PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Polo 1.4 Sportline motor verimi



fuatozkan
19-01-2015, 10:01
İyi günler kendime 1.4 16V sportline polo almaya karar verdim. Motora imkanım yettikçe modifiye yapmayı planlıyorum. Aklımdaki işlemler

dereceli, port polish, ince conta, filtre kiti, yazılım oluyorsa verimli yaptırmayı düşünüyorum, yabancı forumlarda gördüğüm itb lerden bulabilirsem onlardan düşünüyorum maliyeti önemli değil bir çırpıda değil zmanla yapılacak işlemler. Bu işlemler sonucu bu AFH motordan ne kadar + güç alınabilir.

levent
19-01-2015, 10:14
6n gti emme takıyorlar genelde benim gözlemim, denk getirebilirsen uyguna, kaçırma derim :)

VtecDream
19-01-2015, 11:30
her araca yapılan bolt on uygulamaları yaptırabilirsin sonrasında 6n GTİ emme gaz kelebeği yapabilirsin arkadaşın dediği gibi gerisi eksantrik piston beyin

Anu
21-01-2015, 12:20
İngiliz forumlarından okuduğum kadarıyla sadece motosiklet karbüratörü ve yazılımla 120-125 hp aralığına gelebiliyormuş. Ben onların yalancısıyım. Yapılacabilecek çok fazla şey var, 1.6 stroker yapmak, itb ye çevirmek, klasik filtre egzoz yazılım eksantrik yapmak vs vs. Ben de bu motoru atmo yüklemek için maddiyat bekliyorum :)

levent
21-01-2015, 12:25
İngiliz forumlarından okuduğum kadarıyla sadece motosiklet karbüratörü ve yazılımla 120-125 hp aralığına gelebiliyormuş. Ben onların yalancısıyım. Yapılacabilecek çok fazla şey var, 1.6 stroker yapmak, itb ye çevirmek, klasik filtre egzoz yazılım eksantrik yapmak vs vs. Ben de bu motoru atmo yüklemek için maddiyat bekliyorum :)

Gelicek haftasonuna hazırlan :D çarş akşam yada perşembe oralardayım :)

Anu
21-01-2015, 12:56
Gelicek haftasonuna hazırlan :D çarş akşam yada perşembe oralardayım :)

Tamamdır, zaten boş boş bekliyorum hala :D

Volkann
21-01-2015, 13:11
ilk aracım 6n sportline dı o yüzden bende yerı ayrıdır, Raceland Headers , 51 düz boru ve sona sebring yapmıştım. bu ufak işlemlerle bile çok zevkli hale gelmişti aracım.
kapak kelebek işletilip , f-e-h üstüne güzel bi yazılımla gayet zevkli hale gelir. yerinizde olsam piston egz itb işine girmem 106 alırım :D şuan 106 kullanıcısıyım :D

fuatozkan
21-01-2015, 15:26
Gönlümden bu sıra geçen sportline istediğim gibi bulursam düşünmeden alıcam araştırıyorum. 106 da iyi de ısınamadım o araca saxo ya zaten ismi yüzünden uzak duruyorum :D

levent
21-01-2015, 15:50
Amaç saf performans değilse bence Polo her koşulda daha mantıklı bi tercih olur 106 dan falan :)

fuatozkan
21-01-2015, 16:06
1.6 ya çevirdiğin zaman işin güzelliği kalmıyor amaç şaka yapmak millete çok bi güçte gözüm yok ağırlık azaltıp 130-140 arası güç aldın mı yeterli cadde için.

levent
21-01-2015, 16:26
o güçler için 1.6 ya çevirmeye gerek yok motor içini, sadece egzantrik feh + 1.6 emme - gaz kelebeği ve ayar ile alırsın o güçleri ztn fazlasıyla.

lowfamilia
28-01-2015, 20:50
51 lik boru + egsoz + portpolish + cai + custom headers yapılır. Klima sökülür.
Üzerine bide tüm tavan döşemesi sökülür arka koltuk bagaj parçaları yer zeminindeki yalıtımı ön kapılar hariç arka kapıların döşemeleri sök. jantları hafif tercih et. tamamdır. en az 100 kg hafifler lpg varsa onuda sök. şahlanır canavar.

Yok çok saçma konuştun dediysen atmosferikte saçma. 7psi üfletcen canavara.

d3n1s
06-02-2015, 15:47
kol, piston, krank değiştir, motorun 1.6 olsun. Üstüne dereceli, headers, komple egzoz, BMC CDA ekle. Bunlar bitince yazılım yaptır. Sonuç 160-170 hp.

fuatozkan
06-02-2015, 16:13
Polodan vazgeçtim Astra GSİ bakınıyorum nasipse :)

d3n1s
06-02-2015, 16:48
Zannımca F kasa Astra GSi bakıyorsunuz? Temizini bulursanız kaçırmayın ama samanlıkta iğne arıyorsunuz, aklınızda olsun.

fuatozkan
06-02-2015, 16:57
araştırıyorum byağıdır bakalım temiz olacak şartım bu zaten :)

zOnstyLe
06-02-2015, 22:52
Polo fikrinden vazgecmediysen aracımı satmayı dusunuyorum, mesaj atarsan numaramı yolluyayım.