K.Kaan
20-03-2015, 10:02
Merhaba.. Aracıma yakın zaman içerisinde manager egzantrik taktım. Hazır kapak açılmışken de conta devirdaim değişti ve topladık. Egzantrikler büyük bir muamma aslında birçok kişi için bir fark yok aralarında diye ama ciddi bir derece farkı var egzantrik üzerinde gözle görülür bir fark bile algılanıyor. Rektifiyeci de baya bir inatlaştıktan sonra çok ciddi fark edicektir araba dedi. Bu arada sübop yaylarını sertleştirdik ve aracı toparladık. Karbüratör memeleri 90 a 145 sıfır gelen mais karbüratörde bu memeleri 122 145 olarak denedik alt devirler çok canlı ama 4.000 devirde güç bitiyordu arabada. sonra 122 160 yaptık. Daha büyütürsek boğulma yapacaktır dendi. 1 2 3 viteslerde 5.000 devir itibariyle çok ciddi bir düşüş 4. vites 4700 lerde 5 te ise 4500 devirlerde araba duvar olmuşcasına takılıyor. Ama o devirlere kadar ciddi fark var arabanın hızlanmasında. Araç üzerinde broadway şanzımanı da bulunmakta. gaz tepkimesi de ciddi olumlu yönde gelişme kaydetti. 3 kişi 2. vites 3000 devir dip gazda araba patinaja düşüyor kuru zeminde şu anda. ama dediğim gibi araç devir dönmekte zorlanıyor verebildiği güç çabuk bitiyor. Önceki hali ile her vites 5500 lere kadar dolu dolu devir dönebiliyordu.
Karbüratörcüm bu durumun sente ile alakalı olabileceğini söyledi. Sonuçta ciddi fark var egzantrikte ve kapak taşlandı biraz sıkıştırmanda arttı. orjinal senteyle topladın ama yeni setupta zamanlama yalnış olabilir bu yüzden de araba yüksek devirlerde şişme ihtimali var diyor. Var mı acaba bilgilendirme yapabilecek birisi bu durumla alakalı ?
Karbüratörcüm bu durumun sente ile alakalı olabileceğini söyledi. Sonuçta ciddi fark var egzantrikte ve kapak taşlandı biraz sıkıştırmanda arttı. orjinal senteyle topladın ama yeni setupta zamanlama yalnış olabilir bu yüzden de araba yüksek devirlerde şişme ihtimali var diyor. Var mı acaba bilgilendirme yapabilecek birisi bu durumla alakalı ?