Orijinalini görmek için tıklayınız : Polo gti vs Focus III ecoboost 1,6 182 hp
extraslan
05-06-2014, 19:57
Arkadaşlar iyi akşamlar Focus III ' ün ecoboost 1.6 182 hp lik aracı ile kalkış ve roll yapmayı düşünüyoruz.sizce sonuç ne olur? iki araçta stock.:soru:
Focus'un test aracını kullanmıştım, pek iddiali değildi. GTI'dan epey geride kalır.
extraslan
05-06-2014, 20:10
Focus'un test aracını kullanmıştım, pek iddiali değildi. GTI'dan epey geride kalır.
Biz arkadaşla konuşurken daha doğrusu arkadaşımın arkadaşı test edeceğim kişi,o bir arkadaşını aradı burun farkı ile focus aldı dedi ama bana da pek inandırıcı gelmedi açıkcası
Focusun alması için çok yüksek hız lazım. Eğer bir kilometre falan bastılarsa focus almış olabilir. Kısada mümkünatı yok.
extraslan
05-06-2014, 20:20
Focusun alması için çok yüksek hız lazım. Eğer bir kilometre falan bastılarsa focus almış olabilir. Kısada mümkünatı yok.
Biz daha denemedik arkadaşla.Bu muhabbet ortaya çıkınca o arkadaşını aradı,arkadaşı daha önce denemiş gti ile ona soralım dedi,aradık focus ile aldım dedi ama çok az farkla olduğunu söyledi ama mesafemi denendi onu bilmiyorum
Ilk ciktiginda focuslari tanitmistim bende.Cokta iyi gitmiyordu.2013 polo ile denerse zor gibi.Video olursa izleriz :)
extraslan
05-06-2014, 20:41
Aslında dün akşam deneyecektik video filanda çekecektik ama arkadaşın işi çıkınca başka bir güne kaldı,bende burada arkadaşlar nasıl yorumlar bu karşılaştırmayı diye merak ettiğimden konuyu açtım :)
ibizacupra34
05-06-2014, 20:43
ford stock ise geçmesi imkansız baya baya geride kalır kaybolur
rebeloghy
05-06-2014, 20:45
Yorumlara katılmakla beraber test sürüşünde biraz gazladık 180 hp değil sanki dedik. Tabii polo gti lar his olarak gittiğinden fazla da hissettiriyor biraz ama rahat uzayacaktır diyorum gti
extraslan
05-06-2014, 20:46
İki araçta stock.Focus ta sadece blow-off var.
video cekın bagrıde ızleyelim :)
Onur Fatih
05-06-2014, 22:02
160 rocco bile ayiriyor focusu gti ile bosuna denemeyin bile :)
extraslan
05-06-2014, 22:33
160 rocco bile ayiriyor focusu gti ile bosuna denemeyin bile :)
Boşuna benzin yakmayalım mı:) o zaman şansı hiç yok :)
Mehmetmert
05-06-2014, 23:05
Blow offlu ise tanıyorum sahibini büyük ihtimal :) (ondan başka taktıran olmaz sanırım) Perde ve yan hava yastıklarını açmış arabasını kazasız,değişensiz diye satıyordu :) Sözde 160lık sciroccoyu falanda geçiyordu.Bence denemeye boşa benzin harcamaya bile gerek yok.Tüm testlerde Fabrika verilerini bile tutturamayan bir araç ecoboost 180.Polo gti direkt geçip gidecektir
o zaman benle yurur focus ecoobost :D
1.6 ecoboost nasıl bir motordur,kimse 182 hp gibi gitmiyor diyor.:D
ben bıyerlerde ıyı gıttıgını okumustum ama demekkı gıtmıyomus :) tech e guvenıyorum :D
Kuga kullanmıştım 1.6 182hp onda arabanın ağırlığına verdim ama focuslar içinde aynı şeyi söylüyorlar.
Focus un fabrika verisi 0-100 8 sn gti çok geçer focus u.
CeM öZeR
06-06-2014, 08:18
Siz oraya bi 10 boy yazın. :)
Tsi motorlar beygire gore en iyi giden motorlardan birtanesi bence.Focusla denemeye bile gerek yok
Yakilan benzine yazik olur. GTI alir basini gider.
yanı sımdı focusu 160 hp dızel poloyla geçermiyiz :D o kadarda degıldır yahu :)
vti ile denemiştim.. 2 de basınca tutunuyo 3 te çıkıyorum 4 te araya semt giriyordu çokçok rahat geçersiniz.
vti sadece filtre ve headers vardı orjinal ara boru ve 1.4 orta son susturucu bulunmaktaydı
cgnozdmr
06-06-2014, 10:04
Hıc denemeye gerek yok GTI alır basını gıder..
ahmet_xy
06-06-2014, 10:07
Focusun rakibi Polo'dan ziyade Insignia'dır bence.
uzuna duserlerse focus yetısır vıdeolarını ızledımde 200 den sonra pololar kasılıyo focusda 200 den sonra kasılma fln yok bence uzun basılcaksa 200 den sonra focus gelır dıye dusunuyorum ama yanlısta dusunuyo olabılırım :D
https://www.youtube.com/watch?v=jOrV4ytXN0c
Rocco ile ecoboost denemesi. Burada çekmişler işte. Gti daha ne yapar bilemem :)
s58fyYUIHOU
FORD Focus III Ecoboost (180HP) & VW Scirocco 1.4 TSI (160HP) - YouTube (http://youtu.be/s58fyYUIHOU)
Onur Fatih
06-06-2014, 11:09
yanı sımdı focusu 160 hp dızel poloyla geçermiyiz :D o kadarda degıldır yahu :)
Senin polo roccoyuda focusuda gecer kamer abi varsa oralarda dene kiyas olur bize de :)
160lık rocco geçiyorsa hakkten gtı la denemeye falan gerek yok bencede.
Senin polo roccoyuda focusuda gecer kamer abi varsa oralarda dene kiyas olur bize de :)
valla aklımda soruyorum herkesede bulamıyoruz tanıdıklarda.bı arkadasımda golf gt var 1.4 170lık.baskı balatasını degısıcek denıcez bakalım.o acıtacak kanımca:D
Onur Fatih
06-06-2014, 11:28
160lık rocco geçiyorsa hakkten gtı la denemeye falan gerek yok bencede.
valla aklımda soruyorum herkesede bulamıyoruz tanıdıklarda.bı arkadasımda golf gt var 1.4 170lık.baskı balatasını degısıcek denıcez bakalım.o acıtacak kanımca:D
Polo gti ile denediginde de cok ustlerde basmistin ona ragmen acamiyordu 180lerr kadar falan. Kendi devrinde basarsan 200e kadar bayrak sende olur bence
Kendi aracimin videosundan full stok ve takili 2 kisi(180kg) bagaj bavullu 4 kapi sunroof 200-225 18saniye civari videodan stok oldugunu iddia eden focusun 25 saniye.Tabi bunlar video sureleri ama net bir fikir olusturmustur umarim :) he bide focus uzunda 230+ civari kesilirken polo 240+ gorebiliyor saglikliysa :)
i-vtec07
06-06-2014, 12:00
Polo ciddi fark açar :)
alper1001
06-06-2014, 15:11
160 lık roccoyla denense, keyifli bir deneme olabilir, ben sonuç olarak focusun geçeceği kanısındayım, ama polo gti la denemek tamamen benzin ziyanı olur.
Gerek yok denemeye benzine yazık olur
onn_dear
06-06-2014, 18:05
benzin harcamaya değmez, focus ecoboost 182 hp ama gitmesi gerektiği gibi gitmeyen bir araba
extraslan
06-06-2014, 18:27
arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim.focus III bildiğim bir araç değil açıkçası hani yürürü nasıldır,0-100 kaç sn dir hiç bir bilgimin olmadığı bir araç..arkadaşım gelde senin arabayıpolo'yla bi geçelim dediğinde anahtarı masaya koyacaktı o kadar iddalı yani :)
extraslan
06-06-2014, 18:28
Blow offlu ise tanıyorum sahibini büyük ihtimal :) (ondan başka taktıran olmaz sanırım) Perde ve yan hava yastıklarını açmış arabasını kazasız,değişensiz diye satıyordu :) Sözde 160lık sciroccoyu falanda geçiyordu.Bence denemeye boşa benzin harcamaya bile gerek yok.Tüm testlerde Fabrika verilerini bile tutturamayan bir araç ecoboost 180.Polo gti direkt geçip gidecektir
Rocco ile ecoboost denemesi. Burada çekmişler işte. Gti daha ne yapar bilemem :)
s58fyYUIHOU
FORD Focus III Ecoboost (180HP) & VW Scirocco 1.4 TSI (160HP) - YouTube (http://youtu.be/s58fyYUIHOU)
Çok daha fenası olacağı kesin gibi Cansın :)
extraslan
06-06-2014, 18:30
Kuga kullanmıştım 1.6 182hp onda arabanın ağırlığına verdim ama focuslar içinde aynı şeyi söylüyorlar.
Kuga yı ben dizel accent era ile geçmiştim :)bende 4 kişi vardı onda 2 kişi hatta arkadaş klimayı bile kapadım demişti :) klima benim aklıma bile gelmemişti :)
OrcunInce
06-06-2014, 18:31
koysun masaya anahtarı. ben kullandığımda canım sıkılmıştı, bu ne la 1.0 mı itelediler acaba demiştim kendi kendime :)
extraslan
06-06-2014, 18:32
Siz oraya bi 10 boy yazın. :)
:hahaha::hahaha::icon_tup:
extraslan
06-06-2014, 18:34
koysun masaya anahtarı. ben kullandığımda canım sıkılmıştı, bu ne la 1.0 mı itelediler acaba demiştim kendi kendime :)
:hahaha: ama sonra yüz ifadesinde ben ne yaptım der gibiydi :)
yasindemir
06-06-2014, 19:32
Ben manuel stock (sadece filtre yay filan var) 160'lık rocco ile 2 boydan fazla ayırıyorum 180 hp(artık nerenin beygiriyse..) focusu,, hiç boşuna denemeyin,,,
tutulmadı zaten focus 3 ler hele 180 lıklerı hakkında 1 tane bıle olumlu bı yorum duymadım :)
tutulmadı zaten focus 3 ler hele 180 lıklerı hakkında 1 tane bıle olumlu bı yorum duymadım :)
bence müthiş bi araba gerçekten özellikle yol tutuşuna hayran kaldım kullanımı falan da çok keyifli... sadece performans olarak 180 hp hakkını vermediği doğru.
bu arada bütün focus kasa ve motor seçeneklerini test etme imkanım oldu focusum da vardı en başarılı kasa bence:icon_tup:
bence müthiş bi araba gerçekten özellikle yol tutuşuna hayran kaldım kullanımı falan da çok keyifli... sadece performans olarak 180 hp hakkını vermediği doğru.
bu arada bütün focus kasa ve motor seçeneklerini test etme imkanım oldu focusum da vardı en başarılı kasa bence:icon_tup:
ben sadece performans konusunda demek ıstemıştım ykarıdakı mesajımda :) c sınıfında yol tutus ve frenajda usta oldugunu herkes bılırzaten :)
flexamin
09-06-2014, 12:30
bir arkadaşımın ecoobostuna yazılım+ dv+ dp+ borla catback + filtre kiti yapmıştık. arabanın dünyası değişmişti.
stock halde iken biraz hafifletildiğinde çok farklı gidiyor.
Aynı motora sahip Fiesta ST, polo gti ları geçiyor.
Mehmetmert
09-06-2014, 13:30
Bahsettigim araba ahahahhaahah :) Video gelmis cokta guzel olmus :) Rocco saplamis, polo gti ile 4 tur doner doner saplarsiniz :)
Yani zevksiz olur, fazlada atar yapmaya gerek yok.
Kamer abi 2 tane 160lik var tanidik ikiside haram beygirli ama :) Efe basganda degistirse bir baskibalatayi artik :)
Sadık Özyer
09-06-2014, 13:57
Supercharger farkı olabilir mi ?
kalkışta polo, ama uzunda focus alır diye düşünüyorum.
Edit: Rocco ayırmış :D
Uzunda niye focus alsın bi sebep var mı ki :)
3.0 V6 mı ki karşısındaki
Edit: kaldı ki arayı açtıktan sonra GTI yı yakalamak çokta kolay değildir 1.4 diye 210 da takılırmı diye düşünüyosunuz :)
yasindemir
09-06-2014, 14:42
GTI'da Rocco'da yazılımdan önce rahat 235'leri hızlıca görüyor, yazılım sonrası soluksuz 270 gören de var ;) Fiesta ST' türkiye ye gelse güzel araba aslında.
individual
09-06-2014, 15:19
Focus III ecoboost VW'in TSI teknolojisi kadar verimli olamadı.Focus işi çok zor.
Kendi aracimin videosundan full stok ve takili 2 kisi(180kg) bagaj bavullu 4 kapi sunroof 200-225 18saniye civari videodan stok oldugunu iddia eden focusun 25 saniye.Tabi bunlar video sureleri ama net bir fikir olusturmustur umarim :) he bide focus uzunda 230+ civari kesilirken polo 240+ gorebiliyor saglikliysa :)
Normal koşullarda bu tür arabalar 100 km hıza x sn'de çıkıyorsa, 100-200 hızlanmasını yaklaşık 2x sn'de tamamlıyor.
Sizin 0-200 hızlanması 18 sn ise 0-100 yaklaşık 6 sn olması lazım ki, düz yolda, stok halde, 2 kişi, bavullar falan pek mantıklı gelmedi.
0-225 hızlanmasını 18 sn alırsak 0-100 6 sn'den az olmazı lazım.
Video süreleri de olsa, bayağı iddialı rakamlar sonuçta..............
Mehmetmert
09-06-2014, 15:43
Bence deneyin, hatta arabanin icinden video falan cekin.Ayaginizi gazdan cekin, tam yaniniza gelirken tekrar basin :) Eglenceli hale cevirebilirsiniz bence :D
yasindemir
09-06-2014, 16:08
Bence deneyin, hatta arabanin icinden video falan cekin.Ayaginizi gazdan cekin, tam yaniniza gelirken tekrar basin :) Eglenceli hale cevirebilirsiniz bence :D
Aynen kedi fare oyunu olur çok net :D
extraslan
09-06-2014, 19:37
Uzunda niye focus alsın bi sebep var mı ki :)
3.0 V6 mı ki karşısındaki
Edit: kaldı ki arayı açtıktan sonra GTI yı yakalamak çokta kolay değildir 1.4 diye 210 da takılırmı diye düşünüyosunuz :)
Aynen 1.4 diye gitmez diyorlar ama aynı gün 251 i çevre yolunda gördüm :) focusu olan arkadaşlığı olan arkadaşım vardı yavaşla yoksa vitesi boşa alırım dediği için kestim gazı :hahaha:
extraslan
09-06-2014, 19:38
Aynen kedi fare oyunu olur çok net :D
çarşamba ya da perşembe kedi fare oyununu oynicaz :) video filanda bol bol çekeriz..sizlerde keyifle izlersiniz:hahaha:
GTI'da Rocco'da yazılımdan önce rahat 235'leri hızlıca görüyor, yazılım sonrası soluksuz 270 gören de var ;) Fiesta ST' türkiye ye gelse güzel araba aslında.
polo gti ve rocco stock halde hızlıca 235 lerı goruyormu? bence bıraz abartı olmamışmı?butun ızledıgım vıdeolarda poloda roccoda 210 dan sonra gıdım gıdım ılerlıyolar kaldıkı fabrıka top speed 229 olarak belırlemış zaten... yazılımlı polo ve roccolardan bahsedıyosunuz sanırım :)
extraslan
09-06-2014, 21:20
polo gti ve rocco stock halde hızlıca 235 lerı goruyormu? bence bıraz abartı olmamışmı?butun ızledıgım vıdeolarda poloda roccoda 210 dan sonra gıdım gıdım ılerlıyolar kaldıkı fabrıka top speed 229 olarak belırlemış zaten... yazılımlı polo ve roccolardan bahsedıyosunuz sanırım :)
polo gti - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=9CljtGw6Dug)
Bu videoyu stock halde ki aracımdan çektiğim ilk video..ilk denemem..daha 850 km filan dı :hahaha:
polo gti - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=9CljtGw6Dug)
Bu videoyu stock halde ki aracımdan çektiğim ilk video..ilk denemem..daha 850 km filan dı :hahaha:
ben arkadasın dedıgıne gore yazdım 235 e cok rahat cıkıyo demıs keza bu vıdeodada 210 dan sonra gıdım gıdım ılerleme var hıc rahat sekılde 230 240 gormemıs yanı genede masallahı eksık etmeyelım :)
ahmet_xy
09-06-2014, 21:27
polo gti ve rocco stock halde hızlıca 235 lerı goruyormu? bence bıraz abartı olmamışmı?butun ızledıgım vıdeolarda poloda roccoda 210 dan sonra gıdım gıdım ılerlıyolar kaldıkı fabrıka top speed 229 olarak belırlemış zaten... yazılımlı polo ve roccolardan bahsedıyosunuz sanırım :)
neresi abartı ferhat? 229 fabrika verisi var, sen bir de bunun üzerine kadran hatası, eğim rüzgar vs koyduğunda çok rahat 240-250 görür. :icon_tup:
neresi abartı ferhat? 229 fabrika verisi var, sen bir de bunun üzerine kadran hatası, eğim rüzgar vs koyduğunda çok rahat 240-250 görür. :icon_tup:
tamam abı kızma:)
1.4 arabanın gıdım gıdım gitmesi normal :) o hızlara çıkabilmesi bile başarı
bende stok halde çok hafif eğimle 245 i görmüştüm.Şu an hiç denemedim ama tahminen 260 çeviririm.260 ile giden bir polonun içinde bulunmak istermiyim orasını bilemiyorum
rebeloghy
09-06-2014, 22:21
220'yi telaffuzu bitirirken 224 derken 228 derken 231 - 236 -238- 240 hiç de kötü gıdım gıdım bir ivlemenme değil sanki :D 3.0 lt bmw falan değil ki bu süratlerde bundan daha gıdım gıdım olmadan hızlanan 1.6 t araç var mıdır ?
Çok daha fenası olacağı kesin gibi Cansın :)
keşke vtec le zamanında rocco denk getirebilip deneseymişim:) focus gayet başarılı yürümüş bence rocco ile ki geçilmesi aşikar ben daha da fark bekledim açıkçası..
polo rahat rahat geçecektir kuşkusuz birşey bu:icon_tup:
Normal koşullarda bu tür arabalar 100 km hıza x sn'de çıkıyorsa, 100-200 hızlanmasını yaklaşık 2x sn'de tamamlıyor.
Sizin 0-200 hızlanması 18 sn ise 0-100 yaklaşık 6 sn olması lazım ki, düz yolda, stok halde, 2 kişi, bavullar falan pek mantıklı gelmedi.
0-225 hızlanmasını 18 sn alırsak 0-100 6 sn'den az olmazı lazım.
Video süreleri de olsa, bayağı iddialı rakamlar sonuçta..............
Yanlış anlama olmuş.''200-225'' km hız arası hızlanma 18 saniye civarı aynı süratler focusta 25 saniye civarı demek istedim :) 0-200 hiç denemedim fırsatta pek olmadı aslında bende bilmiyorum sağlıklı bir polo gti kaç saniyede çıkar.Ama 0-100 stock araçta asfalt şartlarına göre 7 saniye altında çıkabiliyor onda anormal bir durum yok :)
yanlış anlama olmuş.''200-225'' km hız arası hızlanma 18 saniye civarı aynı süratler focusta 25 saniye civarı demek istedim :) 0-200 hiç denemedim fırsatta pek olmadı aslında bende bilmiyorum sağlıklı bir polo gti kaç saniyede çıkar.ama 0-100 stock araçta asfalt şartlarına göre 7 saniye altında çıkabiliyor onda anormal bir durum yok :)
ok :)........
Focus ecoboost 180 likler ciddi anlamda kısık araçlar. Yürümesi için cai (k&n stock araca 10hp verdiğini iddia etmekte), güzel bir catback ve yazılım ile üzerindeki ufak kp39 turbodan tam randımanı alıp 220hp & 300nm civarlarında baya güzel yürüyor. İngilterede fabrikadan mountune kitli 220hp lik ecoboost fiesta st ler ortada ne gti ne cupra bırakıyor, ödül üstüne ödül alıyor o motorlar bilginize.
ygtkrmdnz
10-06-2014, 16:28
Stock haline o kadar para verip alinan ve gitmeyen bir araba çöptür
Mehmetmert
10-06-2014, 16:45
ben arkadasın dedıgıne gore yazdım 235 e cok rahat cıkıyo demıs keza bu vıdeodada 210 dan sonra gıdım gıdım ılerleme var hıc rahat sekılde 230 240 gormemıs yanı genede masallahı eksık etmeyelım :)
Ya ben Stock 1.6 TDI 105 HP arabayla 235 gördüysem,Benim 235 gördüğüm yerde Polo GTI'ın en az 250-255 gideri var (rampa aşşağı)
Yani 105 hp dizel böyleyken Polo GTI'ı hiç ama hiiç küçümsememek lazım :)
gOa0W1Cwkzc
Ya ben Stock 1.6 TDI 105 HP arabayla 235 gördüysem,Benim 235 gördüğüm yerde Polo GTI'ın en az 250-255 gideri var (rampa aşşağı)
Yani 105 hp dizel böyleyken Polo GTI'ı hiç ama hiiç küçümsememek lazım :)
gOa0W1Cwkzc
Açıkcası öyle düşünmemek lazım,o zaman Polonun 255 yaptığı yerde M3 ün 400 yapması lazım :)
Arabadan arabaya çok farkediyor,herşey motor gücü değil demek istiyorum
Focusun uzerindeki turbo kp39 mu
Mehmetmert
10-06-2014, 16:51
Açıkcası öyle düşünmemek lazım,o zaman Polonun 255 yaptığı yerde M3 ün 400 yapması lazım :)
Arabadan arabaya çok farkediyor,herşey motor gücü değil demek istiyorum
Ya ne alaka şimdi ? Golf7'nin ağırlığı belli,105 hp beygiri belli.
Polonun beygiri belli ağırlığı belli fabrika verisi belli...
105 hp ile 230 gördüysem 180 hp'lik bir araba 250 göremezmi?Gayette çatır çatır hızlana hızlana görücektir
Bu arada evet herşey motor gücü değil,180hplik focusun gerçek gücü olmadığı gibi :)
Buda aynı yolda Golf 160lık?
79sZqklHpHQ
Ya ben Stock 1.6 TDI 105 HP arabayla 235 gördüysem,Benim 235 gördüğüm yerde Polo GTI'ın en az 250-255 gideri var (rampa aşşağı)
Yani 105 hp dizel böyleyken Polo GTI'ı hiç ama hiiç küçümsememek lazım :)
gOa0W1Cwkzc
Ole dusunmemek lazim yanlis terim arkdsn dedigi gibi golf dizel 235 ypyosa o zamn gtr35 600 yapmasi lazim:)))asen 235 kac dkkada ypysn polo gti kac sn yede ypyo yada gtr35 kac saniyede ypyo;)
Ya ne alaka şimdi ? Golf7'nin ağırlığı belli,105 hp beygiri belli.
Polonun beygiri belli ağırlığı belli fabrika verisi belli...
105 hp ile 230 gördüysem 180 hp'lik bir araba 250 göremezmi?Gayette çatır çatır hızlana hızlana görücektir
Bu arada evet herşey motor gücü değil,180hplik focusun gerçek gücü olmadığı gibi :)
Tamam dostum.
Mehmetmert
10-06-2014, 17:01
Ole dusunmemek lazim yanlis terim arkdsn dedigi gibi golf dizel 235 ypyosa o zamn gtr35 600 yapmasi lazim:)))asen 235 kac dkkada ypysn polo gti kac sn yede ypyo yada gtr35 kac saniyede ypyo;)
Önceki mesajlarda 100-200 saniyeleri ortada...
235 diyemez,1400cc motoru var tarzında laflar döndü,ben onun için söylüyorum
Kıvırın biraz daha biri gelsin bugatti 900 görür desin,senin baban benim babama dövere kadar gider.
Haklısınız
ceyhun737
10-06-2014, 17:12
Önceki mesajlarda 100-200 saniyeleri ortada...
235 diyemez,1400cc motoru var tarzında laflar döndü,ben onun için söylüyorum
Kıvırın biraz daha biri gelsin bugatti 900 görür desin,senin baban benim babama dövere kadar gider.
Haklısınız
Kardan hatasını merak ediyorum vw grubunda kardan hatası baya ünlü 250 gösterdiğinde hız kaç oluyor benim tahminim 235 civarıdır. Bu arada yanlış anlamayın biz arkadaşın mk3 Leon 1.6 tdi Manuel aracı ile 180 190 civarı çok zorlanmaya başlıyor daha 4.000 de araç normal mi siz 235 gördüm yazmışsınız aynı motoru kullanıyorlar
biri şu sayfaya vites oranlarıyla ilgili birşeyler yazsa keşke:)
Lafini bilde konus yada yazma bu konuya kocum kivirin mivirin hyrdir askerlik arkadasimiyiz bn neyi kivirmisim sebin golf 235 e yarim saatte cikar polo gti 20 sn yede cikar misal bu heryerde budur dahasi yok iyice sacmalama aslinda senin gibilere hklsn deyip gcmk lazim arkdsn dedigi gibi.
Lafini bilde konus yada yazma bu konuya kocum kivirin mivirin hyrdir askerlik arkadasimiyiz bn neyi kivirmisim sebin golf 235 e yarim saatte cikar polo gti 20 sn yede cikar misal bu heryerde budur dahasi yok iyice sacmalama aslinda senin gibilere hklsn deyip gcmk lazim arkdsn dedigi gibi.
Arkadaş daha ergenlikten çıkamamış biraz agresif anlayışlı olalım zamanla düzelir.
Kardan hatasını merak ediyorum vw grubunda kardan hatası baya ünlü 250 gösterdiğinde hız kaç oluyor benim tahminim 235 civarıdır. Bu arada yanlış anlamayın biz arkadaşın mk3 Leon 1.6 tdi Manuel aracı ile 180 190 civarı çok zorlanmaya başlıyor daha 4.000 de araç normal mi siz 235 gördüm yazmışsınız aynı motoru kullanıyorlar
Stock hlde hangi 1.6 tdi golf 235 grmus?
ceyhun737
10-06-2014, 17:23
Stock hlde hangi 1.6 tdi golf 235 grmus?
73. Post öyle demiş kardeşim
73. Post öyle demiş kardeşim
stock degılkı o arac yazılım var kaldıkı stock 1.6 tdi poloda dahıl o hızlara zaten cıkamaz 199 da lımıtör var...leonunda 190 da kesılmeye baslaması normal bı durum yanı kardesım bendede focus 1.6 tdci var duzlukte 200 u cok az bısıy gecıyo dahada gıtmıyo belkı 202 203 felandır :)kadran hatasıyla 180 190 arasıdır :)leon golf polo 1.6 tdi lar 199 da kesılır lımıtor var fabrıka koymuş :)asıl hızıda 180 185 felandır
ceyhun737
10-06-2014, 18:29
stock degılkı o arac yazılım var kaldıkı stock 1.6 tdi poloda dahıl o hızlara zaten cıkamaz 199 da lımıtör var...leonunda 190 da kesılmeye baslaması normal bı durum yanı kardesım bendede focus 1.6 tdci var duzlukte 200 u cok az bısıy gecıyo dahada gıtmıyo belkı 202 203 felandır :)kadran hatasıyla 180 190 arasıdır :)leon golf polo 1.6 tdi lar 199 da kesılır lımıtor var fabrıka koymuş :)asıl hızıda 180 185 felandır
Yok araç sahibi Stock olarak 235 gördüm 1.6 tdi ile demiş bende o yüzden sordum zaten biz 190 civarı kalıyoruz arkadaşın aracı ile. Vw grubunda 250 kadronda gösteriyorsa gerçek hız kaçtın sence ben 235 diye düşünüyorum
extraslan
10-06-2014, 19:49
Ya ne alaka şimdi ? Golf7'nin ağırlığı belli,105 hp beygiri belli.
Polonun beygiri belli ağırlığı belli fabrika verisi belli...
105 hp ile 230 gördüysem 180 hp'lik bir araba 250 göremezmi?Gayette çatır çatır hızlana hızlana görücektir
Bu arada evet herşey motor gücü değil,180hplik focusun gerçek gücü olmadığı gibi :)
Buda aynı yolda Golf 160lık?
79sZqklHpHQ
Geçen hafta çarşamba günü Ankara çevre yolunda 251 i gördüm,öyle dedikleri gıdım gıdım da değildi zaten öyle fazla bir zamanını da almadı gti ın..kadran hatası vardır,gerçekte kaçtır bilemem ama gördüğüm rakam buydu,keşke video çekseydim:)başka gti kullanan arkadaşlarda bana hak vereceklerdir.
Stok polo gti egim bulamazsa 240 civari kalir dahasi icin egim lazim asagi.Hizlari yazarken kimse gps bakmaz kadrandan gitmek lazim.Tdi in 235 gormesi icin ciddi bir egim lazim.Keza stok polonunda 240 i asmasi icin aerodinamik gelisimler veya hafifletme lazim cunku motor yapisi geregi 6.viteste 240ta gordugu devir daha fazla hizlanmasini engelliyor 1.4 hacimden sebep.Bende 2 kisi bavullu gun 248 gordum ama duz degildi yol cok hafif asagi egimliydi.Olaya asagi egim ve gps hizi karistirmadan karsilastirin bence.Sonuc olarak 1.4 diye son hizi yavas birsey yok motorun guc egrisi ve o hizdaki devirlerine bakin.Ecoboostu uzundada kisadada gececektir stok vs stokta.
Yok araç sahibi Stock olarak 235 gördüm 1.6 tdi ile demiş bende o yüzden sordum zaten biz 190 civarı kalıyoruz arkadaşın aracı ile. Vw grubunda 250 kadronda gösteriyorsa gerçek hız kaçtın sence ben 235 diye düşünüyorum
yok ole bısıy kardesım stock 1.6 tdı larda 199 da lımıtor vaar sızın leonunda 190 da kesılmesı normal 1.6 dizellerın alayı ole...kadrandada sapma olayını tam bılmıyorum ama aractan araca degısıyor sanırım benım focusta 10 km sapma payı var mesela vw de ne kadardır bılemem
ceyhun737
11-06-2014, 22:00
yok ole bısıy kardesım stock 1.6 tdı larda 199 da lımıtor vaar sızın leonunda 190 da kesılmesı normal 1.6 dizellerın alayı ole...kadrandada sapma olayını tam bılmıyorum ama aractan araca degısıyor sanırım benım focusta 10 km sapma payı var mesela vw de ne kadardır bılemem
Doğrudur hocam ama bütün 1.6 tdi larda limitör yok galiba çünkü 18.000 km de daha yeni 2013 a3 1.6 tdi stronic aracımız vardı daha yeni sattık 217 görmüştüm otobanda resmi eklerim
http://i58.tinypic.com/bfm2qp.jpg
Doğrudur hocam ama bütün 1.6 tdi larda limitör yok galiba çünkü 18.000 km de daha yeni 2013 a3 1.6 tdi stronic aracımız vardı daha yeni sattık 217 görmüştüm otobanda resmi eklerim
http://i58.tinypic.com/bfm2qp.jpg
audı modellerınde yoks o zaman lımıtor
ceyhun737
11-06-2014, 22:23
audı modellerınde yoks o zaman lımıtor
Olabilir :)
extraslan
12-06-2014, 23:11
Bizim deneme işi yattı gibi arkadaşlar :) focus u olan arkadaş bahane buldu bugünde :)
ceyhun737
12-06-2014, 23:13
Gizliden konuyu okuyor olabilir:D
saglık olsun ama ben merak edıyodu gtı ın kac boy gececegını :)
ceyhun737
12-06-2014, 23:23
saglık olsun ama ben merak edıyodu gtı ın kac boy gececegını :)
Benim anlamadığım bugün arkadaş ortamında bir kardeşimizle tanıştım kendisinde bahsi geçen 180 hp focustan vardı ona bu konuyu söyledim scirocco ile denemelerinin videosunda sciroccconun geçtiğini aktardım bana böyle bir şey olamaz ben onlarla nasıl oynuyorum tarzında konuştu :D Stock bu arada aracı
yasindemir
13-06-2014, 08:01
polo gti ve rocco stock halde hızlıca 235 lerı goruyormu? bence bıraz abartı olmamışmı?butun ızledıgım vıdeolarda poloda roccoda 210 dan sonra gıdım gıdım ılerlıyolar kaldıkı fabrıka top speed 229 olarak belırlemış zaten... yazılımlı polo ve roccolardan bahsedıyosunuz sanırım :)
Kardeş benim araba stokken 1 ay önce kavacık yolunda çektiğim video;
1.4 TSI Scirocco 160 HP Top Speed 240 km/h (Stock) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=NpR-gYApn3c&list=LL8tIdABBfzRPAPWxpSSb1Mw&feature=mh_lolz)
yasindemir
13-06-2014, 08:24
Benim anlamadığım bugün arkadaş ortamında bir kardeşimizle tanıştım kendisinde bahsi geçen 180 hp focustan vardı ona bu konuyu söyledim scirocco ile denemelerinin videosunda sciroccconun geçtiğini aktardım bana böyle bir şey olamaz ben onlarla nasıl oynuyorum tarzında konuştu :D Stock bu arada aracı
Gelsin benle de oynasın o arkadaş, hodri meydan :icon_tup:
ceyhun737
13-06-2014, 08:46
Gelsin benle de oynasın o arkadaş, hodri meydan :icon_tup:
İletiyorum abi en yakın zamanda teklifini:) benim arkamdan gelemedi pek de gittiği söylenemez focusun
yasindemir
13-06-2014, 08:57
İletiyorum abi en yakın zamanda teklifini:) benim arkamdan gelemedi pek de gittiği söylenemez focusun
Haftasonu gelirse senin aracın aynısı bir arkadaşla deneyeceğiz, yaparsak denemeyi videoyu buraya koyarım ;) oradan da çok net anlarız sonuç ne olur o zaman :)
ceyhun737
13-06-2014, 09:02
Haftasonu gelirse senin aracın aynısı bir arkadaşla deneyeceğiz, yaparsak denemeyi videoyu buraya koyarım ;) oradan da çok net anlarız sonuç ne olur o zaman :)
Kimin aracı kırmızı sam plaka olan mı abi?
yasindemir
13-06-2014, 09:12
Kimin aracı kırmızı sam plaka olan mı abi?
İsmi Erkan sanırım bizim sciroccom'a üye ;)
ceyhun737
13-06-2014, 09:16
İsmi Erkan sanırım bizim sciroccom'a üye ;)
Tanıdığım kişiyse abi ne ara rolling yapmayı öğrenmiş hadi hayırlısı kazasız belasız denemeler olur inşallah ama şu gt genelde işi bilmeyenlerin elinde yazık valla:)
kelalper
15-06-2014, 11:58
focus ağır ve aktarma kayıpları yüksek. Vw de de tam tersi. Focus hayal görmesin. Polo hayatının şakasını yapar focus a.
Buyursunlar :)
http://www.youtube.com/watch?v=G6H-h7tD5MU
OrcunInce
30-10-2014, 12:22
http://www.zeperfs.com/duel3897-3087.htm
zeperfs'te scirocco'nun geçileceğini söylüyor zaten. Polo Gti yada Ibiza Cupra ile işler tam tersine döner. Standart rocco yürümeyen bir otomobil.
Focus'ta nitekim öyle, hacim-beygir ikilisiyle insan yürüyor sanıyor ama hissettirdiği hiç öyle değil.
Video çeken de 180 lik Focus değil mi?
Aynı gibi gidiyorlar hemen hemen camcar ile Sci, ki veriler de onu gösteriyor.
Deneme yapan Focus'ta fazladan bişeyler olmasın?
http://www.zeperfs.com/duel3897-2417.htm
OrcunInce
30-10-2014, 12:23
http://www.zeperfs.com/duel3897-3278.htm
Polo araya köy sokamasa da bi havza sokar sanırım :)
OrcunInce
30-10-2014, 12:24
Video çeken de 180 lik Focus değil mi?
Aynı gibi gidiyorlar hemen hemen camcar ile Sci, ki veriler de onu gösteriyor.
Deneme yapan Focus'ta fazladan bişeyler olmasın?
http://www.zeperfs.com/duel3897-2417.htm
Sanırım pişti olduk bro ha? :D
Camcar 1.6 ecoboost ise diğer focus standart değil.
fh vti ile focusu geçtiğim kadar geçemiyordu stage 1 revo yazılımlı rocco beni.( maksimum 2 boy)... standart roccoyu geçecektir focus ta polo gti ciddi focusu hayattan bezdirir. denemek manasız olur:) focusu 220 lerde 3 4 lük yapıyordum vtecle
ahmet_xy
30-10-2014, 12:38
ford ve opel gücü yola aktarma konusunda neden bu kadar özürlü?
ford ve opel gücü yola aktarma konusunda neden bu kadar özürlü?
180 lik ecoboost focus spor otomobil olarak tasarlanmış bir araç değil direksiyonu oturulduğunda bunu zaten belli ediyor sürücüsüne, yani 180 bg ooo iyi gider demek manasız ki kullanım amacına göre gayet yeterli bence performansı.
Basarili bir yagmur lastigi testi olmus.
Polo ile Focus'u karşılaştırmak baştan yanlış, Fiestayı karşılaştırmak makul olabilir.
http://www.zeperfs.com/en/duel4504-3278.htm
OrcunInce
30-10-2014, 14:55
Polo ile Focus'u karşılaştırmak baştan yanlış, Fiestayı karşılaştırmak makul olabilir.
http://www.zeperfs.com/en/duel4504-3278.htm
Başlığa dikkat çekerim ;)
yusuf yılmaz
30-10-2014, 15:03
boşuna zaman ve benzin kaybı
denemeyin bence yazık...
Buyursunlar :)
http://www.youtube.com/watch?v=G6H-h7tD5MU
http://www.youtube.com/watch?v=s58fyYUIHOU Burda da bu var.Yoğun yagmurda yapılan rolling çok yanıltıcı olabilir..
Sanırım pişti olduk bro ha? :D
Camcar 1.6 ecoboost ise diğer focus standart değil.
Aynen ard arda yazmışız aynı şeyi, ben manuel sen DSG ama :D
29 ekimde 2. Köprunun avrupa yakası ayagından maslak sapagına kadar yolda denk gelen bir focus ile bastık tünel ben tüneli bitirken o tünele yeni giriyordu ;) denildiği gibi iyi hakkını veren 182 beygir yok focusta.
Az mesafe ile aldım dediyse muhtemelen alamamıştır. GTI ' önde gider.
Neden hala yüksek beygirli arabanın son hızının fazla olacağı algısına kapılanlar var ? (SS araçlarda değil, orta sınıf vw,ford,opel vs.de)
1.6 TDI 105 hp ile 235 görmüşte GTI 255 yaparmış. Olm madem bilmiyorsunuz işin temelinin hacimle başladığını hiç yorum yapmayın o zaman.
Sonuçta iki araçta Vw sistemler belli,parça kaliteleri hat safhada yüksek hepsinde. 0.200 hacim farkı var arada. Beygirle son hızın ne alakası var ?
ahmet_xy
05-11-2014, 12:21
Beygirle son hızın ne alakası var ?
ne ile alakası var?
son hıza çıkma hızıyla alakası var, sanzımanlada var hatta beyinlede.
mesela benim aracımda 200de limit var ben 50000beygir olsamda, teorıide sanzımanım mach bilmem kaca kadar cıkacak hızada denk gelse 201 olmuyor araç :)
son hıza çıkma hızıyla alakası var, sanzımanlada var hatta beyinlede.
mesela benim aracımda 200de limit var ben 50000beygir olsamda, teorıide sanzımanım mach bilmem kaca kadar cıkacak hızada denk gelse 201 olmuyor araç :)
Şunu yazdır da gel bi deneyelim dönüşünde top speed kaçmış :D
Top speed in ise herşeyle alakası var.
Güç,
Son vitesteki max hız,
Max gücü verdiği devir
Sürtünme katsayısı
Ağırlık,
Lastik çapı..
artı son şanzıman dişli oranı :D
son vitesteki max hız, şanzımanın son dişlisiyle de alakalı olduğu için yazma gereği duymadım utku :D
ne ile alakası var?
Bak demek istediğim 100 hp ile 500 hp arasında ki fark değil.
105 hp ile 122 hp arasındaki araçlarda hep 122'nin son hızının fazla olacagını dusunenlere.
İvmelenme dese anlayacağım 122 hp araç önde olur. Ama bu kadar kücük farklarda topspeed farkında büyük bir değişiklik beklenmez.
Bak demek istediğim 100 hp ile 500 hp arasında ki fark değil.
105 hp ile 122 hp arasındaki araçlarda hep 122'nin son hızının fazla olacagını dusunenlere.
İvmelenme dese anlayacağım 122 hp araç önde olur. Ama bu kadar kücük farklarda topspeed farkında büyük bir değişiklik beklenmez.
105 bg araba 185 te kalırken 122 lik 205 te kalıyor :) cok ufak değil
105 bg araba 185 te kalırken 122 lik 205 te kalıyor :) cok ufak değil
Golf 105hp tdi kullanmanızı tavsiye ederim.
Golf 105hp tdi kullanmanızı tavsiye ederim.
merak etmeyin yazdıgım aracta leon tdi dsg
2 adet eski kasa 2011 leonum oldu, 2 tanede su an yenılerden var bırı dsg bırı manuel :)
yenıler eyvallah fena degıl de eskılerı pek gıtmıyor
merak etmeyin yazdıgım aracta leon tdi dsg
2 adet eski kasa 2011 leonum oldu, 2 tanede su an yenılerden var bırı dsg bırı manuel :)
yenıler eyvallah fena degıl de eskılerı pek gıtmıyor
Ben golf 7 baz aldım yalan yok :)
OrcunInce
07-11-2014, 17:28
çok samimi bir arkadaşımda 1.6 tdi a3 var 2012 model. Full'un full'u.
jantlar 17 olduğu için mi anlamadım ama gerçekten sınıfında ki dizellere göre hem gitmiyor hem çok yakıyor.
aracı sıfır aldık bozuk falan değil yani :)
hatta c4 dizel otomatik (otomatiği ne kadar kötü anlatmaya kalksam sayfalar sürer) geçiyor dsg a3'ü.
ahmet_xy
07-11-2014, 18:53
Arkadaslar bilen de yaziyor bilmeyen de. Son hizi etkileyen birinci faktor beygir gucudur. Ayni vites oranlarina sahip ayni kasada iki arabanin beygir gucu yuksek olanin son hizi daha fazla olacaktir.
Arkadaslar bilen de yaziyor bilmeyen de. Son hizi etkileyen birinci faktor beygir gucudur. Ayni vites oranlarina sahip ayni kasada iki arabanin beygir gucu yuksek olanin son hizi daha fazla olacaktir.
Örnek vereceğim,
Araçlar 5 ileri, 6500 rpm çeviriyor diyelim 225km/h hıza ulaşıyor bu devirde. 110 ve 120 hp olan aynı ağırlıkta iki araçta aynı hızı yapar, 120 hp olan daha çabuk hızlanır.
Eğer oranlar uzun ise mesela mk6 Golf ler vs gibi yani 6. vites 6000 devirde 260 civarı görülebilecek kadar uzun ise, 122 ve 140 hp lik baz alalım. 140 hp lik son hızda daha yukarılara çıkabilecektir.
Temel faktör şanzımanın son vitesteki izin verdiği max hızdır yani vites oranlarıdır. sonra güç gelir.
ahmet_xy
07-11-2014, 19:08
Guc olmadiktan sonra istedigin kadar sanzimanin uzun olsun. Misal mi istiyosun civic ies.
Guc olmadiktan sonra istedigin kadar sanzimanin uzun olsun. Misal mi istiyosun civic ies.
Tamam işte, Golf6 dan örnek vermiştim o konu hakkında da. Güç olunca da kısa şanzımanda işler dediğinizin tam tersi oluyor bu kez, ikisi aracı da şanzıman limitliyor top speed de. Ne değişti?
ahmet_xy
07-11-2014, 20:12
Sen en iyisi otomobillerin top speede ile ilgili yabanci bir makale oku. Ben ne anlatsam boş
Güçle alakası yok şeklinde bir laf hiç çıkmadı ağzımdan fakat şanzıman oranına göre o iş değişir diyorum. Hala da bunu savunuyorum.
106gti/saxo vts standart şanzıman oranları ile 7200 rpm dönse 225 gibi bir sürat yapıyor. İster NA ister aşırı besleme olarak bu aracı şanzıman oranlarına hiç dokunmadan modifiye edelim şimdi, 120 hp den oldu mu bize 200+ hp.
Bu araba orj haldeyken de yokuş aşağı veya düz 7200 rpm'i 5. viteste çevirip 225 gibi kesiciye düşüyor mu? Modifiyeden sonra da şanzımanı ellemedik, 225 e belki 50 sn daha çabuk çıkıyor ama yine 225'te kalıyor mu? KALDI.
Bu aracı turbolayanlar genelde neden BE box a geçmek ister, hem daha sağlam hem oranlar daha uzun çünkü. Veya type r, vtec turbolayanlar neden uzun oranlı son dişli takıyorlar, top speed artması için.
Bu da 106 oranlarının fotosu, gti/vts ikinci sırada tam ortada.
http://i160.photobucket.com/albums/t189/Joesnowbo/VTS7800.jpg
Ayrıca geçen sayfada nasıl sıralamışım hatırlatayım. Bu arada işin mühendisliğini okuyorum zaten hala. Yeterince de makale okumuşluğum vardır, önerebileceğinizden okumadığım olursa zevkle okurum ayrıca ;)
Şunu yazdır da gel bi deneyelim dönüşünde top speed kaçmış :D
Top speed in ise herşeyle alakası var.
Güç,
Son vitesteki max hız,
Max gücü verdiği devir
Sürtünme katsayısı
Ağırlık,
Lastik çapı..
ahmet_xy
07-11-2014, 21:03
şanzımanı unut. güç ve hava sürtünmesine odaklan. şanzıman dediğin çok kolay ayarlanabilen bir şey. ama gücü ve aerodinamiyi geliştirmek, şanzıman kadar kolay değildir.
OrcunInce
07-11-2014, 21:22
şanzımanı unut. güç ve hava sürtünmesine odaklan. şanzıman dediğin çok kolay ayarlanabilen bir şey. ama gücü ve aerodinamiyi geliştirmek, şanzıman kadar kolay değildir.
Gücü almak şanzımandan çok daha kolay bu 1.
İkincisi Levent işin mühendisliği konusunda oldukça bilgili bir arkadaşımızdır, böyle git biraz daha oku falan diyip insanları küçük görmeye çalışmak yaşınıza da yakışmıyor. Levent gibi argümanlar ile konuya katkıda bulunacaksanız hepimiz seve seve okuruz ama iki kelime yazıp açıklama yapmadan çamur it izi kalsın tarzıyla bir yere varamayacağınızı belirtmek isterim.
Aynı şeyleri farklı şartlar sunarak yazıyorsunuz ikinizinde dediği doğru ekstrem durumlar olmadıkça. Tork aracın ivmelenme gücü beygir ise o ivmeyi korumasını sağlayan değer denebilir bir nevi (ağırlık şanzıman oranlarını hesaba katmadan söylüyorum aslında hepsi bir bütün tabiki). Zaten yüksek devirde tork düşüşe geçmese çıkılabilen maksimum hız daha yüksek olur mantık çerçevesinde.
ahmet_xy
07-11-2014, 21:25
Gücü almak şanzımandan çok daha kolay bu 1.
pejo 106 ya kısa takmak mı yoksa itb, headers, yazılım, egzantrik, sente ayarı vs yapıp güçlendirmek mi daha kolay? :D
OrcunInce
07-11-2014, 21:31
pejo 106 ya kısa takmak mı yoksa itb, headers, yazılım, egzantrik, sente ayarı vs yapıp güçlendirmek mi daha kolay? :D
Konuyu saptırmak istersek çok kolay saptırırız, megane rs'ten güç almak şanzımandan daha kolay diyebilirim mesela.
Varsa teknik bilginiz buyrun açıklayın dinleyelim yoksa da daha uzatmayalım bence.
pejo 106 ya kısa takmak mı yoksa itb, headers, yazılım, egzantrik, sente ayarı vs yapıp güçlendirmek mi daha kolay? :D
106 örneği verdim diye 106 üzerinden hareket etmemiz gerekmez. :)
Bir Alfa 147 ye uzun 5 takmaya çalışın veya kısa son dişli bulmaya çalışın, bir de egzantrik, headers vs yapmaya çalışın hangisini daha çabuk temin edebileceksiniz bir de ona bakın mesela. Bu başka marka modelde daha farklı olabilir.
Toyota'da da eşit zorlukta denebilir mesela, piyasada parçası çok olan arabada motor modifiyesi daha kolaydır bence (honda, pejo vb özellikle).
ahmet_xy
07-11-2014, 21:32
Konuyu saptırmak istersek çok kolay saptırırız, megane rs'ten güç almak şanzımandan daha kolay diyebilirim mesela.
Varsa teknik bilginiz buyrun açıklayın dinleyelim yoksa da daha uzatmayalım bence.
bence de uzatmayalım. güç olmadıkça hiçbir şeyin önemi yoktur. ;)
Konuyu hortlatayım :)
Denenecek stock rocco ya da gti-cupra aranıyor.
Ecoboostum stock, ama bakımlı, biraz gidiyor işte
İlk mesajlara binaen konuyu güncelleyeyim istedim. 160lık rocco geçer denmiş, 160lık ile denemeye gerek bile kalmadı.
Sağlıklı bir ekopuştun en az 4 boy atması gerek, lakin atıyor da
İlk mesajlara binaen konuyu güncelleyeyim istedim. 160lık rocco geçer denmiş, 160lık ile denemeye gerek bile kalmadı.
Sağlıklı bir ekopuştun en az 4 boy atması gerek, lakin atıyor da
Jant ölçüsü nedir ford ecoboost'un ? 16inc mi ?
Araç Agırlıklarınıda bi karşılaştırmak lazım. 18 inc rocco ya karşı 16inc büyük avantaj olur zaten kg lar da yakında 22hp fazlasıda var geçmesi çokta şaşırtıcı değil.
Jant ölçüsü nedir ford ecoboost'un ? 16inc mi ?
Araç Agırlıklarınıda bi karşılaştırmak lazım. 18 inc rocco ya karşı 16inc büyük avantaj olur zaten kg lar da yakında 22hp fazlasıda var geçmesi çokta şaşırtıcı değil.
Büyük jant neden aracı yavaşlatır? 18" jant 17" veya 16" den daha hafif olamaz mı? Tabanın sabit kalıp yanağın inceldiğini hesaba katarak soruyorum. (Araçların üstündeki jantları veya ağırlıklarını bilmiyorum. Merakımdan soruyorum.)
Geçme konusuna gelince en az 4 boy ciddi bir fark ecoboost beklediğimden çok hızlı yürümüş. Roccoyu 1-2 boy geçer gti ında biraz gerisinden kalır diye düşünüyordum.
Tebrikler ecoboosta :D
Büyük jant neden aracı yavaşlatır? 18" jant 17" veya 16" den daha hafif olamaz mı? Tabanın sabit kalıp yanağın inceldiğini hesaba katarak soruyorum. (Araçların üstündeki jantları veya ağırlıklarını bilmiyorum. Merakımdan soruyorum.)
Geçme konusuna gelince en az 4 boy ciddi bir fark ecoboost beklediğimden çok hızlı yürümüş. Roccoyu 1-2 boy geçer gti ında biraz gerisinden kalır diye düşünüyordum.
Tebrikler ecoboosta :D
eğer kaliteli bir jantsa OZ,König vb tabi ki 18 inc bir jantın daha hafif olması mümkün ancak stock jantlarda bu durum pek söz konusu değil.
Kaldı ki rocco nun taban genişliği 235 buda sürtünme direncinin çok daha fazla olması demek.
Ford'un spec leri tam bilmiyorum ama büyük ihtimal 16 jant ve 215 taban genişliği vardır. Araçların boş ağırlıklarınıda bi karşılaştırmak lazım. 22hp de fazlası var.
Roccoyla değil poloyla yürüdük
Aracın titanium jantları var üzerinde, ebat değişikliği yok
Jant ölçüsü nedir ford ecoboost'un ? 16inc mi ?
Araç Agırlıklarınıda bi karşılaştırmak lazım. 18 inc rocco ya karşı 16inc büyük avantaj olur zaten kg lar da yakında 22hp fazlasıda var geçmesi çokta şaşırtıcı değil.
Elbette şaşırtıcı değil, sadece ilk mesajlarda o beygirin arabası değil, rocco geçiyor yazılınca Allah Allah dedim. Kaldı ki ben poloyla denedim.
Araç komple takılı sedan, 1400 kg civarı, 215 55 16, manuel, kutu içi filtre dışında stok.
Yine de arabadan arabaya değişebilir, varsa denemek isteyen downpipe öncesi denemek isterim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.