Orijinalini görmek için tıklayınız : Dinamometre Günü
Ses senkronizasyonu kayık baya, düzeltemedim. Telefonun azizliği. :(
Megane 1.6 Turbo - Dyno 1 @13 psi 178 hp
http://px2.sfstatic.com/handlers/GetSizedVideoThumb.ashx?id=189026&w=120 (http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Megane-16-on-Dyno-1_189026.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)Turbo Megane 1.6 on Dyno - 1 (http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Megane-16-on-Dyno-1_189026.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)
Megane 1.6 Turbo - Dyno 2 @13 psi 196 hp 276 nm
http://px2.sfstatic.com/handlers/GetSizedVideoThumb.ashx?id=189019&w=120 (http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Megane-16-on-Dyno-2_189019.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)Turbo Megane 1.6 on Dyno - 2 (http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Megane-16-on-Dyno-2_189019.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)
2008 Ford Fiesta ST @ 148.2 hp 184 nm
http://px2.sfstatic.com/handlers/GetSizedVideoThumb.ashx?id=189027&w=120 (http://videos.streetfire.net/video/2008-Ford-Fiesta-ST-on_189027.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)2008 Ford Fiesta ST on Dyno (http://videos.streetfire.net/video/2008-Ford-Fiesta-ST-on_189027.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)
1996 Golf GTI 16V @ 146.6 hp 171 nm @ LPG :D
http://px2.sfstatic.com/handlers/GetSizedVideoThumb.ashx?id=189016&w=120 (http://videos.streetfire.net/video/1996-Golf-GTI-16V-on-Dyno_189016.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)1996 Golf GTI 16V on Dyno (http://videos.streetfire.net/video/1996-Golf-GTI-16V-on-Dyno_189016.htm?ref=102b48df-cd55-486d-94a3-9b1301150e19)
İzzet'in ayarı yok, blow off kaçırıyo, basınçta düşüklük var baya, gayet iyi verdi ona rağmen. :)
Sierra Rs
04-10-2008, 22:01
3 kardesiminde masallahı var :)
Juggernaut
04-10-2008, 22:03
Güzel değerler:)
ehehe mazaretimiz cok, sagol osman eline saglık...
maşallah maşallah :) osman lpg varmı vw de
chiefkadir
04-10-2008, 23:06
Maşallah hepsine..
maşallah maşallah :) osman lpg varmı vw de
Çevreci görüşümden dolayı. Başka bir sebebi yok kesinlikle... :rolleyes:
g60 da bi de golf 1.6 benzin pompası olmayıp, duzgun bi pompa, iyi bi hava filtresi vs olsa 155hp yı gecer kanımca...
st de de hava filtresi uygulamsı yapılcak sanırsam iyi oldu before after için...
Benzin pompasıyla işimiz yok, marşa bastırıyo yeter. :p Lütfen Peşimden Gel. :D
ahahhahah:) esnaf spec gti
Aynı araç aynı dynoda aynı gün içinde farklı 2 değer verdi dimi. Bişiyimi düzelttiniz. Kaçak felan gibi.
Eray Yümsel
05-10-2008, 00:04
Megane 1.6 Turbo - Dyno 1 @13 psi 178 hp
Turbo Megane 1.6 on Dyno - 1
Megane 1.6 Turbo - Dyno 2 @13 psi 196 hp 276 nm
Turbo Megane 1.6 on Dyno - 2
1. dede 2. dede 13psi ama güç değerleri biraz fazla farklı neden acep
1. dede 2. dede 13psi ama güç değerleri biraz fazla farklı neden acep
yanlış basınc degeri girdiler ilkinde ondan düşük gösterdi...2.sinde blow off u biraz daha sıktım bi de:D:D
Maşallah İzo. Araban için çok uğraştın ve sonuçlarını almışsın. :)
çok teşekkür ederim, inşallah 16 psi'yda ve iyi bi ayarla daha iyi güçler görürüz...
Yapılmayanı yapmak zor ve güzeldir. Baya sorun yaşadın ama şimdi görüyorumki tatminkar güce sahip bir aracın olmuş. Bence eğer gözün daha yükseklerde değilse şu anki durumunda varsa eksiklerini giderip sistemi uzun vadede sağlıklı çalışacak hale getir. Daha güçlü hale değil. :)
Maşallah hepsine , hepsi güzel çıkmış
lpg60 filtre headers şart :D
Yapılmayanı yapmak zor ve güzeldir. Baya sorun yaşadın ama şimdi görüyorumki tatminkar güce sahip bir aracın olmuş. Bence eğer gözün daha yükseklerde değilse şu anki durumunda varsa eksiklerini giderip sistemi uzun vadede sağlıklı çalışacak hale getir. Daha güçlü hale değil. :)
saol,öyle walla, dünyaları yeniden keşfettik inan ki her safhasında...mesela biraz dışarı cıktım basınc nerden kacırıyor diye, blow off u iptal ettik, basınc kacırmaya devam ediyor, baktık ki egzoz sisteminden garip bir zorlama sesi geliyor, büyük ihtimalle egzoz manifoldu contası cortladı, çelik yaptırmam lazım demek ki orj egzoz contaları dayanmıyor... deneme yanılmayla geçti ömrüm:)
dediğin gibi 16 psi yda kritik gucler yukluo olabiliriz, şu sorunlarını halledeyim basıncla oynamıyacagım zaten...
ST Ömerin sanırım :)
güzel değerler İzzet , ne kadar sıkıntılar olsada uğraştığına değdiğini görünce seviniyor insan :)
guzel guzel maşallah hepsıne...:)
Sağol Osman konu için.
Güç eğrisi beklediğimden daha iyi çıktı.
Fiesta ST ile Golf GTI ı deneme imkanınız oldumu hiç? Nasıl gidiyorlar ?
gti nin vites oranları sacma sapan uzun, 4 220, 5 +270 fln:) o yuzden st geciyor. bi de st nin tork/hp grafiği cok ilginc 6500 devrlere kadar guc kaybetmıyor...
Basıyoruz 2. vites 50-60 falan, 2.5 - 3 boy açıyor Fiesta direk. ondan sonra sabit kalıyor. Son hıza yaklaştığımızda yavaş yavaş gelip geçiyorum.
Vites oranları Golf'ten çok daha kısa, daha hafif ağırlık olarak. Tork eğrisi de çok güzeldi çıktıda. 1500 devirlerden itibaren 160+nm tork üretiyor giderek artarak. Benim arabada 2000 devirlerde tork 130nm'lerde sürünüyor.
210+ falan herhalde, ne bileyim hatırlamıyorum. :)
Sierra Rs
06-10-2008, 12:03
210 dan sonra zaten ST gitmiyor :D
gerçekten hepside güzel değerler çıkartmışlar,,,,st nin alt devirleri ve en önemlisi o şanzıman nası bi şanzımandır anlamadım :D
bu dynonun rekoru bende :P izzet kaç basıosun ? hepinizede maşşallah ii güçler...
bu dynonun rekoru bende :P izzet kaç basıosun ? hepinizede maşşallah ii güçler...
egzoz contası yanıkmış bu ölçümde, 14 psi peak yapıyor anlık 12 psi'ya düşüyor sonra...
ölçümleri nasıl bu dynonun? tutarlı mı?
Fiesta'ya bakılırsa gayet güzel bence...
ömer egrının ustlerde öle olması sasırttı benı. ustlerde kesılıo gibi dıodun bıde:):D
golfun sanz ne kadarda uzunmus öle ya benden bile uzunsanırım 2-3te kaç yapıo:D
ömer egrının ustlerde öle olması sasırttı benı. ustlerde kesılıo gibi dıodun bıde:):D
golfun sanz ne kadarda uzunmus öle ya benden bile uzunsanırım 2-3te kaç yapıo:D
7100 devirde
2. vites 110km/h
3. vites 161km/h
Bu dyno nerde acaba ?
İstanbul yolunda, Erciyes işyerleri sitesinde. Livanın olduğu sokaktan dümdüz git, 50metre ilerde sağda Erkaya Bosch Service diye görürsün.
osman lpg ye göre iyi iş çikarmiş makine senin...
Kesiciyi 7500'e alan yaramayan bişey var. :D
LPG'nin beyin sistemi ile falan mı alakalı ? Yoksa extra bir parçamı nedir o?
Yok ebayden eprom almıştım direk. Parça numarası 24BE ile biten beyinler direk soketli, oyuncak gibi takıp çıkarıyosun. LPG beynininde güncellenmesi gerekiyor sanırım, dokunmadım hiç ben.
İngilizlerden K&N 57i kit + catback egzos + benim aldığım eprom ile dynoda 155 almışlardı. Bi şeye yaramıyo piskolojik etkisi falan demişlerdi, yine de aldım ben. :D
Benzim pompam yetiştiremiyo bayadır. Yokuşlarda 4bin devirde kalıyorum benzinde, yenisini de almıyorum. Düzgün benzin pompası + 100oktan benzin ile 150'den daha yüksek bir değer çıkarır. LPG ile rolling yapan tek kişiyim sanırım.
Baştan hiç bir şeyle uğraşmamak gerekiyordu aslında. Şu an aklımda eaton atıp, yazılımı da unichip yapmak var. Baya bir vakti var tabi onun...
Anladım...
Orjinali 6900 olan makina sen 7100 deyince ben de şaşırdım... Ondan sordum :)
GTi segmenti arabayı LPG'ye de dönmüşsün artık ekonomi amaçlı kullanıyorsun belli ki... Chip falan uraşma bence
7100 de kesmiyor muydu normalde? Öyle hatırladım ben. :S
3 - 5 beygir neyse kaybediyorum, ama yarı fiyatına her gün okula gidip geliyorum. Aynı zevki yine alıyorum. Segmenti aracın neyle çalıştığı belirlemiyor.
Neyse LPG vs Benzin konusuna dönmesin uzar gider. :)
scream3057
07-10-2008, 18:24
megane çok başarılı...hepsinde güzel değerler çıkmış...gti n lpg li bu gücü vermesi de gayet güzel...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.