PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İntegra rölanti sorunu



timuçin38
12-09-2014, 21:23
Arkadaşlar ramazan ayı içinde üst kapağı söktüm ve silindir kapak contasını yanması neticesinde değiştim. bütün vakum hortumları v.s rölanti valfi( mustafa kemal tekin yardımıyla) bütün kontrolleri yaptım. Hava alan bir yermi var diye tekrar tekrar baktım fakat rölanti kelebekten en düşük seviyede olmasına rağmen 1100 rpm de çalışıyor. benmi biryer kaçırdım gözden anlayamadım.Kapağı sökmeden önce böyle bir sorunum yoktu. Tekrar nerelere bakmam gerekiyor? yardımcı olursanız sevinirim :)

timuçin38
09-10-2014, 16:32
bir öneri tavsiye kış geldi beyler :)

by_hayali
09-10-2014, 16:52
öncelikle rolanti motorunu kontrol et, lpg varmı ve arıza lambası yanıyormu?
birde ect sensörünü de kontrol etmende fayda var.

timuçin38
10-10-2014, 13:26
öncelikle rolanti motorunu kontrol et, lpg varmı ve arıza lambası yanıyormu?
birde ect sensörünü de kontrol etmende fayda var.

Hayır araç benzinlidir. arıza lambası yakmıyor. ect ve rölanti motoru hangisi? Siz daha iyi bilirsiniz o kadar çok sensör v.s varki

timucintt
13-10-2014, 20:33
mutlaka hava emiyor bir yerden... kelebeği fitv ve rolanti motorunu söküp conta ve o ringlerini kontrol et

Osman Bahadır
14-10-2014, 11:55
Tüm manifold vakum hattını kontrol edeceksin. IACV, FITV, PCV, Purge Valf vs bunları öğrenmen ve kontrol etmen lazım. Sökmüşsen emme manifold contasını, tüm vakum hattı boru ve bağlantılarını da...

timuçin38
17-10-2014, 17:17
Bilgileriniz için teşekkür ederim herkese. iş yogunlugu nedeni ile fazla bakamıyorum aracıma ve siteye. Arayıp bulacağım artık. Emme manifoldunu sökmeden kapağı söküp taktım ben. Hortumlar kelebek boğazı v.s dediğiniz yere bakmak en mantıklısı. Şu otomatik jiklenin 3 civatası var. 2si üst 1 i alt diye hatırlıyorum. Onun biri kırıldı takmadım ordanmı diye düşünüyorum ama loctite sürüp kapatmıştım?