PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bronz baskı hk. ?



Ko®ay
19-01-2015, 17:24
Merhaba arkadaşlar; öncelikle sorum şu standartı 68 hp olan bir araç 115-120 hp bandına çıktığı zaman baskı istermi ?
Şu an sıyırma gibi bi durum yok gibi ama olmaması için bi neden kalmadı, çünkü kavrarken enteresan viklemeler garip ve çözemediğim sesler duyuyuorum.

Bronz baskı nerde yaptırılır, şehir içi kullanımda çok sert olurmu, çünkü aracı günlükte kullanıyorum, bide günlük kullanıma uygun bi ayarı varmıdır bu baskıların ?

Sadık Özyer
19-01-2015, 17:41
Biraz sertleşiyor . Evet 68 hp araba nın torku 200 lerde birşeydi sanırım. Siz yükleyince tork da yükseldi . Doğal sıyırması

Ko®ay
19-01-2015, 17:45
standart 68-160 tork
şu an 115-240 falan

Sadık Özyer
19-01-2015, 17:59
standart 68-160 tork
şu an 115-240 falan

Aracının normal zamanı geldiyse bunun hızlandırır o güç , bende yaptırıcam bir bronz :/ Allahı var hiç birşey olmuyor

Ko®ay
20-01-2015, 10:32
Daha detaylı bilgi alabileceğim başka arkadaşlarda yokmu, uzun süre kullanan, yaptıracağım yer hakkında bilgisi olan ?

220T
20-01-2015, 10:53
Bronz balata konusunda genellikle,Ankara'dan Şahin Bey'in ismi geçiyor.Aşağıdaki konu size yardımcı olur.Ayrıca forumdan tdipower ile de görüşebilirsiniz. Bu arada, aracınızı takip ettiğim kadarıyla cooler,yazılım,dp vardı. Eğer doğru hatırladıysam sonuç biraz yüksek gibi.Ölçüm nerede yapıldı?

http://www.techturkey.com/forum/genel/129979-ankara-bronz-balata-imalatcilari-12.html

dj_batukaan
20-01-2015, 10:59
sıyırmıştır bile

snan1910
20-01-2015, 12:11
Swap mazda m aynı kriterlere uygun, orjinal debrajı kullanıyoruz (eski motorun) ve debraj kaçırıyordu bizde bronz yaptırdık ve şuan gündelik olarak binmekteyim. Bronz debrajın sorunu bence ani kavraması ama alıştıktan sonra problem olmuyor

Bizde tdipower serdarın yönlendirmesiyle yanlış hatırlamıyorsam başkent balataydı adı orda yaptırmıştik ve çok memnunuz

Ko®ay
20-01-2015, 23:39
Bronz balata konusunda genellikle,Ankara'dan Şahin Bey'in ismi geçiyor.Aşağıdaki konu size yardımcı olur.Ayrıca forumdan tdipower ile de görüşebilirsiniz. Bu arada, aracınızı takip ettiğim kadarıyla cooler,yazılım,dp vardı. Eğer doğru hatırladıysam sonuç biraz yüksek gibi.Ölçüm nerede yapıldı?

http://www.techturkey.com/forum/genel/129979-ankara-bronz-balata-imalatcilari-12.html

Sonuç yüksek değil aslında, beklentilerim gibi çünkü bu yapılanları yapmadan önce çok araştırdım özellikle cooler olayını, aşağı yukarı 110-120 hp aralığında sonuçlar alınmış,bence normal.
Ölçüm topkapı sanayide tuna otoda bosch dyno da yapıldı, en doğru gösteren birebir yol similasyonlarından bitanesiymiş ama bana pek öyle gelmedi, önden hava falan tutulmadı mesela, ki hava olsaydı belki daha yüksek çıkacaktı. Dp li,son susturucusuz ve yazılımlı bi 207 1.4 hdi ile denedik baya baya ayırdım çünkü..
Herneyse, sonuçta aşağı yukarı beklediğim bi güçtü, belki farklı dynolarda 3 aşağı 5 yukarı oynatabilir..

Aslında istanbul içi tavsiyeler olursa benim için daha iyi olur, teşekkürler..

berkay_aydin
21-01-2015, 00:02
75 hp olan aracım tekerde 160 üstü verdiğinde taktık, ımkanım olsa yinede takmazdım valeo marka baskı ve balata geldi 3 yaprak, kaçırma sıfırdı bu konuda harika ama kullanım cidden sıkıntılı, tanımayan birisi bindiğinde acemi zannediyor yokuşta gaz vermeden kalkmak zor du, dururken ses yapıyor, sonra cakma balata da taktık o çok daha kötüydü, yüksek viteste kaçırma yapıyorsa, varsa takviyeli tak abi..

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1469853_10152050423529828_661425513_n.jpg?oh=4f59f f04982f4ba4b790eee95bbf41d4&oe=55327E3F&__gda__=1429068516_41aaac692264f9a5979995976fbde5c a

oguzedr
21-01-2015, 03:09
oto debriyaj şahin usta derim... 10 numara esnaftır...drag araçlarının çoğunun debriyajını o yapar

Ko®ay
21-01-2015, 11:49
75 hp olan aracım tekerde 160 üstü verdiğinde taktık, ımkanım olsa yinede takmazdım valeo marka baskı ve balata geldi 3 yaprak, kaçırma sıfırdı bu konuda harika ama kullanım cidden sıkıntılı, tanımayan birisi bindiğinde acemi zannediyor yokuşta gaz vermeden kalkmak zor du, dururken ses yapıyor, sonra cakma balata da taktık o çok daha kötüydü, yüksek viteste kaçırma yapıyorsa, varsa takviyeli tak abi..

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1469853_10152050423529828_661425513_n.jpg?oh=4f59f f04982f4ba4b790eee95bbf41d4&oe=55327E3F&__gda__=1429068516_41aaac692264f9a5979995976fbde5c a

Şu an 4ün sonu 5 in başlarında tam gaza oturduğum zaman boşa çeviriyorum bazen ama her zaman yapmıyor yeni yeni başladı.

Bu custom yapılan bronz larda yaprak sayısı azaldığı zaman kullanım normale yakın oluyormuş diye duydum ama bu seferde bizim amacımıza hizmet edebilecekmi, o kafama takılıyor

Ko®ay
21-01-2015, 11:57
Bu şahin usta nerde ?

oguzedr
21-01-2015, 12:09
Şaşmaz sanayi ankara

Ko®ay
21-01-2015, 17:09
Ben istanbuldayım ama :) istanbulda yokmu hiç ?

alfa75
21-01-2015, 19:21
istanbulda yapan biri var,bostancı sanayideydi taşınmış,bende bilgilerine burdan ulaşmıştım,daha sonra bursada bi firma buldum yaptırdım,fiyatta makuldu ama şöyle bi sıkıntı oldu,biz sadece balatayı yolladık,bronz çakılıp göbek ve yaylar yenilendi.baskıyı orji baskı taktık ve malesef baskı dayanmadı sanırım,zorlayınc akaçırma yapmaya başladı.tavsiyem ya hiç yaptırmayın yada baskınızıda güçlendirin.ankaradaki şahin usta falan biraz pahalı gibi gözüküyor ama siz set olarak yollayıp set olarak modlanmış parça alıyosunuz o artısı var.benim araba arkadan itiş,ş.içi dur kalkda arabayı yakasınız geliyo bazen alışana kadar,ön çekişte daha rahatsız edici veya sarsıcı olabilir.bugüne kadar ses etmeyen aktarmalardaki takozlar,burçlar değişim isteyebilir.numaraları istersen yazarım

Oznsrl
21-01-2015, 20:30
Üstündeki baskı kaç bindeki şuan.Üstündeki eskiyle orjinal oem almk daha mantıklı. 45 bg için gerek yok bence

Mehmetmert
21-01-2015, 20:32
Bencede 45bg için hiç gerek yok
Zaten sadece yazlm,EGR İptali(güç vermez),İntercooler,Kat iptali ile 45 hp alacağını zannetmiyorum.Olsa bile bronza vereceğiniz parayla 2 tane oem değiştirebilirsiniz.Biri 60bin giderse diğerini 120bin kullanmayacaksınız zaten.Ben Oemden yana kullanırdım seçeneğimi

Ko®ay
21-01-2015, 21:01
Arkadaşlar aracın dyno verisi 114 hp, 45 hp için gerek yok diyorsunuzda 45 hp yi 300-400 hp lik bir araç alsa tabikide gerek kalmaz, ona bakarsanız 1.6 tdi lar sadece yazılımla alıyorlar o beygirleri.
Sonuç olarak %50 den fazla güç alınmış 70 beygirlik oem baskının 115 hp ye dayanmamasından bahsediyorum ?

varsayalım ki gittim bi oem baskı daha aldım 10000 km sonra yine sıyırmaya başladı ?

Sizce burdaki mantık bronz yaptırmaktan yanamı, yoksa 10000-15000 km de bir oem ile değiştirmekmi :)

Ko®ay
21-01-2015, 21:11
üzerindeki baskı 22000 km oldu

yoshimura
21-01-2015, 21:25
75 hp olan aracım tekerde 160 üstü verdiğinde taktık, ımkanım olsa yinede takmazdım valeo marka baskı ve balata geldi 3 yaprak, kaçırma sıfırdı bu konuda harika ama kullanım cidden sıkıntılı, tanımayan birisi bindiğinde acemi zannediyor yokuşta gaz vermeden kalkmak zor du, dururken ses yapıyor, sonra cakma balata da taktık o çok daha kötüydü, yüksek viteste kaçırma yapıyorsa, varsa takviyeli tak abi..

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1469853_10152050423529828_661425513_n.jpg?oh=4f59f f04982f4ba4b790eee95bbf41d4&oe=55327E3F&__gda__=1429068516_41aaac692264f9a5979995976fbde5c a

Valeo 3 yapraklı baskıbalatayı nerden temin ettiniz?

oguzedr
22-01-2015, 01:00
0 OEM bi Debriyaj %40 ile kaçırıyor iyi yapılmış Debriyaj baskı volan %20 lerde kaçırır aynı araba denese 3 boy fark olur...fark bu

mikelazi
22-01-2015, 16:31
bişey merak ediyorum tamda yeri galiba.oem debrıyaj takılı halde daynoda 114hp olan araç bronz baskı balatayla hp.si daha fazlamı çıkar.

HG6161
22-01-2015, 20:00
daha fazla hp çıkmaz ama bronzlu olan araç gücünü daha iyi yere aktaracağı için oemi geçecektir.

oguzedr
23-01-2015, 00:04
Net 3 boy... iyi bir Debriyaj baskı volan

Lee-on!
15-11-2015, 16:12
Konu hort olsun o zaman yeni konu açmayım.

1.7 dtim kaçırmaya başladı. Debriyajdan olduğunu düşünüyorum çünkü araç modlandıktan sonra 10bin oldu artık. İyi bile dayandı. Şu an gaza boşa basıyormuşum gibi bir his var. Kaçmıyor araba. Bağırıyor ama eski yırtınarak gidişi yok. Yakıtı da arttı. Debriyajdan şüpheleniyorum çünkü torku 165 den 290a çıkardık. Turbo coolerım oem. Emme port polish kat egr wastegate iptal cold air intake 60 lık egzoz ve hard yazılım var. Aracımı komple tek seferde garajdan çıkarıcam triger baskı vs hepsi yenilenecek.. O yüzden sormak istedim oem debriyaj yeterli olur mu veya ömrü yine 10 bin civarı mı olur yoksa bronz veya bronz+organiğe geçmeli miyim? Amacım kaçırma olmasın ve uzun ömürlü olsun benim için...

alfa75
16-11-2015, 22:04
önçekerde tecrübe etmedim ama tahminim arka ittişe göre ön takım vs ömrünü dahada azaltır.günlük kullanımda kesinlikle aragazsız falan kalkış yapamazsınız,kütürdetiyo arabayı,debriyaj kesinlikle sertleşiyo,çok yoğun dur kalk trafiğine düşmüyosanız sorun değil bu durum.ilk başlarda mantıklı gözüksede artılarıyla sonra sonra pişman edebiliyo.benim baskı balata setim pahalı ve en son aldığımda istediğim marka bulamadığım için girdim bronz olayına.

gokhansaler
03-12-2015, 21:07
Hayır her modlayan neden atmosferik araç kullanır gibi kullanır şu turbolu araçları anlamam...neden sürekli debriyajla uğraşırsınız? Araç kalksın çek debriyajdan ayağını sonra bas gaza 1 den 2 ye, 2 den 3 e geçerken ayağını gazdan kaldırmayanları gördüm tabi biter baskı balata dayanır mı? 50.000 km oldu modlanalı baskı balatam orijinal hala kullanıyorum..