techteg
18-01-2015, 17:48
s.a 2500 km once aracımın motorunu sıfır yaptırdım yaptırırken de kuçük çaplı bısıler yaptık sonuç oem bı ıntegrayla deneyene kadar guzeldı.
sorunum şu
18a2 motora 81,5 piston derecelı egzantırık yay şapka ayarlı kasnak s300 benyın odb0 dan odb1 cevrıldı.
dispiratörüm civic si dispiratörü hedears 51 düz boru son susturucu olarak ta 61 yed egzoz var.
afr degerlerı 2 vites 5000rpm de 15.5 cıvarı daha once 12.5 ıle 13.5 arası degısıyordu. bu durum aku degıstıkten sonra 15,5 oldu
bu speclere göre yurumesınden memlun degılım
oem bır ıntegrayla 2 vıstes roll de 3 vıstesın sonuna kadar yarım boy gerıde kalıyorum. 4 vısteslerde yakalayıp gecıyorum. benım sorunum ne olabılır yoksa bu sekılde olması normalmi bana yardımcı olursanız cok sevınırım herkese saygılar. :confused:
sorunum şu
18a2 motora 81,5 piston derecelı egzantırık yay şapka ayarlı kasnak s300 benyın odb0 dan odb1 cevrıldı.
dispiratörüm civic si dispiratörü hedears 51 düz boru son susturucu olarak ta 61 yed egzoz var.
afr degerlerı 2 vites 5000rpm de 15.5 cıvarı daha once 12.5 ıle 13.5 arası degısıyordu. bu durum aku degıstıkten sonra 15,5 oldu
bu speclere göre yurumesınden memlun degılım
oem bır ıntegrayla 2 vıstes roll de 3 vıstesın sonuna kadar yarım boy gerıde kalıyorum. 4 vısteslerde yakalayıp gecıyorum. benım sorunum ne olabılır yoksa bu sekılde olması normalmi bana yardımcı olursanız cok sevınırım herkese saygılar. :confused: