Orijinalini görmek için tıklayınız : Mégane R.S. 275 Trophy-R : CHALLENGE US IF YOU CAN!
http://www.youtube.com/watch?v=31smJSb973g
http://www.youtube.com/watch?v=31smJSb973g
Çok iddialı bir gönderme olmuş Renault'dan. Bakalım cevap ilk kimden gelicek
MertSerhanÖ.
22-10-2014, 20:27
Rakip firmalara şimdiden başarılar.Allah kolaylık versin:):)
İddali bir reklam olmuş ama bu nedir bi turlu anlamadım :)
http://i.hizliresim.com/WryVQ8.jpg
erkek adam boyle don giymez :)
tartışmasız çok yakışıklı bi o kadar da başarılı bir otomobil yaptı renault. merak ettiğim o kadar iddalaşan honda'nın yeni type r la cidden karşı geebilecek mi megane a.
hey be yola yapışıyor sanki kızlar duruşuna yollar gidişine hasta :D
HondaPower
23-10-2014, 09:42
Honda çok uzun süre sessiz kaldı. Şahsi görüşüm ne yapıp ne edip tahtı renodan alacaktır.
soch-vtec
23-10-2014, 09:58
Honda çok uzun süre sessiz kaldı. Şahsi görüşüm ne yapıp ne edip tahtı renodan alacaktır.
aynen katılıyorum honda çok uzun süredir sessiz ilk defa turbo motor ile gelecek atmosferikle çoğu turbo araçtan fazla beygir üreten bir firmanın turbo benzinli ile neler yapacağını bende çok merak ediyorum :D
onurgoyunc
23-10-2014, 10:03
Honda ilk başta arabayı çıkarsında ondan sonra rs le kapışmaya çalışsın. Megane gerek fiyatıyla gerek yapabildikleriyle bu sınıfın lideri
soch-vtec
23-10-2014, 12:33
az kaldı 2015 e, çıkınca zaten kapışacağı rakip kalmayacak renaulta da şu boş geçen sürede zirvede olmuş olmak kar kalacak :D
Low-Rider
23-10-2014, 12:37
Renault zaten rekor kırılana kadar tekrar çıkmayacaklarını açıkladı. Bu araçta henüz carbon panel vs de kullanılmamış. Daha atacak kurşunları var yani:)
Renault F1 teknolojisini çok iyi kullanıyor ve araçlarına başarılı bir şekilde aktarıyor. Diğerlerinin işi kolay değil :)
Bu işler beygirle olsaydı çok daha fazla markayı rekor savaşlarında görebilirdik.Önemli olan onu taşıyacak şasi ve o gücü tekerleklere sağlıklı aktarmak.Renault bu konuda avantajlı çünkü işleyen bir formül üzerinden yavaş yavaş ilerliyor.Honda üstün teknolojiler üreten,F1 tecrübesine sahip ve uzun yıllardır motorsporlarında çeşitli branşlarda yarışan bir firma.Renault u yada ondan önce başka bi marka rekoru kırarsa o markayı geçebilecek potansiyele sahip.Pist orda duruyor,çıksınlar rekoru kırsınlar ki daha hızlıların üretilmesi için ortalığı kızıştırsınlar.
atmosferikten litre başına bilmem kaç beygir cıkartması turbodada bunu yapcagı/yapabilecegi manasına gelmez yada o beygirlerin süreyi kısaltmada ise yaracagını göstermez.
mesela 2.000cc 360hp ve 4 çeker olan Trophyden 85 hp fazla gücüyle 8.10 yapmış
Renault enazından rüzgar yapmıyor mamal okumuyor herifler kaldırıp koyuyor masanın üstüne aha benimki bu diyor.
özetle gene çıkın gene yırtarım demiş reno :D
http://i.hizliresim.com/9p3Dq3.png (http://hizliresim.com/9p3Dq3)
Hizli girmesine rağmen esneme yapmıyor. Acaba stock süspansiyon mu yoksa reklam için değişmişmidir?
Bu arada yeni nordschleife rekoru 7.44 le Mini JCW tarafından kırılmış.
http://www.youtube.com/watch?v=0RLxUBRsoz0
derece güzel eve ama araç fabrikadan bu halinde çıkmadığından bence hala RS hala kafadadır sınıfında yada kategorisinde diyelim
Low-Rider
23-10-2014, 21:11
derece güzel eve ama araç fabrikadan bu halinde çıkmadığından bence hala RS hala kafadadır sınıfında yada kategorisinde diyelim
Aynen, sonuçta marka savaşları yaşanıyor. Herhangi bir firma başka bir fwd'i modifiye edipte kırabilir rekoru.
Honda güçlü bir araç ile gelicektir. Önümüzde ki yıl McLaren'in motor tedarikçisi olucak Formula 1 de. Ayrıca önden çeker en hızlı Mini JCW olabilir ama burda bahsedilen 'fabrikasyon' o yüzden klasmanlar aynı ama kategoriler farklı Mini JCW ile.
http://i.hizliresim.com/9p3Dq3.png (http://hizliresim.com/9p3Dq3)
Hizli girmesine rağmen esneme yapmıyor. Acaba stock süspansiyon mu yoksa reklam için değişmişmidir?
Ohlins marka süspansiyon ile geliyor Trophy-R
Sanırım fabrikasyon şartı aranmıyor.Road Legal yani muayeneden geçer durumda olması yeterli.Videodaki Mini fabrikasyon üretilse bile tamamen sökük durumda ve full roll cage takılı.Resmi olarak kral hala Trophy-R ama isyan sesleri yükseliyor :)
MatraX_07
23-10-2014, 21:53
Type-R da gelse hava civa bu konuda Renault bütün gücünü kullanılıyor ve ortaya mükemmel işçıkartıyorlar
Nurburgring pistindeki tur sürelerini kontrol eden bir firma varmı?
Başka bir şekilde,aracın fabrika çıkışı pist süresi mi ölçülüyor? (herhangi bir değişiklik yapılıyor mu?)
En iyi sürelere baktığımızda karşılaştırma yanlış olabiliyor çünkü pilot farklı,pist durumu farklı,tarih ve gün farklı...
Nurburgring pistindeki tur sürelerini kontrol eden bir firma varmı?
Başka bir şekilde,aracın fabrika çıkışı pist süresi mi ölçülüyor? (herhangi bir değişiklik yapılıyor mu?)
En iyi sürelere baktığımızda karşılaştırma yanlış olabiliyor çünkü pilot farklı,pist durumu farklı,tarih ve gün farklı...
O dediklerini yapmaya kalkarsan, bütün 0-100 süreleri ve top speed verileri de problem demektir. En iyi adamını en iyi günde piste süreceksin. Koskoca firmalardan bahsediyoruz.
O dediklerini yapmaya kalkarsan, bütün 0-100 süreleri ve top speed verileri de problem demektir. En iyi adamını en iyi günde piste süreceksin. Koskoca firmalardan bahsediyoruz.
Koskoca firmalardan bahsediyorsak bir kaç örnek vereyim;
Ford 2014 Shelby GT500 ün süreleri yayınlanmadı,belkide piste çıktıktan spnra süreyi beğenmedi birçok upgrate yapılacaktı?Burada konuyla ilgili bilgiler var;
http://www.svtperformance.com/forums/showthread.php?979210-SVT%92s-Jamal-Hameedi-Weighs-In-With-His-Opinion-of-The-2013-GT500-The-N%FCrburgring
başka firmalar da bunu yapıyor ; lexus lfa nurburgring paket araç çıkarıyor ya da başka firmalara pist süresi düşük çıkınca modifikasyon yaptırıyor.
Ortada bir standart yokki.Bence burada en büyük amaç reklam yapmak.... Kaldı ki araba alacak adam pist süresine bakıpta kararını değiştirmez.
0-100 değerine bakar , 100-200 süresine bakar.Bu süreleri pist süresiyle karşılaştırmak çok saçma olmuş,pistte süre çıkarmakla 100-200 ölçmek karşılaştırılmamalı çünkü 100-200 değerleri aynı yolda stok araba için minimum değişkenlik gösterir.20 km lik pistte ise etkileyen birçok faktör olacaktır.
Spor arabada 0-100 ve 100-200 değerleri o arabayı gerçek spor araba yapmaz.Bu değerleri aşağı çekmek paran varsa birçok araçta mümkündür.Drag yarışlarına katılan araçlar buna en büyük örnek.Nürburgring gibi değişik şartlara sahip bir pistte aracın gerçek kimliğini anlarsın.Mesela bu denemeler monza da yapılsa sonuçlar çok farklı çıkardı.Meganın çıkardığı 7.54 lük süre aracın 0-100 ve 100-200 değerlerinden tamamen bağımsız.Bu süreye yakın araçlar incelenirse dediğim anlaşılacaktır.Mini nin yaptığı 7.44 resmi olmasa bile aynı süreye sahip araçlar R8 V10,Zonda S ve SLS AMG.Şaka gibi.Yapılan iş tamamen reklam,kişisel modifiye edilmiş araçların süreleri hesaplanmıyor zaten.Marka pisti kapatıp belki 50 tur atıp en iyi yaptığı süreyi yayınlıyor.Bence gayet keyifli oluyor izlemesi.Miniyi izlerken kanım dondu ekranın karşısında.
megane rs tahttan inmiyor bir türlü yapıştı resmen 1. liğe
Honda Civic Type-R (Temsili ) :D
http://i.hizliresim.com/pYaJmo.jpg (http://hizliresim.com/pYaJmo)
Koskoca firmalardan bahsediyorsak bir kaç örnek vereyim;
Ford 2014 Shelby GT500 ün süreleri yayınlanmadı,belkide piste çıktıktan spnra süreyi beğenmedi birçok upgrate yapılacaktı?Burada konuyla ilgili bilgiler var;
http://www.svtperformance.com/forums/showthread.php?979210-SVT%92s-Jamal-Hameedi-Weighs-In-With-His-Opinion-of-The-2013-GT500-The-N%FCrburgring
başka firmalar da bunu yapıyor ; lexus lfa nurburgring paket araç çıkarıyor ya da başka firmalara pist süresi düşük çıkınca modifikasyon yaptırıyor.
Ortada bir standart yokki.Bence burada en büyük amaç reklam yapmak.... Kaldı ki araba alacak adam pist süresine bakıpta kararını değiştirmez.
0-100 değerine bakar , 100-200 süresine bakar.Bu süreleri pist süresiyle karşılaştırmak çok saçma olmuş,pistte süre çıkarmakla 100-200 ölçmek karşılaştırılmamalı çünkü 100-200 değerleri aynı yolda stok araba için minimum değişkenlik gösterir.20 km lik pistte ise etkileyen birçok faktör olacaktır.
Bence boşa yazmışsın biraz.
Reklam konusunda haklısın, GT500 ün baş mühendisi de 7.40 altına indik, farklı günlerde 3sn civarında değişkenlik gördük sürelerde falan demiş. Videoyu yayınlamama kararı aldık, o sürede rakiplerden süre alan oldu fakat pek satışlarımızı etkilemedi bu durum, rahat uyuyorum hala gibisinden konuşmuş okuduğum kadarıyla ki o da gayet reklam amaçlı olduğunu bildiriyor.
Fakat 0-100 de olmasada 100-200 de aynı saat dilimi içerisinde aynı yolda alınan sürelerde bile 1sn civarı oynayabiliyor, bunu bazı forum arkadaşlarımızın koyduğu dbn verilerinde de görebiliyoruz. Her araba her sn stabil gidebilecek diye bir şey yok. Bu hızlanma verilerinden öte güç / tork değeri için bile değişiklik gösterebiliyor, ard arda banttan çıkan 2 araç aynı gücü aktaramayabiliyor. Mekanik iş neticede.
Pist süresine göre araba alma konusuna da değineceksek,
Pist kasmayıp sadece diğer modeldaşlarından daha hızlı gitmesini isteyen kişi normal modelini alır fakat aklının bir kenarında da piste çıkma isteği olan kişi aracın varsa pist süresine, yoksa da olası potansiyelini değerlendirerek o aracı alıp almama kararına ulaşır diye düşünüyorum ben de ki bu konuda da forumda görüp bildiğim sayıca bu şekilde değerlendiren insanlar çoğunlukta özellikle istanbul park halk günlerine açıldığından beri arttı.
Bence boşa yazmışsın biraz.
Reklam konusunda haklısın, GT500 ün baş mühendisi de 7.40 altına indik, farklı günlerde 3sn civarında değişkenlik gördük sürelerde falan demiş. Videoyu yayınlamama kararı aldık, o sürede rakiplerden süre alan oldu fakat pek satışlarımızı etkilemedi bu durum, rahat uyuyorum hala gibisinden konuşmuş okuduğum kadarıyla ki o da gayet reklam amaçlı olduğunu bildiriyor.
Fakat 0-100 de olmasada 100-200 de aynı saat dilimi içerisinde aynı yolda alınan sürelerde bile 1sn civarı oynayabiliyor, bunu bazı forum arkadaşlarımızın koyduğu dbn verilerinde de görebiliyoruz. Her araba her sn stabil gidebilecek diye bir şey yok. Bu hızlanma verilerinden öte güç / tork değeri için bile değişiklik gösterebiliyor, ard arda banttan çıkan 2 araç aynı gücü aktaramayabiliyor. Mekanik iş neticede.
Pist süresine göre araba alma konusuna da değineceksek,
Pist kasmayıp sadece diğer modeldaşlarından daha hızlı gitmesini isteyen kişi normal modelini alır fakat aklının bir kenarında da piste çıkma isteği olan kişi aracın varsa pist süresine, yoksa da olası potansiyelini değerlendirerek o aracı alıp almama kararına ulaşır diye düşünüyorum ben de ki bu konuda da forumda görüp bildiğim sayıca bu şekilde değerlendiren insanlar çoğunlukta özellikle istanbul park halk günlerine açıldığından beri arttı.
Pist süresine göre araba alma gibi birşey yazmadım;
yazdığım şey ; adam arabayı alacaksa , pist süresine bakıp kararını değiştirmez.
Üstteki yazımda sormak istediğim fabrikasyon araçlar gerçekten orinal şekildemi çıkıyor?
Bunu herhangi bir firma kontrol ediyor mu?
Reklam konusunda hak veriyorsun da,bu konu bence muamma?
100-200 değerleri aynı yolda stok araba için minimum değişkenlik gösterir.20 km lik pistte ise etkileyen birçok faktör olacaktır.
Her ölçülen dbn değerlerinin birbirini tutmadığını bende biliyorum, söylemek istediğim 100-200 ölçerken çevresel faktörler ile pistteki durum karşılaştırılmaz.
acaba rcz-r bu araca rakip olabilir mi..? 270hp seri üretim en güçlü aracı yapmışken neden peugeot firma olarak Nürburgring rekabetine dahil olmuyor.?
Markalar spor modellerinin reklamını yapmak için kullanıyor ringi. Aynı sınıftaki rakibinden çok geride süre çıkartıyorsa tabiki yayınlamak istemez prestij kaybı olur. Ben araç alırken pist derecesine göre seçmiyorum ama o kriteride çok önemsiyorum çünkü spor bir aracın pistte iyi süre çıkarması demek çok iyi yol tuttuğu ve frenajının ne kadar başarılı olduğunu özetler ( düz yol performansı için kesin sonuç vermez misal trophy r dan daha hızlı leon cupra pp ). Bu disiplinler sadece pistte değil yolda da her an ihtiyacımız olan güvenlik unsurları aynı zamanda. Bu yüzden renaultun rs serileri her zaman spor araç kavramındaki gereksinimleri karşılamak konusunda kafaya oynuyor. R26r la rekor kırdıklarında bizim rs adı altında aldığımız aslında megane sport olan ( o serinin sportif anlamda en başarısızı aslında ) model bile sınıfında frenaj ve yol tutuşta en iyi modeldi ülkemize giren hothatchler arasında. Bu yüzden evet pist süresi önemlidir sadece araç almak için tek kriter değildir. Honda hala uzaktan reklam yapıyor birşey iddia edecek durumda değil. Önce çıkıp süremiz budur desin.
Pist süresine göre araba alma gibi birşey yazmadım;
yazdığım şey ; adam arabayı alacaksa , pist süresine bakıp kararını değiştirmez.
Üstteki yazımda sormak istediğim fabrikasyon araçlar gerçekten orinal şekildemi çıkıyor?
Bunu herhangi bir firma kontrol ediyor mu?
Reklam konusunda hak veriyorsun da,bu konu bence muamma?
Her ölçülen dbn değerlerinin birbirini tutmadığını bende biliyorum, söylemek istediğim 100-200 ölçerken çevresel faktörler ile pistteki durum karşılaştırılmaz.
Fabrikasyon araçlar fabrikadan çıktığı gibi çıkıyor evet, RS Trophy R fabrikadan "Öhlins adjustable dampers, exotic Allevard composite front springs and Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres" şeklinde çıkıyor mesela, sonradan sökülüp takılan herhangi bir şey yok.
Firma değil de noter huzurunda gerçekleştiriliyor bildiğim kadarıyla bu denemeler.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz, Leon280 çıktı 7.58 yaptı, hemen Golf7R la karşılaştırıldı çeşitli testlerde head2head şekilde olmak üzere özellikle, derken TrophyR geldi 7.54 yaptı. Leon, Megane rekoru yenileyene kadar reklamını yaptı mı yaptı en hızlı ön çeker olarak, en basit yargı bu şekilde kurulur bence bu konuda.
Yahu ona bakarsan arabaların tüm teknik verileri, belli ortam şartlarında trafiğe kapalı alanda belli bir ortalama hız hedef alınıp, misal şehirler arası tüketim verisinde 11dk boyunca max 120 km hızda 3 dk gidecek ortalama 88km/h gibi bir hız tutturularak %30 depo doluluğu ve şöför ağırlığı dahil edilerek hesaplanıyor.
Fabrikasyon olarak 100-200 veren araç ben hiç görmedim, 0 dan kalkılıp 0-100, 0-200, 0-xxx şeklinde hızlanma hesaplanıp aradaki süre farkı alınarak o değer bulunuyor bu katalog testlerinde.
Gündelik yaşamdaki testlerde ise, belli bir güzergahta aynı noktadan 0 dan kalkarak bu teste benzer şekilde test edip değişkenliği gözlemlemek bence daha doğru olur.
Ki iki şekilde de farklı değerler elde edilebiliyor, yıllar önce makalemsi bi yazı bulmuştum, akla gelebilecek hemen tüm araçların ( 98-2004 arası üretilmiş diyeyim ) 0-160 verileri vardı, aynı koşullar altında farklı sürücülerle elde edilen değerler, Corolla Tsport için konuşuyorum, tahminimce vites atış hızı ve lift altı kalış sebebiyle 1 sn civarı fark olan değerler vardı. Masaüstü pc nin hdd yi aktarabilirsem o belge çıkar ortaya bir ara eklerim.
MertSerhanÖ.
24-10-2014, 12:48
bence herkes kendi işini yapmalı.Honda düz yolda devirlene devirlene gitsin işte.Pist işine karışmasın.
Birde bu mini airbag siz ve daha bilmediğimiz bir çok farklılığa sahip olabilir fabrikadan son kullanıcıya böyle satışa çıkacağını hiç sanmıyorum. Ayrıca dehşet verici bir sürüş gerçekten hiç güvenli gelmedi sadece hafifliği gereği çok hızlı ve çok iyi frenaja sahip :)
Mehmetmert
24-10-2014, 13:13
Ring işini renault prestije çevirdi.Buranın ağası benim diyor kısaca...
R26R ile ilk bunu gerçekleştirdi,çok dalga geçtiler testlerde arabanın teybi bile yok diye...
Sonra trepyh ile kırdı,Leon geçince tekrardan Boşaltıp biraz modlayıp Trophy-R ile geçtiler..
Bence Leonun buna cevap vermesi lazım,en azından 300hplik GolfR motorunu takıp,aracı boşaltıp özel bir seri üretime geçmesi lazım.Bunu yapmayacaksa ve yarışın peşiini bırakacaksa hiç reklam yapmayacaktı en hızlı önden çekişli araç biziz diye :) Güzel oluyor ve çok eğlenceli bir hal almaya başladı bence :)
Birde bu mini airbag siz ve daha bilmediğimiz bir çok farklılığa sahip olabilir fabrikadan son kullanıcıya böyle satışa çıkacağını hiç sanmıyorum. Ayrıca dehşet verici bir sürüş gerçekten hiç güvenli gelmedi sadece hafifliği gereği çok hızlı ve çok iyi frenaja sahip :)
Arkadaş baya kalınmış
The German tuners bumped output of the four-cylinder 1.6-liter turbocharged engine from 211 HP (155 kW) to an impressive 290 HP (213 kW) and also installed a Drexler limited slip differential, KW coilover suspension while the stock tires were replaced with a new set of Dunlop Direzza 03G. Recaro Pole Position seats were also installed and combined with several other lightweight components have reduced the weight of the MINI JCW GTS by Schirra Motoring by 175 kg (385 lbs) which means the vehicle now weighs only 1,005 kg (2,215 lbs).
http://www.worldcarfans.com/114101883013/modified-mini-jcw-sets-front-wheel-drive-record-on-nurburgring
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.