Orijinalini görmek için tıklayınız : Cruze 2.0 Dizel Büyük Turbo
Daha önce cruze dizel diye bir konu acmıstm belki hatırlayanlar vardır. Uzun süre yazılım konusunu araştırdıktan sonra ancak bir sonuca ulastm su anda tek sorunum turbo büyütme islemini gerceklestirebolirmiyiz her kafadan bir ses cıkıyor büyür büyümez bir ton laf bilgi sahibi olan veya yapmıs olan bir arkadas varsa yardımcı olursa cok sevinicem.
alpbodrum
07-10-2014, 21:23
Bunu bir turbocuya aracınızı götürüp anlayabilirsiniz, Tubo komple büyümese bile , hybrid turbo ve pal büyütme işlemleriyle epey güç alınabiliyor, Ben L200 aracınkini büyüttüysem siz onu hayli hayli yaptırırsınız.
Şanzıman otomatikse ilk ona bakın derim
Bunu bir turbocuya aracınızı götürüp anlayabilirsiniz, Tubo komple büyümese bile , hybrid turbo ve pal büyütme işlemleriyle epey güç alınabiliyor, Ben L200 aracınkini büyüttüysem siz onu hayli hayli yaptırırsınız.
Bir turbocuyla görüstm o da büyük turbo su an icin yok falan demisti sacma geldi ama baska kimseye ulasamadigim icin buraya yazmak zoruna kaldim
Bir turbocuyla görüstm o da büyük turbo su an icin yok falan demisti sacma geldi ama baska kimseye ulasamadigim icin buraya yazmak zoruna kaldim
Farklı yani daha büyük bir turbo takmak farklı. Turbo'nun içine büyütmek farklı.
Turbo'nun içi büyür rahatlıkla
Turbonunda içiyle oynadıgımızda egsoz kısmıyada emme kısmı büyütülemiyomus o da 10 15hp gibi bi rakam veriyomus onun icin deymez dedm bende
aposport
07-10-2014, 21:51
biz 2012 doblo 2.0 multijet e VNT17 taktık. 5.000 km oldu sıkıntı yok. 201 Beygir net.
biz 2012 doblo 2.0 multijet e VNT17 taktık. 5.000 km oldu sıkıntı yok. 201 Beygir net.
Fiat larda sorun olmuyo zaten bende 90lık grandepunto vardı pallerle oynayip dp hard yazilimla 155hp gormustum de bunda olmadi iste icime sikinti oldu
Yazılım dpf iptali egzoz ile baya guçlenir.turbo uyumu için yazılımcılar da bilgi verebilir daha once yurt içi dışında yapmış olabilirler
Yazılım dpf iptali egzoz ile baya guçlenir.turbo uyumu için yazılımcılar da bilgi verebilir daha once yurt içi dışında yapmış olabilirler
Yazilimda sorun yok cok sukur onuda baya bi bekledmde olmuskem tam olsun diyodum ama olmazsa yazilim dp de yeterli gelcek artk
schizophrenic
07-10-2014, 23:40
Merhaba konunuzu gasp etmek gibi olmasın ama , ankarada bu tarz işlemler için tavsiye edebileceğiniz bilgi sahibi turbocu varsa bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim .
camsemih
08-10-2014, 11:11
ege turbo ile görüştünüz mü ?
arsenikli
08-10-2014, 12:37
bostancı sanayi sitesinde imamoğlu turbo var derdinize çare bulacaklardır
alpbodrum
08-10-2014, 13:10
Turbonunda içiyle oynadıgımızda egsoz kısmıyada emme kısmı büyütülemiyomus o da 10 15hp gibi bi rakam veriyomus onun icin deymez dedm bende
Hocam hiç uğraşmayın saçma sapan yerlerle ,
Firma Güney Turbo : Sahibi Hüseyin abi. - İstanbul çok büyük şirket Tır ve Otobüslerin Turbolarını kurumsal olarak yapıyorlar bildiğim kadarıyla 10- 12 kişi çalışıyor.
Aynı gün teslim ediyorlar.
Telefon : 0 212 481 34 10
Bodrum Mert Dizel' den Alp verdi deyin telefonu kendisi ile görüşün yardımcı olacaktır.
Ben L200 aracımın 136 Hp - Emme ve Egsoz Pallerini büyüttüm ve diğer yerler 800 - 1000 gibi rakamlar isterken hüseyin abi çok komik bir rakama yaptı. Ayrıca araca yazılım yaptırarak Dynoda 202 Hp gördüm. Aracımı 5 Bin km kullanarak Sattım ve alan arkadaşta hala sorunsuz biniyor. Ben size yaptığı işçiliğin fotoğraflarınıda aşağıda ekledim görmeniz için.
Bu arada bu işlerle çok uğraşmış biri olarak bilgi vermek isterim . Aracınızda muhtemel Elektronik yada Basınçlı Westgate vardır Bu Parçanın görevi Fabrika değeri üzerinde basıncı Egsozdan Valf açarak dışarı atmaktır. Bazıları Ayarlı bazıları ayarsızdır. Bu parçayı ayarlamadan Turboyu ne kadar büyütürseniz büyütün Atıyorum Ortalama 1,5 Barın üzerine çıktığınızda Westgate açacağından basınç dışarı kaçacaktır Bu parçanın mili ayarsızsa bunu aşağıda benim yaptığım gibi tornada ayarlı hale getirmeniz ve geç açmasını sağlamanız gerekmektedir Bütün bunları yapıp basıncı araca verdiğinizde ise araca ilk gaz verdiğiniz anda araç Motor arıza ışığı yakacaktır bunun sebebi sınır değeri geçmesi yani Overboost denilen olaydır. Bunun için araca yazılım yaptırmanız yada internetten Basınç yanıltıcı alarak Map Sensörüne bağlamanız gerekmektedir. Eğer Westgate ' inin elektronikse bunların hiçbirini yapmadan direk yazılım ile Overboost sorunundan kurtulabilir ve Westgate ' i kontrol edebilirsiniz.
Son olarak belirtmek isterim tüm bunların mes'uliyeti size aittir +Hp sağlayan tüm modifikasyonlar aracınızın motor ömrünü azaltacaktır.
AYARSIZ WESTGATE İ AYARLI HALE GETİRMEK .
http://i59.tinypic.com/jh93ps.jpg
TURBONUN ESKİ HALİ
http://i58.tinypic.com/b88vw3.jpg
TURBONUN YENİ HALİ
http://i60.tinypic.com/dywr2a.jpg
Saygılarımla.
ege turbo ile görüştünüz mü ?
Ege turbo ile ilgili şikayetler vardı forumda....... Yanılmıyorsam yöneticilerle de atışmıştı.......
BthnKrkt
08-10-2014, 15:49
İmamoğlu ile ben sıkıntı yasamıstım hybrid olan turbomun tamirinde.
Hocam hiç uğraşmayın saçma sapan yerlerle ,
Firma Güney Turbo : Sahibi Hüseyin abi. - İstanbul çok büyük şirket Tır ve Otobüslerin Turbolarını kurumsal olarak yapıyorlar bildiğim kadarıyla 10- 12 kişi çalışıyor.
Aynı gün teslim ediyorlar.
Telefon : 0 212 481 34 10
Bodrum Mert Dizel' den Alp verdi deyin telefonu kendisi ile görüşün yardımcı olacaktır.
Ben L200 aracımın 136 Hp - Emme ve Egsoz Pallerini büyüttüm ve diğer yerler 800 - 1000 gibi rakamlar isterken hüseyin abi çok komik bir rakama yaptı. Ayrıca araca yazılım yaptırarak Dynoda 202 Hp gördüm. Aracımı 5 Bin km kullanarak Sattım ve alan arkadaşta hala sorunsuz biniyor. Ben size yaptığı işçiliğin fotoğraflarınıda aşağıda ekledim görmeniz için.
Bu arada bu işlerle çok uğraşmış biri olarak bilgi vermek isterim . Aracınızda muhtemel Elektronik yada Basınçlı Westgate vardır Bu Parçanın görevi Fabrika değeri üzerinde basıncı Egsozdan Valf açarak dışarı atmaktır. Bazıları Ayarlı bazıları ayarsızdır. Bu parçayı ayarlamadan Turboyu ne kadar büyütürseniz büyütün Atıyorum Ortalama 1,5 Barın üzerine çıktığınızda Westgate açacağından basınç dışarı kaçacaktır Bu parçanın mili ayarsızsa bunu aşağıda benim yaptığım gibi tornada ayarlı hale getirmeniz ve geç açmasını sağlamanız gerekmektedir Bütün bunları yapıp basıncı araca verdiğinizde ise araca ilk gaz verdiğiniz anda araç Motor arıza ışığı yakacaktır bunun sebebi sınır değeri geçmesi yani Overboost denilen olaydır. Bunun için araca yazılım yaptırmanız yada internetten Basınç yanıltıcı alarak Map Sensörüne bağlamanız gerekmektedir. Eğer Westgate ' inin elektronikse bunların hiçbirini yapmadan direk yazılım ile Overboost sorunundan kurtulabilir ve Westgate ' i kontrol edebilirsiniz.
Son olarak belirtmek isterim tüm bunların mes'uliyeti size aittir +Hp sağlayan tüm modifikasyonlar aracınızın motor ömrünü azaltacaktır.
AYARSIZ WESTGATE İ AYARLI HALE GETİRMEK .
http://i59.tinypic.com/jh93ps.jpg
TURBONUN ESKİ HALİ
http://i58.tinypic.com/b88vw3.jpg
TURBONUN YENİ HALİ
http://i60.tinypic.com/dywr2a.jpg
Saygılarımla.
O kadar sorun yaraticaksa yaptirmam acikcasi ancak basim
Agrimicak sekilde bir cozum bulabilitsek yaptirmayi dusunuyorm tabi alacgm verimde onemli sadece yazilim dp ve filtreyle 210hp leri gorebilcekken turbo buyutmeyle 220 230hp lerde kalicaksam hic ugrasmam hedefm 250aslinda ama bakalm hayirlisi
alpbodrum
08-10-2014, 18:21
Bunlar sorun değil Turbo büyütmedeki aşamalar , mantık olarak Basıncı içeri vermenizin tek yolu bu aşamalardan geçmek Nerede , kime yaptırırsanız yaptırın Westgate ayarı olmadan , yazılım olmadan Turbo büyütülemez.
Bunlar sorun değil Turbo büyütmedeki aşamalar , mantık olarak Basıncı içeri vermenizin tek yolu bu aşamalardan geçmek Nerede , kime yaptırırsanız yaptırın Westgate ayarı olmadan , yazılım olmadan Turbo büyütülemez.
Yazilim zaten olucak olmazsa zaten bi anlami yok tabiki de wasgete hakkinda pek bilgim olmadigindan bisey diyemiyorm
Pendikte servisin turbo işlerinibyaptırdığı bir firmaya yaptırıp 2kere yağ kaçırınca guney turboya yaptırıp turbomuzu chipli araçta sıkıntısız kullanmıştık..huseyin abi iyi bir esnaf gerçektende..
Ben Ege Turbo Arda ile görüşmeni tavsiye ederim.
t-jet ali
08-10-2014, 20:45
aracın üstündeki turbo ne ? bu bilindikten sonra bir büyüğüne geçilir, olmayacak diye birşey yok, turbo büyütmek daha mantıklı. önce turbo markasını ve kodunu öğrenin, flanşlar, hortumlar , gerekirse tabii hepsi yapılamayacak şeyler değilki.
benim naçizane tavsiyem ne yapmak istiyorsanız bir seferde yapın sonra tekrar uğraşmayın. turbo büyütme, downpipe, büyük intercooler ve güzel bir yazılım.
dj_batukaan
08-10-2014, 21:42
şuanki turbonuz nedir ve kaç barda kullanıyorsunuz
Cruze u bilmiyorum ama 2.0 Cdti Insignia larda GT15 turbo var. Aynı olabilir
Sahsen dizel arabama boyle bi islem yaptiracak olsam. Gider bi Mehmet Gazihan'la anlasirim arabayi birakir herseyi bitmis sekilde teslim alirim. Bisey oldumu yapan belli olur en azindan. Gidip turbocuya yaptirsan ardindan yazilim yapsalar. Bi sikinti oldugunda tuner turbocuyu , turbocu tuneri suclayacak. En mantiklisi gidip hepsini ayni yere yaptirmak. M
sadece yazılımlı otm vites kullanmıstım o bıle cok keyıflıydı turbo buyurse fena bısı olur:)
Cruze u bilmiyorum ama 2.0 Cdti Insignia larda GT15 turbo var. Aynı olabilir
İnsgnia yla aynı turbo var evet banada oyle soylendi.
Sonunda istanbula yolumuz dusecek sanrm
evet arkadaslar kısa bır aradan sonra yazılım dpf iptali ve downpipe ısını hallettım ve keske daha once yaptırsaydım dıyorum gercekten harıka bı sonuc aldım izmirde olan arkadaslar varsa denemek ısterım :D
ahmet_xy
08-11-2014, 17:35
evet arkadaslar kısa bır aradan sonra yazılım dpf iptali ve downpipe ısını hallettım ve keske daha once yaptırsaydım dıyorum gercekten harıka bı sonuc aldım izmirde olan arkadaslar varsa denemek ısterım :D
hayırlı olsun. izlenimlerini alabilir miyim? stok bir polo gti ile denesen iyi olur.
şimdilik F30 320d ile deneme sonucum çok basarılı bekledıgımden fazlasını verdi bana eger polo gti bulabılırsem stock mutlaka denıcem. ızlenımlerıme gelınce hemen hemen 2 gun oldu ıslemlerı yapalı fazla deneme fırsatım olmadı ama daha once 190la cıktıgım rampayı su an 200le cıkıyorum 210 220km gıbı hızlara gayet rahat zorlanmadan cıkıyorum eksoz sesı harıkanında otesınde ne ben ne de egsozcum boyle bı ses beklemıyordu :) yakıt tuketımını hıc karıstırmayalm su an hıc ıyı degıl heyecandan ayagımın ayarı kactı :)
aracı kime yaptırdın,sonuçlar hakkında bilgi verirsen faydalı olur.kazasız sıkıntısız binersiniz inşallah
Canselmo
08-11-2014, 17:43
şimdilik F30 320d ile deneme sonucum çok basarılı bekledıgımden fazlasını verdi bana eger polo gti bulabılırsem stock mutlaka denıcem. ızlenımlerıme gelınce hemen hemen 2 gun oldu ıslemlerı yapalı fazla deneme fırsatım olmadı ama daha once 190la cıktıgım rampayı su an 200le cıkıyorum 210 220km gıbı hızlara gayet rahat zorlanmadan cıkıyorum eksoz sesı harıkanında otesınde ne ben ne de egsozcum boyle bı ses beklemıyordu :) yakıt tuketımını hıc karıstırmayalm su an hıc ıyı degıl heyecandan ayagımın ayarı kactı :)
video bekliyoruz merak ediyorum bi kadran videosunu ve sesini
Yazılımı Ege turbo arda yaptı downpipe ve dpf iptalinide 3.sanayide okan usta yaptı gayet memnunum ilerleyen zamanlarda izlenimlerimi paylasirim. Video eklemeyi beceremiyorm ama en kisa zamanda atmaya calisicam
speed_emre
08-11-2014, 19:02
f 30 d nasıl oluyor denedıgınde. stok polo var cth :D
f 30 d nasıl oluyor denedıgınde. stok polo var cth :D
F30 la stock denedigimde ancak rüzgarina gitebilirsem pesinde gidebiliyodum aksi halde uzayip gidiyodu su an tam tersi 😃 stock gti la denemek isterim en kisa surede
speed_emre
08-11-2014, 21:27
f30 320d ıle denedıgımızde 2 kısıydık o tek kısıydı 7 8 boy oluyor :D
izmirden forumdan biri vardı hem ecufast yazılım yapıyor hem turbo ıslerıne bakıyordu adını unuttum ama telefonda konusmustum ıyı bır esnafa benzıyordu vede buradan referansları vardı. onun dısında guney turbo huseyın usta ıyıdır bu buyur derse buyur olmaz arıza cıkarır dersede yapmaz.
ahmet_xy
08-11-2014, 21:52
320d yi 7-8 boy gectiyseniz, stok polo ile cok cekismeli bir rolling olur.
darkmoon
08-11-2014, 22:03
port polish manifolt polish + yazılım daha faydalı olabilir gibime geliyor dizelde.
7-8 boy atma kismini bilmiyorum cunku ruzgarimda geliyodu f30 ancak ruzgarimda olmasaydi nolurdu bilmiyorum... Stock gti f30a 7-8 boy atiyosa gerek yok denemeye
speed_emre
08-11-2014, 22:28
denerız ya sıkıntı yok 420d cabrıoylada denedık :D tanısmıs oluruz :)
denerız ya sıkıntı yok 420d cabrıoylada denedık :D tanısmıs oluruz :)
Kaç boy attiysan söyle psikolojimi ona göre hazirlayayim :D
Abi egzoz ve kadran videosu varsa rica edebilirmiyiz?
kelalper
09-11-2014, 09:11
Bunlar sorun değil Turbo büyütmedeki aşamalar , mantık olarak Basıncı içeri vermenizin tek yolu bu aşamalardan geçmek Nerede , kime yaptırırsanız yaptırın Westgate ayarı olmadan , yazılım olmadan Turbo büyütülemez.
yaw bi kere de bilip bilmeden sallamasanız. Turbo büyüdükten sonra wastegate ayarı neden şart. Her turbo aynı basınçta aynı gücümü verecek. Yani fındık kadar turbo ile kafam kadar turbo 1 bar bastığı zaman aynı güçte mi kalacak. Ya da ufacık turbo 1 bar basabilioken koca turbo 5 bar mı basacak da güç alacak. Wastegate ayarı olmadan da yazılm olmadan da turbo gayet rahat büyütülür. Yazılım yapılmayan arabaya turbo büyütemio muyuz? Mekanik bu kadar mı zor bişey. turboyu büyütürsün ona göre de enjektörü bir miktar büyüttüğün zaman sorunun çözülür. Enjektörü git 1000 cc yap demiyorum. 300 cc ise 330 cc yap kurtarır. Ne rolantide sıkıntı yaşarsın boğulma olur ne de başka bişey. Biraz zengin çalışır normal devrinde ama çalışır.
en önemlisi westgate değildir wastegatedir ve wastegate turbonun üzerindedir turbo ile birlikte veya siz sonradan takarsınız
Arkadaslar bugun duz yolda gps i acip ufak capli bi deneme yaptim gps te 234 gordum ve beni gayet memnun etti en kisa zamanda limitlerde bi deneme yapip paylasmayi dusunuyorm
Turbo büyümeyecek diye birşey yok hocam, yapılır ama şöyle bir sorun var manifold flanş yapılır ve büyüklüğe göre yer açılır motor bölümünde.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.