PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : E46 3.16-3.18 Coupe neler yapılabilir?



Onuralp
15-09-2008, 00:24
Bir kardeşimize makyajlı kasa E46 3.16 veya 3.18 almayı düşünüyoruz. Motor da öle çok aman aman bişi beklemiyoruz, onun için filtre, komple egsoz sistemi, ECU flash düşünüyoruz. Yalnız aynı zamanda da biraz yanlasın istiyoruz. :D

Araç düz vites olacak. Ne gibi ürünler önerirsiniz. Özellikle BMW'ci arkadaşlar. Tam olarak bu araçtan anlamıyoruz. Bunların oranlı diff'leri varmış. LSD kesin düşünüyoruz. Sarması ve şehir içinde zevkli olması için kısa oranlı şanzıman düşünüyoruz. Debriyaj zaten Allahın emri.

Ne bilim işte bu arabayı yanlatmamız lazım kısaca... Neler yapılabilir? Ve bu BMW'nin çeşit çeşit diff'leri ne işe yarıo? Mesela 4.03 var bu bizim bildiğimiz final gear dişli oranı gibi bir şey mi?

Teşekkürler...

Safak
15-09-2008, 00:31
6 silindir 3.20i tercih etmeye çalışın, 4 silindir motorun modifiye edilebilitesi, ve verim alınabilitesi az olur...Aracınız da ağır, kilit konuusnda 3.18i ve 16i ye uygun oranda kilit bulmak zor olabilir. Çeşitli diferansiyeller genelde ülkelere göre değişir, şanızmana göre, spor ya da lüx donanımına göre...vs vs...

Bmw'nin çıkma ya da orjinal parçasını bulup kısa oranlı vs yapabilirsiniz belki ama unutmayın ki BMW parçasının fiyatları kalındır, honda ya da peugeot gibi modifiyesi kolay ve ucuz olmaz...

O yüzden 3.20i ve üzeri tercih edin diyorum

Zaten BMW'nin BMW keyfini verebilmesi için en az 6 silindir olması şarttır.. ( burada e90 3.20si - e30,e36 3.18is, ve e30 M3 gibi modelleri tenzi ederim )

Dragger
15-09-2008, 00:34
Son zamanlarda fiyatlar cok yakın zaten...

Bence de 316 318 yerine 320 üzeri tercih edin.

Vergi ve yakıttan dolayı 330lar bile komik paralara düstü.

ALPER-VNS
15-09-2008, 01:02
bende 3.18 war yanlamada bi probleminizin olacağını sanmıyorum pek.. ama ben arkaya sıfır lastik alıp takmam şahsen :D şimdi lastik alıcam sadece öne sıfır alıcam mesela..

Onuralp
15-09-2008, 08:47
Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.

Temiz 50.000 geçmemiş araç almayı düşünüyoruz. Onun için 320'lerde pek bulamadık öle km'ler. Bakalım o zmn 320 kasalım biraz...

miniks
15-09-2008, 08:57
amerikan tampon yaparsın kafayı da verrisin yere tamam. baska bısı de olmaz. alıosanız ya kırmızı ya da beyaz alın yeter. :)

s7158
15-09-2008, 09:34
e46 318i Claimed data:
Horsepower 118 Hp at 5500 rev/min
Torque 180 Nm at 3900 rev/min


Supersprint:
- Manifold 786201
- No Kat 786202
- Centre exhaust 786203
- Rear exh. 786206
Actual data: Horsepower 130.6 Hp at 5500 rev/min
Torque 189.5 Nm at 4300 rev/min

3er 318i 85kw 116PS 175Nm === 12kw / 16PS 189 Nm

318i icin guzel degerler!!!

ALPER-VNS
15-09-2008, 16:02
bence de walla ama bunlar tr de nerden buluruz ki acaba... manifold baya etkiliymiş bizim arabalarda duydğuma göre.. gerçi her arabada etkilidir illaki ama bizimkine başka bişi olmadığı için bu öne çıkıyo heralde.

s7158
15-09-2008, 18:57
bence de walla ama bunlar tr de nerden buluruz ki acaba... manifold baya etkiliymiş bizim arabalarda duydğuma göre.. gerçi her arabada etkilidir illaki ama bizimkine başka bişi olmadığı için bu öne çıkıyo heralde.

Alper abi ben Cetinin arkadasi selcuk(Atilimdan) 206 HDI!!!
Headersda yardimci olabilirim dusunursen!!!

Onuralp
15-09-2008, 19:06
Teşekkürler SS fikri için...

G_TT_I
15-09-2008, 22:01
316 ve 318e yapabilicegin 19 m jant ve m tampon, motora hiç boşuna girmeyin araba normal 1.6 206, honda civiclerden cok cok yavas.

motor için 323 yada 325 alın, 330 la ugrasılmaz bide vergi

Diyadin
15-09-2008, 22:04
beyaz alınmalı
m tamponlar + amerikan parklar + m2 jantlar + kafa yere basılmalı...

ALPER-VNS
15-09-2008, 22:04
Alper abi ben Cetinin arkadasi selcuk(Atilimdan) 206 HDI!!!
Headersda yardimci olabilirim dusunursen!!!

bi konuşalım walla, çetinle ulaşırım sana:icon_tup: