Orijinalini görmek için tıklayınız : Emme manifoldu
izmirlicem
13-07-2014, 00:42
z16xer astra h nin filtre sesi biraz fazla az çıkıyor, 94 corsa gsi emme manifoldu uyarmı? astra g ye yapanlar oldu,. Uymazsa mantzel mi itb mi daha verimli ve gür ses verir? Artık egzozla gezmek baya bi sıkıntı hem basınca ses çıkar basmayınca çıkmaz hemde performans, birde maliyet ne olur?
portakal
13-07-2014, 01:20
Aracimda mantzel emme var emin ol ses daha da duser takarsan ama performans olarak arac cildiriyo. Itb takarsan beyin isinede girmen gerek suan ama itb den alacagin sesi hicbiseyden alamazsin.
fiyat olarak mantzel 500 lira itbnin fiyatlari cok degisik 700e de var 2000e de birde beyinsiz ayar yapamazsin diye biliyorum itb ye
ali elbasan
13-07-2014, 01:34
ıtb yı beyın olmadan kullanamıycaksın artı egzantırık şart bu durumda headers fılanda cunkı aldıgı havayı rahat cıkarması lazım
izmirlicem
13-07-2014, 02:52
itb yi takıp sorunsuz binmek 6-7yi bulur o zaman, o zaman en güzeli corsa gsi emmesi uyuyorsa oda
İTB yapacaksanız güzel bir beyinle güzel bir ayar lazım. Bunun yanında bunu devam ettirmenizde gerekiyor. Sadece İTB ve beyinle iş bitmiyor malesef. Yani düzgün bir şey istiyorsanız bunu tamamlamanız lazım. o yüzden en iyisi güzel bir manifoltla devam etmek derim ben.
ali elbasan
13-07-2014, 03:09
custom manıfoldyapıp yazılımla yola devam:)
PPR engineering
13-07-2014, 11:42
Manifold seçimi yaparken aracınızın teknik özelliklerine göre seçim yapmak gerekir piston cr,cams hacim hatta ve hatta stroke vs gibi değerler göz önünde bulundurmalıdır.Manifold hacimi runner yapısı çok önemlidir eğer doğru seçim yapılırsa stock araçta dahil %6-7 güç artışı olacaktır sebebi ise fabrika bant üretim araçlar tasarlanırken şehir içi alt devir kullanım kalitesine görede tasarlandığından dolayı siz üst devire yönelik tasarlanmış bir manifoldla hissedilir şekilde fark oluşacaktır.
94 sfi Gsi ın emme manifoldu sizi çok ileri götürmez takarsanız.4 piston tarafı diğerlerine oranla daha az hava hızına sahip.
Manifold seçimi yaparken aracınızın teknik özelliklerine göre seçim yapmak gerekir piston cr,cams hacim hatta ve hatta stroke vs gibi değerler göz önünde bulundurmalıdır.Manifold hacimi runner yapısı çok önemlidir eğer doğru seçim yapılırsa stock araçta dahil %6-7 güç artışı olacaktır sebebi ise fabrika bant üretim araçlar tasarlanırken şehir içi alt devir kullanım kalitesine görede tasarlandığından dolayı siz üst devire yönelik tasarlanmış bir manifoldla hissedilir şekilde fark oluşacaktır.
94 sfi Gsi ın emme manifoldu sizi çok ileri götürmez takarsanız.4 piston tarafı diğerlerine oranla daha az hava hızına sahip.
Bahsettikleri sfi emmesi degil corsa gsi emmesi
izmirlicem
13-07-2014, 22:55
Bahsettikleri sfi emmesi degil corsa gsi emmesi
94 corsa gsi da sfi değil mi işte, ecotec emmesi takmam ztn yani yanlış anlama olduysa
Sfi c20xe kodlu motorun emmesi
Sen c16xe emmesinden bahsediyorsun
PPR engineering
17-07-2014, 10:19
Bahsettikleri sfi emmesi degil corsa gsi emmesi
Evet onu yanlış görmüşüm.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.