Orijinalini görmek için tıklayınız : bravo tjet sport (150hp) dowmpipe
bravo turbo sport (150 hp )aracıma downpipe yaptırmak istiyorum ... 60 mm lik uygun olur mu birde t-jet 120 likte araba geriye düşmüştü geriye düşer mi acaba benim arkadaşın arabasında mı sıkıntı vardı...
bilen yapan deneyen yorum yaparsa sevinirim ...
:) :)
Osman Bahadır
16-08-2014, 13:13
120ps-150ps aynı turbo. Emmesi farklı sadece. Downpipe 120'de ne yapıyorsa 150'de de onu yapar. Altlar, şehiriçi düşük devir kullanım önemliyse senin için yapma derim.
Birkan61
16-08-2014, 14:36
Düşünürseniz elimde aracınıza uygun 60mm downpipe mevcut
kocaeski nevzat usta yapımıdır zerre sıkıntısı yok
270 liraya veriyim size
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/08/downpipe.md.jpg
Düşünürseniz elimde aracınıza uygun 60mm downpipe mevcut
kocaeski nevzat usta yapımıdır zerre sıkıntısı yok
270 liraya veriyim size
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/08/downpipe.md.jpg
kardeşim bunu biliyorun down pı ankara dan arkadaşımdan alıcaktım ben sonra benim işlerim çıktı alamadım... bakalım şimdi duruma göre haberleşiriz... teşekkür ederim
120ps-150ps aynı turbo. Emmesi farklı sadece. Downpipe 120'de ne yapıyorsa 150'de de onu yapar. Altlar, şehiriçi düşük devir kullanım önemliyse senin için yapma derim.
Ayni turbo degil , 120likte ihivl37 150de ise ihivl36 turbo mevcut..
Osman Bahadır
16-08-2014, 16:14
Ayni turbo degil , 120likte ihivl37 150de ise ihivl36 turbo mevcut..
:)
VL36-37-38 aynı turbodur. Hepsi de IHI RHF3'tür. Tek farkları emme pallerinin çaplarıdır.
Downpipe egzoz tarafında kaldığından downpipe ile rahatlaması beklenen kısım aynı. 120'likte ne yapıyorsa 150'likte de aynını yapar.
150 lılıgın bıraz dahamı buyuk emme pali yanı?
Osman Bahadır
17-08-2014, 15:34
150 lılıgın bıraz dahamı buyuk emme pali yanı?
Evet, egzoz tarafı tamamen aynıyken emme pali daha büyük.
Emme housing kıyaslaması;
http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/medium/Photo-01851.jpg
Hatta VL36'da egzoz büyümeden sadece emme büyüdüğünden, bir de üstüne yapılan bilinçsiz bir yazılımla üstlerde basınç alacağım diye hedeflenen basınç arttırılıp wastegate daha çok kapalı tutulup o ufacık egzoz türbinine zorlanınca tüm gaz, VL36'nın klasik hastalığı baş gösterir ve egzoz housing i wastegate-egzoz türbini arasından çatlar. ;
http://img.photobucket.com/albums/v655/pitcherman/DSC01853.jpg
Kısaca IHI RHF3 turboların egzoz tarafı zaten küçüktür. Sonrasına en büyük downpipe'ı da taksanız çıkışı rahatlatamazsınız, üstüne üstlük backpressure kaybından altları kaybetmeniz de yanınıza kar kalır.
Güzel bilgi ; ben egzos tarafınında daha büyük oldugunu düşünüyordum..
:)
VL36-37-38 aynı turbodur. Hepsi de IHI RHF3'tür. Tek farkları emme pallerinin çaplarıdır.
Downpipe egzoz tarafında kaldığından downpipe ile rahatlaması beklenen kısım aynı. 120'likte ne yapıyorsa 150'likte de aynını yapar.
kardeşim teşekkür ederiz bilgilerin için... yani şu an çok bişiy değişmiycek sanırım benim için ;) benimde bildiğim pal farkı ve westgate farklı olduüu yöndeydi..
MuratGürakan
19-08-2014, 06:35
Yazılınmsız yaptırcaksan yaptırma geriye götürdüğü doğru fakat eski aracımda dp + yazılım ile kullandım Gayette güzel oldu. Turbosu çok ufak olduğu için zaten 2500-3000 arası basınç çoktan gelmiş oluyor. Yani altlarına hiç bişey olmaz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.