Orijinalini görmek için tıklayınız : C2vts hakkinda
Selamlar C2VTS araç almayi düşünüyorum. Fakat bana yeterli gelmeyecegi kanısındayım. Motoru sanırım ki tu5jp4 kodlu 106 gti ile ayni. Yani 106 dan ne güçler çıkıyorsa bundan da o güçler çıkar diye düşünüyorum.
Makul fiyatlara bulabildigim ender hothatchlerden.
Öncelikle sorularım olacak.
Ağırlığı net olarak kaç kg ?
Yürüyeni herhangi bir araçla ortak mi yani yol tutuş parçaları için soruyorum bunu.
Yakiti ne civarda ?
Yol tutuşu nasıldır ?
Standart donanımda ESP mevcut mu ?
Cok sordum fakat yinede cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. :)
Bildiğim kadarı ile cevaplayayım ,
Yakıtı 8-9.5 lt arasıdır şehiriçi.
Yol tutuşu gayet iyidir, 1.4 dizel c2m de orjinal süsp.+ eibach sportline vardı go-kart gibiydi.
ESP Vts lerde mevcut .
Yay süsp vs 207 ile aynı.
Ağırlık olarakta çok aşırı hafif değil Görünüşe aldanmayın 1100 kg olması Lazım.
C2 Vts lerde 106 gti lardan farklı olarak elektrikli gaz kelebeği var sanırım , dolayısıyla 106, Saxo gibi gitmediği yazılıyordu forumlarda.
Uğraşılırsa tabi ki onlar gibi Yürür 07 VA plâka Vts vardı forumda onu incelemenizi öneririm
Bu arada c2 Vts motor kodu tu5jp4s
prodorian
10-12-2014, 20:31
merhaba 80,000 km de c2 vts sahibiyim. daha büyük bir araca geçmek istiyorum aracım bel altı boyalı fakat değişeni yok. ben boyattım zaten. çok keyifli ve donanımlı bir araç fiyat performans için çok doğru bir otomobil.
umarım hayırlı olur sizin için.
c2 nin üst kapağından dolayı 106 ya göre sıkıştırması biraz daha fazla , c2 nin emmesi manifolduda 106 ya göre daha iyi , ama tek sıkıntısı kelebek , telli kelebeğe geçiliyormu bilgim yok ama telli telebeğe geçiş olursa 106 dan iyi bile olur
C2 VTS'nin kapak yanma odası hacmi (combustion chamber volume) olarak 307 1.6 16v 110 hp motorun kapağından farkı yok. Yani sıkıştırma farkı kapaktan değil pistondan geliyor. C2 VTS'nin pistonu farklı. Bu arada C2 VTS kapağı çok güzel bir kapaktır portları vs.vs. olsun. Ancak egzantrik koyulacaksa yay şapka yapılmasına fayda var. Beyin takıldıktan sonra tabiki telli kelebeğe geçiş mümkün ama iyi bir yazılım ile ihtiyaç duyacağını sanmam. Yanlız egzoz manifoldunu değiştirmek gerekiyor.
donanım model ve şekil olarak çok beğeniyorum o fiyata gerçekten güzel araç..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.