PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : EG Civic ile pist te 3 tur



Manimillion
30-09-2014, 14:32
Arkadasimin 93 EG Civic ini, yeni setup ini "shakedown" (test) icin ilk kez piste gectigimiz pazar gunu cikardim.

Araba acikcasi sandigimdan cok daha yetenekli cikti.

Araba nin öz olarak specleri:

2.1L Dark Block Stroker (B21)
Tein Mono Flex Coilovers
Stock ön Sway Bar, 24mm ASR arka Sway Bar
Hawk HP+ Balata lar with Spoon Kaliperler
225/45/15 Nitto NT01

Tekerde sadece 223whp, ama şasi olarak gercektende yetenekli bir araba. Henuz daha agresif rot ayari vede coil over lar ile köşe dengeleme(corner balance) yapilmadi.


http://www.youtube.com/watch?v=Y_L_qypKU1k


Karsilastirmak icin, en son yarista kullandigim C6 Corvette video sunuda assagia ekledim. Otomobil guc olarak standart, Coil over vede DTC60 Hawk balata, Michelin Pilot Super Sport lastikler (arka lastikler oldugunca bitik) vede araba nin rot ayarinda sorun vardi, otomobil benim degildi, sadece yarista kullanmam icin bana odunc verildi, sahibi rot ayarinin bozuk oldugunu bilmiyordu (pist te rot ayarindaki en kucuk oynama, pistin teknik kısımlarindaki hizini cok buyuk sekilde etkiliyor.)


http://www.youtube.com/watch?v=BBzYAcaqZsQ

Keyifli seyirler.

oselami
30-09-2014, 20:55
Ayna güzelmiş

B16
30-09-2014, 21:10
Virajlar da çok fazla ses geliyor. Sanırım cam açık.

Virajlar da çok fazla vtec altı kalıyorsunuz neden?
Araca mı alışamadınız yoksa başka birşey mi?

Stig tarzına ise bayıldım :)

Manimillion
01-10-2014, 17:54
Ayna güzelmiş

Ayna modeli "wink" Pistte bayagi ise yariyor.


Virajlar da çok fazla ses geliyor. Sanırım cam açık.

Virajlar da çok fazla vtec altı kalıyorsunuz neden?
Araca mı alışamadınız yoksa başka birşey mi?

Stig tarzına ise bayıldım :)

EVet cam lar acik, zorunlu acik kalmalari, cunku her hangi bir olay da guvenlik ekiplerinin kabine daha rahat ulasmalarini sagliyor.

Her zaman vtec de olmasina gerek yok, arabanin vtec disinda dusuk devirde torku var, bazen asiri vites degistirmek lap time i negatif olarak etkiliyor.