Tofask61
21-12-2014, 22:47
Selamın aleyküm,
Aracımın motoru sıfır toplandı 3 ay önce motorda sadece farklı olarak 0.6 piston var diğer parçalar oem üst kapak taşlanmış 4lü manifold mevcut.
Manifold'dan ortaya kadar 60 lık boru orta susturucu iptal orta susturucudan sona susturucuya kadar 51 lik boru son susturucuda ise slincerli egsoz var, slincerli egsozu takmadan önce araç daha seriydi ve son hız daha yüksekti orijinal son susturucuyla.
Şimdi sizden şu konuda yardım istiyorum ara boru egsoz çapını kaçlık yaptırmalıyım daha iyi devirlenme için? 48 lik ideal mi? yoksa 51likmi olsun sona kadar? orta susturucu önerir misiniz?
Ben şöyle düşündüm manifolddan son susturucuya kadar 48 lik boru nasıl olur?
Aracımın motoru sıfır toplandı 3 ay önce motorda sadece farklı olarak 0.6 piston var diğer parçalar oem üst kapak taşlanmış 4lü manifold mevcut.
Manifold'dan ortaya kadar 60 lık boru orta susturucu iptal orta susturucudan sona susturucuya kadar 51 lik boru son susturucuda ise slincerli egsoz var, slincerli egsozu takmadan önce araç daha seriydi ve son hız daha yüksekti orijinal son susturucuyla.
Şimdi sizden şu konuda yardım istiyorum ara boru egsoz çapını kaçlık yaptırmalıyım daha iyi devirlenme için? 48 lik ideal mi? yoksa 51likmi olsun sona kadar? orta susturucu önerir misiniz?
Ben şöyle düşündüm manifolddan son susturucuya kadar 48 lik boru nasıl olur?