Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : evo 8 modifiye



kazım2002
25-01-2015, 22:41
yeni aldığım evo 8 ime ufak çaplı modifiye yapmak istiyorum tecrübesi olanlar yardim ederse sevinirim (aracimda orjinal turbo , tial ext wastegate, yazılım, apexi avcr var)

hfk
26-01-2015, 07:49
merhaba hayırlı olsun, Evo 9 turbo ve egzantirik ile başlayabilirisin.

kazım2002
26-01-2015, 17:00
merhaba hayırlı olsun, Evo 9 turbo ve egzantirik ile başlayabilirisin.

8 turbosu ile 9 turbosunun arasında bariz far olurmu acaba yoksa tek masraf edip büyük turbo almak daha mı mantıklı

hfk
28-01-2015, 11:39
uçak çaplı dediğin için hedef güç ne, motor içi yapılı mı, bütçe ne kadar ?

CupraR
28-01-2015, 15:45
evo 8 turbosu ile 9 turbosu arasında hissedilir fark olur yazılım ile de desteklenirse.fiyatta makul olunca ufak çaplı yapabileceklerinin arasında yer alabilir.Egzos down pipe vardır heralde.Yoksa 76lık kesin tavsiyemdir.Bujiler bkr7eix yada bkr8eix öyle bişeydi hangisi hatırlamıyorum öğrenerek onları değiştirebilirsin.Benzin pompan şuan yeterlidir ama garanti olsun die walbro alabilirsin.Ben evo9 turbosu takınca özgün pompanın yetmediğini söylemişti.Egzos sistemin varsa kontrol edebilirsin uyduruk bişe olmasın ara borular dönüşlere bak daralma falan varsa düzeltirebilirsin ve son susturucunun girişi çıkışı ve son susturucunun içine bak kimi susturucu 76lık olduğu halde içinde silencer gibi bi parça oluyo ufak kaynak işlemiyle montelenmiş varsa öyle bişe söketürebilirsin. hem egzos çıkışını biraz daraltarak sesin tüv uygun olması için yapılmış sanırım ama güç kaybı yaşatıyomuş onuda özgün ün demesi üzerine bi şekilde sökmüştüm.Kendi yaptıklarım bunlardı.Herhangi biyerde bi kaçağın yoksa 350 400hp arasında güç almam mümkündür.

kazım2002
28-01-2015, 18:36
evo 8 turbosu ile 9 turbosu arasında hissedilir fark olur yazılım ile de desteklenirse.fiyatta makul olunca ufak çaplı yapabileceklerinin arasında yer alabilir.Egzos down pipe vardır heralde.Yoksa 76lık kesin tavsiyemdir.Bujiler bkr7eix yada bkr8eix öyle bişeydi hangisi hatırlamıyorum öğrenerek onları değiştirebilirsin.Benzin pompan şuan yeterlidir ama garanti olsun die walbro alabilirsin.Ben evo9 turbosu takınca özgün pompanın yetmediğini söylemişti.Egzos sistemin varsa kontrol edebilirsin uyduruk bişe olmasın ara borular dönüşlere bak daralma falan varsa düzeltirebilirsin ve son susturucunun girişi çıkışı ve son susturucunun içine bak kimi susturucu 76lık olduğu halde içinde silencer gibi bi parça oluyo ufak kaynak işlemiyle montelenmiş varsa öyle bişe söketürebilirsin. hem egzos çıkışını biraz daraltarak sesin tüv uygun olması için yapılmış sanırım ama güç kaybı yaşatıyomuş onuda özgün ün demesi üzerine bi şekilde sökmüştüm.Kendi yaptıklarım bunlardı.Herhangi biyerde bi kaçağın yoksa 350 400hp arasında güç almam mümkündür.


teşekkür ederim bilgilendirme için hks iridium buji motul 300v yag koydum komple hks 76 downpipe ve cat back var sonda ise 76lık warex var. yine hks mantar filtre var sanırım paşa oglu yazılımı var evo 9 turbosu pompa ve enjektor tekrar yazilimla acaba bin60 70hp eklermi üzerine yoksa 30hp icin 9turbo suyla ugrasmayayım ileri dönük alt yapı yapayım onun parasıyla

PPR engineering
29-01-2015, 10:49
Merhaba çok yakın zamanda bitirdiğimiz evo8 var dyno ayar için bekliyo sonucu ve listesini sizle paylaşırım örnek olabilir.

CupraR
29-01-2015, 16:06
teşekkür ederim bilgilendirme için hks iridium buji motul 300v yag koydum komple hks 76 downpipe ve cat back var sonda ise 76lık warex var. yine hks mantar filtre var sanırım paşa oglu yazılımı var evo 9 turbosu pompa ve enjektor tekrar yazilimla acaba bin60 70hp eklermi üzerine yoksa 30hp icin 9turbo suyla ugrasmayayım ileri dönük alt yapı yapayım onun parasıyla


Şuan tahminen 340hp 350hp civarındadır tabi bu yazılıma ve kaçak göçeğe bağlı daha düşükte olabilr. evo 9 turbosu enjektör ve pompayla özgün 400hp civarını yakalar bence.Egzantirik ve Methanol olursa biraz daha artar.Enjektör şart değil çünkü benim aracta yetiyodu.Olursa daha iyi tabi ama önce turbo ve pompa değişip kaçak göçek kontrolü yapıp ve bujilerin çok yeni değilse kontrolünü mutlaka yap yada yaptır özgüne git.Özgün sana ne yapman gerektiğini detaylıca anlatır.Ben özgün özgün diyorum ama senin terciğini bilemem tabiki ama benim tek tercihim ve tavsiem özgün.

öskür
29-01-2015, 16:19
kesin alıcakların başında egzantrik en üst sırada olmalı,gsc s2,hks 272 tarzda egzantrik ve herkesin dediği evo 9 turbosu ile bırlıkte düzgün yazılımla 400hp civarına kdr güç çıkarıp aracı fazlasıyla zevkli hale getirirsin.
methanol kullanıcaksan enjektor ve pompa kesinlikle şart..

kazım2002
29-01-2015, 17:49
evo 9 turbolu setup yaparken subap yay şapka takmadan egzantrik kasnak taksam yeterli olurmu acaba bilgisi olan varmı

PPR engineering
30-01-2015, 10:45
evo 9 turbolu setup yaparken subap yay şapka takmadan egzantrik kasnak taksam yeterli olurmu acaba bilgisi olan varmı

Aslında kullana bilirsin ama hangi egzantirikle lift değerleri düşük olan stage1 aşmamak şartı ile ancak firmalar kesinlikle yay şapka öneriyor.

Kendi yaylarına teknik açıdan bakıcak olursak 10 mm de 67 kilo geliyo stand testlerinde bende hep aynı değerleri yakalıyorum benim tavsiyem sana yay şapka kullanman ve kesinlikle evoda ferrea kullanmanı birde pac diye bir marka var onuda test etmiştim uzun zaman oldu kullana bilirsin bunları

öskür
30-01-2015, 11:04
egzantrik firmalarınında çoğu belirtir yay şapka kullanımı standart kesiciden fazla devir çevirdiğinizde gerekli diye..
gerçi fazlada devir çevirmiceksek egzantriğinde tam verimi tartışılır:)kasnak ise timing ayarı açısındna kesınlıkle şart!
almışken yay şapka al bikere yapılır...

kazım2002
31-01-2015, 10:54
egzantrik alıcam bugünlerde gsc kullanan varmı yoksa hks mi almalıyım arasında 800 tl fark oluyor ortalama değermi fo farka Teşekkürler