Orijinalini görmek için tıklayınız : 2010 1.6 mjet bravo Garip elektirik sorunu (Galiba) YARDIM
Öncelikle merhaba ;
başlıkta belirtiğim gibi arabam 2010 model 1.6 mjet bravo aracımı gün içinde çok kullanmıyorum . 2 gündür ilk çalıştırmada akşam 8 gibi çalıştırıyorum çalıştırdık 5 dk sonra yola ilerlemeye başlayınca arabanın teybi gidiyor ve gösterge ekranında ki işiklar vs. de gidiyor yani araç sanki kontak kapatılıp açılıyormuş gibi ama araba ilerleme devam ediyor ve bugün arabanın kapıları kitlenip açılmadı kumandasından ..
1. soru anahtarla ve/veya kumandaylamı ilgilimidir.
2.soru elektirik veya beyin gibi bir problem midir ?
3.ne yapmalıyım ?
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. herkese hayırlı bayramlar
halilkarakas
29-07-2014, 13:40
akün şarj oluyormu bi kontrol ettir bence ilk başta
tamam ilk işim o olsun ama marş basarken felan sıkıntı yok normal herşey birde ısınınca oyle birşey yapmıyor ılk calıstırdıkdan sonra oluyor arka arkaya 3*4 kez kontak kapatılıp acılmıs gıbı
halilkarakas
29-07-2014, 13:45
o zaman bi yerde şase falan vardır. başına gelen yazar zaten konuya ama bence bi işin ehli elektrik ustasına gitseniz iyi olur :)
işte kısıntı gidince göstermiyor kendini sorun bayramdan sonra bir gidip göstermek lazım o zaman
az önce de aynı sıkıntıyı yaptı fakat bu sefer ilk çalıştırmada 6-7 dk bir süre rölanti konumunda beklettikten sonra hareket ettim 10 km sonra farları ve uzunları acınca araba komple elektiriği kesti ve durduğumda kapıları kilitleyemedim sonra tekrar harekete geçtim hiç bir sıkıntı yaşamadım 20km git 20km gel bir yolda
YARDIM EDERSENİZ çok sevinirim !
araba arızası - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=-kmwNKhbMcA&feature=youtu.be) bugun komple kestı ve ben fazla anlamadıgım için video cekıp koydum sonuna kadar ızlersenız sevinırım
Sorunun sasede
Sase baglantisi kontrol.ettir.
teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için . konuştum cuma günü servise göstereceğim arabayı kaza tehlikesi anlatınca evin önüne bıraktım.
Sacma gelebilir ama hararet musurunun fisini cekermisin bi 207 de geldi basimiza.
Gözler Maxi abiyi arıyor,bu sorunu şak diye çözecektir görse :)
aslında sacma olmaya bilir cünki hararek tam ortadan 1 mm. gibi fazla gosteriyor ve orada sabit nedense cozemedım tam olarak yerini bilmiyorum ya uno varken cok kurcalıyordumda :D bunda korkuyorum birşey yaparım diye.
Keşke maxi abi görsede :D söylese ozaman
bu tip bir arizanin bircok nedeni olabilir
tahmin etmek cok zor
hararet musuru falan degil
resmen elektrik kesintisi-temazsizlik uzerine gitmek lazim.
aracta belli bir kisimda elektrik kesintisi oluyor.
aku diyecegim ama mars duzgun basiyormus. genede kontrol etmekte fayda var.
ben olsam ilk once tum sigortalari tek tek ceker yerine takardim belki oksitlenme var.
sonra aku kutup basindaki tum somunlari sikardim. ve aku yakinindaki kalin kablolarin gittigi yerleri goz kontrolu yapardim.
son olarak aku->arac sasesi ve aku>motor sase kablolarini elle kontrol ederdim.
bu tip bir arizanin bircok nedeni olabilir
tahmin etmek cok zor
hararet musuru falan degil
resmen elektrik kesintisi-temazsizlik uzerine gitmek lazim.
aracta belli bir kisimda elektrik kesintisi oluyor.
aku diyecegim ama mars duzgun basiyormus. genede kontrol etmekte fayda var.
ben olsam ilk once tum sigortalari tek tek ceker yerine takardim belki oksitlenme var.
sonra aku kutup basindaki tum somunlari sikardim. ve aku yakinindaki kalin kablolarin gittigi yerleri goz kontrolu yapardim.
son olarak aku->arac sasesi ve aku>motor sase kablolarini elle kontrol ederdim.
abi yorumun için çok teşekkür ederim cuma günü sırasıyla ben yapamsamda anlayan birinden mutlaka bu dediklerini yapmasını isteyeceğim
Arac agriza olarak aku gosterdi sifir cikisli akusu duruyordu uzerinde ve degistirdim 3 gundur sikintisi yok merak edeenler icin telefondan baglaniyorum yazim hatalari icin kusura bakmayiniz iyi gunler
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.