Orijinalini görmek için tıklayınız : 18 vossen cvt replİka jantlarim sÜreklİ Çatliyor kafayi yİyeceĞİm
mertcans
10-03-2015, 17:21
Merhaba arkadaşlar , e46 aracımda vossen cvt jantlarım var 18 inç önler 215 35 18 arkalar 225 40 18 lastik ebadın da ,
Benim sorunum arka jantlarım sürekli çatlıyor çıldırmak üzereyim birinde 5 birinde 4 çatlak var kaynattırmama rağmen yine çatlıyor. en ufak bir çukura gelmiyor . bunun çözümü nedir bu jantlar neden çatlıyor . bunları nasıl yaparım bi akıl verin .
her hafta jant mı çatlar arkadaş millet 18 kullanamıyormu bende anlamadım
altugkocer
10-03-2015, 17:24
Replika olduğundan olabilir, bununla ilgili makaleler vardı sitede bir göz at istersen, replika jantlar oldukça dayanıksız ve güvenli değil
Edit: http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=128171
replica diyorsun, çatlıyor diyorsun. Yani ben anlamıyorum, bu kadar ucuz mu hayatınız. Allah korusun 150+ hızla viraja girdin, virajda çatlamadı kırıldı. Nolacak? Otomobil güzel görünsün diye 3 kuruşluk jant kullanmayın.
mertcans
10-03-2015, 18:21
replica diyorsun, çatlıyor diyorsun. Yani ben anlamıyorum, bu kadar ucuz mu hayatınız. Allah korusun 150+ hızla viraja girdin, virajda çatlamadı kırıldı. Nolacak? Otomobil güzel görünsün diye 3 kuruşluk jant kullanmayın.
Oxygen arkadaşım çözüm üretmek yerine atıp tutuyorsun . Piyasada orjinali mi var ? . Hangi jantçoya gitsen bu jantlardan mevcut istanbulda , replika satmayan görmedim anlamayan yazmasın
mertcans
10-03-2015, 18:27
Replika olduğundan olabilir, bununla ilgili makaleler vardı sitede bir göz at istersen, replika jantlar oldukça dayanıksız ve güvenli değil
Edit: http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=128171
Bu video yu izledim evet bende biliyorum malesef , , bir iki arkadaşa gittim bugun lastiklere 55-60 bar basıyorum diyor lastikçi , normalde 34 basıyorum , o yüzden jant yere çarptığı için çatlıyor dedi , bu konuda bilgisi olan varmı
Paramparça olmuş oem jantlar da gördük ona bakılırsa. Replikalar evet oem janta göre kalitesiz ama replikanın da hepsi aynı kalitede değil. Demek ki sizin aracınızdaki de kötü kalitede olan bir replikaymış. Ben de 18 jant kullanıyorum, çok şükür herhangi bir şey olmadı şimdilik.
Açıkçası ben bir kere kaynak yaptırsam jantlara midemi bulandırır. Başka bir jant modeli bakardım. Geçmiş olsun.
OrcunInce
10-03-2015, 18:31
Bu video yu izledim evet bende biliyorum malesef , , bir iki arkadaşa gittim bugun lastiklere 55-60 bar basıyorum diyor lastikçi , normalde 34 basıyorum , o yüzden jant yere çarptığı için çatlıyor dedi , bu konuda bilgisi olan varmı
Onu söyleyen lastikçinin meslekten men alması gerekiyor.
Aga çatlıyorsa kullanma bu saatten sonra..
Ya da kaynaklattırıp sağdan sağdan gidecen. Kim bilir nerde patlayacak..
İşin ilginç yanı önlerdeki risk daha fazlayken arkaların çatlıyor oluşu...
225 x 0.40 9 cm yanak yapıyor,çokta ince değil,aslında önlerin çatlayıp patlaması gerekirken arkalara ne oluyor enteresan
225 x 0.40 9 cm yanak yapıyor,çokta ince değil,aslında önlerin çatlayıp patlaması gerekirken arkalara ne oluyor enteresan
amortisörde sıkıntı olabilir . Direkt janta gidiyor darbe
Farklı farklı yerlerden çatlıyorsa bence o jantları sök at yada 0 aldıysan aldığın yere götür yenisini versinler replikada olsa o kadar çatlaması çok ilginç bu jantlardan piyasada birsürü kullanan var böyle bi sorun yaşayan ilkkez duyuyorum
Kardeş bence göz var jantlarda kurşun döktür
huseyinturk
10-03-2015, 18:43
Komple eritip baştan dökmediğin sürece ona çözüm bulamazsın bence. Farklı farklı yerlerden sürekli çatlıyorsa bi ibnelik var o jantlarda
mertcans
10-03-2015, 18:49
Paramparça olmuş oem jantlar da gördük ona bakılırsa. Replikalar evet oem janta göre kalitesiz ama replikanın da hepsi aynı kalitede değil. Demek ki sizin aracınızdaki de kötü kalitede olan bir replikaymış. Ben de 18 jant kullanıyorum, çok şükür herhangi bir şey olmadı şimdilik.
Açıkçası ben bir kere kaynak yaptırsam jantlara midemi bulandırır. Başka bir jant modeli bakardım. Geçmiş olsun.
Valla ustam bende anlamadım , başka bir modelde yakışmıyor kahrolası , gidip aynısı nı mı alsam acaba , benim jantlar 1,5 yıllık sanırım . ben aldığımda aracın üstündeydi . sizin jantın modeli ney ustam çukura girmeye gelmiyor ufak böle yol çalışmasından bile çok yavaş geçiyorum
Valla ustam bende anlamadım , başka bir modelde yakışmıyor kahrolası , gidip aynısı nı mı alsam acaba , benim jantlar 1,5 yıllık sanırım . ben aldığımda aracın üstündeydi . sizin jantın modeli ney ustam çukura girmeye gelmiyor ufak böle yol çalışmasından bile çok yavaş geçiyorum
Te37 var bende hala kullanıyorum 18''. İsterseniz satabilirim hatta.:D
mertcans
10-03-2015, 18:50
Onu söyleyen lastikçinin meslekten men alması gerekiyor.
ustam bende anlamadım . bunu söleyen lastikçi sefaköyde güldalların arkasında , adam jant pres lastik kaynağı falan yapıyor .
34 bar basınca jant yere değiyor o yüzden çatlıyor dedi. aslında düşününce de mantıklı geldi bana yere değmediği sürece neden çatlarki bi jant . ulan benim anlamadığım millet çatır çatır yanlıyor 18 19 larla bu adamlar nasıl biniyor bu arabalara
http://img.photobucket.com/albums/v608/redhashukor/web/rotaposterkq9.jpg
mertcans
10-03-2015, 18:51
225 x 0.40 9 cm yanak yapıyor,çokta ince değil,aslında önlerin çatlayıp patlaması gerekirken arkalara ne oluyor enteresan
valla bende anlamadım bir çözüm bulamadım en son 4 kaynak vardı bugun tekrar baktım hepsi gitmiş bide farklı yerlerden gitmiş 6 ya çıktı :D:D:D:D
mertcans
10-03-2015, 18:52
amortisörde sıkıntı olabilir . Direkt janta gidiyor darbe
amortisörlerde mi diyosun hocam , olabilir. zaten araç baya bi basık da aracın önler daha basık arkalar la arasında 3 cm fark var
Kardeş o jantlar akraba evliliği olmuş artık :D en kısa sürede kurtul onlardan Allah korusun can taşıyorsun o araçta. Çıkma Oem jant kovala bence X5 jantları falan çok daha iyi duruyor
mertcans
10-03-2015, 18:55
Farklı farklı yerlerden çatlıyorsa bence o jantları sök at yada 0 aldıysan aldığın yere götür yenisini versinler replikada olsa o kadar çatlaması çok ilginç bu jantlardan piyasada birsürü kullanan var böyle bi sorun yaşayan ilkkez duyuyorum
farklı yerlerden gidiyor hocam ama jantlar 1.5 yaşında , bende anlamadım . şimdi gidip aynı modeli almak ta yemiyor .
amortisörlerde mi diyosun hocam , olabilir. zaten araç baya bi basık
Aklıma sadece bu geldi açıkcası. Amortisör darbeyi emmediği için jantlara biniyor tüm yük, hal böyleyken o kadar darbeye replica olan zayıf metalli jant daha önceden de yaralıysa kalbi kırılır :D
mertcans
10-03-2015, 18:57
Kardeş o jantlar akraba evliliği olmuş artık :D en kısa sürede kurtul onlardan Allah korusun can taşıyorsun o araçta. Çıkma Oem jant kovala bence X5 jantları falan çok daha iyi duruyor
valla ustam ben yakıştıramıyorum başka jant . bunun bir çözümü olmalı , kimisi çember kaynattır diyor . ama hep milli servet. gidip aynısından alsam yine mi gidecek , işin garibi görüyorum yani a5 lerde 5 serisine takmış adam 19 .
mertcans
10-03-2015, 18:58
Komple eritip baştan dökmediğin sürece ona çözüm bulamazsın bence. Farklı farklı yerlerden sürekli çatlıyorsa bi ibnelik var o jantlarda
ustam bi ipnelik var zaten orası net . acaba gidip aynı modeli alsam yine aynı sorunu yaşarmıyım . ilginç . acaba amortisörlerdenmi bir arkadaşın dediği gibi
Bir kere çatladı mı sonu gelmez mert.komple değiştir lastiklerinde takım olsun biri farklı diğeri farklı olmasın ben 30 yanak 19 kullanıyorum seninki kadar sıkıntı yok tabi yolda dikkat etmek lazım ama arkadaşım dediği gibi amortisörler de sorun varsa yaylanmıyo olabilir pyüzden darbe sertce direk janta vuruyo olabilir
valla ustam ben yakıştıramıyorum başka jant . bunun bir çözümü olmalı , kimisi çember kaynattır diyor . ama hep milli servet. gidip aynısından alsam yine mi gidecek , işin garibi görüyorum yani a5 lerde 5 serisine takmış adam 19 .
Sen X5 tekrar düşün bence :) bu janttan zebil gibi bulursun Vossen'in yarı parasına
http://i479.photobucket.com/albums/rr160/Dynamic330cs/E46%20Zone/b0352b0d146cec61c167b44882a9bbf5_zps04db6060.jpg
mertcans
10-03-2015, 19:02
Bir kere çatladı mı sonu gelmez mert.komple değiştir lastiklerinde takım olsun biri farklı diğeri farklı olmasın ben 30 yanak 19 kullanıyorum seninki kadar sıkıntı yok tabi yolda dikkat etmek lazım ama arkadaşım dediği gibi amortisörler de sorun varsa yaylanmıyo olabilir pyüzden darbe sertce direk janta vuruyo olabilir
uğur abi valla bende anlamadım . kafayı yedirdi amk bana . senin jantları biliyorum çatladı mı hiç . ama seninkilerde ofset varmıydı yok galiba
mertcans
10-03-2015, 19:03
Sen X5 tekrar düşün bence :) bu janttan zebil gibi bulursun Vossen'in yarı parasına
http://i479.photobucket.com/albums/rr160/Dynamic330cs/E46%20Zone/b0352b0d146cec61c167b44882a9bbf5_zps04db6060.jpg
bu fotoda güzel durmuş aslında ustam ,.. turuncu cabrio var sitede onun üstündekiler x5 değilmi , onda kötü durmuş
huseyinturk
10-03-2015, 19:05
ustam bi ipnelik var zaten orası net . acaba gidip aynı modeli alsam yine aynı sorunu yaşarmıyım . ilginç . acaba amortisörlerdenmi bir arkadaşın dediği gibi
Amortisörle ne alakası var zaten direk jant alır darbeyi, amortisöre aktarır. Dökümünde hata vardır, malzeme dandiktir sıfır aldıysan garantili oluyor genelde jantlar replika olsa bile. Aynısından alma aynı jantın replikasını yapan tek bir marka yoktur, git bul farklı markanın ürettiğini al. Çatlayan jantı kaynatıp nasıl canını emanet ediyorsun aklım almıyor.
Tanıdığım birinin aracında karpuz vardı 9 10 sürekli sorun çıkarıyordu. Gitti 40 yanak vossen taktı kurtuldu. Görüntüden ödün vermişti.
Bu jantları tamir ettirin satıp onun yerine m2 koyup yerle bir edin bence. Çok güzel oluyor :)
bu fotoda güzel durmuş aslında ustam ,.. turuncu cabrio var sitede onun üstündekiler x5 değilmi , onda kötü durmuş
Hangi sitede kardeşim fotoğrafı buraya atarsan görelim
Ofset var evet eskiler çatladı ben değiştirdim başka jant aldım ama replika sonuçta dikkatli kullanmak lazım bir de lastikler rft ise daha çabuk gidiyor dikkat et şakası olmaz
huseyinturk
10-03-2015, 19:08
Tanıdığım birinin aracında karpuz vardı 9 10 sürekli sorun çıkarıyordu. Gitti 40 yanak vossen taktı kurtuldu. Görüntüden ödün vermişti.
Bu jantları tamir ettirin satıp onun yerine m2 koyup yerle bir edin bence. Çok güzel oluyor :)
Kendi kullanmadığın jantı kaynatıp başkasına çakmakta sağlam karakter ister tabi. Yapmamak lazım böyle şeyler 3 5 kuruş için, can taşıyoruz araçlarımızda sehpa yap hurdaya ver daha karlı olur senin için.
E46 m3 jantı vardı orjinal bizimkilerde istersen yarın soriyim
mertcans
10-03-2015, 19:12
Amortisörle ne alakası var zaten direk jant alır darbeyi, amortisöre aktarır. Dökümünde hata vardır, malzeme dandiktir sıfır aldıysan garantili oluyor genelde jantlar replika olsa bile. Aynısından alma aynı jantın replikasını yapan tek bir marka yoktur, git bul farklı markanın ürettiğini al. Çatlayan jantı kaynatıp nasıl canını emanet ediyorsun aklım almıyor.
kardeşim mecburen kullanıyoruz . bizde değiştirecez onun için yazdık zaten ? ha diyince değişiyormu sanıyorsun en az jant lastik 2.5 tl boş boş konuşmayalım
mertcans
10-03-2015, 19:13
E46 m3 jantı vardı orjinal bizimkilerde istersen yarın soriyim
ne bileyim ya güzel durmuyor pek ama bi sor bakalım abi ne istiyorlar sen ne aldın arabaya en son gördüklerim değilmi
tse damgalı replıkalarda cok mu kotu
Tanıdığım birinin aracında karpuz vardı 9 10 sürekli sorun çıkarıyordu. Gitti 40 yanak vossen taktı kurtuldu. Görüntüden ödün vermişti.
Bu jantları tamir ettirin satıp onun yerine m2 koyup yerle bir edin bence. Çok güzel oluyor :)
Lastik ebatları neydi?Yanak çok ince kalmış olabilir mi?
mertcans
10-03-2015, 19:15
Hangi sitede kardeşim fotoğrafı buraya atarsan görelim
ustam baktım şimdi sahibinden.com da vardı bi cabrio turuncu ama x5 jantı değilmiş onunki , bu arada 19 jant arabayı daha çok yorar be hacı x5 jantları 19 baktım şimdi
mertcans
10-03-2015, 19:17
bir arkadaşta bbs lemans var onlardada sıkkıntı yaşıyormuş .
bu arada şu 60 bar hava basıncı hakkında ne düşünüyosunuz?
huseyinturk
10-03-2015, 19:21
kardeşim mecburen kullanıyoruz . bizde değiştirecez onun için yazdık zaten ? ha diyince değişiyormu sanıyorsun en az jant lastik 2.5 tl boş boş konuşmayalım
:) sen bize niye atarlanıyosunki benmi gelip çatlattım jantını. 60 hava basarsan daha sert olur araba daha kötü olur
golgeoyunu03
10-03-2015, 19:27
Sen X5 tekrar düşün bence :) bu janttan zebil gibi bulursun Vossen'in yarı parasına
http://i479.photobucket.com/albums/rr160/Dynamic330cs/E46%20Zone/b0352b0d146cec61c167b44882a9bbf5_zps04db6060.jpg
Efsane durmuş
63owen63
10-03-2015, 19:32
Sana ''replİka jantlarim sÜreklİ Çatliyor kafayi yİyeceĞİm'' yazmak için gerekli sabrı ve azmi veren Rabbin, çatlamayan jantı da verir.
mertcans
10-03-2015, 19:33
Sana ''replİka jantlarim sÜreklİ Çatliyor kafayi yİyeceĞİm'' yazmak için gerekli sabrı ve azmi veren Rabbin, çatlamayan jantı da verir.
:D:D ustam site kendisi büyük yapmış türkçe karakterli benlik bi durum yok yani
replica jant = kumar,
1. seçenek ki bence bu jantın malzemesi dökümü dandik. yani çöp .
2. seçenek amortisör bide ince yanak kombinasyonu .
mertcans
10-03-2015, 20:36
replica jant = kumar,
1. seçenek ki bence bu jantın malzemesi dökümü dandik. yani çöp .
2. seçenek amortisör bide ince yanak kombinasyonu .
belkide ofsetten yapıyor arkadalarda 9,5 ofset var , önlerde daha az önlerdeki jantların aynısı nı mı alsam
Oxygen arkadaşım çözüm üretmek yerine atıp tutuyorsun . Piyasada orjinali mi var ? . Hangi jantçoya gitsen bu jantlardan mevcut istanbulda , replika satmayan görmedim anlamayan yazmasın
Bunun anlamayacak nesi var? 5 kere çatladı diyorsun, bi 5 kere daha mı çatlaması lazım senin anlaman için?
Bolkar1st
10-03-2015, 20:52
Ne çekti be millet bu replikalardan hala akıllanmadı jantçıda gözlerine güzel geliyor sıfır jantlar :)
mertcans
10-03-2015, 20:55
Bunun anlamayacak nesi var? 5 kere çatladı diyorsun, bi 5 kere daha mı çatlaması lazım senin anlaman için?
aynen sen anlattın teşekkür ederim :D 5 kere daha çatlamasına gerek kalmadı
55 psi hava olayı tamamen saçma. Yaparsın 10 gün sonra lastik 3 yerinden balon yapar patlar yeni lastik alırsın.
Çözümünü söyleyeyim, kullandığın jantların malzemesi kalitesiz. İlla bu jantı takacam diyorsan farklı bir marka replika cvt alıp risk alacaksın. Belki senin jantlardan daha sağlam çıkar.
60 psi basan lastikçi, lastik balon yapsın para kazanayım veya bu lavuk ölsün kurtulayım diyordur diyim sana ben.
Binek arabada max 36 psi gördüm ben lastik basıncı olarak verilen değer sanırım.
60 psi basınçla, ne yolda durur ne düz gider ne fren tutar .. tek faydası tüketim azalır temas yüzeyi azalacağı için.
Peki bu replica ların kaliteli olanı hangi markadır?
Benim merak ettiğim 60 Psi basılabiliyor mu lastiğe ??
mertcans
10-03-2015, 22:45
valla ben 56 bastım önlere bugun 30 yanak 18 215 , şuanda bir sorun yok
cabriolet
10-03-2015, 22:58
Benim arabamda ön jantlar 8.5 arka jantlar 9.5 ama ben önlerde 225/40/18 arkalarda 255/35/18 lastik kullanıyorum bi problemde yaşamıyorum bu şekilde şu kavun görünümlü lastiklerde iğrenç duruyo
2.5 ton arabayada bindim, 40 psi'dan fazla hiç basmadım. İnşAllah bir yerlere patlamazsın kardeşim bu lastik ve jantlarla.
OrcunInce
10-03-2015, 23:14
60 psi basan lastikçi, lastik balon yapsın para kazanayım veya bu lavuk ölsün kurtulayım diyordur diyim sana ben.
Binek arabada max 36 psi gördüm ben lastik basıncı olarak verilen değer sanırım.
60 psi basınçla, ne yolda durur ne düz gider ne fren tutar .. tek faydası tüketim azalır temas yüzeyi azalacağı için.
Panpa yanlış hatırlamıyorsam ibiza cupra'da önler 38 idi :D
Neyse sayılmaz o sattık :D
mertcans
10-03-2015, 23:54
yarın arkalara jant bakacam vossen cvt , alınca fotoları paylaşırım arkadaşlar, büyük ihitmalle önlerle aynı ofsette olur , sanırım sorun ofsetten kaynaklanıyor
Vossen cvt kadar cirkin bi janti kaynattirip duruyorsunuz ve kullanmaya devam ediyorsunuz ya bence gerisi yorumsuz
18 bmw oem bi jant alin hem kendi hemde baskalarini riske atmayin
56 basmasina basilirsa lastigin tabani tam deymez yere
Bide jantlarin offseti ne 8.5 9.5 mu ?
Edit vossen cvt yi cv3 ile karistirmisim
turboman
11-03-2015, 00:13
senin sorununun nedeni arka taraflardaki kamber olayı buna bide jantın dandik malzemeden oluşu biraraya gelince jantın encok baskı gören yeri çatlama yapıyor önlerde olmamasının sebebi ön lastikler yere eşit basıyor doğal olarak merkezkaç kuvveti eşit dagılıyor. sende ayakkabının yanına basarak koşbakalım nasıl kırıyosun ayağı burdan anlayabilirsin başka bi replika jant kullanabilirsin bence bu sorunla karşılasmazsın kullandığın jantın dökümünde problem olabilir sonuçta replika yani bütün replikalar kırılacak die bişey yok.
mertcans
11-03-2015, 00:21
arkadaşlar ben sizden eleştiri yada vs almak için bu konuyu açmadım :) bir fikri olan yazsın diye açtım kimisi demiş replika jant mı kullanılır ,piyasanın %90 ı şuanda bu şekilde dönüyor ben mi yanlış biliyorum ayrıca onu mu sorduk arkadaşlar ? . Çözüm fikri olan yoksa boş muhabbet yapmayın . bende biliyorum daha dayanıksız olduğunu sadece daha önce 18 kullananların deneyimini alalım . makara yapmıyoruz burda
mertcans
11-03-2015, 00:24
senin sorununun nedeni arka taraflardaki kamber olayı buna bide jantın dandik malzemeden oluşu biraraya gelince jantın encok baskı gören yeri çatlama yapıyor önlerde olmamasının sebebi ön lastikler yere eşit basıyor doğal olarak merkezkaç kuvveti eşit dagılıyor. sende ayakkabının yanına basarak koşbakalım nasıl kırıyosun ayağı burdan anlayabilirsin başka bi replika jant kullanabilirsin bence bu sorunla karşılasmazsın kullandığın jantın dökümünde problem olabilir sonuçta replika yani bütün replikalar kırılacak die bişey yok.
aradığım cevabı aldım , arkalarda kamber var ve çatlayan kısımlara basıyor bu aklıma gelmemişti . peki hocam ofsetten de yaparmı bunu?
mertcans
11-03-2015, 00:26
Vossen cvt kadar cirkin bi janti kaynattirip duruyorsunuz ve kullanmaya devam ediyorsunuz ya bence gerisi yorumsuz
18 bmw oem bi jant alin hem kendi hemde baskalarini riske atmayin
56 basmasina basilirsa lastigin tabani tam deymez yere
Bide jantlarin offseti ne 8.5 9.5 mu ?
Edit vossen cvt yi cv3 ile karistirmisim
cv3 güzel değil zaten üstad , cvt benim jantlar .
9.5 arka ofsetler
turboman
11-03-2015, 00:28
sorun ofsette değil jantta bütün araçlarda kamberi dibine kadar kullanıyorlar ve yüzde doksanı replika jant onlarınkide ofsetli onlarınki nie kırılmio jantını değiştir bence sorunun ortadan kalkar
cv3 güzel değil zaten üstad , cvt benim jantlar .
9.5 arka ofsetler
Arkalarin minimum 245 olmadi lazim hatta janti doldurmasi icin 255 sart
mertcans
11-03-2015, 00:33
Arkalarin minimum 245 olmadi lazim hatta janti doldurmasi icin 255 sart
o konuda haklısın , ama çamurluğa sürtüyor , 225 den fazla sı , e46 da araç 3.18ci
turboman
11-03-2015, 00:36
Arkalarin minimum 245 olmadi lazim hatta janti doldurmasi icin 255 sart kardeşim naaptın sen 245 ler 255 ler o teker orda dönermi en fazla 225 takılır bu araca buyanakta en fazla 40 olmalı bmw araba craysler 300 c ila karıştırdın galiba :)
o konuda haklısın , ama çamurluğa sürtüyor , 225 den fazla sı , e46 da araç 3.18ci
kardeşim naaptın sen 245 ler 255 ler o teker orda dönermi en fazla 225 takılır bu araca buyanakta en fazla 40 olmalı bmw araba craysler 300 c ila karıştırdın galiba :)
O zaman neymiş 9.5 offset jant takılmaması gerekiyormuş
Dünyanı standartlarında offsetlere göre olması gereken lastik tabanları
5.0 " 155 mm 165mm 175 mm 185 mm
5.5 " 165 mm 175mm 185 mm 195 mm
6.0 " 175 mm 185mm 195 mm 205 mm
6.5 " 185 mm 195mm 205 mm 215 mm
7.0 " 195 mm 205mm 215 mm 225 mm
7.5 " 205 mm 215mm 225 mm 235 mm
8.0 " 215 mm 225mm 235 mm 245 mm
8.5 " 225 mm 235mm 245 mm 255 mm
9,0 " 235 mm 245mm 255 mm 265 mm
9.5 " 245 mm 255mm 265 mm 275 mm
10.0 " 255 mm 265mm 275 mm 285 mm
10.5 " 265 mm 275mm 285 mm 295 mm
11.0 " 275 mm 285mm 295 mm 305 mm
11.5 " 285 mm 295mm 305 mm 315 mm
12.0 " 295 mm 305mm 315 mm 325 mm
12.5 " 305 mm 315mm 325 mm 335 mm
turboman
11-03-2015, 00:54
yazdigin dunya standarti bu aracin standartinin disinda kalio malesef standarta gore hangi 3.18 bmwye takmis bi vak bakim google amcana
cabriolet
11-03-2015, 01:41
E46 316ci m paketlerin orjinal lastik ölçüleri 225/45/17 önlerde 245/40/17 arkalarda yani motor hacmi küçük diye geniş janta dar lastik takılmaz 8.5 - 9.5 x 18 jant kullanıncada en az önlere 225/40/18 arkalara 255/35/18 lastik takmak gerekiyor jantın etsi uygunsa sürtmede yapmaz :)
Panpa yanlış hatırlamıyorsam ibiza cupra'da önler 38 idi :D
Neyse sayılmaz o sattık :D
Olabilir valla ama 50-60 abartılı ya, onu bilmiyorum hiç :)
:D:D ustam site kendisi büyük yapmış türkçe karakterli benlik bi durum yok yani
Sittin senedir şu forumdayım, her bi bokunu bilirim bir defa yapmadı site benim mesajlarımı böyle..
İşte bunlar hep keramet..
Ha bir de, millete fazla atarlanıyorsun; atarlanma!
Sonra atarlanacağın bir üyeliğin olmaz
Sittin senedir şu forumdayım, her bi bokunu bilirim bir defa yapmadı site benim mesajlarımı böyle..
İşte bunlar hep keramet..
Ha bir de, millete fazla atarlanıyorsun; atarlanma!
Sonra atarlanacağın bir üyeliğin olmaz
Konuya yorum yapanlar hep aklı başında insanlar sanırım. Sürekli bi atar var ama herkes görmezden gelmiş :)
onursumer
11-03-2015, 09:10
yanlis jant lastik olcusu baska sebebi yok bana gore ofseti daha az bir jant almalisin o lastikle kurtarma sansi yok
mertcans
11-03-2015, 10:36
art niyetli yorumlar var :) adam gelmiş burda rencide etmeye çalışıyor , benim buna karşı çıkmam atarlanma mı oluyor? Amacım polemik yaratmak değil benim.
yazdigin dunya standarti bu aracin standartinin disinda kalio malesef standarta gore hangi 3.18 bmwye takmis bi vak bakim google amcana
Google'a bakmaya gerek yok, hangi lastikleri kullanacağı arabanın sol kapı içinde yazar zaten, standart m paket arabalarda arkalar daha geniş çıkar bmw'de.
rcbasaran
11-03-2015, 11:05
Bir kaç arkadaşım zaten yanlışları sırayla yazmış,
etken olabilecekler :
1. jantlarınızın kalitesi
2. yanlış lastik ebatlar (ön de arka da yanlış)
3. et değerinin uyumsuzlugundan ötürü (camurluga surtmesı vs sebebıyle) kamber verilmesi , arka jantın içte kalan kısmına çok yük bindirmesi
gibi bir çok sebepten bu durumu yaşıyor olabilirsiniz.
Bu sebeplerden dolayı her markanın ürünü satılmaz, istediğiniz her ölçüde lastik takamazsınız ve her lastikçi / jantçı dan alışveriş yapmamalısınız.
Yani jant / lastik kombinasyonunuzu hazırlarken tek kıstasınız fiyat olmamalı (size hiteben söylemiyorum ama günde defalarca kere " vossen jant lastıkle kac para olur" turunden telefonlar alıyoruz ,
jant üreticisi
lastik üreticisi
bijon aralıgı uyumu
et degerı uyumu
gibi bir çok detayın doğru olarak uygulanması lazım ...
Uzun ldu biraz ama durum bu
Sadık Özyer
13-03-2015, 23:39
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/q91/p206x206/1970447_701823033212101_312537650_n.jpg?oh=a3ec126 f27cde88b29080155e36620da&oe=5573CA2C&__gda__=1438320577_8d81b6013070344ce149f8998e65f90 3
Replica jantın sonu :)
bir arkadaşta bbs lemans var onlardada sıkkıntı yaşıyormuş .
bu arada şu 60 bar hava basıncı hakkında ne düşünüyosunuz?
60 bar basınç nedir be kardeşim, yuh. Ben 19 jant kullanıyorum 36-37 bar aralğında. Bence sorun basınçtan da olabilir.
60 bar basınç nedir be kardeşim, yuh. Ben 19 jant kullanıyorum 36-37 bar aralğında. Bence sorun basınçtan da olabilir.
60 veya 36 bar basamazsınız zaten. PSI olmasın o birim?
60 veya 36 bar basamazsınız zaten. PSI olmasın o birim?
PSI demek istedi muhtemelen..
Merak ettiğim 60 psi basılabilir mi bi normal bir lastiğe ??
PSI demek istedi muhtemelen..
Merak ettiğim 60 psi basılabilir mi bi normal bir lastiğe ??
basılıyor :) sonra yoolda giderken bir bakıyorsun sibop cupp diye fırlıyor huuuhuhuhu diye birden lastik dip inik :) çok hızlı isen sonuç dahada kötü olabiliyor... başına gelen bilir.. benim lastik jant yanagından hava kacırıyordu bende bastım havayı 65 :) giderken birden bir fırlama sesi birden yalpalama mortingen :D sibop yok dayanamamış basınca :D fazla hava iyi değildir :D
erdem325
24-03-2015, 13:30
bir arkadaşta bbs lemans var onlardada sıkkıntı yaşıyormuş .
bu arada şu 60 bar hava basıncı hakkında ne düşünüyosunuz?
60 bar lastiğe basamazsınız. psi dır o.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.