Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : K04 Upgrade Yardımı



MoNaTiM
09-11-2014, 14:40
Merhaba arkadaşlar, aracım 2007 model Audi A4 2.0 tfsi multitronic. Aracıma APR K04 turbo kitini uygulatmak istiyorum ama aracım otomatik olduğu için tavsiye etmiyorlar. Şanzıman sorunları Çıkabilir diyorlar. Aracımda APR Stage 2 yazılım mevcut ve 245 HP civarında. K04 kiti uygulama, BMC kutu içi filtre ve supersprint egzost sistemi uygula ve 15 hp civarı ek güç kazanıp bu şekilde sür deniyor. Sizce ne yapmalıyım? Turbo Upgrade yaparsam sorun yaşar mıyım gerçekten? Konu hakkında tecrübesi olan kişiler yol gösterirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

kelalper
09-11-2014, 20:06
köküne kadar açmazsan problem yaşamazsın diye düşünüyorum. Yani 300 hp sınırlarını kaldırır heralde.

AEAlmas
09-11-2014, 20:52
Neye göre sorun yaşansınki bende cupra degil 2.0tfsi stylance vardi sanzıman ayni idi ama manuel eger yapılmış örnekler mevcutsa hic düşünmeyin yapın

KEMALS
09-11-2014, 21:37
Ilk once apr dan veya btg den vazgecin derim.bosa zaman ve gereksiz para harcamayin..sanzimaniniz kaldirmayabilir o gucleri..supersprint egsoz kiti de gereksiz pahali..iskender savas usta vs gayet guzel isler cikariyolar egsoz konusunda..egsoz filtre ilavesiyle 260-265 olursunuz ve yeter otomatige bence..cunku yeni nesil dsg gibi yazilimi vs yok..zaten normalde de sorun cikarabilen sanzimanlar...

Sert@ç
09-11-2014, 21:52
Arabanız önden çekişli yani multitronic ise şuan bile bu güce dayanıyorsa şans

MoNaTiM
10-11-2014, 09:20
Merhaba aracım öndcen çekişli değil, Quattro. Yüklenilmiş örnekleri var ama hemen hemen hepsi manuel vitesli. Ayrıca niye şans dediniz anlamadım, zaten stock hali 200 HP!

Arabanız önden çekişli yani multitronic ise şuan bile bu güce dayanıyorsa şans

MoNaTiM
10-11-2014, 09:25
Ilk once apr dan veya btg den vazgecin derim.bosa zaman ve gereksiz para harcamayin..sanzimaniniz kaldirmayabilir o gucleri..supersprint egsoz kiti de gereksiz pahali..iskender savas usta vs gayet guzel isler cikariyolar egsoz konusunda..egsoz filtre ilavesiyle 260-265 olursunuz ve yeter otomatige bence..cunku yeni nesil dsg gibi yazilimi vs yok..zaten normalde de sorun cikarabilen sanzimanlar...

Cevabınız için teşekkür ederim. APR ve BTG' den vazgeçiyorum tavsiyeniz üzerine. Vazgeçme nedenimi insanlar yanlış anlamasınlar, tek nedenim aşırı pahalı olması. Ayrıca ben K04 turbo kit falan düşünüyordum hani biraz para biriktirince ama sanırım gereksiz bir yüklenme olacak. K04 kitle 300 HP' yi geçiyor araç ama sanırım tavsiyenize uyup egzost ve kutu içi filtre ile sınırlandıracağım bu modifiye işini. Tekrar teşekkürler...

MoNaTiM
10-11-2014, 09:27
Aracımın manuel vites olanlarından örnekler çok ama benimki gibi otomatik olup 300 HP' yi geçen örnek görmedim. Endişemde bu zaten, yoksa motor modifiyeye son derece açık ve güzel bir motor. Endişem otomatik vitesli olmasıydı sadece.


Neye göre sorun yaşansınki bende cupra degil 2.0tfsi stylance vardi sanzıman ayni idi ama manuel eger yapılmış örnekler mevcutsa hic düşünmeyin yapın

Harunde
17-11-2014, 20:45
bende konuyu takipteyim yeni aldım aracı
bende dp filtre bobin ve buji ile ufak bir yazılım düşünüyorum acaba 250-260 civarı üfler mi turbo ve dsg kaldırır mı ?

Sert@ç
17-11-2014, 23:18
Merhaba aracım öndcen çekişli değil, Quattro. Yüklenilmiş örnekleri var ama hemen hemen hepsi manuel vitesli. Ayrıca niye şans dediniz anlamadım, zaten stock hali 200 HP!

Onden cekisli versiyon multitronic eger sizinkide fwd olsaydi yazilim egzoz vs sanziman omru pek uzun degil

emre_
18-11-2014, 00:41
k04 le apr kit apr beyin ile sıkıntısız binersin aracının kmsi bakım durumu ve nasıl kullanıldığıda önemli ama 2 tane bildiğim var sıfır sıkıntı hep gazlanıyor

anilgny
16-12-2014, 04:08
K04 turbo tork açısından gerçekten yüksek değerler veren bir turbo. Şanzuman kırma olayları hp ile değil de genellikle tork ile alakalı diye biliyorum. K04 değil de gt28rs gibi bir turbo daha iyi olur bence. yüksek basınçta kullanmazsanız kafanız rahat şekilde istediğiniz kadar gazlarsınız. K04'den de daha hızlı olur aracınız.

leon_fr
26-12-2014, 11:41
k04 güzel turbo fazla basın acmadan stage2 yaparsanız bence sanzımanla alakalı bi sorunda olmaz..

kdRuNL
17-01-2015, 11:56
Bende de 1.8 t leon var k03s stock. K04 ya da GT28 GT30 lara mı girsem kararsız kalıyorum. İstediğim şu an için 250 - 300 hp ler

Lanuit
30-01-2015, 17:21
k04 için altyapıda gerekli.bana göre masraftan kaçınmazsan güzel olur kaçarsan motor daha fazla masraf olarak sana dönebilir (allah korusun)

kelalper
30-01-2015, 18:46
motor içi k04 e hertürlü dayanır canını alır gibi 2 bar falan basmazsan. Şanzıman için de eğer a6 2.7 lerdeki gibi bir şanzımansa dayan gitsin 450 hplere kadar millet kullanıyor gık demiyor.

Bulut Y.
30-01-2015, 20:14
aracınıza k04 turbo kiti takın cupra s3 golf r lardan komple kit olarak satılanlardan.

extra olarak enjektör cooler meth kit takarsınız sıkıntısız kullanırsınız gt28 gibi turbolar gereksiz büyük çünkü aracınız otomatik vitess kırma dökme olabilir riske atmayın

k04 kit 2000 4000tl arası degişiyo

CocoRe
31-01-2015, 09:13
aracınıza k04 turbo kiti takın cupra s3 golf r lardan komple kit olarak satılanlardan.

extra olarak enjektör cooler meth kit takarsınız sıkıntısız kullanırsınız gt28 gibi turbolar gereksiz büyük çünkü aracınız otomatik vitess kırma dökme olabilir riske atmayın

k04 kit 2000 4000tl arası degişiyo

buci? bobin?

MECOO
31-01-2015, 11:36
Bende de 1.8 t leon var k03s stock. K04 ya da GT28 GT30 lara mı girsem kararsız kalıyorum. İstediğim şu an için 250 - 300 hp ler

250 - 300 civarı düşünürseniz k04 yeterli olur GT28 ile 300 350 arası gücleri bulabilirsiniz. Bu iş sadece turbo değiştirmeklen olmuyor, yanında bir çok ekipman daha lazım olacaktır (pompa, enjektör, intercooler, debriyaj, göstergeler (afr boost egt gibi) dp ve egzos birde map işiniz var) söylediğiniz hangi turbo olursa olsun yanında bunlarıda yapmanızı gerektirir bilginize.

63owen63
31-01-2015, 11:52
250 - 300 civarı düşünürseniz k04 yeterli olur GT28 ile 300 350 arası gücleri bulabilirsiniz. Bu iş sadece turbo değiştirmeklen olmuyor, yanında bir çok ekipman daha lazım olacaktır (pompa, enjektör, intercooler, debriyaj, göstergeler (afr boost egt gibi) dp ve egzos birde map işiniz var) söylediğiniz hangi turbo olursa olsun yanında bunlarıda yapmanızı gerektirir bilginize.

Bu reçeteden duhan abiye de bir tane yazmak gerekecek ilerde : )

anilgny
31-01-2015, 17:26
Eğer 1.2 bar üstü cont. yürüyecekseniz pompa gerekir onun haricinde gerekmez. K04 takarken s3 enjektör takmanız yararınıza olacaktır. Cooler gösterge pompa 360+hp ler için gereklidir. Araca yalnızca dp enjektör ve turboyla çok keyifli binilebilir

tdipower
31-01-2015, 22:41
stock 1.8t agu motora gt30 ile sabah akşam 1.8bar peak 1.5 cont basıyoruz standalone beyin ve pompa benzini ile uzun süredir problem yaşamadık :)

kelalper
01-02-2015, 09:37
stock 1.8t agu motora gt30 ile sabah akşam 1.8bar peak 1.5 cont basıyoruz standalone beyin ve pompa benzini ile uzun süredir problem yaşamadık :)

1.8 t dayanacak diye 2.0 tfsi da dayanacak diye bişey yok. Ayrıca burada problem şanzıman. Konunun ne olduğunu okumadan araya yazmasanız keşke.

Durango
01-02-2015, 10:22
Bu reçeteden duhan abiye de bir tane yazmak gerekecek ilerde : )

Önce arabanın alt yapısını iyileştiricez. K04ü en sona saklıyoruz ;)

tdipower
01-02-2015, 10:26
1.8 t dayanacak diye 2.0 tfsi da dayanacak diye bişey yok. Ayrıca burada problem şanzıman. Konunun ne olduğunu okumadan araya yazmasanız keşke.

ben k04 ile şu basıncı bas bunu bas diyen arkadaşlar için yazdım. motor dayanıklılığı açısından tfsi motor da gayet rahat dayanır gt28 gt30 turbolarla üflemeye örnekleri de var zaten ama şanzıman konusuna gelirsek multitronic bence çok yüksek basınçlarda dayanmaz o ayrı mesele