Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : yüksek basınç pierburg arızası



t-jet ali
03-01-2015, 20:39
çözemediğimiz bir sorunumuz var, wg. devreden çıkıyor ve turbo ne var ne yok basıyor, stop ediyoruz çalıştırıyoruz bazen düzeliyor sonra aynısı oluyor.
mbc. bağladık belirli süre çalıştı sonra oda aynısını yaptı, kendi solenoid valfi biraz pahalı, başka bir aracın taktık oda aynısın yaptı, baştan çalıştı sonra devre dışı kaldı.
araç devamlı arıza vermiyor, bir iki kere manifold basınç yüksek hatası verdi, sorun ne olabilir.

Ertug_T.
03-01-2015, 22:27
2011 de ayni sorunu yasamama dusuncesiyle abarth kit den esseesse kit e gecilirken degistirilen 3 adet sensoru degistirmistim o yuzden cok yuksek basinclarda ayarsiz haliyle bile hic problem yasamadik..Sensorler aracin ustunde gitti satarken ve malesef parca numaralarinida kaybettim yoksa faydali olurdu belki..tek problem sensorleri bulmak cokk uzun zamanimi almisti.Ebay veya alfa servislerini arastirabilirsiniz isterseniz.Ebay de abarth parcalayip satis yapan dukkanlar vardi yakin zamanda.

Buyrun sensorler
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t51.2885-15/927104_909654069061094_13682255_a.jpg

t-jet ali
03-01-2015, 22:55
tam emin olamıyoruz ve kendi pierburg valfi bence gereksiz pahalı, bir araştırayım, teşekkür ederim

Osman Bahadır
03-01-2015, 23:12
Pierburg orijinalini kullanmana gerek yok. 3 yollu MAC valf kullanabilirsin.

Ama sendeki sorun wastegate control valfinden çok basınç sensörlerinin okuduğu değerin aralık dışında kalması gibi görünüyor. Yazılımcınla çözmen, sensör aralığı yeterli kalmıyorsa daha yüksek basınç sensörleri kullanman ve bunlara göre haritanı yeniden kalibre etmen gerekli.

t-jet ali
03-01-2015, 23:25
yazılım sorunumu diyorsunuz Osman Hocam, yalnız basıncı kısıyorum 16- 17 psı basıyorum yine aynısını yapıyor, valfi devre dışı bırakıp mbc takıyorum basıncı kısıyorum aynı sorun.
3 yollu mac valf nasıl bulurum, beyin sorun çıkarırmı?

eticet06
04-01-2015, 01:01
daha kaliteli olarak perrin selenoid kullanabilirsin bendede buna benzer bir sorun var ama sorun o sensorden degil yazılımdan bilğine

t-jet ali
04-01-2015, 08:38
yazılımcımla görüşeceğim, doğru olabilir, yazılım güncellenmişti ondan sonra bu sorunlar baş gösterdi, güncellemede araca basınç açılmıştı, bakalım artık, teşekkürler

t-jet ali
04-01-2015, 11:12
daha kaliteli olarak perrin selenoid kullanabilirsin bendede buna benzer bir sorun var ama sorun o sensorden degil yazılımdan bilğine

Türkiye'de temin edebileceğim bir yer varmı? iyiymiş , orj. 470 tl. istiyor servis.

dicaser
04-01-2015, 11:59
çözemediğimiz bir sorunumuz var, wg. devreden çıkıyor ve turbo ne var ne yok basıyor, stop ediyoruz çalıştırıyoruz bazen düzeliyor sonra aynısı oluyor.
mbc. bağladık belirli süre çalıştı sonra oda aynısını yaptı, kendi solenoid valfi biraz pahalı, başka bir aracın taktık oda aynısın yaptı, baştan çalıştı sonra devre dışı kaldı.
araç devamlı arıza vermiyor, bir iki kere manifold basınç yüksek hatası verdi, sorun ne olabilir.

aynısını ben mbc taktıgım zaman bar 1.4ü geçince yapıyordu barı 1.3te bırakmıstım hiçbir sorun yaşamadım; araç zaten arıza vermez her zaman manifold ısı sensörü fazla sıcakladıgından oturu uyarı verir motor bir anda tıkanır gaza bassakta gitmez kontagı aç kapat düzelir sonra 120-160 arası sanıyorum en fazla sıcak oldugu noktada gene aynı sekilde olur loopa girer :D kısacsı pierburgda bir arıza yada wgde bir arıza olduguna eminmisiniz ? mbci bagladık belli bir süre aynısını yaptı demissiniz boost saatinden bakıyormusunuz basınc maks peakte kacta ? orj tjet yazılımı ile 1.1 barın üstü manifold ısı sensoru hatası veriyor araç yazılımlı ise ona bişey diyemem kimse diyemez yazılımcının ayarladıgı yazılıma göre değişir..pierburg yani n78 valfinden wge giden borulara bakmısmıydınız ? ufak şeyler bazen gözden kaçabiliyor ; araç yazılımlı ise mutlaka yazılımcınız ile görüşmeniz lazım wg'nin yada n78 valfin bozulma olasılıgı çok çok düşük daha önce bozupta yenisini alan hiç duymadım görmedimde..

t-jet ali
04-01-2015, 13:32
başka bir aracın parçalarıyla denedik , parçalarda sorun gözükmüyor, araç zaten korumaya girmiyor, saat 30 psı. gösteriyor ve araç bunu basıyor.stage 3 yazılım var, sorun şu an yazılım gibi gözüküyor bakalım