Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : saxo vts de turbo upgrade



boosted_pug
06-10-2008, 00:03
arkadaşlar arabamda şuan mitsubishi tdo4 kullanıyorum ortalama 250-300 arası bi güç elde ettim motordan benim hedefim tekerlekden 350-400 arası bi güç elde etmek arabamı caddedede sürekli kullanıyorum dragdan ziyade daha çok roolinde kullanıyorum arabamı o yüzden 3000-4000 devirde peek yapacak bi turbo lazım ne çok büyük nede çok küçük bi turbo lazım hangi turbo tavsiyelerinde bulunabilirsiniz


ebayda araştırırken ikitane turbo gözüme çarptı sizce bu turbolar işe yararmı

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=270281429676&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=017

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=380064816751&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=025

eğer elinde olan warsa tdo5-16g big evo turbosuda işimi görebilir gibime geliyo cvp yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler

TünayK
06-10-2008, 00:13
250 dolarlık turbo hakkında yorum yapmak ıstemıyorum...orneklerı mevcut takıldıgıanda parcalanaların...ayrıca su andakı gucunu yada hedefledıgın gucunu hangı debrıyaj ıle yere verıyosun onu merak ettım ben?

boosted_pug
06-10-2008, 00:21
250 dolarlık turbo hakkında yorum yapmak ıstemıyorum...orneklerı mevcut takıldıgıanda parcalanaların...ayrıca su andakı gucunu yada hedefledıgın gucunu hangı debrıyaj ıle yere verıyosun onu merak ettım ben?

yorum yapmıcaksan bence msj da yazma zaten iş yaparmı yapmazmı onu öğrenmek için bu topiği açtım bilen arkadaşlar yardımcı olsunlar die

şuanki gücümü stock debriyaj ile aktarıyorum ozamankini single plate başka bi debriyaj ile aktarmayı düşünüyorum kargo bekliyorum şuan teşekkürler

TünayK
06-10-2008, 00:24
yorum yapmıcaksan bence msj da yazma zaten iş yaparmı yapmazmı onu öğrenmek için bu topiği açtım bilen arkadaşlar yardımcı olsunlar die

şuanki gücümü stock debriyaj ile aktarıyorum ozamankini single plate başka bi debriyaj ile aktarmayı düşünüyorum kargo bekliyorum şuan teşekkürler


yorum yapmak ıstemıyorum derken zaten yorumumu yapmıs oldugumu anlamanı beklerdım...stok debrıyaja buyuk bır alkıs o zaman dıyıp...mevzuyu kapatıyorum...

egeturbo
06-10-2008, 00:25
valla 250 usd ama cok cok cok büyük bi ihtimal ile tayvan yada çin malı turbodur bence uzak dur.Sonra motorunun başını yersin.Suan gücün varsa maddi olarak gt28 tarzında birşey seç bence

boosted_pug
06-10-2008, 00:33
teşekkürler tünay teşekkürler arda

ozaman elinde tdo5-16g olan warsa aranmaktadır :D

izo
06-10-2008, 00:35
cok devir cevrimeyen makineler icin alt devirde peak yapacak ama hp verecek bir turbo...bunu ben de arıyorum, ama benim bildiğim turbo buyudukce dolduğu devir artıyor...bence draglara katılan saxoların (sato olabilr) kullandığı turboları araştırın. bir de debriyaj icin bronz da olabilir, ben kullanıyorum 300+ torkları kaldırıyor...

Gambino
06-10-2008, 03:56
valla 250 usd ama cok cok cok büyük bi ihtimal ile tayvan yada çin malı turbodur bence uzak dur.Sonra motorunun başını yersin.Suan gücün varsa maddi olarak gt28 tarzında birşey seç bence
cin mali turbolar nasil motorun basini yigiyor?

egeturbo
06-10-2008, 08:53
cin mali turbolar nasil motorun basini yigiyor?

gayet basit
Çin malı turbolarda balans sistemi gerçektende çok kötü yüksek devirlerde ve ani yüklenmelerde mili mil kafasından koparıp atıyor.Bu atma sonucunda bir anda turbo aşırı derece yağ vermeye başlıyor.Eğer fark etmssen karteldeki yağ bitiyor.

egeturbo
06-10-2008, 08:56
teşekkürler tünay teşekkürler arda

ozaman elinde tdo5-16g olan warsa aranmaktadır :D

evo turbosumu takıcaksın yada 16 g olarak subaru turbosu takabilirsin.

stlegal
06-10-2008, 09:13
sitede mertcan 2871 satıyo belki ilgini çeker bir konuş...

tool
06-10-2008, 09:48
madem turbo buyuyecek,
senteyi becerebilcek ustan varsa eger pt51 egzantrik almani tavsiye ederim, iyi bir ayarla daha erken dolmasini saglarsiniz..

Gambino
06-10-2008, 11:19
gayet basit
Çin malı turbolarda balans sistemi gerçektende çok kötü yüksek devirlerde ve ani yüklenmelerde mili mil kafasından koparıp atıyor.Bu atma sonucunda bir anda turbo aşırı derece yağ vermeye başlıyor.Eğer fark etmssen karteldeki yağ bitiyor.

mili kafasindan koparip atiyor ve karterdeki yagi bitirecek kadar yag veriyor, kullanicida bunu farketmiyor mu :D
cin mali turbo kullanan gordum, tabi hepsinin arkasinda duramam ama sasirtici sekilde cok kaliteli cikmisti alan arkasinki

MeRtCaN
06-10-2008, 11:24
sitede mertcan 2871 satıyo belki ilgini çeker bir konuş...

sagol kanka
mengu yabancı degıl yaparız kolaylık :)

egeturbo
06-10-2008, 11:29
mili kafasindan koparip atiyor ve karterdeki yagi bitirecek kadar yag veriyor, kullanicida bunu farketmiyor mu :D
cin mali turbo kullanan gordum, tabi hepsinin arkasinda duramam ama sasirtici sekilde cok kaliteli cikmisti alan arkasinki

Abi neler var neler

Sinan'S2k
06-10-2008, 14:25
Mertcanın turboyu tavsiye ederim, hem dolduracağı devir açısından, hemde top end de iyi güç verir, yani hedeflediğin 350hp leri bu turboyla alabilirsin, ama turboyu düşünmeden önce, aktarmayı düşünmende fayda var, Hem kendi ustam Satılmış abi, hemde Ahmet arkadaşımız şu an tr deki en ciddi 2 vts sahibi ve emin ol bu güçlere gelmek için turbodan çok aktarmayı (aks, debriyaj, şanzıman, vs.) düşündüler.

boosted_pug
06-10-2008, 18:23
arkadaşar çok teşekkürler değerli yorumlarınız için aktarma kesinlikle baş belası bizim arabalarda sato usta ilede bu konuda konuşmuşluğumuz war haklısınız zaten şimdi nekadar sağlam motorda yapsam şanzıman dişlileri sorun çıkartıcak debriyajı hallettim sayarsam onu halletsem akslar sorun çıkartıcak bunları bekliyorum açıkcası ama şanzıaman ve aksları kırılıncaya kadar ellemicem ondan sonra be box a geçiş güzel olur inş. onun haricinde bulabilirsem 280-280 egzantrik alıcam bulamazsam pt51 güzel oluyo arkadaşımın birinin arabasında denedik çok güzel sonuşlar veriyo

Istilldo
06-10-2008, 19:31
arkadaşlar arabamda şuan mitsubishi tdo4 kullanıyorum ortalama 250-300 arası bi güç elde ettim motordan benim hedefim tekerlekden 350-400 arası bi güç elde etmek arabamı caddedede sürekli kullanıyorum dragdan ziyade daha çok roolinde kullanıyorum arabamı o yüzden 3000-4000 devirde peek yapacak bi turbo lazım ne çok büyük nede çok küçük bi turbo lazım hangi turbo tavsiyelerinde bulunabilirsiniz


ebayda araştırırken ikitane turbo gözüme çarptı sizce bu turbolar işe yararmı

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=270281429676&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=017

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=380064816751&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=025

eğer elinde olan warsa tdo5-16g big evo turbosuda işimi görebilir gibime geliyo cvp yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler


stock wrx turbosuyla 250-300hp gücü kaç psi basarak aldın ?
aldığını varsayıyorum oem debriyajla o gücü aktarman imkansız.
soruna gelecek olursak gt25 veya gt28 almanda yarar var
bir de dogbox dan bahsetmişsin, uzun oranlı bi dog yaptırmak kaça mal oluyor araştırmanı tavsiye ederim.

boosted_pug
06-10-2008, 20:26
stock wrx turbosuyla 250-300hp gücü kaç psi basarak aldın ?
aldığını varsayıyorum oem debriyajla o gücü aktarman imkansız.
soruna gelecek olursak gt25 veya gt28 almanda yarar var
bir de dogbox dan bahsetmişsin, uzun oranlı bi dog yaptırmak kaça mal oluyor araştırmanı tavsiye ederim.


saxo vts den çok anlıyosun turbodan benden daha daha çok anlıyosun sanırım sanırım ondan bu cevapları yazdın eylül ayı tunin türkiyeye bakmanı tavsiye ederim orda dyno kağıdı mevcut benim ve diğer arkadaşlarımın orda stock wrx turbosu ile neler yapıldığına 4 tane örnek görebilirsin eğer dahada tatmin olmadıysan şaşmaz 34. sokak overboost a beklerim

stock debriyajın kaç nm torka kadar dayandığını nerde test ettin merak ettim yazarsan sewinirim gt25 ile tdo4 hemen hemen aynı flow değerlerine sahip ondan da 300hp den fazla almam zor ama gt28 güzel bi turbo kararverme aşamasındayım zaten şimdi.

birde dog boxdan bahsettiğimi hatırlamıyorum ben ''be box'' dan bahsettim bu ikisi birbirinden çok farklı ( ki biliyo olman lazım ) bence biraz senin araştırma yapıp ondan sonra cvp yazman gerekiyo

TünayK
06-10-2008, 20:32
saxo vts den çok anlıyosun turbodan benden daha daha çok anlıyosun sanırım sanırım ondan bu cevapları yazdın eylül ayı tunin türkiyeye bakmanı tavsiye ederim orda dyno kağıdı mevcut benim ve diğer arkadaşlarımın orda stock wrx turbosu ile neler yapıldığına 4 tane örnek görebilirsin eğer dahada tatmin olmadıysan şaşmaz 34. sokak overboost a beklerim

stock debriyajın kaç nm torka kadar dayandığını nerde test ettin merak ettim yazarsan sewinirim gt25 ile tdo4 hemen hemen aynı flow değerlerine sahip ondan da 300hp den fazla almam zor ama gt28 güzel bi turbo kararverme aşamasındayım zaten şimdi.

birde dog boxdan bahsettiğimi hatırlamıyorum ben ''be box'' dan bahsettim bu ikisi birbirinden çok farklı ( ki biliyo olman lazım ) bence biraz senin araştırma yapıp ondan sonra cvp yazman gerekiyo

o zaman subarular bosuna turbo buyutuyolar...

tool
06-10-2008, 20:36
stock debriyajın kaç nm torka kadar dayandığını nerde test ettin merak ettim yazarsan sewinirim gt25 ile tdo4 hemen hemen aynı flow değerlerine sahip ondan da 300hp den fazla almam zor ama gt28 güzel bi turbo kararverme aşamasındayım zaten şimdi.



gt2560 330a kadar destekliyor ama wrx turbosu ile 300 falan nosla olur :)
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT25/GT2560R_707160_9.htm

boosted_pug
06-10-2008, 20:52
gt2560 330a kadar destekliyor ama wrx turbosu ile 300 falan nosla olur :)
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT25/GT2560R_707160_9.htm


ben arabamı 11psi de kullanıyorum 8.5 sıkıştırma ile 38c derece sıcaklıkta dynoda 241 hp vermekte tdo4 1.2 bara kadar desteklemekte siteye üye bigboss un ve orçun_vts nin arabaları 1 - 1.1 barda yürüyo ama bugüne kadar hiç dnoya çıkmadılar tam 300 demedim zaten 250 - 300 arası dedim NOS suz ama şundanda eminim 1 barda kesinlikle 270+ güç vermekte

coolvtec
06-10-2008, 20:55
GT2871R idael bir turbo, gt30r ın bir ufağı, b16 larda 400 lere kadar veriyor, erken spool, yuksel güç konusunda en idael turbo bence

senna
06-10-2008, 20:55
ben arabamı 11psi de kullanıyorum 8.5 sıkıştırma ile 38c derece sıcaklıkta dynoda 241 hp vermekte tdo4 1.2 bara kadar desteklemekte siteye üye bigboss un ve orçun_vts nin arabaları 1 - 1.1 barda yürüyo ama bugüne kadar hiç dnoya çıkmadılar tam 300 demedim zaten 250 - 300 arası dedim NOS suz ama şundanda eminim 1 barda kesinlikle 270+ güç vermekte



1 barda o güçleri vermesi biraz zor kompresör mapı elimde şu an yok fakat baktığında zaten anlarsın neden vermediğini


enjektörlerin duty cycleı bellimi?

boosted_pug
06-10-2008, 20:58
o zaman subarular bosuna turbo buyutuyolar...

dikkatli okursan birebir aynıdır yazmamışım hemen hemen dedim gt 25 daha kötüdür küçüktür kesinlikle aynıdır demedim.........

siteye üye subarucu arkadaşlardan turbosunu büyütenlerden hangisi gt25 takmış bana bi örnek sunarsan çok memnun olurum .............. birde turboların özelliklerini anlatmama gerek yok sanırım bearingleri felan.......... böle iğneleyici msjlar atarak nereye varmak istiyosun gerçekten emin değilim ama warsa bi problem bunun çözülecek yeri forumlar değil pistler olması lazım

boosted_pug
06-10-2008, 21:01
GT2871R idael bir turbo, gt30r ın bir ufağı, b16 larda 400 lere kadar veriyor, erken spool, yuksel güç konusunda en idael turbo bence

teşekkürler bizim arabaların kapakları keşke vti ler kadar ii olsa flow konusunda biraz fakir kalıyo ama birde devir en fazla 7500 - 8000 bikere alıyım bidaha uğraşmayayım istiyorum 2871 gerçekten hoş bi turbo teşekkürler

Istilldo
06-10-2008, 21:04
saxo vts den çok anlıyosun turbodan benden daha daha çok anlıyosun sanırım sanırım ondan bu cevapları yazdın eylül ayı tunin türkiyeye bakmanı tavsiye ederim orda dyno kağıdı mevcut benim ve diğer arkadaşlarımın orda stock wrx turbosu ile neler yapıldığına 4 tane örnek görebilirsin eğer dahada tatmin olmadıysan şaşmaz 34. sokak overboost a beklerim

stock debriyajın kaç nm torka kadar dayandığını nerde test ettin merak ettim yazarsan sewinirim gt25 ile tdo4 hemen hemen aynı flow değerlerine sahip ondan da 300hp den fazla almam zor ama gt28 güzel bi turbo kararverme aşamasındayım zaten şimdi.

birde dog boxdan bahsettiğimi hatırlamıyorum ben ''be box'' dan bahsettim bu ikisi birbirinden çok farklı ( ki biliyo olman lazım ) bence biraz senin araştırma yapıp ondan sonra cvp yazman gerekiyo

madem herşeyi dört dörtlük biliyorsun neden soru sormak için konu açtın ?
balatanın nereye kadar dayandığını tecrübelerime dayanarak söylüyorum, gt25i de sen sadece altta gelsin rolling yapıyım dediğin için yazdım ayrıca td04 den de bin kat iyi bir turbodur , ama sen daha iyi bildiğin için istersen gt35 tak,, saxoya bir tek turbo yapan siz değilsiniz, ayrıca benim tüm yapım aşamasında başında durduğum araç 1000rr geçen bir saxo turbo, başınıza gelebilecek şeyler hakkında bilgi vermek istemiştim ama söylediğine göre ihtiyacın yokmuş.
şanzıman konusunda haklısın dog okumuştm ben, be box hakkında da bir bilgim yok,,
be nin şanzımanı kastetmişsin şimdi anladm, onuda ilk defa yapan vts_powerr ahmet abi, çok zahmetli ve eziyetli bir iş

boosted_pug
06-10-2008, 21:10
1 barda o güçleri vermesi biraz zor kompresör mapı elimde şu an yok fakat baktığında zaten anlarsın neden vermediğini


enjektörlerin duty cycleı bellimi?


bende bulamadım kompresör mapını ama dyno üzerinde gördüğüm değerler bunlar filtre 10 hp chip 30 hp verir gibi sallamıyorum yada kafamdan yazmıyorum sende biliyosundur dyno yanılıyo da olabilir ama 1 kerede çıkmadım dynoya 3 yada 4 kere çıktım ama tdo4 okadarda başarısız bi turbo değil küçük ama işlevi büyük :) dty cycle veremicem çünki bedne beyin olarak smt6 war ve turbo fueller olarak kullanıyorum 5. ve 6. enjektör war o yüzden tam bilgi veremicem

Istilldo
06-10-2008, 21:10
ha bir de madem turbo konusunda cok bilgiliydin neden çin malı çakma turbo linklerini koydun almayı düşünüyorum diye

TünayK
06-10-2008, 21:11
dikkatli okursan birebir aynıdır yazmamışım hemen hemen dedim gt 25 daha kötüdür küçüktür kesinlikle aynıdır demedim.........

siteye üye subarucu arkadaşlardan turbosunu büyütenlerden hangisi gt25 takmış bana bi örnek sunarsan çok memnun olurum .............. birde turboların özelliklerini anlatmama gerek yok sanırım bearingleri felan.......... böle iğneleyici msjlar atarak nereye varmak istiyosun gerçekten emin değilim ama warsa bi problem bunun çözülecek yeri forumlar değil pistler olması lazım

gt 25 den daha kucuk tubolar takıyolar desem ne dersın???

ayrıca benım msj attıgım yada bır sekılde bana bı yerlerden gıcık olan arkadaslarımız benı hemen pstlere cagırıyolar...ben yıne soleyım ben kendı arabamı denemek ıcın yapmadım...ha denemezmıyım denerım...ıstersen yada yerse burdan boluyu kadar basalım yada oldugmuz yerde pes pese durup durup 40 kere basalım????


bı sey anlatmaya calısırım ben kımseyle derdım yok...bır der ben burda baskı yaptıtdım 300 nm ye dayanıyor?? nasıl aldıysa o degerlerı...tecrube sahıbı msjlar atılıyor...cok bılıyosanız soru sormayın kardesım...
ha araban madem cok guclu denemek ıstıyosun her sekılde denerız benıma rabmlada olur baska araba ılede...

benım cevremde cakma ıs yapan yok sen rahat ol...saxo nunda vtecınde subarununda en ıısı benım bı tel uzagımda herbırının yapılısına bırebır sahıd olmusumdur...o yuzden solenenlerın altında bısey arayacagına bıseyler ogrenmeye calıs derım...

TünayK
06-10-2008, 21:12
bende bulamadım kompresör mapını ama dyno üzerinde gördüğüm değerler bunlar filtre 10 hp chip 30 hp verir gibi sallamıyorum yada kafamdan yazmıyorum sende biliyosundur dyno yanılıyo da olabilir ama 1 kerede çıkmadım dynoya 3 yada 4 kere çıktım ama tdo4 okadarda başarısız bi turbo değil küçük ama işlevi büyük :) dty cycle veremicem çünki bedne beyin olarak smt6 war ve turbo fueller olarak kullanıyorum 5. ve 6. enjektör war o yüzden tam bilgi veremicem


bı ustte yazdıklarımı bosver yaw sen takıl... 6 n cı enjektor cakma balata fln ....

tool
06-10-2008, 21:27
bence turbodan once ecu icin biseyler secin madem guc articak, daha profesyonel yaklasmak lazim..

boosted_pug
06-10-2008, 21:31
madem herşeyi dört dörtlük biliyorsun neden soru sormak için konu açtın ?
balatanın nereye kadar dayandığını tecrübelerime dayanarak söylüyorum, gt25i de sen sadece altta gelsin rolling yapıyım dediğin için yazdım ayrıca td04 den de bin kat iyi bir turbodur , ama sen daha iyi bildiğin için istersen gt35 tak,, saxoya bir tek turbo yapan siz değilsiniz, ayrıca benim tüm yapım aşamasında başında durduğum araç 1000rr geçen bir saxo turbo, başınıza gelebilecek şeyler hakkında bilgi vermek istemiştim ama söylediğine göre ihtiyacın yokmuş.
şanzıman konusunda haklısın dog okumuştm ben, be box hakkında da bir bilgim yok,,

ben herşeyi çok ii biliyorum die bişi iddaa etmiyorum seninde dediğin gibi ozaman topic açmaz bir bilene sormazdım yazdığın msj ı bidaha oku bence wrx turbo su ile şuan 241 hp aldım dyno kağıdıda dergide mevcut ve oem debriyajla bunu yere iletiyorum ve hatta bunu 5.6. enjektörle piggyback smt6 ile yapıyorum haa dersen bunlar çakma çakal şu bu ona bişi diemem stock parçalarla nekadar dayanır nereye kadar gider onuda sawunmam ben bunu kendi zevkim için araba nasıl olucak die denemek için yaptım çok hoşuma gitti o yüzden şuan debriyaj forget kol piston beyin enjektörler ıvırlar zıvırlar evde bekliyo arabaya takılmak için daha profesyonel bi araba için uğraşıyorum yardım ediceksen sewe sewe dinlerim ama dalga geçer yada aşşalar gibi msj lar yazıcaksan lütfen yazma

ahmetin arabasına ağzımı açıp bir kelime bile etmem çünki nekadar profesyonel bi şekilde modifiye edildiği üzerindeki parçalardan, harcanan paradan ve emekten belli 1000rr ı da geçer günü gelir hayabusayıda geçer

son olarak bazı şeyler başında durarak yada map yapılırken arkadan takip etmekle öğrenilseydi kediler kasap olurdu

TünayK
06-10-2008, 21:36
ben herşeyi çok ii biliyorum die bişi iddaa etmiyorum seninde dediğin gibi ozaman topic açmaz bir bilene sormazdım yazdığın msj ı bidaha oku bence wrx turbo su ile şuan 241 hp aldım dyno kağıdıda dergide mevcut ve oem debriyajla bunu yere iletiyorum ve hatta bunu 5.6. enjektörle piggyback smt6 ile yapıyorum haa dersen bunlar çakma çakal şu bu ona bişi diemem stock parçalarla nekadar dayanır nereye kadar gider onuda sawunmam ben bunu kendi zevkim için araba nasıl olucak die denemek için yaptım çok hoşuma gitti o yüzden şuan debriyaj forget kol piston beyin enjektörler ıvırlar zıvırlar evde bekliyo arabaya takılmak için daha profesyonel bi araba için uğraşıyorum yardım ediceksen sewe sewe dinlerim ama dalga geçer yada aşşalar gibi msj lar yazıcaksan lütfen yazma

ahmetin arabasına ağzımı açıp bir kelime bile etmem çünki nekadar profesyonel bi şekilde modifiye edildiği üzerindeki parçalardan, harcanan paradan ve emekten belli 1000rr ı da geçer günü gelir hayabusayıda geçer

son olarak bazı şeyler başında durarak yada map yapılırken arkadan takip etmekle öğrenilseydi kediler kasap olurdu

dıyosunn....bu sıtede senın bıldıgının en az 1000 katı kadar bılgıye sahıp ama stok arablara bınen en az 10 kısı sayarım...kı bu kafı ettgın adam zamanında bır enkazdan neler yaratmıstı tahmın edemıssın...

boosted_pug
06-10-2008, 21:38
bı ustte yazdıklarımı bosver yaw sen takıl... 6 n cı enjektor cakma balata fln ....


sende benim yazdıklarımı boşver profesyonel olarak yapılmış jr-sc ile eskişehir yolunda sağda beklemeye devam et..........

Istilldo
06-10-2008, 21:39
ben herşeyi çok ii biliyorum die bişi iddaa etmiyorum seninde dediğin gibi ozaman topic açmaz bir bilene sormazdım yazdığın msj ı bidaha oku bence wrx turbo su ile şuan 241 hp aldım dyno kağıdıda dergide mevcut ve oem debriyajla bunu yere iletiyorum ve hatta bunu 5.6. enjektörle piggyback smt6 ile yapıyorum haa dersen bunlar çakma çakal şu bu ona bişi diemem stock parçalarla nekadar dayanır nereye kadar gider onuda sawunmam ben bunu kendi zevkim için araba nasıl olucak die denemek için yaptım çok hoşuma gitti o yüzden şuan debriyaj forget kol piston beyin enjektörler ıvırlar zıvırlar evde bekliyo arabaya takılmak için daha profesyonel bi araba için uğraşıyorum yardım ediceksen sewe sewe dinlerim ama dalga geçer yada aşşalar gibi msj lar yazıcaksan lütfen yazma

ahmetin arabasına ağzımı açıp bir kelime bile etmem çünki nekadar profesyonel bi şekilde modifiye edildiği üzerindeki parçalardan, harcanan paradan ve emekten belli 1000rr ı da geçer günü gelir hayabusayıda geçer

son olarak bazı şeyler başında durarak yada map yapılırken arkadan takip etmekle öğrenilseydi kediler kasap olurdu

yazdığın mesajlar birbiriyle çelişiyor ilk başta ben bilmiyorum yazıyosun sonra sen çok mu biliyosun yazıyosun sonra tekrar yardım ediceksen dinlerim diyosun

standart oem bildiğin valeo veya lucas balatayla 240 beygiri yere iletiyorum da ısrar ediyosun, bronz bile değil ??

merak etme; fikir yürütüp yardım etmiyo , mal gibi başında duruyo olsak buraya kalkıp şöyle böyle diye yazmayız,

TünayK
06-10-2008, 21:39
sende benim yazdıklarımı boşver profesyonel olarak yapılmış jr-sc ile eskişehir yolunda sağda beklemeye devam et..........

eger yanımdan sen gececeksen ben sagda beklemeyı bırak o yola bı daha hıc gırmem...

boosted_pug
06-10-2008, 21:40
bence turbodan once ecu icin biseyler secin madem guc articak, daha profesyonel yaklasmak lazim..

kesinlikle haklısın megasquirt sipariş ettim standalone olarak onu kullanıcam baktım olmadı direk vems alırım büyük ihtimalle

boosted_pug
06-10-2008, 21:41
eger yanımdan sen gececeksen ben sagda beklemeyı bırak o yola bı daha hıc gırmem...


ozaman bidaha hiç girme .........

Istilldo
06-10-2008, 21:43
boosted_pug bana da cvp atarmsn

TünayK
06-10-2008, 21:45
ozaman bidaha hiç girme .........

heyyy buddy how fast you're!!!don't go too far...

boosted_pug
06-10-2008, 21:48
yazdığın mesajlar birbiriyle çelişiyor ilk başta ben bilmiyorum yazıyosun sonra sen çok mu biliyosun yazıyosun sonra tekrar yardım ediceksen dinlerim diyosun

standart oem bildiğin valeo veya lucas balatayla 240 beygiri yere iletiyorum da ısrar ediyosun, bronz bile değil ??

merak etme; fikir yürütüp yardım etmiyo , mal gibi başında duruyo olsak buraya kalkıp şöyle böyle diye yazmayız,


tamam haklısın çelişiyo sen daha ii biliyosun zaten dyno çıktısınıda kafama göre yazıp evde printerden alıyorum kastamonudada organizatörleri kafaya aldım öğle kazandım kupayı ..............

lütfen topici daha fazla kirletmeyelim bişiler öğrenmek için açtım senle ve tünayla ağız dalaşı yapmak için değil

Ramcho®
06-10-2008, 21:51
adamlar bilgilerini seninle paylaşiyor sen ağiz dalaşi diyorsun...oem balata ile nasıl 240 hp yere iletiyorsun onu soruyorlar...

Istilldo
06-10-2008, 21:53
sen çok mu biliyosun diyerek agız dalaşına sen çevirdin ben gayet yardım etmeye calışıyordum,
oem debriyaj 50lik 75lik nos da koyverir kendini, biz atmosferik arabada bile 20-30bin diyince şükür diyoruz, sizin oem balataların maşallahı var o zaman.
son mesajımdı, kolay gelsin..

TünayK
06-10-2008, 21:57
tamam haklısın çelişiyo sen daha ii biliyosun zaten dyno çıktısınıda kafama göre yazıp evde printerden alıyorum kastamonudada organizatörleri kafaya aldım öğle kazandım kupayı ..............

lütfen topici daha fazla kirletmeyelim bişiler öğrenmek için açtım senle ve tünayla ağız dalaşı yapmak için değil


.sen zaten oem balata ıle 240 hp konusunda ısrar ettıgın surece kımsenın burda senı cıddıye alcagını zannetmem...bende almıyorum artık...bız sana yardımcı olmaya calıstık ıstemedın sen bılırsın...sen arabanın nasıl devırlendıgıne deıl nasıl gıttıgıne bak...debrıyajın la ılerı teknoljı enjektorlernın ve projelerınle mutluluklar...

dragon07
06-10-2008, 22:02
çok para harcayam çok iyi yürür diye bi kaide yok ;)bunu hepimiz biliyoruz.elimizdeki malzemeleri ve bütçeyle orantılı yapıcagımız araç.çakma balatayla 1000lerde km giden arabalar biliyorum ki zaten büyük ihtimalle boosted_pug'un da öyledir.laf kavgalarını bırakalım uzayan kol bizden olsun hesabı ;)

senna
06-10-2008, 22:03
msnden devam edin geyiğe

boosted_pug
06-10-2008, 22:04
adamlar bilgilerini seninle paylaşiyor sen ağiz dalaşi diyorsun...oem balata ile nasıl 240 hp yere iletiyorsun onu soruyorlar...

hiç bi fikrim yok demekten başka bişi diemicem belki okunmuş balata felandır 22000 km dir hiç bi sıkıntım olmadan dayanıyo ama yarın kaçırırsa hiç şaşırmıcam :D

boosted_pug
06-10-2008, 22:15
msnden devam edin geyiğe

teşekkürler kesinlikle haklısın

tünayk arkadaşım yazdıklarımı anlamıyosun sanırım tamam herşeyi çakma yapıyorum lafım warmı yok......... dyno çıktısı war arkadaşım ona bi cvp ver hala bana 240 hp yi nasıl yere veriyosun 240 hp yi nasıl üretiyosun anlat diyosun ya ben anlatamıyorum ya sen anlamak istemiyosun erciyesli sanayi sitesinde erkayalar otomotiv bosch car service ye git orda bilgisayardan açıp bakabiliyosun plaka 06yıs90 daha ne diyim

grkm
06-10-2008, 22:17
çok ufak minik ve mütevazi bir soru sormak istiyorum izninizle

makinası 240hp ok , turboda üflüyor sorun yok ona da ok.
peki tekerde kaç hp verdi ? ne tip dyno ? Yük tipi ?

teşekkürler :)

boosted_pug
06-10-2008, 22:30
çok ufak minik ve mütevazi bir soru sormak istiyorum izninizle

tekerde kaç hp çıkardı ? ne tip dyno birde ? Yük tipi ?

teşekkürler :)

tabiki 240 hp moterda 207 hp de tekerlekde verdi die hatırlıyorum

grkm
06-10-2008, 23:28
gayet başarılıymış , yeni setupta buradaki önerileri dikkate almanızı tavsiye ederim :icon_tup:

boosted_pug
07-10-2008, 06:55
teşekkürler

izo
07-10-2008, 18:58
her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada. 240 hp cok da ulasılmıcak gucler deil saxo vts icin...
oem balatayla ben de 10.000 km ye yakın kullandım, sonlara dogru +210hp + 300nm lerden sonra koyvermeye başladı, ama daha az guclerde bir sorunu yoktu...
11 psiyda 240 hp verıosa 14.7 psiyda +270 hp vercek die bir mantık doğru olmayabilr. burdaki yapıcı yorumları da dikkate alırsanız sizin için yararlı olabilir...

boosted_pug
07-10-2008, 19:46
her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada. 240 hp cok da ulasılmıcak gucler deil saxo vts icin...
oem balatayla ben de 10.000 km ye yakın kullandım, sonlara dogru +210hp + 300nm lerden sonra koyvermeye başladı, ama daha az guclerde bir sorunu yoktu...
11 psiyda 240 hp verıosa 14.7 psiyda +270 hp vercek die bir mantık doğru olmayabilr. burdaki yapıcı yorumları da dikkate alırsanız sizin için yararlı olabilir...

haklısın kardeşim çok teşekkürler

gurcell
09-10-2008, 08:30
Yahu konuyu çok sonra gördüm, Bizim gc8lerin tdo4 leri 280 der, 281hp demez, 2.0 motorda 281 hp demez ama :)

Bir de ben 18g turbo kullandığımda standart impreza debriyajını centreforce debriyaj seti ile değiştirmiştim, sizin bu saxo ve 106'ların stock debriyajı ne kadar verimliymiş ki 250+ hp kaldırıyor ben anlayamadım.

TünayK
09-10-2008, 10:28
zaten boşu boşuna dynoya çıkıp para veriyoruz koyun birertane kadran videosu kaç hp miş görelim

bi video koyda fön makinasıyla nasıl güç alınıyo görelim bende benzerini saç kurutma makinası ile kendi arabama çakmasını yaparım :D

sen denemek iste önemli değil aynı özelliklerde 5 6 tane çakma! 106 saxo var seçer beğenir denersin benim external wastegate nin diyaframı delinmiş şuan araba basınç basmıyo ama istersen bu şekildede deneriz sen nasıl istersen

fon makınesı????hehehehe bıraz arastır be yaw...gıt project cars dakı konuyu oku anlamadıgın yerler olmus tahmınım(normaldır) yoksa fon makınası demezdın....sana bı tavsıye googla gır "aem water-meth ınjectıon" yaz...bı oku bakalım....takıldıgın yer olursa sor solerım bende...

Istilldo
09-10-2008, 16:58
boosted_pug

ya vallahi yazmıyım yazmıyım dedim de dayanamadım,
herşeyi geç araban saxo yürüyodur yürümüyodur şöyledir böyledir dynosu doğrudur değildir,,
çok basit birşey var burda ısrarla kabül etmediğin şey :
tdo4 le 1barda 270+ beygir alman veya 0.8barda 240hp alman (gürcellde yazmış sennada cvp vermemişsin) imkansız gibi birşey , hadi aldığını kabül ettim
oem debriyaj balatasıyla 22.000 km bunu sıkıntı çıkmadan kullandığını söylemen ise bana aşırı derecede saçma geliyor.

Bak şunada emin ol, bana göre herkesin arabası gitsin yürüsün sıkıntı yaşamasın kimse, ztn öle düşünmesem şu turboyu al o çakmalardan uzak dur demem, linkteki güzel kesin al derim. Ama söylediğin şey 6*7 = 50 gibi birşey, ya arabanda daha önceden bronz gibi bir balata var senin haberin yok, yada bazı şeylerde yanlışlık var.

Hepsini geçtim, ya biraz rahat olun arkadaşlar komplekslerinizi bi kenara bırakıp şuraya yazı yazın,, ben ilk mesajımda şunu nasıl yaptın, bence şunu yapmalısım dediğimde sen bana direk sen turboyu çok mu biliyon sen saxoyu benden iyi mi biliyon yazıyosun, biraz rahat olun ya burda felsefe yapmıyoruz konuştuğumuz şey gayet teknik ve belli mantıkları kuralları olan bir konu, emin ol senin arabanla kafa yapmak için yazıyo olsam yazdıklarım böyle olmaz, ztn bilen bilir.

dragon07
09-10-2008, 19:18
güç sadece turbodan alınmazZZZz atmo olarakta güçlü olmalı makina;)stock olu stock 106,saxo vs baskı balata parçalarken 250 hp lik bir makina balayayı böleRRR.çakma balata bronz balata denirse tmm eyvallah ama oem balata ile imkansız hayalden öteye geçemez :)birbirimizi yemeden adam akıllı tartışalım bikerelikte olsa...

boosted_pug
09-10-2008, 20:29
boosted_pug

ya vallahi yazmıyım yazmıyım dedim de dayanamadım,
herşeyi geç araban saxo yürüyodur yürümüyodur şöyledir böyledir dynosu doğrudur değildir,,
çok basit birşey var burda ısrarla kabül etmediğin şey :
tdo4 le 1barda 270+ beygir alman veya 0.8barda 240hp alman (gürcellde yazmış sennada cvp vermemişsin) imkansız gibi birşey , hadi aldığını kabül ettim
oem debriyaj balatasıyla 22.000 km bunu sıkıntı çıkmadan kullandığını söylemen ise bana aşırı derecede saçma geliyor.

Bak şunada emin ol, bana göre herkesin arabası gitsin yürüsün sıkıntı yaşamasın kimse, ztn öle düşünmesem şu turboyu al o çakmalardan uzak dur demem, linkteki güzel kesin al derim. Ama söylediğin şey 6*7 = 50 gibi birşey, ya arabanda daha önceden bronz gibi bir balata var senin haberin yok, yada bazı şeylerde yanlışlık var.

Hepsini geçtim, ya biraz rahat olun arkadaşlar komplekslerinizi bi kenara bırakıp şuraya yazı yazın,, ben ilk mesajımda şunu nasıl yaptın, bence şunu yapmalısım dediğimde sen bana direk sen turboyu çok mu biliyon sen saxoyu benden iyi mi biliyon yazıyosun, biraz rahat olun ya burda felsefe yapmıyoruz konuştuğumuz şey gayet teknik ve belli mantıkları kuralları olan bir konu, emin ol senin arabanla kafa yapmak için yazıyo olsam yazdıklarım böyle olmaz, ztn bilen bilir.


keşke ilk yazdığın mesajdada böle bi yaklaşımla yazsaydın ozaman bende o cvp ları yazmazdım benim burda kimse ile bi alıp veremediğim olmadığı gibi kimse ilede kişisel bi problemim yada GICIK KAPMA gibi bi olayım yok nedendir anlamadım ama bazı arkadaşlar başta tünayk oluyor neden her açılan konulara sewimsiz şekilde yaklaşmaktan hoşlanıyolar hiç bilmiyorum neyse tatsız şeyler yazmış olabilirim kusura bakmayın

başka bi konuya gelirsek kimsenin neyi nekadar bildiği beni hiç ilgilendirmez benim nekadar bilip bilmediğimde kimseyi ilgilendirmiyo ama neyin ne olduğunu az çok biliyorum siz diyosunuz ki tdo4 le 240 hp alamazsın hele hele stock debriyaj ile bunu yere iletemezsin ama ben bu değeri dynodan aldım ewde yazıcımdan çıkarmadım hala bunu neden anlamak istemiyosunuz bi anlam veremiyorum buyrun buluşalım arabaya bakın hatta diğer arabalarada bakın inanmayan arkadaşlar hala inanmıyosanız size diybileceğim başka bişi kalmıyo açıkcası

boosted_pug
09-10-2008, 20:32
güç sadece turbodan alınmazZZZz atmo olarakta güçlü olmalı makina;)stock olu stock 106,saxo vs baskı balata parçalarken 250 hp lik bir makina balayayı böleRRR.çakma balata bronz balata denirse tmm eyvallah ama oem balata ile imkansız hayalden öteye geçemez :)birbirimizi yemeden adam akıllı tartışalım bikerelikte olsa...


arkadaşım gel önce seni arabamla bi gezdireyim ondan sonra şanzımanımı indirelim çıkan balata orjinal çıkarsa neyapacaksın ozamanda böleRRRRR diyebilcekmisin çok merak ediyorum

tool
09-10-2008, 20:38
ben hatri sayilir sure 106gti kullandim, benim standart debriyajim okadar verimli degildi..

TünayK
09-10-2008, 23:15
bustut pug

benım dılım bıraz sert ondan san aole gelmıstır benım amacım bılgı paylasmak ama senın gıbı bazı arkadaslarla aynı frekansta olmadıgımız ıcın anlasamıyoruz...daha oncede solemıstım korler ve sagırlar bırbırını agırlasın...benım yerım ayrı olayım ayrı...

trequal
10-10-2008, 00:30
aslında güzel bi yol var standart bi arabayı çıkartın aynı dynoya bakalım ne vercek.Hani turboda atmosferikte farklı durumlar oluyorsada turbo bir araba çıkartıp bakın burayada koyun sonuçları :)

Vts_Power
10-10-2008, 00:45
her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada.

selefleri sefil edecek güzel sürprizlerim var şakacı çocuk :) ucuzcular kol çıkarır bizden çıkan artıkları kullanır metreyle gelir bizim turboyu ölçer aynısını yapmaya kalkar bak güzelim 19 una güzel sürprizlerim var sen ve senin gibi düşünenler için ha yine motor kırıp gelemezlerse hodri meydan bi roll night düzenleyelim halef selef görelim

boosted pug teşekkürler dileklerin için ancak ucuz malzeme ile güç alamazsın bi yere gidemezsin. düzgün kol piston enjektör debriyaj almadan yürümez arabanı yaparken ilk baştada söyledim yine söylüyorum.

arkadaşların tepkiside çoğu 106 saxo binmiş adamlar tünay ve çağlarda benim arabamın her aşamasında vardı biz bronzla bile yürütemiyorduk bal1ata parçalanmasada baskı mutlaka kaçırır. pejo yürütmek hondadan her zaman daha pahalıdır bunu unutmayın. ben saxo kol forget aldım 1600ytl para verdm. izzetin selefci adamı kol çıakrdı honda forget kol taktı (500ytl ye alındı) ama tutmadı strok pistonların tepesinden aldı nooldu kırdı pistonu demekki neymiş çakma işle olmuomuş.çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar bu çekirge acık fazla oldu ama pili bitti :D

sana başarılar yanlız konu açıosun ne alayım die birileri bişeyler dio yine tam tersini yapıosun bence bundan tepkiler.
iyi geceler

izo
10-10-2008, 01:06
sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...

Vts_Power
10-10-2008, 01:09
her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada.


sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...

kıvırma izzet sen önce avansı ateşlemeyi öğren sonra fikir yürüt.

izo
10-10-2008, 01:13
ateslemeyi bağlamadık hala evet dogrudur ama dyno cıktılarımız gayet tatmınkar, alt devrımız ust devrımız fabrıka çıkışı değerlere yakın... ben çok bldiğimi idda etmıorm zaten onur yapıyo map i onun tercih meselesi...

M_PROJECT
10-10-2008, 01:13
sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...

ogrenci butcenle alakasi yok bu isin . malesef bu is paraya bakar dunyanin neresinde olursan ol . para da yetmiyo zaten belirli bir seviyeden sonra . nekadar ucuza kacarsan okadar kirma riskin var .sence cok basit bir ornek verim ebaydeki 250 dolarlik cooler kitleri ile aps nin 1200 dolarlik cooler kiti arasindaki tek fark markasimi ? binlerce ornek var bu konuya . bu is para ve bilgi ile yapilir .alternatif cozumler uretirsin ama saglam seyler denersin yinede orjinal malzeme kadar dayanikli olmayacaktir .

izo
10-10-2008, 01:17
ogrenci butcenle alakasi yok bu isin . malesef bu is paraya bakar dunyanin neresinde olursan ol . para da yetmiyo zaten belirli bir seviyeden sonra . nekadar ucuza kacarsan okadar kirma riskin var .sence cok basit bir ornek verim ebaydeki 250 dolarlik cooler kitleri ile aps nin 1200 dolarlik cooler kiti arasindaki tek fark markasimi ? binlerce ornek var bu konuya . bu is para ve bilgi ile yapilir .alternatif cozumler uretirsin ama saglam seyler denersin yinede orjinal malzeme kadar dayanikli olmayacaktir .

benım arabama uyacak marka nerdeyse hiç bir şey olmadığı için modifieyi bu mantıktan yapıorm. alternatif ve uzun omurlu ve surdurulebilir birşeyler ortaya cıkarmaya calısıorm...hondam olsa uyarlama ihtiyacım olmayacak. yalnız dunyaları yeniden keşfetmek ne kdr zor olsa da sonucları alındıgında cok daha tatmin ediyor insanı...

M_PROJECT
10-10-2008, 01:18
dunyada tek degildir sanirim aracin fransiz forumlarindan illaki birseyler cikar ama onada dil problem olur .

Vts_Power
10-10-2008, 01:21
ateslemeyi bağlamadık hala evet dogrudur ama dyno cıktılarımız gayet tatmınkar, alt devrımız ust devrımız fabrıka çıkışı değerlere yakın... ben çok bldiğimi idda etmıorm zaten onur yapıyo map i onun tercih meselesi...

öğrenci bütçesi diosun orjinal kol pistona ayar olmadan bastınız kolların hali perişandı kaça yaptırdın motoru onun yerine paranı biriktirip malzemelerini alıp başlayabilirdin.astarı yüzünden pahalıya gelmiş gördünmü o greddy blue arabana olmayacağı aşikardı ama ayarcın taktı onu aem alsan sıkıntı yaşamayacaktın.demekki neymiş bilgi eksikliğide varmış. daha az para harcayıp aem fic alabiliodun ki sana blue nun kaça satıldını biliorum

izo
10-10-2008, 01:23
meksikada external westegateli çata pata giden, draglara giren bir 4 kapı hb megane var, k4m mi motoru bilmiorm. bi de polonyada cok daha amator, reg pompa takıp 148hp alınan bi araba var..clionet e de üyeyim, ingiliz forumu, km e ye turbo takana rastlamadım, k4m yi 2.0 e cevirmişler sadece...benim bildiklerim bunlar..neyse ileride bism de araba secimimz parcası bulunması kolay arabalrdan olur. ancak biz de emek sarfediyoruz ve uyarladık diye verim alamıcas diye bir şey yoktur bence...

izo
10-10-2008, 01:33
ahmet abi dogrudur, para biriktirseydim kolları egmecektm belki. kimseye lafım yok, yalnnız kimse de kucumsemesin harcanılan emekleri...benim mesajım anlasılmıstır umarım, "uyarlamayla da" birşeyler olabileceği...saygılar

boosted_pug
10-10-2008, 02:40
selefleri sefil edecek güzel sürprizlerim var şakacı çocuk :) ucuzcular kol çıkarır bizden çıkan artıkları kullanır metreyle gelir bizim turboyu ölçer aynısını yapmaya kalkar bak güzelim 19 una güzel sürprizlerim var sen ve senin gibi düşünenler için ha yine motor kırıp gelemezlerse hodri meydan bi roll night düzenleyelim halef selef görelim

boosted pug teşekkürler dileklerin için ancak ucuz malzeme ile güç alamazsın bi yere gidemezsin. düzgün kol piston enjektör debriyaj almadan yürümez arabanı yaparken ilk baştada söyledim yine söylüyorum.

arkadaşların tepkiside çoğu 106 saxo binmiş adamlar tünay ve çağlarda benim arabamın her aşamasında vardı biz bronzla bile yürütemiyorduk bal1ata parçalanmasada baskı mutlaka kaçırır. pejo yürütmek hondadan her zaman daha pahalıdır bunu unutmayın. ben saxo kol forget aldım 1600ytl para verdm. izzetin selefci adamı kol çıakrdı honda forget kol taktı (500ytl ye alındı) ama tutmadı strok pistonların tepesinden aldı nooldu kırdı pistonu demekki neymiş çakma işle olmuomuş.çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar bu çekirge acık fazla oldu ama pili bitti :D

sana başarılar yanlız konu açıosun ne alayım die birileri bişeyler dio yine tam tersini yapıosun bence bundan tepkiler.
iyi geceler


ben teşekkürederim haklı olduğun konular haliyle war ben arabayı daha ilk aldığımdada sana sormuştum bazı şeyleri ama sende biliyosunki bazı şeylerin hemen olması tamamen maddi imkanlara ve tecrubeye bakıyo sende arabanı ilk yaptığında ortadan yamalı intercoolerla 5. enjektörle yada safc ile yürütmüştün ben zaten konunun başından beri yaptığım şeyi savunmuyorum kol piston beyin enjektör alan boşu boşuna para veriyo orj piston kol ile arabalar sağlam şekilde yürüyo felan demiyorum zaten ilk baştaki mesajlarımda yazıyo kol piston debriyaj beyin enjektör çoğu hazır bir kaçıda kargoda turbo olarak ne önerirsiniz dedim ama arkadaşların takıldığı nokta farklı bi yere kaydı ...............

neyse isteyen inansın isteyen sallıyo atıyo desin isteyen o turbo o değerleri vermiyo desin bla bla bla ben tamamen stock olarak düşük sıkıştırma ile 11 psi de 240 hp aldım hala inanmıyan arkadaşlar olursa bi kadran videosu koyarım buraya :D

inş. turbomuda bulduktan sonra arabam bitinceye kadar turbo yaparkende kaporta boya weight reduction yaparkende fotolarını videolarını koyucam buraya herkese ii forumlar

RCkid
10-10-2008, 08:09
bence bu işin sırrı tamamen düzgün,kaliteli malzeme seçmek. şu ana kadar elimden geldiğince en iyi parçaları aldım. termostat kütüğüne kadar getirdim. manifolda, downpipe'a verdiğim parayla turbo yapanları biliyorum ama noldu kol-piston almadım. Araba 2 hafta önce bitti ve kol-piston arıyorum. önceden 3 ay bekler sonra yaparım diyordum, şimdi neden bir ay daha beklemeyip bu şekilde yaptım diyorum. yani sonuç olarak düzgün birşey yapılacaksa hiçbirşeyden maddi-manevi hiçbirşyden kaçınmamak gerekiyor. başta hesaplanandan çok fazla para harcadım, arabamın yapılması düşündüğümden daha da uzun sürdü. keşke biraz daha harcayıp bekleseydim de benim de forged internallerim olsaydı

gurcell
10-10-2008, 08:28
Yahu okuyorum okuyorum ama burası gibi teknik bir forumda konusulan bazı konulara ağzım açık kalıyor.

Impreza'nın kapağının flow'u belli, o flow ile tdo4'ün üfleyeceği cfm belli, o halde bile 281 hp vermez gc8lerde.

Yani sen deliler gibi lifte sahip eksantrik taksan , inanılmaz agresif ateşleme ayarı yapsan, içeriye de ethanol yada methanol bassan tamam anlarım 1.6 makineden tdo4 ile 250+ güç almanı. Haa bak tekrar söylüyorum, agresif bir şekilde güç alırsın, ne olacak sök wg'in vakum hortumunu, oooh Allah ne verdiyse bas, güç sahibi olursun, üstüne de nurtopu gibi 4 tane piston kolu ve piston alırsın ellerine :)

Boosted arkadaşım, çok ilginç arabalardan çok ilginç güçler almak mümkün. Herkesin sana tepki göstermesini haklı gör, çünkü senin verdiğin bilgiler ile başkalarının bildikleri çelişiyor. Daha detaylı cevaplar ver bence. Mesela şu load'da şu kadar boost görüyorum, ateşleme derecem şu , AFR bu desen kimse sana gıkını çıkarmayacak.

Haa, stock debriyaj kaldırmaz dedim , evet totalde kaldırmaz. Her hafta başı biten debriyajını değiştiriyorsan bişey demiyorum :)

TünayK
10-10-2008, 09:44
bustut pug ...ınamayanlar ıcın vıdeo cekecem demıssın...bı cekeremısın sana zahmet sole yo flfn da bellı olsun....

tool
10-10-2008, 09:53
meksikada external westegateli çata pata giden, draglara giren bir 4 kapı hb megane var, k4m mi motoru bilmiorm. bi de polonyada cok daha amator, reg pompa takıp 148hp alınan bi araba var..clionet e de üyeyim, ingiliz forumu, km e ye turbo takana rastlamadım, k4m yi 2.0 e cevirmişler sadece...benim bildiklerim bunlar..neyse ileride bism de araba secimimz parcası bulunması kolay arabalrdan olur. ancak biz de emek sarfediyoruz ve uyarladık diye verim alamıcas diye bir şey yoktur bence...

arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..

TünayK
10-10-2008, 09:57
arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..

atesleme fln onemlı seyler deıl abı onemlı olan ınsanın ıcındekı ates:Dyanlıs mıyım?

Sinan'S2k
10-10-2008, 09:58
ben teşekkürederim haklı olduğun konular haliyle war ben arabayı daha ilk aldığımdada sana sormuştum bazı şeyleri ama sende biliyosunki bazı şeylerin hemen olması tamamen maddi imkanlara ve tecrubeye bakıyo sende arabanı ilk yaptığında ortadan yamalı intercoolerla 5. enjektörle yada safc ile yürütmüştün ben zaten konunun başından beri yaptığım şeyi savunmuyorum kol piston beyin enjektör alan boşu boşuna para veriyo orj piston kol ile arabalar sağlam şekilde yürüyo felan demiyorum zaten ilk baştaki mesajlarımda yazıyo kol piston debriyaj beyin enjektör çoğu hazır bir kaçıda kargoda turbo olarak ne önerirsiniz dedim ama arkadaşların takıldığı nokta farklı bi yere kaydı ...............

neyse isteyen inansın isteyen sallıyo atıyo desin isteyen o turbo o değerleri vermiyo desin bla bla bla ben tamamen stock olarak düşük sıkıştırma ile 11 psi de 240 hp aldım hala inanmıyan arkadaşlar olursa bi kadran videosu koyarım buraya :D

inş. turbomuda bulduktan sonra arabam bitinceye kadar turbo yaparkende kaporta boya weight reduction yaparkende fotolarını videolarını koyucam buraya herkese ii forumlar

Boosted pug, konuyu birkaç gündür takip ediyorum, konuyu açmışsın amacın bilgi toplamak, öneri almak vs. Birkaçta öneri aldın sanırım. Sana verilen tepkiyi anlayamadın ama. Burda arabanın gitmediğini kimse söylemiyor. Sadece dediğin güçleri o turboyla ve 1.6lt bir arabayla arabayla alamayacağın söyleniyor. Ama sen dyno çıktısı gösteriyorsun. Mesela ben dynoya hiç çıkarmadım arabamı neden biliyormusun. Çünkü doğru verileri verdiğini düşünmüyorum Ankaradaki dynoların. Bence aldığın güçler pek doğru değil. Ben s2000'e taksam o turboyu 300hp alırım belki ama senin flow'un az olduğu için 250hp de takılıp kalırsın, o gücüde mesela 20psi da alırsın ancak.

Herkes alamayacağını söylemiş ama kimse o dyno yanlıştır dememiş. Onun içinde hala arabanın o güçleri alabileceğini düşünüyorsun. Neyse önemli olan öğrenmektir. :icon_tup:

Biz ilk turbo arabamızı yaptığımız zaman çok şey biliyormuyduk. 2003-2004 senesinde parça satışı yoktu doğru dürüst, böyle parçalar rahat gelmiyordu. Ama rover 1.6 motordan kkk16 turboyla 0.7 barda 188hp almayı başarmıştık. O zaman s2000 i aldığımda s2000le yürüyordu arabamız, o zamanlarda s2000le yürümek 1.6 bir araba için başarıydı. Öyle herkes s2000'le denedim geçtim diyemezdi. O zaman imprezalar max vf34 takıp gazlarlardı, bizde amma hızlı gidiyorlar derdik. Yani bizde çok bilmeden bazı şeylere başladık, çok değil 5 sene önce. O zaman sonradan turbo takılan arabalar, Ankarada şahinler, kendi ustamın yaptığı, kırmızı turbo bravo, citroen saxo vtr ve rover 25 ti. Ayrıcana bildiğin Gökhan kardeşimin clio turbosu vardı, o da fena giderdi :)

Yani herkes geçmişi iyi hatırlasın. Herkes bu yollardan geçti onun için aşağılamak, hor görmek değil olabildiğince yardım etmek önemlidir.

Bence malzemelerin çok kötü değil, sadece elden geçmesi lazım. Mesela bir enjektör takımı al, 440rc olabilir. kaliteli bir turbo, garrett,precision,aps vs olabilir. Bu liste birkaç şey içinde devam edebilir.

İzzet parça sıkıntısı fln diyorsun ya çok iyi anlıyorum senide. Bu işi custom ürünler yaptırarak çözeceksin, başka yolu yok. Ama kaliteli yaptır her işini.

Herkese iyi günler dilerim.

khan
10-10-2008, 11:28
olum sinan iki duble icesim geldi ne bicim nostaljik yazmissin:)

Sinan'S2k
10-10-2008, 13:15
olum sinan iki duble icesim geldi ne bicim nostaljik yazmissin:)

ahahah gaza geldim, eskiye dönmek istiyorum benn :D nerde eski günlerr...

boosted_pug
10-10-2008, 22:20
ya arkadaşlar lütfen sıkıldım artık gerçekten milet colt czt ile 210 220 hp alıyo tdo3 ile üstelik 1.5 araba neyse önemli değil onların arabalarının flowu iidir büyük ihtimalle gökhanda (VIN) aynı dyno ya çıktı arabası 400+ beygir geldi oda yanlıştır 200hp felandır herhalde. zaten hergün araba alıp satmaya gelenlerde boşu boşuna baktırıyolar arabalarının güçlerine, hiç yoktan veriyolar 20 ytl arkadaşlar isterseniz yanlış deyin isterseniz hayal kuruyo diyin, yanlış ölçsün yüzde 5 ölçsün 10 hp az çok olsun ben arabamı ilk aldığım gün de dynoya çıkarttım 103 hp aldım daha sonra yağ su buji açık hava filtresi taktım klimayı iptal ettim 118hp aldım ama yanlışmış bak bilsem almazdım arabayı neyse bişi demicem

demekki bu işler öğle parayı basarak arabayı tork garaja bırakarak olmuyo benim dediğim bilgiler ile senin öğrendikleriniz nereleri çakışıyosa ozaman konuşalım tartışalım herkes öğrensin teorik olarak konuşmak çok basit ama pratikde aynı olmadığı aşikar arkadaşlar bunu son kez sölücem lütfen sizde aklınıza takılan başka şeyleri sorun tartışalım........

arabamın bütün parçaları orjinal stock parçalar ( piston kol debriyaj ) arabamın turbosu tdo4 wrx turbosu hatta turboyu mrt99 just nin sahibi murat beyden aldım 11psi basınç basıyorum dip gaz yaptığımda 12 - 12.5 arası yürüyo arabam ama ilk baştaki mesajlarımdada dediğim gibi arabam smt ve 6. enjektörle yürüyo o yüzden şukadar cycle ateşeleme derecem şu felan diyemicem 4000 devirde 11 psi yi alıyorum ve yanlış ölçen dynoda 240 hp verdi arabamda yüksek liftli dereceli egzantrik agresif ateşleme değerleri ethanol methanol drag fuel gibisinden bişilerde YOK ve bugüne kadar internallardan ve debriyajımdan bi sorunla karşılaşmadım nurtopu gibi bişilerimde olmadı inş. olmazda bide 23000 km dir aynı debriyajı kullanıyorum

birde unutmadan yazıyım wg in hortumunu sökerek çakma işler yapma allah neverdi güç almak istiyosan evc denen malzemeler war (benim arabadadaki gibi basit bişide olsa olur) gerektiğinde 15 psi de basıyorum ama ozaman dynoya sokmadım nekadar güç verir bilemicem :D

önce sen bi kadran videosu koy arkadaşım arabanın nekadar güçlü olduğunu göremedik hala..........

ilk mesajlarımda yazmıştım zaten ama atlamışsınız sanırım arkadaşlar gerekli parçalr ewde yatıyo helix single plate , 600cc deka injectors high empedance, foget kol, forget piston, megasquirt, msd coil pack, hks mantar filtre, competition kol ve krank yatakları vs vs vs arkadaşlar bu malzemelerim ewde yatıyo zaten bana lazım olan birtek bi turbo tavsiyesiydi ama neyse konu nerden nereye geldi...........

yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler

dragon07
10-10-2008, 22:35
kötü niyetle yazmadım hiçbir mesajımı.konuya yorum yapan herkezde kötü niyetle yazmamıştır eminim.zaten aracı niye yapıyoruz tatmin etmesi için aracından memnusan problem yok zaten daha iyide olacak diyosun.HER ELEŞTİRİ BİR ARMAGANDI-R ;)kazasız belasız boll boostlu :)

gurcell
10-10-2008, 23:10
Biraz sakin ol ilk önce.

Bir kere arabayı Tork Garaj'a bırakmakla olmuyor lafına üzüldüm. Çünkü arabam benim orada. Ne yani biz işten anlamıyoruz, parayı basarak araba mı yapıyoruz? Arabayı yürütmek için para mı basmak gerekiyor? Ben sadece japon arabalarımı Tork'a götürürüm, gereksiz reklam olmasın diye link vermeyeceğim ama 2006 yılından beri 4 tane alfa topladım. Hiçbirini Tork Garaj yapmadı, herşeyini kendim yaptım.

Gelelim 2. paragrafa, ben seninle dalga geçmiyorum, düzgün konuşuyorum ve görüyorum ki önceki mesajlarımda anlattığım ver boostu olayına yakınsın. Neden mi? 6 enjektör ile 12 -12.5 afr'de yürüyorsan düzgün ayar ve parça seçimi yapılmadığı içindir. Boost altında afrnin 11-11.5 olması gerekiyor, fakat sen kırıma oldukça yaklaşmışsın.

Ha kadran videosu koy lafın da bana ise ben başkasını tatmin etmek için değil, kendimi rahatlatmak , kafamı dağıtmak için araba yapıyorum, o yüzden kadran videomu görmek gibi bir şansın maalesef olmayacak.

Şimdi gelelim ilk paragrafa. cardanadam forumunda buradaki ile aynı nicki kullanıyorum. Cztnin üzerindeki tf35 turbonun (mitsubishi l200 diesel turbosu) czt üzerinde o kadar güç vermesinin zor olduğunu orada defalarca yazdık çizdik, git oku orayı. Haa unutmadan şunu söyleyim, czt'nin kapağında mivec var, böylelikle alt ve üst devri senin mevcut kapağından iyi, flow'u da ona göre.

Debriyaj olayına gelirsek. tdo4 kullanırken oem exedy debriyajım vardı, 1.2 bar cont yürüdüm ve yetmedi, tdo5 18g taktım, centreforce debriyaj seti aldım (greddy ulf ile) ve şimdi gt30 ile twin plate'e geçiyorum. Centreforce debriyajın gt30 ile yürürken doğranacağı ampul gibi aşikar. Şimdi twin plate takıyoruz ki sorun olmasın. Haa normal debriyaj ile gt30 kullanılır mı? Evet kullanılır ama ne kadar kullanılır olacağı maalesef ortada.

Bir konuda haklı olabilirsin, bir konuyu az bilirsin çok bilirsin ama halka açık bir ortamda bir muhabbet başlatıyorsan olumlu ve olumsuz tepkiler alabilirsin. Yukarıdaki mesajında yazdığın gibi topu taca atar şekilde laf sokarsan (arabayı torka bırakmak, nerede videon vb.) alacağın tepkinin dozu da ona göre artar.

O yüzden sana söylenenleri iyi oku. Kabul ediyorum sert tepki gösteren de var ama benim gibi teknik soru sorup senden cevap bekleyen de var. (örn senna)

Ha bak son paragrafta ne güzel şeyler yazmışsın, megasquirt bende yapıyorum bu aralar bırak debriyajı onu bunu da onlardan konuş.

Arabanla mutlu ,mesut ve bol güçlü günler geçirmeni dilerim.

boosted_pug
10-10-2008, 23:37
Biraz sakin ol ilk önce.

Bir kere arabayı Tork Garaj'a bırakmakla olmuyor lafına üzüldüm. Çünkü arabam benim orada. Ne yani biz işten anlamıyoruz, parayı basarak araba mı yapıyoruz? Arabayı yürütmek için para mı basmak gerekiyor? Ben sadece japon arabalarımı Tork'a götürürüm, gereksiz reklam olmasın diye link vermeyeceğim ama 2006 yılından beri 4 tane alfa topladım. Hiçbirini Tork Garaj yapmadı, herşeyini kendim yaptım.

Gelelim 2. paragrafa, ben seninle dalga geçmiyorum, düzgün konuşuyorum ve görüyorum ki önceki mesajlarımda anlattığım ver boostu olayına yakınsın. Neden mi? 6 enjektör ile 12 -12.5 afr'de yürüyorsan düzgün ayar ve parça seçimi yapılmadığı içindir. Boost altında afrnin 11-11.5 olması gerekiyor, fakat sen kırıma oldukça yaklaşmışsın.

Ha kadran videosu koy lafın da bana ise ben başkasını tatmin etmek için değil, kendimi rahatlatmak , kafamı dağıtmak için araba yapıyorum, o yüzden kadran videomu görmek gibi bir şansın maalesef olmayacak.

Şimdi gelelim ilk paragrafa. cardanadam forumunda buradaki ile aynı nicki kullanıyorum. Cztnin üzerindeki tf35 turbonun (mitsubishi l200 diesel turbosu) czt üzerinde o kadar güç vermesinin zor olduğunu orada defalarca yazdık çizdik, git oku orayı. Haa unutmadan şunu söyleyim, czt'nin kapağında mivec var, böylelikle alt ve üst devri senin mevcut kapağından iyi, flow'u da ona göre.

Debriyaj olayına gelirsek. tdo4 kullanırken oem exedy debriyajım vardı, 1.2 bar cont yürüdüm ve yetmedi, tdo5 18g taktım, centreforce debriyaj seti aldım (greddy ulf ile) ve şimdi gt30 ile twin plate'e geçiyorum. Centreforce debriyajın gt30 ile yürürken doğranacağı ampul gibi aşikar. Şimdi twin plate takıyoruz ki sorun olmasın. Haa normal debriyaj ile gt30 kullanılır mı? Evet kullanılır ama ne kadar kullanılır olacağı maalesef ortada.

Bir konuda haklı olabilirsin, bir konuyu az bilirsin çok bilirsin ama halka açık bir ortamda bir muhabbet başlatıyorsan olumlu ve olumsuz tepkiler alabilirsin. Yukarıdaki mesajında yazdığın gibi topu taca atar şekilde laf sokarsan (arabayı torka bırakmak, nerede videon vb.) alacağın tepkinin dozu da ona göre artar.

O yüzden sana söylenenleri iyi oku. Kabul ediyorum sert tepki gösteren de var ama benim gibi teknik soru sorup senden cevap bekleyen de var. (örn senna)

Ha bak son paragrafta ne güzel şeyler yazmışsın, megasquirt bende yapıyorum bu aralar bırak debriyajı onu bunu da onlardan konuş.

Arabanla mutlu ,mesut ve bol güçlü günler geçirmeni dilerim.

kırıcı olduysam kusura bakma tork konusundada yanlış anlama hakan abide orhan abide çok sewdiğim insanlardır ve nekadar bilgili tecrubeli oldukları aşikar ama takdir edersinki bazı arkadaşlar nedendir bilmiyorum bi küçümseme bi hakir görme çabası içindeler ben sadece turbo tavsiyesi almak için bu topiği açtım ama tartışılan konu stock internallarla nasıl oluyo 240 hp alıyorum ve stock debriyajla nasıl iletiyorum açık açık sölüyorum zaten yalan dolanla atmasyon bilgilerde wermiyorum neyse onu sölüyorum sonuçta bende bu konularda 3-4 yıldır iç içeyim ve bu araba benim ilk turbo arabam tdo4 ve orjinal debriyaj konusuna gelince bilemicem benim arabanın flowu nekadardır subaru wrx in flowu nekadardır hiç bilmiyorum yurtdışı yurtiçi foumları takipederken bu turbonun en güzel verimi verdiğini duyduk ve denedik gerçektende çok güzel güçler elde ettik ki benim ve diğer benimle aynı setup da arabalarını yürüten arkadaşlarımında arabaları bilinen arabalar sitedede metenin arabasıyla arabasını denemiş 250 - 350hp arabası olan arkadaşlar war birtek ben olsam tamam haklısınız diyim ama 6 araba aynı setup da aynı debriyajla farklı basınçlarda arabalarımızı yürütüyoruz son olarak zaten şuan arabamın üzerindeki setup ın çok ii olduğunu herkesin custom turbo arabalarını benim gibi yapsın orj debriyaj 500hp ye kadar destekler gibi bi söylemde bulunmuyorum ama diyorumki benim arabamdaki parçalar bunlar ve durum bu bukadar öğle bişi düşünsem büyük bi iş makinasının dizel turbosunu alırdım 7. belkide 8. enjektörü takar devam ederdim bende biliyorum orj debriyajla kolla pistonla bu işlerin sağlıklı olmıyacağını.........

kadran videosunu sana demedim :)

khan
11-10-2008, 00:18
tork icin soylenen bir laf yok zaten biz tanisiriz severiz birbirimizi, kisisel tartisma arasinda konuda adi geciyor sadece. bence biraz daha olumlu yapici olmak lazim herkez icin soylemim.

awd ile rwf ve fwdlarin yuruyen ve balata uzerindeki tansiyonu ayni degil. 500 hp bir 4 ceker organic veya single plate bir balata ile yuruyemezken rwd/fwd rahat yuyruyor.

beynir gibi dislilerle ctr/vtec/s2k 400 500 hp lere dayanirken, begenmedigimiz wrx dislisi onlarinkinin iki kati olmasina ragmen dayanmiyor. neden? cunku awd.

yani 200 lu hp lere bence pug balatasi dayanir ama nerde dayanir sararsa dayanir, yolda yol lastigi ile dayanir. slick ile vs dayanmaz, dragda dayanmaz. olay o.

turbo tavsiyem ise eger cok saglam bir motor ve kapak setubi yapilmayacaksa evo9 turbosu olur. titanyum/magnezyum alasimli hafif palli yani daha kolay spool eden bir td05 16G.;)

boosted_pug
11-10-2008, 13:53
herkese teşekkürler arkadaşlar

izo
11-10-2008, 14:01
arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..


atesleme fln onemlı seyler deıl abı onemlı olan ınsanın ıcındekı ates:Dyanlıs mıyım?

walla benim aldıgım gucler ortada, verim ortada, 13 psiyle +100 hp +125nm, 15 psi'yla +120 hp + 150nm aldım, hem de ekonomi için tasarlanmış bir motordan, 300 ytllık cıkma turbo, cok dolasan borular ve "atesleme" bağlanmadan... ateslemeyi bağlatmayı şu an dusunmuorm ama istesem bağlanmıcak bir şey değil;) ha, tabii ki yararı olacaktır bağlatmanın...bi de dynoya inannmıyoruz etmiyoruz falan yazmışsınız, st nin mustafanın arabasının sonucları ortada, cok gercekcş olctugunu soluyor cogu kimse...

Oz`
13-10-2008, 20:05
salak salak gider yapmayın ya birbirinize bi konuyuda piç etmeyin ya !

hangi gynoda ölçtün ?

şimdi 106 gti Gt22 gibi minik bir turbo ile 0.45 barda Stock internal Stock exhaust sizing le 189 gibi bir beygir almiştim DYNODYNAMiCS te %8 -9 gibi az ölçüğünü düşünürsek beygir ortada olur

Top mount manifold iskenderimin manifoldu vardı :) debriyaj kaçırmamıştı it gibi gidiyordu minik resim koymak isterim debriyajı stocktu :) ama üstünde napar bilmiyorum 30 a yakın ölçüm yapmıştım üstünde tune etmiştim yüke bindirmiştim minik minik lasitikleri bile parçalamıştım hala kaçıtrmmıyıotrdu araba45 bindeydi yanılmıyorsam

sadece paylaşmak istedim lütfen ... anlamayın iddda etmiyorum başıma geleni söylüyorum :)

http://img84.imageshack.us/img84/3386/oz021cu6.gif

Oz`
13-10-2008, 20:31
ben arabamı 11psi de kullanıyorum 8.5 sıkıştırma ile 38c derece sıcaklıkta dynoda 241 hp vermekte tdo4 1.2 bara kadar desteklemekte siteye üye bigboss un ve orçun_vts nin arabaları 1 - 1.1 barda yürüyo ama bugüne kadar hiç dnoya çıkmadılar tam 300 demedim zaten 250 - 300 arası dedim NOS suz ama şundanda eminim 1 barda kesinlikle 270+ güç vermekte


hepsine okey herşeyin okey :) 11 psi .8 bar dyelim ona :) manifoldunun resmini koyarmısın egsozt u pls ne gibi bir işletim sistemi kullanıyorsun ? .8 basıyorsun 10.5 olan sıkıtşırma ile ben .5 barla senin kadar basıyorum ancak sizin dynolarda 210 lara yaklaşıyorumda sen niye aldın 240 beygir öle yahu kaç enjektorun var senin ?

Ranthor
13-10-2008, 21:28
VAlla ben orjinalinde 162 hp 248 nm veren czt ile 220 hp 350 nm aldim.
300 km de debriyaj deli gibi kacirmaya basladi, oyle boyle degil. 3000 devir filan atiyordu yukari...

Sonra soktuk, esasinda tertemiz, sadece ustu traslanmis, guclu arabada hic ise yaramayacak durumda... Yani balatan kaciriyor ama farkinda olmayabilirsin. Ilk basta anlamak cok zor.

_OrçuN_
13-10-2008, 21:29
Yeni gördüm konuyu..Neden bu kadar tepki verildi bu kadar anlayamadım!!! Kimse çıkıpda belli bir seviyede olan bu forumda artistlik yapmak yada ne bileyim gövde gösterisi için yalan söyleyip yada abartıp birşeyler yazmaz!!! Boosted-pug da böyle birşey yapacak biri hiç degildir!!! Yerine göre bende son derece komik şeyler okudugum oluyor fakat hiçbir zaman aşırı bir tepki veripde cart curt cevaplar yazmıyorum!!! Lütfen sorgulamak yerine yardım isteyenin yardım istedigi konuda elden gelen yapılsın..Eger garibe gidilen bir durum olursa fevri bir şekilde tepki verilmesin..
Aynı şekilde benzer parçalardan yapılmış,aynı turboya sahip bir saxo turboda bende var. Boosted-pug un bahsettigi şeyler dogrudur. Ben dynoya çıkmadım hiç turbo yaptıktan sonra, kaç hplerde oldugunu net olarak bilmiyorum fakat herhangi bir uydurma yada çok çok abartma mevzuları söz konusu degildir..

boosted_pug
13-10-2008, 21:33
http://img146.imageshack.us/img146/5250/dsc00260gw3.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/dsc00260gw3.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img146/dsc00260gw3.jpg/1/)

manifoldun resmi sonradan filtre çok sıcak hava çektiğinden yerini değiştirdim

http://img123.imageshack.us/img123/748/dsc00285jh1.jpg (http://imageshack.us)
http://img123.imageshack.us/img123/dsc00285jh1.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img123/dsc00285jh1.jpg/1/)

işletim sistemi olarak smt6 yı turbo fueller olarak kullanıyorum extra 2 enjektörüm war
dyno hangi model bilmiyorum ama 4 çeker ölçebiliyodu erkayalar bosch cr service

boosted_pug
13-10-2008, 21:43
VAlla ben orjinalinde 162 hp 248 nm veren czt ile 220 hp 350 nm aldim.
300 km de debriyaj deli gibi kacirmaya basladi, oyle boyle degil. 3000 devir filan atiyordu yukari...

Sonra soktuk, esasinda tertemiz, sadece ustu traslanmis, guclu arabada hic ise yaramayacak durumda... Yani balatan kaciriyor ama farkinda olmayabilirsin. Ilk basta anlamak cok zor.


ben şuan tam olarak 239.3 hp 340nm alıyorum 22500 km oldu şuan bi sıkıntım yok ama kaçırdığında emin ol bariz bi şekilde anlaşılıyo

Oz`
13-10-2008, 22:04
demin sölediğin şu 270+ bu log tipi bitr manifold Turbon neydi