim araclar nekadarda 2.0 180 bg motora sahip olsalarda.
Valla hocam gecenın bu saatinde sırf 180hp dedin diye araştırdkm bu araçlarıda, harbi giderli ve full özellikli makinelermiş. ilerdeki projem son kasa poloydu ama 10dk'da fikrimi değiştirdim diyebilirim : )
Özellikle sahibindende 215hp olan var, yazılım ve kat iptali vs var araçta, gayet başarılı..
Valla hocam gecenın bu saatinde sırf 180hp dedin diye araştırdkm bu araçlarıda, harbi giderli ve full özellikli makinelermiş. ilerdeki projem son kasa poloydu ama 10dk'da fikrimi değiştirdim diyebilirim : )
Özellikle sahibindende 215hp olan var, yazılım ve kat iptali vs var araçta, gayet başarılı..
Tesekkurler arkadasim :) dereceli egzantirik , turbo , yazilim derken kafamda projeler var ozaman dinoya cikinca sn gor bgleri hahaahhah :icon_tup:
wrcsinan
03-06-2014, 08:48
Valla hocam gecenın bu saatinde sırf 180hp dedin diye araştırdkm bu araçlarıda, harbi giderli ve full özellikli makinelermiş. ilerdeki projem son kasa poloydu ama 10dk'da fikrimi değiştirdim diyebilirim : )
Özellikle sahibindende 215hp olan var, yazılım ve kat iptali vs var araçta, gayet başarılı..
araç her konuda iyi. tek sıkıntısı yakıt :)
wrcsinan
03-06-2014, 08:59
Tesekkurler arkadasim :) dereceli egzantirik , turbo , yazilim derken kafamda projeler var ozaman dinoya cikinca sn gor bgleri hahaahhah :icon_tup:
turbo takalım başkan, örn proje
Peugeot 206 RC turbo GT3076R (http://www.dp-engineering.nl/projects/peugeot-206-rc-turbo-gt3076r.html)
514 hplik bir proje var.
sadece piston, yatak, turbodan bahsedilmiş. gömlek, kranktan hiç bahsedilmemiş. aynı zamanda şanzumandanda bahsedilmemiş sadece debriyajdan değinilmiş. bu hpleri kaldırıyorsa çok iyi.
turbo takalım başkan, örn proje
Peugeot 206 RC turbo GT3076R (http://www.dp-engineering.nl/projects/peugeot-206-rc-turbo-gt3076r.html)
514 hplik bir proje var.
sadece piston, yatak, turbodan bahsedilmiş. gömlek, kranktan hiç bahsedilmemiş. aynı zamanda şanzumandanda bahsedilmemiş sadece debriyajdan değinilmiş. bu hpleri kaldırıyorsa çok iyi.
Sinan buralardamıydın :)
Valla maliye bakıp bu bg alıcaksak değer yapılır yürümez diyen c4 Vts ozaman kalkarız değerli arkadaşlar ile :icon_tup:
wrcsinan
03-06-2014, 12:42
Sinan buralardamıydın :)
Valla maliye bakıp bu bg alıcaksak değer yapılır yürümez diyen c4 Vts ozaman kalkarız değerli arkadaşlar ile :icon_tup:
aynen buralardayım :)
dediğin gibi yapmak lazım ama ne yazıkki ne yurtiçinde nede yurtdışında örn proje yok. nedense sadece binek spor araç olarak kullanılmış bu araç neredeyse hiç proje konusu olmadı. gösterdiğim gibi 206 rc lere bakarak fikir elde edebiliyoruz. Bu gidişata birileri dur demeli
http://citysylvester.com/wp-content/uploads/2010/06/1227973289772298741celfred_Pointing_finger.svg_.me d_.png :) :) :)
mikelazi
03-06-2014, 13:12
:rolleyes:
Iyi ses aliyim die orta susturucu iptali yaptim 60 lik boru cekip alt devirlerde dusus yasiyorum 60 lik markasiz bir orta susturucumu kullanmalisin diosun yani Remus yerine Oem marka son susturucu ile yani acik konusmak gerekirse ben bunislemlerden sonra aracimin cekisi arttigini hissetmiyorum nedendir bilinmez :/
oem derken.üzerindeki orjinal fabrikasyon eksozdan bahsettim :)
aynen buralardayım :)
dediğin gibi yapmak lazım ama ne yazıkki ne yurtiçinde nede yurtdışında örn proje yok. nedense sadece binek spor araç olarak kullanılmış bu araç neredeyse hiç proje konusu olmadı. gösterdiğim gibi 206 rc lere bakarak fikir elde edebiliyoruz. Bu gidişata birileri dur demeli
http://citysylvester.com/wp-content/uploads/2010/06/1227973289772298741celfred_Pointing_finger.svg_.me d_.png :) :) :)
Sinan sana katılıyorum 1 tane ne adam akıllı egzoz sistemi var nede bir projesi var okadar araştırdım bende :soru:
Ben Janspeed Catback kullanıyorum aracımda. İngiltere'den aldım. 63lük düz geçişli bir susturucusu var. Çok fazla kasmaya gerek yok. Düz geçişli 63'lük bir susturucu sizin orta susturucu işinizi görür. Kat iptali ile bir miktar alt devir düşüşü normaldir. Yazılım yoksa aracınızda mutlaka yaptırın.
Ben Janspeed Catback kullanıyorum aracımda. İngiltere'den aldım. 63lük düz geçişli bir susturucusu var. Çok fazla kasmaya gerek yok. Düz geçişli 63'lük bir susturucu sizin orta susturucu işinizi görür. Kat iptali ile bir miktar alt devir düşüşü normaldir. Yazılım yoksa aracınızda mutlaka yaptırın.
Tekrar bir dino ya çıkarmak istiyorum duruma göre dediğiniz gibi Düz geçişli 63 lük bir orta susturucu ile işi sonlandırcam , halen içimde kalan şu oldu lakin , her devirde cayırdayan bir egzoz bulamadım arabamın Honda S2000 binlerdeki yada Tayyarlardaki gibi :soru:
207 Rc motora benzer bir motor var bizim Vts lerde tek fark turbolu olması diyodu servis.
Hiçbir alakası yok motorun 207 RC ile. Sizin motor 206 RC ile birebir aynı. Bu motorda 206 GTI ve 406 2.0 motor ile çok benzer.
Hiçbir alakası yok motorun 207 RC ile. Sizin motor 206 RC ile birebir aynı. Bu motorda 206 GTI ve 406 2.0 motor ile çok benzer.
206 Rc de yapılan egzoz sistemlerine bakmakta yarar var ozaman anladığım kadarıyle ses konusunda .
Aynen öyle. Benim aracımda Janspeed var. Diğer bilinen markalar Scorpion, JETEX, Supersprint ve Remus.
Aynen öyle. Benim aracımda Janspeed var. Diğer bilinen markalar Scorpion, JETEX, Supersprint ve Remus.
Apexi n1 son susturucu bakiyorum ses benim istediğim gibi tabi bizim Vts de cikar onu tam olarak kestiremiyorum:beuj::icon_wack
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.