Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Amarok Canyon & Isuzu D-Max V-Cross
Merhaba arkadaşlar
Her iki aracın en full donanımlısı arasında kararsız kaldık. Isuzu yada VW Amarok Canyon
http://www.icarreview.com/wp-content/uploads/2013/06/VW-Amarok-Canyon-photo-10.jpg
http://www.thaidriver.com/2010/Pic_news/original/300911155202300954isDx-1.jpg
D-MAX Çift Kabin 4X4 V-CROSS 5A/T
Amarok Canyon 180Ps Otomatik
Ben her türlü amarok alırım görüntüsü yeter
amorok terchı ederdım goruntu ve donanım olarak gayet dolu
l200 lerede bakmanızı onerırım
Ben İsuzu tercih ederdim,kolay kolay bozulmayacak bi motor ve yapıya sahip.
Fakat sanırım amortisör yapısından olsa gerek arkada oturanı çok sektiriyor mide bulandırıcak derecede. 30-40bin km den sonra içeriden biraz fazla trim sesleri duyabilirsiniz.
Ama diğer tüm konularda üzmeyecek ve kolay kolay bozulmayacak bi araba.
Ferhat_V
31-07-2014, 02:05
amarok kesinlikle.
CeM öZeR
31-07-2014, 07:40
Arazide yüksek kilometrelerce hepsini kullandım. Amarok ezer... 2 farklı test aracımızla yaklaşık 65.000 km yol yapıldı. Bunun 10.000 km'sini ben yaptım. Dağ,bayır,kar,kış,su birikintisi,dere,kaya akla gelebilecek heryere asgari şartlarda aracın standart halini zorlayarak girdim çıktım. Tık sesi duymadım. Canyon değil Highline alırım. :)
Amarok veya ranger alirim. Yukseltme kiti, snorkel, at lastikler, yazilim oh mis
darkmoon
31-07-2014, 11:04
isuzu nun yıllardır işi bu zaten pick up kamyon kamyonet v.b ağır vasıtalarda ve ticari pick up tarzı araçlarda iyiler özellikle dizel motorları dayanıklı uzun ömürlü.. sağlam dayanıklı araçlar yapıyorlar ama lüks konfor çıtası düşük..
vw ise tam tersi.. lüks konfor sürüş keyfi daha yüksek ama amaroklar yeni çıktı arazide ağır kullanım koşulu altında dayanıklılığı nedir ne değildir testlere araç sahiplerinin kullanıcı yorumlarına bakmak lazım.. tabii 100-150 bini devirmiş sürücülerin..
yeni rangerlarda çok güzel..
Arazi kullanımı ağır olacak ise L200 kesinlikle. Şehir içi kullanımı ağır olacak ise Amarok.
Serhat Y.
31-07-2014, 13:44
Ben İsuzu tercih ederdim,kolay kolay bozulmayacak bi motor ve yapıya sahip.
Fakat sanırım amortisör yapısından olsa gerek arkada oturanı çok sektiriyor mide bulandırıcak derecede. 30-40bin km den sonra içeriden biraz fazla trim sesleri duyabilirsiniz.
Ama diğer tüm konularda üzmeyecek ve kolay kolay bozulmayacak bi araba.
bu sınıf araçları tamamına yakını arka süspansiyonda yük taşımaya daha elverişli makaslı sistem kullanır buna amarok da dahildir. bu sınıfta tek Ssang Yong Korando Sports da beş noktalı binek araçlardan yada SUV tabir edilen konfor odaklı arazi araçlarından bildiğimiz süspansiyon sistemi kullanılıyor.
Ben 2013 Toyota Hilux 3.0d4d elegant kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. araç 5 ileri tam otomatik vitesli, standart kilitli diferansiyel ve diferansiyel ayarlarında değişiklik yapmaya uygun ayna mahruti kullanıyor. aynı şekilde esp de standart donanımda istenirse kapatılabiliyor. aktarmayı RWD veya AWD (arkadan veya dört çeker) olarak manuel seçebiliyorsunuz. kabin içi gayet kaliteli otomatik klima, deri direksiyon, otomatik katlanır aynalar, kocaman bir touchpanel ekran, bluetooh vs. Marka imajındanmıdır nedir bilmiyorum fazlasıyla güven veriyor sanki hiç arıza yapmaz hiçbir şartta yarı yolda bırakmazmış gibi geliyor bana. jant-lastik değişikliği biriki iyileştirme ile dışardan çokta yakışıklı durabiliyor. A/T lastikler olmazsa olmazı. kaputtaki scoop olayıda çok havalı gösteriyor :) periyodik bakım aralığı 10.000km. ortalama 700-800 TL.
Şuanki bayi satış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 97.000 TL.olması lazım.
Isuzu D-Max de Hilux deki çoğu özelliğin olduğunu varsayıyorum hatta motor ve şanzumanın ortak geliştirilmiş benzer olduklarını tahmin ediyorum emin değilim.
Amarok Canyon 120.000 TL.gibi bir rakam doğrumu? beni tek cezbeden yanı kabin içi daha binek otomobil tadında ticariden uzak ama kesinlikle cadde kullanımında sürüşü daha konforlu değildir.
http://i.hizliresim.com/lBjBOl.jpg (http://hizliresim.com/lBjBOl)
http://i.hizliresim.com/OJAJzQ.jpg (http://hizliresim.com/OJAJzQ)
http://i.hizliresim.com/EQ8QNA.jpg (http://hizliresim.com/EQ8QNA)
http://i.hizliresim.com/rYMYz3.jpg (http://hizliresim.com/rYMYz3)
http://i.hizliresim.com/X2k25D.jpg (http://hizliresim.com/X2k25D)
bu sınıf araçları tamamına yakını arka süspansiyonda yük taşımaya daha elverişli makaslı sistem kullanır buna amarok da dahildir. bu sınıfta tek Ssang Yong Korando Sports da beş noktalı binek araçlardan yada SUV tabir edilen konfor odaklı arazi araçlarından bildiğimiz süspansiyon sistemi kullanılıyor.
Ben 2013 Toyota Hilux 3.0d4d elegant kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. araç 5 ileri tam otomatik vitesli, standart kilitli diferansiyel ve diferansiyel ayarlarında değişiklik yapmaya uygun ayna mahruti kullanıyor. aynı şekilde esp de standart donanımda istenirse kapatılabiliyor. aktarmayı RWD veya AWD (arkadan veya dört çeker) olarak manuel seçebiliyorsunuz. kabin içi gayet kaliteli otomatik klima, deri direksiyon, otomatik katlanır aynalar, kocaman bir touchpanel ekran, bluetooh vs. Marka imajındanmıdır nedir bilmiyorum fazlasıyla güven veriyor sanki hiç arıza yapmaz hiçbir şartta yarı yolda bırakmazmış gibi geliyor bana. jant-lastik değişikliği biriki iyileştirme ile dışardan çokta yakışıklı durabiliyor. A/T lastikler olmazsa olmazı. kaputtaki scoop olayıda çok havalı gösteriyor :) periyodik bakım aralığı 10.000km. ortalama 700-800 TL.
Şuanki bayi satış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 97.000 TL.olması lazım.
Isuzu D-Max de Hilux deki çoğu özelliğin olduğunu varsayıyorum hatta motor ve şanzumanın ortak geliştirilmiş benzer olduklarını tahmin ediyorum emin değilim.
Amarok Canyon 120.000 TL.gibi bir rakam doğrumu? beni tek cezbeden yanı kabin içi daha binek otomobil tadında ticariden uzak ama kesinlikle cadde kullanımında sürüşü daha konforlu değildir.
]
canyon 2.0 bitdi manuel 95.700
canyon 2.0 bitdi otomatik 103.70
VW Ticari Araç 2014 Fiyat Listesi (http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default_2014.aspx)
L200 ün bence yeni kasasını beklemek lazım. Son kasası gibi sansasyonel olursa ne ala.
darkmoon
31-07-2014, 14:50
yeni rangerda baya iyi iç kabinide binek araç gibi yapmışlar.. şahsi kullanımada gider..
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ford-turkiyede-tek-ozel-uretim-173379099/detay)
Serhat Y.
31-07-2014, 16:13
canyon 2.0 bitdi manuel 95.700
canyon 2.0 bitdi otomatik 103.70
VW Ticari Araç 2014 Fiyat Listesi (http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default_2014.aspx)
aynen yanlış kalmış aklımda. metalik boya ve mekanik diferansiyel de eklenince 106.000 oluyor.
Komsumda var amarok
isterse yanlıyor istersen dağa bayıra inşaata vuruyor arabayı
cok yakması dısında bır sıkıntısı yok :)
Babamda var amarok, konforu dışında hiç bir şeyinden memnun değil.Özellikle arazide hiç memnun değil.Amarok'un tek espirisi biraz daha elit, premıum gözükmesi bence..İkinci eli nasıl bilmiyorum ama vw olmasından doalyı oda iyidir.
Suleyman
31-07-2014, 18:17
Ben olsam isuzu d-max alırdım .
anltrkmn
31-07-2014, 19:23
Soran kişi hangisi daha yakışıklı dememiş ki, vosvosa binen vosvos demiş tabi. 2007 model Nissan Navara var bizde, Türkiye'nin her yerine kazılara, tırmanmaya vs. gitti maceracı ailem, dolu dolu 169.000 km. bana mısın demedi. İç konsol olarak boş görünse de gayet konforlu bir araç, nitekim bir arazi aracından passat konforu beklemek saçma olur zaten. Japonların/Amerikanların bu konudaki tecrübesi daha fazla sanki. Piyasaya yeni girmiş amarok yerine eğer sadece bu ikisi varsa Isuzu tercih ederdim ben. Mitsubishi L200, Nissan Navara, Isuzu D-Max,Ford Ranger gibi araçlar piyasaya hiç yabancı değil.. Kullanıcı yorumlarında da 1 2 3 Değişse de L200 DMax veya Navara oluyor ilk üç. Hayırlı olsun ne alırsanız, kullandıktan sonra da izlenimlerinizi bekliyoruz :)
Ferhat_V
31-07-2014, 19:28
bende 2006 model dmax kullandım 3 sene..220,000 km de şanzuman sorun çıkarttı araç yürümüyo hızlanmıyodu..
2008 senesinde 4x2 navara kullandım tık demedi.
2005 de skystar vardı oda sorunsuzdu.
6 ay öncede 4x2 düz vites navara aldık..her işi görüyo çokda güzel yanlıyo.. ama şuan param olupta alıcak olsam turuncu amarokları ciddi düşünürdüm çok hoş duruyo yeni hali.
aynı markayı kullanmayla bi alakası yok bunun..türkiyede yakıt ucuz olsa vergi uygun olsa navaranın amerikan versiyonu olan modeli getirirdim..
Patlayıcı madde üretimi yapan bir müşterim firmasında Amarok araçları kullanıyordu fakat yakıttan dolayı şuan tüm araçlarını değiştiriyor.
Tarz bir araç fakat yakıt ve amacına yönelik kullanımda yeterli bir araç değil.
tercih kararı olarak tamamen duygusal davranır amarok alırdım içi passat konforu dışı kamyonet pickup denilemiyecek kadar şık klas yakışıklı bir tasarım ;gizli hayranlık içimdeki :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.