Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot 307 hakkında bilgi
hakaninan17
31-07-2014, 18:40
Arkadaşlar hem fiyatından hemde teknik özelliklerinden dolayı bu aralar peugeot 307 ile ilgileniyorum. Benzin&lpg otomatik olanlarına bakıyorum. Teknik bir sorunu varmıdır? Alınır mı alınmaz mı? Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😊
bobin arızası veriyo lpg de
sürekli benzin göstergen yolda düşücek sen yol yaptıkca 10 liralık benzine geri gelicek ekran onunda nedeni kalan yakıtı tekerden mi okuyomus napıyormus fransız işte :D
otomatik alma ! :)
22bin civarına 1.6 110 luk dizel al mumkunse içi makyajlı olsun ki kafan rahat etsin
1.4 hdi alırsan ölümüne az yakarsın yokuslarda 1 e alırsın hiç cekmiyor
1.6 hdi hala yürür
160 binlerdeki 307 lerin cogu 250 lerden cekilmiş cok dikkat et
turbo kontrol ettirmeni öneririrm dizelde
alttakım cok zayıf maalesef türkiye yolları :(
bsi beyni ve com2000 panel kolunu kontrol ettirin o araba baska arıza vermiyor
yıllardır sorunlu araba yaptılarda bilseler bsi beyni yüzünden arabaya tesisat cektirip kablo manyağı yapıp arabayı beyine su aldırdılar senelerce :)
dediğim 2 sey dısında baska sorunu yok
arka amortisörlerden tak tak ses geliyor diyorlar da bugune kadar hangi arabayı kullandıysam hepsinden geldi aynı yollarda :D
rebeloghy
01-08-2014, 10:11
Almisken 110 luk dizel al kesinlikle derim sadece temizini bulmak marifet. Ögretim uyesiyim gelin istediginiz yere goturun tertemiz arac diyor adam daha ilk gaz verisinde turbodan islik senfonisi.. Berkay bilir bunu :D
Ama 22-26 arasina guzel 307 alirsiniz. Ne uzunda ne sehirde ne virajda uzmez. Hic aklimda yokken aldim ama bayildim diyebilirim. Rakibi olcak araclar 30 lira civarinda genelde.
Elektronik acidan kurcalanmamis , turbo enjektor temiz , oynar volant pahali oldugu icin ne zaman nerede takilmis en son bakin. Bunlarin disinda alt takim olarak 50 60 binde benim alt takim daha tik yok masallah. Focus kadar bam gum her cukura dal istemez sadece. Arka amortisor icin ucuz yollu cozum var basit bir islem. Bunlara bakin sase falan duzgunse boya degisen takilmayin alin
makyajlız ilk çıkan kasa = electronic Failure
makyajlı bakın mümkün mertebe..
huseyinturk
01-08-2014, 10:46
110luğu makbuldür. 1.4hdiden az yakar 1.6lar. Rampalarda çekmiyor vs denmiş yok öyle bir durum. Gayet 5. Viteste bitiririr. Temiz olmayan bakımı ihmal edilmiş uzun yıllar yatmış dizek 307 alırsan başedemezsin. 2008den beri 120bin kmdir kullanıyoruz z rotu hariç parça değiştirmedim ön takımdan. 4.5 luk yay var hatta. 150bin altı kmli araçların on tanesinden biri orjinaldir. İyi baktırın.
Standart kronik arızaları şöför cam düğmeleri ve com2000dir. Cam düğmeleri 70 liraya yan sanayisi alınıp takılıyor, com2000de 100 150 liralara hallediliyor. Arka amortisörden ses gelme olayı amorsörün tozluğunun yerinden çıkması, çözümü 1 tl ve 5 dakika.
Tesisat çekilmiş 307den uzak dur. Kabloyu aküden kabine bsi'nin ordan alıyorlar zamanla su alıyor araç ordan bsiye. Sonra korna çaldım silecej su püskürttü napıcam diye konu açarsın :D
6 sene 1.4 hdi kullandım kullandık ailece rampada cekiyo da dik yokusu 3 le cıksın bakalım :)
yazılım dp filtre anca kendine gelmeye calısıyor :)
@huseyinturk :)
daha herhangi birtane farı-ampulu patlamayan 307 207 ye gelemedim birde 5limi 6lımı cd changer olup bozulmayana :)
schizophrenic
01-08-2014, 13:38
Ben 2006 model 90' lık hdi modelini kullanıyorum ilk başta ön yargılıydım ama gerçekten sıkıntısız kullanımı zevkli ve rahat bi araç.
Baya yol yaptım kullandım mekanik olarak hiç bi arızam olmadı çok şükür sadece denilen gibi sol arka amortisörden ses geliyo bazen bide bagaj kapağındaki bakalit ses yapıyo sert çukurlarda yani düşük maliyetle halledilebilecek her arabada yaşanacak problemler
kısaca tavsiye ederim
Turbo enjektör tavsiyesi veren arkadaşlar, en yenisi 2006 model yani 8 yaşını devirmiş bir dizel araba alırken yok turbosu şöyle olsun ötmesin yok enjektörü bilmem nasıl sorunsuz olsun filan nedir arkadaş bu mantık. Sen en yenisi 8 yaşını devirmiş kullanılmış dizel araba almak istiyorsun beş kuruşta masrafsız binmek istiyorsun. Hatta arabayıda iyi ibr fiyata al ve hem bin hemde satarken kar et. Zaten bu mantıkla birçok kişi aldanıp yarısı başka yerden toplanmış araba alıyor.
Arabanın iç trim aksamı ne durumda, kaç el değiştirmiş, düzenli servis edilmiş mi bunlar önemli. Çünkü bunları toparlamak masraflı ve pahalı.
Yoksa turbodan ne olacak enjektörden ne olacak. Gidersin en kötü sıfır turbo alırsın orjinali 1200 TL. Yada gidersin turboyu 500 TL ye revizyon ettirir kullanırsın. Keza enjektörde öyle gidersin pompacıya sökme takma işçili ve ayar nozül değiştir vs onunda en fazla 500 TL masrafı olur. Yani 1.000 TL'ye enjektör ve turboyu revize ettirir kullanırsın. Takılmayın şu enjektör ve turboya o kadar.
daha herhangi birtane farı-ampulu patlamayan 307 207 ye gelemedim birde 5limi 6lımı cd changer olup bozulmayana :)
+1 :) bendede vardı far ampulu patladı bi kaç kere, arka amortisörlerden ses gelir , benim changer da çalışmıyordu :) Onun dışnda baska sorun yaşamadım. Araç 1.6 benzinliydi birde berkayın dediğin gibi lpg de giderken benzin ibreside düşüyor :D
Ben alırken tecrübe edenlere sordum otomatiğine sakın bulaşma dediler çok sıkıntı yaşayan var.
Turbo enjektör tavsiyesi veren arkadaşlar, en yenisi 2006 model yani 8 yaşını devirmiş bir dizel araba alırken yok turbosu şöyle olsun ötmesin yok enjektörü bilmem nasıl sorunsuz olsun filan nedir arkadaş bu mantık. Sen en yenisi 8 yaşını devirmiş kullanılmış dizel araba almak istiyorsun beş kuruşta masrafsız binmek istiyorsun. Hatta arabayıda iyi ibr fiyata al ve hem bin hemde satarken kar et. Zaten bu mantıkla birçok kişi aldanıp yarısı başka yerden toplanmış araba alıyor.
Arabanın iç trim aksamı ne durumda, kaç el değiştirmiş, düzenli servis edilmiş mi bunlar önemli. Çünkü bunları toparlamak masraflı ve pahalı.
Yoksa turbodan ne olacak enjektörden ne olacak. Gidersin en kötü sıfır turbo alırsın orjinali 1200 TL. Yada gidersin turboyu 500 TL ye revizyon ettirir kullanırsın. Keza enjektörde öyle gidersin pompacıya sökme takma işçili ve ayar nozül değiştir vs onunda en fazla 500 TL masrafı olur. Yani 1.000 TL'ye enjektör ve turboyu revize ettirir kullanırsın. Takılmayın şu enjektör ve turboya o kadar.
Kullanan insanoğlu adam akıllı kullansın birşey olmaz o zaman .
arabaya bakmaya gidiyorum boyasız diyo arabanın 1241241 parçası boya istiyor ıc dosemeler sokulup takılmıs
turbo cik cik cik ediyo kuslar gibi bagırıyor
her yerden yağ vermiş adam fiyattan 250 lira dusmuyor neymis arabası boyasızmıs
kusura bakmayın ama ben 24-25 lira vericeksem 22 liralık arabaya o araba cıcek gibi olmak zorunda
yoksa alır arabasını cik cik yapan turbosu ıle beraber kullanır hatta beraber bile ıslık öttürebilirler .
yasımız kucuk olabılır ama yıllardır turbo dizel arac kullanıyoruz kaç bin km ler yaptık neden bizim arabamız ciyaklamıyordu ?
siz öyle dusunuyorsunuz diyede kimse revizeli enjektör kullanmak istemez illakı ayar tutmuyor sizin düşüncenize saygı duyarım.
tabiki belli bir yerden sonra bozulur ama kmler 160-180 binlerdeyken değil bence .
benim görüşüm budur :)
SekoLive
02-08-2014, 10:56
yazılanlara ilaveten
benzinlisi ciddi yakıyor, silecek ve sinyal kolları iyi kullanılmayanlarda gevşeklik oluyordu kolun komple değişimi gerekiyor 2 kol için maliyetliydi.
yazılanlara ilaveten
benzinlisi ciddi yakıyor, silecek ve sinyal kolları iyi kullanılmayanlarda gevşeklik oluyordu kolun komple değişimi gerekiyor 2 kol için maliyetliydi.
Ha evet bide o var sinyal verrince kendisi kapatmıyordu bazen . :)
Ha evet bide o var sinyal verrince kendisi kapatmıyordu bazen . :)
Bunlar hep com2000
600 tl :p
huseyinturk
02-08-2014, 11:07
6 sene 1.4 hdi kullandım kullandık ailece rampada cekiyo da dik yokusu 3 le cıksın bakalım :)
yazılım dp filtre anca kendine gelmeye calısıyor :)
@huseyinturk :)
Turbo sağlam olduktan sonra dik yokuştada hızlanıyor gayet 1.6 lara göre şanzuman daha kısa çünkü. O temizlikte olanını bulmak zor tabi o ayrı
huseyinturk
02-08-2014, 11:10
Bunlar hep com2000
600 tl :p
İkitelli atatürk oto sanayide 200 tl çıkması. Aldım memnunum :-)
İkitelli atatürk oto sanayide 200 tl çıkması. Aldım memnunum :-)
Ben sıfırı için bahsetmiştim
kronik şeyleri allahtan cabuk halloluyor :)
2005 temmuz sonrası tüm 307 ler sorunsuza yakındır.
Ben 6 sene kullandım hiçbir problem yaşamadım diyebilirim.
huseyinturk
02-08-2014, 11:57
2005 temmuz sonrası tüm 307 ler sorunsuza yakındır.
Ben 6 sene kullandım hiçbir problem yaşamadım diyebilirim.
2005 öncesini 6 yıldır kullanıyorum
2 kere motor topladık olmadı sandık motor aldım taktım huzura erdim :D
Arabanın suçu yok ama 50bin yağ bakımı yapmazsan, 135bine kadar trigeri hiç değiştirmezsen kopar,birde e5 tıkanmasın diye o şekil ileri alırsan blok çatlar. 135 binde komple sıfırladık motoru rektifiye vs 136 da bidaha cortladı blok aynı yerden bidaha topladılar. 170 bine kadar şişirir vaziyette kullandım yağına suyuna dikkat ederek halada yolda bırakmamıştı, bırakmazdıda suya basınç verdiği için su eksiltiyordu sadece. Sıfır kapalıkutu sandık motor aldım 171binde şuan 201binde bakımını vs aksatmıyorum sıkıntım yok. Turbo enjektör orj parçaları yani 200 bindeler turboda sıkıntı yok ama enjektör gidici sanırım. Başımıza kendi hatamız dışında tek kuruş masraf açmadı. Ha bir bmv merso olsa o ihmallere rağmen sıkıntı çıkarmaz dayanırdı belki o ayrı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.