Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio sport 1.6 16 egzoz ?
echoess34
07-06-2014, 10:00
Arac 1.6 16v clio sport performans/ses onemli fikirleri alalim :)
ben eskı meganemda denedım zaten aynı motor aracınla komple 48 duz boru sona my racing egsoz çok yırtıcı bı ses oluyor
Düz boru kesinlikle yaptırma k4m'de düşüş yaşatıyor,katalizör iptali sona ss veya magnex tak.
echoess34
10-06-2014, 09:59
Kat yok baslangic olarak mracing alindi ctesi video koyucam tavsiyeleriniz gorusleriniz icin
OttOman06
23-06-2014, 09:41
Bende sonda ss magnum var gayet memnunum
yassssko
18-10-2016, 08:42
bende suan duz boru arkada orjınal susturucu var dususe sebep olurmu
SedatAdanurr
18-10-2016, 14:59
1.4 8v var kuzenimde, komple düz sonda el yapımı warex var.Hem ses hem de performans olarak çok memnun.
bende suan duz boru arkada orjınal susturucu var dususe sebep olurmu
düşüş olmaz hafif bi zırıltı yapar güzel bi son susturucu ile çok güzel ses ve performans alırsın
Sport sahiplerini görmüşken sorayım. 5. vites 4.000 D/d da kaç km hız ile gösteriyor göstergeniz. (140 gibi benimki)
5. vites çok kısa gibi geliyor bana. Lastik ölçüsü std 185 / 60 / 14 araba stok filtresine kadar.
Dizel den geçtim üstler de 5 - 5.5 devir gibi fena değil ama uzun yolda sürekli yüksek devir gitmek gerekiyor garip geldi.
Tüm sportlarda durumu böyle midir ?
Grimlord
19-10-2016, 23:29
Sport sahiplerini görmüşken sorayım. 5. vites 4.000 D/d da kaç km hız ile gösteriyor göstergeniz. (140 gibi benimki)
5. vites çok kısa gibi geliyor bana. Lastik ölçüsü std 185 / 60 / 14 araba stok filtresine kadar.
Dizel den geçtim üstler de 5 - 5.5 devir gibi fena değil ama uzun yolda sürekli yüksek devir gitmek gerekiyor garip geldi.
Tüm sportlarda durumu böyle midir ?
5.vites ciddi kısa abi, egzoz varken uzun yol çekilmez oluyordu, ***** hep yüksek devir gidiyor :)
5.vites ciddi kısa abi, egzoz varken uzun yol çekilmez oluyordu, ***** hep yüksek devir gidiyor :)
Bunu uzatmanın bi yolu var mı ? Böyle bir revizyon yapan gören bilen var mı acaba ?
Araba sanki hep 90 la gitmek üzere yapılmış. Biraz sıkıştırayım dedim. Gitmem demiyor 170 - 180 e kadar gidiyor ama sürekli 5 bin dönmek :soru:
Bunun emsali gibi giden araç nedir ? 16. hdi 110 hp c4 yarı otomatikten geçtim baya hantal gibi geliyor. Ya da benim beklentim mi çok yüksek çözemedim.
yasindemir
22-10-2016, 17:50
9 yıl önce clio sport vardı bende. Manifold çok çabuk çatlıyor, enjektörler de problemli. Ayrıca şanzıman çok sağlam değil 3. ve 4. vites dişlileri kırılmıştı. Çok sıkıştırmaya gelmez o araba....
düz boru kat orta iptali gerçekten geri düşürüyor arabayı, sorun kısmına gelirsek sanırım kullanım ile alakalı. 400.000 e yakın bi sport umuz var ne enjektör ne şanzıman sıkıntısı yaşadık. k4m için konuşuyorum çevremde 6 7 senedir de kullanan var tek kroniği bobindir, oda güzel bi marka ile değişince uzun yıllar hiçbir sıkıntı yaratmıyor. enjektör sıkıntısını ilk defa duyuyorum, kendi arabamda 220.000 de kapak açılmamış ne enjektör ne şanzıman sıkıntısı çektim, şanzıman sıkıntısını duymuştum ama birkaç kişiden, sorunlu değilde hayvansı kullanıma göre değil :)
düz boru kat orta iptali gerçekten geri düşürüyor arabayı, sorun kısmına gelirsek sanırım kullanım ile alakalı. 400.000 e yakın bi sport umuz var ne enjektör ne şanzıman sıkıntısı yaşadık. k4m için konuşuyorum çevremde 6 7 senedir de kullanan var tek kroniği bobindir, oda güzel bi marka ile değişince uzun yıllar hiçbir sıkıntı yaratmıyor. enjektör sıkıntısını ilk defa duyuyorum, kendi arabamda 220.000 de kapak açılmamış ne enjektör ne şanzıman sıkıntısı çektim, şanzıman sıkıntısını duymuştum ama birkaç kişiden, sorunlu değilde hayvansı kullanıma göre değil :)
Bobin demişsin ya marka önerin var mı bakarsın lazım olur atalım hafızaya dursun.
Ben geri vitese geçerken ara ara gırçlatıyorum o da benden kaynaklı sanırım.
Denso kullanabilirsiniz yada BERU olabilir. Geriye geçirmeden önce 3 sonra R ye takın daha rahat geçiyor bi nebze :)
Apocaltique
22-11-2016, 03:55
Bende de 2003 vardı k4m, çok nazik araba şanzımanı karpuz gibi parçalanmıştı, enjektörler ve gaz kelebeği çok problem çıkardı, 2 saat gaz sabit launch controlde gezmek zorunda kaldım, lanet ettim, bir daha renault mu tövbee..
Bende de 2003 vardı k4m, çok nazik araba şanzımanı karpuz gibi parçalanmıştı, enjektörler ve gaz kelebeği çok problem çıkardı, 2 saat gaz sabit launch controlde gezmek zorunda kaldım, lanet ettim, bir daha renault mu tövbee..
size patatesi denk gelmiş, bende dahil olmak üzere çevremde k4m ve clio kullanıcısı hayvansı vites atmamıza rağmen ne karpuz gibi yardık nede başka bi arıza verdi. Kelebek az da olsa arızasına rastlanılan bi durum doğru diyorsunuz. Çok nazik diyorsunuz da sizden önce canı alınmış bi ara almışsınız belli, ben dip basık geziyorum,hiç de nazik kullandığım söylenemez daha bi sıkıntı çıkaramadım 1 yıldır :) 2.5 senedir de bi kelebek arızası aldık 400 küsür bin civarı kapak açılmamış sportla. başkada bir derdi yok çok şükür . Temizi tadından yenmez demişsiniz ya, aynen öyle :) Her araba için geçerli bu :)
Apocaltique
25-11-2016, 01:06
size patatesi denk gelmiş, bende dahil olmak üzere çevremde k4m ve clio kullanıcısı hayvansı vites atmamıza rağmen ne karpuz gibi yardık nede başka bi arıza verdi. Kelebek az da olsa arızasına rastlanılan bi durum doğru diyorsunuz. Çok nazik diyorsunuz da sizden önce canı alınmış bi ara almışsınız belli, ben dip basık geziyorum,hiç de nazik kullandığım söylenemez daha bi sıkıntı çıkaramadım 1 yıldır :) 2.5 senedir de bi kelebek arızası aldık 400 küsür bin civarı kapak açılmamış sportla. başkada bir derdi yok çok şükür . Temizi tadından yenmez demişsiniz ya, aynen öyle :) Her araba için geçerli bu :)
Valla ilk sahibi 12 yıllık teyzeden aldım herkes bilir 140 bindeydi :) bakımları yetkili serviste yapılmıştı, tertemiz kusursuz bir araçtı :), patateslerden değildi yani, 20 bin km tecrübe ettim, başıma gelenler bunlar, herkesten duyduğumda yaşadıklarım birbirini tuttu, çok nazik bir araba, torku falan gidişi bambaşka gayet güzeldi de, şanzımanla vites kolunun arasında halat olmayan araçtan ne beklersin, vites kolları sabit durmuyor her bindiğim clioda hastalık çünkü.. Valla öyle diyosanız helal olsun, Allah dert vermesin, temizdi arabam :)) ayrıca da dip basıktı..
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/921/WiiaNG.jpg (https://imageshack.com/i/plWiiaNGj)
Demek benim ve çevremdekilerin arabaları okunmuş o zaman ne diyelim şükredelim binde bir araçlara sahibiz demekki :) kendim megane1 kullanıyorum 1 yılda 25.000 km yaptım ve hiç sakin ve narin kullandığım söylenemez, şanzımanda sapasağlam mekanikde hiçbir dert tasa vermedi :) km si de düşük değil bu arada. Sizin şansınıza artık ne diyelim Allah kaza bela vermesin her araçta denk gelir elbet sıkıntılılar, marka model farketmiyor :)
yasindemir
25-11-2016, 08:57
Ben o arabaya binerken sadece 5 yaşındaydı 80k'da. Kaza boya değişen yoktu. İlk sahibinden Siemens'te mühendis arkadaşımdan almıştım. Kocaeli'de gülpınar yokuşundan yukarı çıkarken şanzıman kırıldı. Eşim Fındıklı'da motor arızasından yolun ortasında kaldı, 4 kez bobin yaktı değiştirdim. Orjinal Kartal Reno yetkili servisinde bakım ve değşimler yapılıyordu. Daha anlatayım mı? Çok seviyordum arabayı ama arızadan gına geldi sattım sonra.
Apocaltique
29-11-2016, 02:55
Demek benim ve çevremdekilerin arabaları okunmuş o zaman ne diyelim şükredelim binde bir araçlara sahibiz demekki :) kendim megane1 kullanıyorum 1 yılda 25.000 km yaptım ve hiç sakin ve narin kullandığım söylenemez, şanzımanda sapasağlam mekanikde hiçbir dert tasa vermedi :) km si de düşük değil bu arada. Sizin şansınıza artık ne diyelim Allah kaza bela vermesin her araçta denk gelir elbet sıkıntılılar, marka model farketmiyor :)
Aynen öyle üstadım, baht diyelim, kul yapısı sonuçta nasip kısmet bu işler, mekanik oldugu için o an olmaması gereken bir şey oldu, bir şeyler ters gitti demek ki başıma bunlar geldi :) hayırlısı diyelim, mallar boncuk :))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.