PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : arkadaslar 2001 cl600 icin turbo projesi yardim...



kanaryam91
17-07-2014, 17:02
Basliktada belirttigim gibi aracima turbo uygulamak istiyorum ,Arac atmosferik v12 110 bin km de motor sanziman sorunsuz, yurt disi aracima uygun biturbo kitler mevcut ,boyle bir kit mi almaliyim yoksa istanbul da komple bu uygulamayi yapacak yerler mevcut mu ,arac su haliyle 367 hp istedigim guc 500-550 hp ,birde bu uygulamanin yurt Ici maliyetleri asagi yukari nedir,yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

s2kfreak
17-07-2014, 17:35
charger kit varsa daha sorunsuz olmazmı

kanaryam91
17-07-2014, 18:02
Supercharger ile hedeflenen guce ulasabilirmiyim, uygulama icin tavsiye edeceginiz yer var mi ,bu arada tesekkurler...

ChtArdARSL
17-07-2014, 18:35
Uygulama icin tako servise veya 764 garage var.. 2 side mercedes konusunda cok iyidir.

yavuz364
18-07-2014, 06:37
İyi bir yerde yapacağınız özel uygulama hazır alacağınız kitlerden daha iyi olabilir...

İyi bir yer demişken mercedes konusunda garage 764 hakan abi 1 numaradır..

Ayrıca 367hp orjinali olan bi araba için 500-550hp ler çok iyimser olmuş :) Turbo takmadan bile alınabilecek güçler gibi..
Bence turbo yada supercharge ile en az 600 leri düşünseniz daha güzel bi proje olur.. Motor dayanır zaten..

kanaryam91
18-07-2014, 08:32
Hafta sonu aksilik cikmazsa maslak garage 764 e gidecegim,gelismeleri paylasirim,Yardimlariniz icin tesekkurler

by_hayali
18-07-2014, 08:40
Maslak Tako garage (Tayfun GÜN) gitmişken Tayfun abi ile de bi görüşün derim mercedes konusunda baya bilgilidir ;)

ghibli06
18-07-2014, 08:44
aynı kasanın 2003 den itibaren 600 modeli turbolu ama sanırım motoru farklı, yine de turbolu CL600 ün parçalarını alıp takın, bir de beyin takınca istenilen güçlere rahatça çıkarsınız...

ceyhun737
18-07-2014, 08:50
aynı kasanın 2003 den itibaren 600 modeli turbolu ama sanırım motoru farklı, yine de turbolu CL600 ün parçalarını alıp takın, bir de beyin takınca istenilen güçlere rahatça çıkarsınız...

Aynen abi makyaj yedikten sonra motor da değişti diye biliyorum. Bu kasada amg lerde öyle 2003 ten sonrası superchargerlı olması lazım.

kanaryam91
18-07-2014, 09:50
Daha once hic mercedes deneyimim olmamisti genelde muscle car ustune calisiyordum,tesaduf eseri bu araci aldim,6 aydir kullaniyorum,turbo ile cok keyifli bir arac olur diye dusunuyorum, arac garajda yatiyor haftasonu kullaniyorum,gelismeleri buradan paylasirim,haftasonu aracin fotolarini da ceker siteye atarim

kelalper
25-07-2014, 09:36
Motorunuz zaten devirlenmeyi sevmeyen bir yapıda ve hantal o nedenle turbo uygulamasında iki küçük turbo koyarsanız hacimden dolayı devir bandınızın belli bir yerini kullanabileceksiniz üst devirlerde güç düşecek. Büyük iki turbo koyarsanız alt devirle eskisi gibi olacak ancak turbo spool olduktan sonra ani güç gelecek. Bi de şu var evet motorunuz büyük ihtimalle kaldırır ancak şanzıman ani gelen yüksek torka karşı ne kadar dayanabilir. Bence de bütün devir bandını doldurması açısından supercharger çok iyi bir tercih olacaktır. Hem de ani tork artışları olmayacaktır. Turboda maliyet sanırım daha yüksek olacaktır işçilik ve projelendirme açısından.

sansar34
25-07-2014, 11:57
Motorunuz zaten devirlenmeyi sevmeyen bir yapıda ve hantal o nedenle turbo uygulamasında iki küçük turbo koyarsanız hacimden dolayı devir bandınızın belli bir yerini kullanabileceksiniz üst devirlerde güç düşecek. Büyük iki turbo koyarsanız alt devirle eskisi gibi olacak ancak turbo spool olduktan sonra ani güç gelecek. Bi de şu var evet motorunuz büyük ihtimalle kaldırır ancak şanzıman ani gelen yüksek torka karşı ne kadar dayanabilir. Bence de bütün devir bandını doldurması açısından supercharger çok iyi bir tercih olacaktır. Hem de ani tork artışları olmayacaktır. Turboda maliyet sanırım daha yüksek olacaktır işçilik ve projelendirme açısından.

yukarıda anlatıldığı gıbı v12 motora sahıp bır aracta yuksek devır cevıremeyecegınız ıcın turbo yerine supercharge takılması daha ıyı olur stabil bır güç egrisi cıkar turboda lag olma işte sanzuman kaldırıp kaldıramama sorusu hep kafada olmak yerıne saglıklı olarak 450 500 hp ler rahatlıkla supercharger ile alınabilir diye düşünüyorum.

bır aralar yabancı bır sitede v8 vede v12 motorlar orjınal ust kapak acılmadan karterden krank cıkartıp pıston segmanlarını özel olarak yapılıp degiştirildigiyle ilgili bişeyler okumustum gecmıs zaman yalan olmasın sadece hıc segman kacagı olmadan ( standart fabrıkasyon araclarda cok kucukte olsa hava kartere gecer dıye bılıyorum) sıkıstırmayı yukseltıp ciddi güçler alındıgını okumustum hatta su videoda vardı yorumlarda

The Secret of F1 Enormous Power - Precision Fitted Components - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=I4QyxGE2414)


konuyu takıpteyım guzel bı konu olacak gibi

kanaryam91
25-07-2014, 15:59
Hafta sonu islerim nedeniyle maslaga gecemedim ,bu arada ilgili dostlardan gorusler aldim ,genel kani sizinde belirttiginiz gibi supercharger yonunde oldu,bu arada motorun hantal oldugu cok dogru ,haftasonu yaptigim nacizane olcumlerde 0-100 degerim yaklasik 6 sn iken ,100-200 degerim 17 sn lerde gerci cok zorlamadim ancak 15 sn alti zor gorunuyor ,100- 200 km deki bu deger Supercharger uygulamasiyla yaklasik Kac sn ye duser,ayrica aractaki en buyuk sorun 2 ton olan agirlik 100 kg da ben etti 2100 kg ,ancak butun bu olumsuzluklara ragmen Arac beni kendine asik etmeyi basardi ,bu yuzden bayramdan sonra Supercharger projesi icin insallah start verecegim,yine bu markaya yabanci oldugum icin sizlerden gelebilecek tum yardimlara acigim.