Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 GTi hangi egzantrikle yüklenir ?
onurtasli
20-06-2014, 15:56
herkese merhaba
aracım 106 gti 97 model S16 dır
üzerinde bulunan ekstaralar ;
piston , ince conta, 13/61 kısa , yazılım + beyin var
birde egzantrik olsun dedik marka olarak makul bi fiyatta ne tavsiye edersiniz bize maaliyeti ne olur :soru:
eger sadece gazlama modunda binicekseniz pt52 yok ben sehir içide biniyorum derseniz pt51 rolantiniz düzgün olur ama en mantıklısı 52 tabiki fiyt olarakta sıfırları 1250 2,eli 950 1000 arasıdır..
onurtasli
20-06-2014, 16:14
çoğunlukla şehir içi kullanıyorum aracı dısarı çıktığımda sapıttıgım oluyor çatara patara önemli pt52 gazlamalıksa ondan bakarız bizde bari teşekkür ediyorum çok saolun
serkandevran
20-06-2014, 16:36
aracınızda hangı pıston kullanıldıgını kapak,pıston durumunun ne oldugunu bılmeden(sekman ısteyebılır) pt52 koyup gazlamak cok mantıklı degıl..hersey gazlamak degıl alıp koyarsınız motorunuzun ne zaman yapıldıgı kım tarafından yapıldıgı onemlı kapalı kutu sonucta..ben olsam kapagı acar bakardım..
onurtasli
22-06-2014, 17:11
aracınızda hangı pıston kullanıldıgını kapak,pıston durumunun ne oldugunu bılmeden(sekman ısteyebılır) pt52 koyup gazlamak cok mantıklı degıl..hersey gazlamak degıl alıp koyarsınız motorunuzun ne zaman yapıldıgı kım tarafından yapıldıgı onemlı kapalı kutu sonucta..ben olsam kapagı acar bakardım..
HAKLISINIZ:icon_tup:
varsa imkanin newman ph5. ama sadece egzantrik degil internalide guclendirmen gerek
varsa imkanin newman ph5. ama sadece egzantrik degil internalide guclendirmen gerek
Ph5 taktiğin zaman mekanik itici yay şapka ve en az 12.2 sıkıştırma piston + itb gerekli
brkkksln
24-06-2014, 08:28
ph5 önerilmiş ama ph5 kullanmak için baştan aşağı herşeyi değiştirmen gerek.
lift değeri çok yüksek bu yüzden pistondaki subap boşluklarının uygun olması lazım.duration değerlerinden ötürüde sıkıştırmanın yüksek olması şart.
devir döneceğin için yay şapka ve mekanik iticide kesinlikle şart.
emişin çok yüksek olacak o yüzdende oem manifold ile kullanamazsın itb şart.
maliyet 10000 tl min.
onurtasli
24-06-2014, 18:43
ph5 önerilmiş ama ph5 kullanmak için baştan aşağı herşeyi değiştirmen gerek.
lift değeri çok yüksek bu yüzden pistondaki subap boşluklarının uygun olması lazım.duration değerlerinden ötürüde sıkıştırmanın yüksek olması şart.
devir döneceğin için yay şapka ve mekanik iticide kesinlikle şart.
emişin çok yüksek olacak o yüzdende oem manifold ile kullanamazsın itb şart.
maliyet 10000 tl min.
pt52 candır :)
brkkksln
24-06-2014, 22:22
pt52 candır :)
Evet sıkıştırmayı abartmadan koyulabilecek güzel egz 52.
Ben yine yay şapka koymadan kullanılmaması taraftarıyım onuda.
onurtasli
26-06-2014, 15:37
Evet sıkıştırmayı abartmadan koyulabilecek güzel egz 52.
Ben yine yay şapka koymadan kullanılmaması taraftarıyım onuda.
bu hararet sorununu nasıl kaldırırız peki bununla beraber çok fazla ısınıcak:soru:
KingoAtmo
26-06-2014, 15:53
bu hararet sorununu nasıl kaldırırız peki bununla beraber çok fazla ısınıcak:soru:
YAĞ SOĞUTUCU İLE
http://www.techturkey.com/forum/modifiye-parcalari/182785-saxo-106-satiliklar.html
LİSTEDE 2. SIRADA :)
onursoytam
26-06-2014, 16:05
hüner camşaft yaptır dostum 300+ derece stok motor stock conta ile temiz miss gibi :) 13/61 şart ama ;)
brkkksln
26-06-2014, 16:34
Hararet sıkıntısını yağ radyatörüyle halledersin.nazmi gayet uyguna veriyor düşünebilirsin.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.